Autor Wątek: Infinite gun  (Przeczytany 4541 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Infinite gun
« dnia: Wrzesień 18, 2010, 00:54:25 »
http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=36885&postdays=0&postorder=asc&start=0

Cytuj
negative tracking creates an INFINITE TURRET.

This Turret can:

- hit any tranversal
- hit any range (only limited to the 249.999km hardcoding lockrange)
- hit any signature for full damage, regardless of gun size or painting.


It is, in a sense the ultimate weapon that has ever, to my knowledge, existed on an Eve server

TL;DR -> w C6 Magnetar można disruptować siebie nawzajem i strzelając z niezgrupowanych dział uzyskać efekt jak powyżej.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

lastverb

  • Gość
Odp: Infinite gun
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 18, 2010, 01:38:45 »
Ciekawe czy tak sie da w normal space przy uzyciu wiekszej liczby disruptorow, juz ktos probowal poza na pewno r&k?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Infinite gun
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 18, 2010, 02:03:45 »
Nie, nie działa, gdyż stacking penalty na modułach uniemożliwia sprowadzenie trackingu do wartości ujemnej (hiperbola).

Na marginesie, CCP chyba już uznało to za exploit.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

lastverb

  • Gość
Odp: Infinite gun
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 18, 2010, 02:40:44 »
Coz to raczej nie jest "ficzer". Zdziwilbym sie jakby nie dali za to bananow. Z tego co wiem hiperbolicznie spada bonus kazdego kolejnego modulu, a nie wartosc bonusowana, wiec teoretycznie jest to mozliwe, a r&k na pewno to przetestowali.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Infinite gun
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 18, 2010, 19:41:37 »
Jest reakcja CCP:

http://www.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4119&tid=1

Cytuj
It has recently been reported that an issue exists in Class 6 wormholes which allows for an exploit of game mechanics. This is currently being investigated and we hope to have some more details for you as soon as possible. We would advise all players that the use of exploits is not permitted at any time and doing so can result in action being taken as per the Terms of Service.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Frankie

  • Gość
Odp: Infinite gun
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 18, 2010, 20:30:51 »
Coz to raczej nie jest "ficzer". Zdziwilbym sie jakby nie dali za to bananow. Z tego co wiem hiperbolicznie spada bonus kazdego kolejnego modulu, a nie wartosc bonusowana, wiec teoretycznie jest to mozliwe, a r&k na pewno to przetestowali.
Raczej banów nie dadzą za coś takiego. Sądzę, że kary finansowe (uzyskane nielegalnie w ten sposób dochody) to max co ich może spotkać i pogrożenie palcem przez devów (powinniście zgłaszać coś takiego do nas, bo mogliście się domyślać, że nie taka była idea...coś w tym stylu)