Autor Wątek: Tyrannis 1.1  (Przeczytany 23221 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 02, 2010, 12:47:59 »
Akurat żeby było smiesznie (może faktycznie jacyś piraci dorwali sie do autopilotów frachtów) przelotówki w high jakies takie dziwnie puste lecaiłem wczoraj do jita, dziś wracałem nirja praktycznie pusta, na jednej bramie nic na drugiej hurek i 3 t2 indory...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 02, 2010, 14:14:47 »
Kurde nie wiem o co chodzi ale ja zadnych problemow nie zaznalem... Co prawda mam wrazenie ze wgrano patch z sisi lol bo sie fituje etc dosc dziwnie. Ale bugow nie zaznalem. No chyba ze zaliczyc dzwieki triggerow nie w tych momentach ci byc powinny. W kazdym razie statek wisi w powietrzu w cloaku do czas wpowadzenia patcha. Nie mam zamiaru ryzykowac wlatujac do high seca z cargo wartym ze 4y plexy ;#

Na alcie nei dopatrzylem sie zadnego buga, na mainie cala masa i jeszcze troche wiecej. Jeden i ten sam klient  ;D . Wychodzi na to ze Eve to closed beta od 2002 roku :D

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 02, 2010, 14:49:11 »
Ja  wczoraj podczas roamu, nie mogłem włączyć jednej grupy działek, co ciekawe druga chodziła bez problemu,, nie wiem co się stało, to była walka 2 vs 4, nie było żadnego laga.

jak CI sie tak zatnie to przesuń działko na iinne miejsce np slot obok i zacznie działać, tez tak miałem :)

jak się pokażą inne sloty te puste to na mur beton któres działo chce się samo przenieść w inne miejsce jak je przesuniesz to odzyska sprawność :)

to tylko CCP mogło wymyślić
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Xeyo

  • ΞVΞ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 167
  • (>_<)○------(^o^)○
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeyo
  • Korporacja: project HAVEN
  • Sojusz: No Handlebars.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 02, 2010, 15:03:18 »
http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4138&tid=1Patch notes for Tyrannis 1.1 Optional Patch

To be deployed October 2, 2010
When opening the scanner the alert sound is no longer played.
  • [/size]Windows will now retain their correct size when you open and close them.
  • [/size]You can now view member hangars through the corporate hangar as intended.
  • [/size]Hiding passive modules in the HUD no longer hides all modules.
  • [/size]In the sovereignty dashboard only the first word in the location name was displayed. This has been fixed and the full name is shown correctly.
  • [/size]Resolved an issue where corporations who were part of an alliance had blue alliance stars against corporation members. The correct green star will show for corporation members.
  • [/size]If you moved a window half way off the screen it would bounce back into full view when you opened a new window. This has been fixed.
  • [/size]Certifications now show the level required for component skills.
  • [/size]Chat channels will no longer reset to the default positions every time the client is restarted.
  • [/size]Chat channel logs now show the channel name again as originally intended.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 02, 2010, 22:24:24 »
Windows will now retain their correct size when you open and close them. - nie wszystkie  ???

Chat channels will no longer reset to the default positions every time the client is restarted. - ze co ? moze jak wyjdzie incarna  :D

napisalem petycje, oczywiscie rasowy gm czytajac na wstepie ze zaisntalowalem dzisiejszego patcha i nic nie zmienil poradzil , zaisntalowac dzisiejszego patcha i na bank pomoze.

Bug report zdechl , kazda moja proba wyslania raportu konczy sie :
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

pozostaje czekac na cud  ::)

naye666

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 03, 2010, 01:07:51 »
Ciekawe czy mozna zrobic rollback patcha bo po tym opcjonalnym sie mam dostepu do niektorych itemow w jita a jak zrobie jakiekolwiek sortowanie to zupelnie juz nie moge zadnego itema wybrac ani przewijac paskiem. Ccp rox...

Ranshe

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 03, 2010, 02:05:01 »
W esc menu w general settings masz uninstall, ale klikasz na własną odpowiedzialność :)

ch4os

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 04, 2010, 09:56:32 »
Czy komuś po tych wszystkich "wspaniałych" patchach i resetach ustawień, nadal rozp... się całe ustawienie okien przy losowych logowaniach? (raz jest ok.. raz wszystko szlag trafia)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 04, 2010, 11:12:29 »
Mnie.

Działający workaround to nie przypinać okien przed wylogowaniem - jak zostawię przypięte, to mam potem rozwalone po całym ekranie.

Dodatkowy syf to to, że otwarte okna nie pamiętają żadnych zmian i zawsze są defaultowe...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 04, 2010, 11:16:06 »
Dodajcie do listy zażaleń zabugowane chaty. Widzisz uczestników, ale nie widzisz co piszą (onie wogle nie widzą twojego pisania). Zeby to naprawić trzeba kilkakrotnie restartowac ten chat a czasem czyścić cashe

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 04, 2010, 11:53:27 »
Zamiast marudzić na forach piszcie bug reporty ze screenami do CCP.

Jest wtedy szansa że dany problem zaraportujecie tylko Wy a nie Wy i 240 innych osób, zostanie od wrzucony do kolejki i naprawiony w ciągu najbliższych miesięcy.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 04, 2010, 11:58:07 »
A też macie taki myk z czatem, że jeśli na końcu wyrazu występuje polska litera (mała) to wyświetlana jest mniejsza czcionka? W skrajnej wersji zmniejszane są litery występujące po polskiej literze -> "DAć" lub "GROźny".



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 04, 2010, 12:14:16 »
Hmm ciekawe, ja odmowilem instalacji patcha i nie mam zadnych prbolemow o ktorych piszecie. Jedyny problem jaki mialem to po instalacji 1.1 to local czat mial dziwne tlo scalilem wszystkie okna w jedno, pozniej rozszczepilem, relog i nie widze zadnych problemow. Czasem tylko na overview wszystko jest podwojne - sigh pozostaje czekac na dodatek moze to sie naprawi.

PS Aha 1.1 naprawil jedna uciazliwa rzecz, otoz z nieznanych mi powodow po zalogowaniu automagicznie wchodzil mi na eve-voice ally a zeby bylo smieszniej tylko na jednej postaci na jednym koncie - po patchu przestal takze z mojego pov jest lepiej niz bylo ;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 04, 2010, 12:16:45 »
Piszcie bugreporty, najlepiej ze screenami.
Wiem, że co najmniej jedna osoba z dev teamu, znająca nasz piękny język tu zagląda, ale nie wiem jak regularnie, więc lepiej troszkę im pomóc :P
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 04, 2010, 13:07:08 »
Kara pisał czym sie skończyły jego bug raporty. Moje skonczyły sie tak samo :/

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 04, 2010, 13:18:38 »
Piszcie bugreporty, najlepiej ze screenami.
Wiem, że co najmniej jedna osoba z dev teamu, znająca nasz piękny język tu zagląda, ale nie wiem jak regularnie, więc lepiej troszkę im pomóc :P
Nie "najlepiej ze screenami" tylko "koniecznie ze screenami". Niestety te trolle z teamu reperującego CCP nie przyjmują bug reportów bez screena rozpiski konfiguracji sprzętowej, nawet jeśli te rzeczy są zupełnie zbędne dla danego błędu. Kiedyś mnie to zniechęcało, teraz szybko trzaskam screeny.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 04, 2010, 13:21:37 »
Ale napisał bug reporta czy petycję?
Poza tym, z gmami jak to ze wszystkim - raz trafisz na idiotę, innym razem na bardziej kompetentnego.
Poza tym, z tego co wiem, wszystkie bug reporty są przeglądane przynajmniej 2 razy, aby czegoś nie przegapić. Nawet, jeśli GM coś takiego odrzuci czy zignoruje, to taki raport nie ląduje w koszu, tylko idzie do przynajmniej jeszcze jednej oceny - nawet, jeśli GM napisał, że sprawa zakończona, ten raport może dalej krążyć i dać efekt.
No i pamiętać trzeba o screenach/filmach/logach i wszystkim innym co nam się uda na temat buga zebrać. Im większa i lepsza dokumentacja, tym łatwiej devsom się zająć daną sprawą.
I nie twierdzę, że ten system jest idealny. Samemu zdarzało mi się mieć odrzucone bugreporty (które były potem przyjmowane jak je wysyłałem drugi czy trzeci raz). Ale mam na koncie kilka przyjętych i rozpatrzonych, więc coś tam się dzieje :P
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 04, 2010, 13:37:52 »
Bug reporty. Z petycjami akurat nigdy nie miałem problemu. Tak czy siak, warto wysyłać bug reporty, trafiają zapewne do jakiejś kolejki i prędzej czy później ktoś na nie spojrzy.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 04, 2010, 13:44:08 »
Ja dzisiaj diabli chyba wiedza czemu w eve mialem klawiature maszynisty. W wingrozie wszystko dzialalo ok. Jak przelaczylem na maszynisty to w eve bylo ok do przeskoku przez brame. Potem znowu maszynista i tak do DT. Wydajnosc po 1.1 tez poszla w diably. Na lapku w pracy przed patchem moglem od biedy po strzelac do ludzi. (o ile nie musialem nikogo gonic bo przy tym czasie ladowania systemu po przeskoku nawet indyk z trimarkami by mi uciekl) Teraz to moge najwyzej misje porobic w hiseku i to na safe ficie zeby przypadkiem nie pufnac jak sobie evka wisnie na kilka sekund w zlym momencie.

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 04, 2010, 15:32:17 »
Piszcie bugreporty, najlepiej ze screenami.
Wiem, że co najmniej jedna osoba z dev teamu, znająca nasz piękny język tu zagląda, ale nie wiem jak regularnie, więc lepiej troszkę im pomóc :P

Jak im napisałem, że ma są na bakier z twierdzeniem Pitagorasa, to mi odpisali, że to ficzer, więc kij im dupę.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 05, 2010, 14:19:37 »
Własnie podczas próby logowania przywitał mnie optional pach mark 2
detale  z linku w panelu logowania: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1394535

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 05, 2010, 14:58:43 »
Przy czym private conversation dalej się otwiera niezestackowane w rogu. Ale za to mam dźwięki odpalania modułów, okna nie wiem czy wariują bo nie chce mi się wylogowywać i sprawdzać.

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 05, 2010, 15:02:15 »
cool ze jest opcjonalny tzn. opcjonalny patch do opcjonalnego patcha?

jak dobrze ze nic nie instalowalem ciekawe ile ccp jeszcze takich opcjonalnych kwiatkow wyda.

Ramsfeld

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 05, 2010, 23:31:47 »
Wasze problemy są dość błahe w porównaniu z moim ;) po nowym pathu za każdym razem podczas włączania EVE dostaje twardego reseta kompa a dzieje się to dokładnie w momencie gdy mam zobaczyć screen logowania postaci :) czy ktos ma podobny problem ? Czy ktos zna rozwiązanie ? mogę tylko dodać ze nie jest to problem sprzętowy gdyż problem pojawił sie po zainstalowaniu patha :) Całe szczęście ze mam naprawdę długiego skilla i natłok obowiązków które skutecznie odrywają mnie ostatnio od gry w EVE bo bym chyba kurwicy dostał ;)

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 06, 2010, 03:05:26 »
Moze to znak od losu ze czas skonczyc przygode z eve?  :-X

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 06, 2010, 09:47:18 »
No to pieknie ciekawe czy ktos z was ma takiego buga, odkrylem go dopiero wczoraj. otoz jak dostaje eskalacje to nie wyskakuje mi "popup", dowiedzialem sie o tej eskalacji tylko dlatego ze kumplowi na gridzie wyskoczyl ze dostalem. klikam w journal i faktycznie jest a oprocz tego 2 expired obie z data po premierze Tyrannis 1.1 - no myslalem ze mnie trafi - GJ CCP.



Pytanie: Jesli odmowilem instalacji opcjonalnych patchy to jest jakas opcja zeby mnie jeszcze raz zapytal czy chce go zainstalowac?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 06, 2010, 09:54:49 »
Wasze problemy są dość błahe w porównaniu z moim ;) po nowym pathu za każdym razem podczas włączania EVE dostaje twardego reseta kompa a dzieje się to dokładnie w momencie gdy mam zobaczyć screen logowania postaci :) czy ktos ma podobny problem ? Czy ktos zna rozwiązanie ? mogę tylko dodać ze nie jest to problem sprzętowy gdyż problem pojawił sie po zainstalowaniu patha :) Całe szczęście ze mam naprawdę długiego skilla i natłok obowiązków które skutecznie odrywają mnie ostatnio od gry w EVE bo bym chyba kurwicy dostał ;)

Używałeś tego programiku naprawiającego? Albo zrób reinstalkę - coś się mogło spieprzyć w czasie patchownia.

Jeśli chodzi o mnie, opcjonalny patch do opcjonalnego patch do patcha 1.1 chyba naprawił wszystkie problemy poza jednym - dlaczego jak klikam w czyjeś show info, to okienko zawsze:

- otwiera mi się na środku ekranu
- jest maksymalnie ściśnięte na wysokość, więc muszę je rozciągać
- focus jest na tabie "notes" (powszechnie uważany za najprzydatniejszy).



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 06, 2010, 12:27:52 »
Oj wszystkich niestety nie naprawił. Choć z różnych źródeł wychodzi, że bugi występują u jednych, a u innych wszystko jest w porządku, więc trudno powiedzieć.
W każdym razie u mnie:
- przewijanie listy produktów PI w reaktorze powoduje przybliżanie widoku planety (robi się zoom) - a pisali, że to naprawili
- niektóre okna na siłę nadal otwierają się w lewym górnym roku, choćbym nie wiem ile razy przeciągał je na właściwą pozycję
- blokada opcji "nieruszalnych" okien, które zostały przypięte - mimo tego, że opcję mam odznaczoną, okien ruszyć/resizować się nie da. Muszę włączyć tą opcję i wyłączyć ponownie, wtedy wszystko działa
- automatyczne fitowanie shipów raz działa raz nie - wsadza 2-3 moduły i koniec
- od czasu do czasu nie da się wystrzelić ładunku z LaunchPada na planecie

Czekam na opcjonalnego patcha do opcjonalnego patcha do opcjonalnego patcha do patcha Tyrannis 1.1 ;)

Aha zapomniałbym... czy lag przy bitce 200 statków to normalne? ;)

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 06, 2010, 13:31:20 »
Aha zapomniałbym... czy lag przy bitce 200 statków to normalne? ;)

Nope, ale potwierdzam u mnie tez to wystepuje przy 150 osobach guny sie wieszaly, a co jeszcze ciekawsze FPS mi spadl do poziomu 2-3, co wczesniej mi sie nigdy nie zdarzylo mimo ze uczestniczylem w bitkach sporo wiekszych zawsze bylo 30+ FPS.

A ja mam jeszcze 2 bugi:
1. show info na kogos z locala (a nie z linka) powoduje automatyczne zamkniecie evki
2. wrocila moja zmora automatycznego voice on na alliance

Ponawiam pytanie czy ktos wie jak zainstalowac te opcjonalne patche jak sie wczesniej odrzucilo zapytanie evki o instalacje

Calix

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 06, 2010, 13:52:02 »
2. wrocila moja zmora automatycznego voice on na alliance

Zdaje się można to wyłączyć w ustawieniach Sound&Chat w menu Eve.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 06, 2010, 13:52:14 »
Ponawiam pytanie czy ktos wie jak zainstalowac te opcjonalne patche jak sie wczesniej odrzucilo zapytanie evki o instalacje

Zanim znajdziesz solucję to patch "opcjonalny" stanie się "oficjalnym" i będzie po bólu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 06, 2010, 13:57:05 »
Można też kliknąć link podany przez Dooma...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 07, 2010, 14:01:58 »
http://www.eveonline.com/patches/optional/?from=187703&to=188432
Pach do pacha do pacha do pacha do pacha tyranis 1.1

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

YaAaR.is

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: YaAaR
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: C0ven
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 28, 2010, 23:43:42 »
Odrzuciłem instalacje dzisiejszego patcha bo wszystko chodziło mi dobrze. Tylko CCP potrafi spierdzielić grę przez "nie instalowanie" patcha naprawczego.  Wiecie skąd mogę ściągnąć tę poprawkę?

Crux

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 28, 2010, 23:47:10 »
ESC>General settings> na dole po środku jest Optional Patch>kliknij install