To tylko pokazuje, że trzeba się brać za modele, bo za dużo shipów wygląda po prostu tragicznie. Nawet Vagabond jest po prostu ohydny i pikseloza z niego wyłazi.
Zwieksz detale
Choc racja... przydalo by sie odswierzenie gry. Pamietam jak wychodzila vista, to ccp zapuscilo plote, iz eve bedzie obslugiwac dx10
Zatem ile czasu może pochłaniać przygotowanie jednego modelu zakładając, że bryła pozostaje ta sama dla każdego wariantu, a zmienia się jedynie malowanie (i.e. warianty scorpia) ?
Kilka godzin wliczajac caly design malowania.
Tak jest jedynie z wariantami faction, state itp, w przypadku wersji t2 shipa w większości modeli są pewne róznice
Taa... vagas ma kilka wiecej kolcy niz stabber >_>
Podobno robienie od zera nowego modelu zajmuje 6 miesięcy.
Niemniej, update samych tekstur nie powinien być aż tak trudny.
Zaprojektowanie F1, teamowi 800 osob (mowimy tutaj o nowym modelu wliczajac bryle, ospojlerowanie, i komponenty zawieszenia, silnika etc, etc...) zajmuje tyle czasu >_>
Zaprojektowanie normalnego samochod w normalnych warunkach zajmuje mniej niz 4 lata.
żeby Pan zrobił model w 3D - tak jak trzeba do wykorzystania w EVE
Wystarczy bryle zrobic w programie graficznym i potem teksturke. nie potrzebna niczego specjalnego.
Albo jak ktoś to napisał wszyscy robią Incarnę czy inne WoD licząc, ze stamtąd będzie rzeka kasiory.
I sie przejada... fps na xboxa = halo.