Autor Wątek: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek  (Przeczytany 23912 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 22, 2010, 10:52:31 »
I to jeszcze model nowy model scorpa jest IMO dość marny. Stary scorp miał coś w sobie - tę asymetrię i charakterystyczną fascynującą brzydotę. Ten jest po prostu kolejnym  nudnym i symetrycznym modelem z generic sf game/movie. Właśnie jedną z rzeczy, które przyciągnęły mnie do (a raczej zatrzymały w) eve, był niebanalny design statków, a mówię o czasach przed trinity i update'm grafiki.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 22, 2010, 12:19:08 »
I to jeszcze model nowy model scorpa jest IMO dość marny. Stary scorp miał coś w sobie - tę asymetrię i charakterystyczną Właśnie jedną z rzeczy, które przyciągnęły mnie do (a raczej zatrzymały w) eve, był niebanalny design statków, a mówię o czasach przed trinity i update'm grafiki.

Tia, jasne. Nie żaden niebanalny design tylko brak designu. Bo losowe połączenie n-brył to nie jest żaden design A jak Ci się EVE przed updatem grafiki bardziej podobało niż teraz to zapraszamy do WoW tam nadal jest grafika przed updatem, choć Cataclysm ma coś poprawić w tej materii. Nie chce flameować ale nóż mi się w kieszeni otwiera jak słucham takich wypowiedzi. Wracaj grac w MUDy o ile wiesz co to jest. Tam grafika była jeszcze bardzie "przed upgadem"  :P :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 22, 2010, 12:23:39 »
Nic nie wywalać tylko zmienić model na sensowny. Na DeviantArt już od dawna wisi taki model Tempest Mk2 jest tak samo wyczesany jak Tornado. Tylko CCP się opi***ala. Będą zmianiać jeden model - patrz Scorp - na każde rozszerzenie to na najbliższe 20lat mają zajęcie  :-X

Zalinkujesz? Bo jest piątek i szukać mi się nie chce...

* SokoleOko robi "kota ze Shreka"


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 22, 2010, 12:40:14 »
Też mi się podobały stare statki, w każdym razie Obelisk miał ładniejszy czubek niż teraz a i covops minmatarski był ładniejszy bo na modelu Vigila a nie Probe. Też nie uznaję scorpa za poprawę, poprzedni był ciekawy, symetryczny jest do bani (chociaż logicznie to asymetryczne statki nie mają za bardzo sensu - komputer musi ciągle korygować ciąg silników żeby to leciało względnie prosto). Bardzo poprawił się model Scythe (na jego bazie jest scimitar), pierwotna wersja była koszmarnie paskudna :). Aczkolwiek może jest tak że akceptuję statki w Eve przez przyzwyczajenie i wysoką tolerancję estetyczną. Większość modeli z konkursu (nie z finału a ogólnie) podoba mi się w sumie bardziej.

Co masz do mudów? Mudy są super, jedyny powód do grania w jakieś graficzne pierdzigierki zamiast porządnych mudów jest to że gracze i developerzy się przenieśli i mudy wieją pustkami. Gdyby było Eve w wersji tekstowej z setkami tysięcy graczy, to bym grał ze 5 razy więcej niż w Eve które jest teraz :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 22, 2010, 12:51:37 »
Zalinkujesz? Bo jest piątek i szukać mi się nie chce...

* SokoleOko robi "kota ze Shreka"
Jak kolwiek odporny jestem na kocie spojrzenie (4 futrzaki w domu to dobry trening) to niech już będzie dzień dobroci dla zwier matarów :P
ten: http://axian.deviantart.com/art/Tempest-also-57937370?q=boost%3Apopular+tempest+eve+online&qo=0 ?

Jak tak to z projektów tego pana bardzie rureczka mi sie spodobała: http://axian.deviantart.com/gallery/#/dycmdh

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

silvia

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 22, 2010, 12:56:56 »
Ja uwazam, iz:
-naru kami
-vision
-gatekeeper
-cyruk vhelam
-ascendancy
i jako tako tornado, sa calkiem fajnymi statkami.


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 22, 2010, 13:10:58 »
To tylko pokazuje, że trzeba się brać za modele, bo za dużo shipów wygląda po prostu tragicznie. Nawet Vagabond jest po prostu ohydny i pikseloza z niego wyłazi.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 22, 2010, 13:59:53 »
Mnie zastanawia co innego - nowy silnik graficzny jest już jakiś czas w EVE, oryginalne rysunki jak statki powinny wyglądać również są. Zatem ile czasu może pochłaniać przygotowanie jednego modelu zakładając, że bryła pozostaje ta sama dla każdego wariantu, a zmienia się jedynie malowanie (i.e. warianty scorpia) ? Ja rozumiem, że ogrom pracy jaki trzeba wkładać w przygotowanie zupełnie nowej bryły (nowy model/typ dotąd niewystępujący) jest ogromny, ale IMHO znacznie mniej w przypadku wprowadzania zmian. Myślę, że na początek mogłoby w zupełności wystarczyć przygotowanie nowych tekstur.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 22, 2010, 14:03:45 »
Wszyscy graficy CCP pracują nad WoDem (i Incarną przy okazji) i nie mają czasu na głupoty :P
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 22, 2010, 14:05:56 »
Siur, a programiści to pracują nad poprawianiem bugów i zajmują się laghuntingiem... jaaaasne.  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 22, 2010, 14:07:15 »
ten: http://axian.deviantart.com/art/Tempest-also-57937370?q=boost%3Apopular+tempest+eve+online&qo=0 ?

Jak tak to z projektów tego pana bardzie rureczka mi sie spodobała: http://axian.deviantart.com/gallery/#/dycmdh

Dokładnie te modele. Jak widzisz Sokole jest z czego czerpać tylko musi się chcieć CCP. Fakt,  Vaga uczciwie mówiąc jest ochydna  :P
Bozia dała nam oczy i nic na to nie poradzimy, że dla ludzi jako rasy, wzrok jest najważniejszym zmysłem poznawania świata otaczającego. Jako taki służy tez do oceny ładne/brzydnie. W EVE wszystkie, no dobra 90% starszych modeli shipów niż BC Tier 2 nadaje się do mniejszej lub większej wymiany/przemodelowania.

@Albo obecny model Scimitara/Scythe  top też efekt projektu "zewnętrznego" a nie CCP. Oryginał był chyba równie brzydki co BB/Falcon bo wyglądał jak rura od odkurzacza omotana taśmę monterską  ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 22, 2010, 14:17:49 »
Mnie zastanawia co innego - nowy silnik graficzny jest już jakiś czas w EVE, oryginalne rysunki jak statki powinny wyglądać również są. Zatem ile czasu może pochłaniać przygotowanie jednego modelu zakładając, że bryła pozostaje ta sama dla każdego wariantu, a zmienia się jedynie malowanie (i.e. warianty scorpia) ?
Tak jest jedynie z wariantami faction, state itp, w przypadku wersji t2 shipa w większości modeli są pewne róznice

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 22, 2010, 14:33:07 »
...
@Albo obecny model Scimitara/Scythe  top też efekt projektu "zewnętrznego" a nie CCP. Oryginał był chyba równie brzydki co BB/Falcon bo wyglądał jak rura od odkurzacza omotana taśmę monterską  ;D
...

Nie bez powodu mówi się, że statki matari to taśma monterska trochę płyt pancernych gdzieś ukradzionych i sporo zestalonej w próżni śliny ];)

I jak widać to dotyczy nie tylko matarów ];)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 22, 2010, 14:38:07 »
Podobno robienie od zera nowego modelu zajmuje 6 miesięcy.

Niemniej, update samych tekstur nie powinien być aż tak trudny.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 22, 2010, 14:55:56 »
Nie bez powodu mówi się, że statki matari to taśma monterska trochę płyt pancernych gdzieś ukradzionych i sporo zestalonej w próżni śliny ];)

I jak widać to dotyczy nie tylko matarów ];)
Scythe to akurat matarski cruiser. Wyglądał jak bardzo zepsuty piecyk - koza połączony z dźwigiem i odkurzaczem. Był ohydny ale nie można zaprzeczyć że oryginalny :)

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 22, 2010, 15:21:15 »
Podobno robienie od zera nowego modelu zajmuje 6 miesięcy.

Niemniej, update samych tekstur nie powinien być aż tak trudny.

Ani jedno ani drugie to nie jest problem. To tylko kwestia "chciejstwa" ze strony CCP. Myślicie, ze gdyby CCP skontaktowało się z Panem X czy Y np. z którymś z autorów prac na DevArcie i zagadało na temat udostępnienia softu czy czego tam trzeba żeby Pan zrobił model w 3D - tak jak trzeba do wykorzystania w EVE a CCP w zamian umieściło by ów model w grze dodatkowo dorzucając autora modelu do listy twórców gry + proponując jakąś gratyfikację w $$ czy innych Euro to nikt chętny by się nie znalazł ? Nie jeden chciałby móc do portfolio dopisać - moja praca jest wykorzystywane m.in w takim a takim projekcie, np. EVE. Tylko nie chce im się zupełnie dupy ruszyć. Albo jak ktoś to napisał wszyscy robią Incarnę czy inne WoD licząc, ze stamtąd będzie rzeka kasiory.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 22, 2010, 15:28:16 »
na moje oko te szumne popraweki nic nie zmienią co najwyżej powiększą i tak już spore problemy z lagiem (motyw chodzenia po stacjach)
A nam graczom w EVE nic nie da to, że konsolowcy będą mieli w co "popykać". I zapewne jak większość gier na te platformy pojawi się i chwile pobędzie (do następnej ciekawej strzelanki).

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 22, 2010, 15:30:12 »
Tia, jasne. Nie żaden niebanalny design tylko brak designu. Bo losowe połączenie n-brył to nie jest żaden design A jak Ci się EVE przed updatem grafiki bardziej podobało niż teraz to zapraszamy do WoW tam nadal jest grafika przed updatem, choć Cataclysm ma coś poprawić w tej materii. Nie chce flameować ale nóż mi się w kieszeni otwiera jak słucham takich wypowiedzi. Wracaj grac w MUDy o ile wiesz co to jest. Tam grafika była jeszcze bardzie "przed upgadem"  :P :P
daj Pan spokój, nie wiem, wypij kawę albo weź relanium. Nie napisałem, że sama grafika przed update'm mi się podobała (choć owszem, na mój gust była ok, bo nie szukam w grach wodotrysków graficznych), tylko, że eve ma ciekawe modele. czy powstały przez przypadek, czy nie, mniejsza z tym, bo sa po prostu ciekawe. Nie chcę flejmować, ale proszę, poczytaj jakąś książkę o estetyce lub po prostu historii sztuki (Historia Piękna oraz Historia Brzydoty Eco są bardzo przystępne) zamiast pisać bzdury. Chyba, że jesteś jednym z tych facetów, którzy najbardziej ślinią się na widok statku Flash Gordona (o ile wiesz co to jest) lub innych przedmiotów/narządów w tym kształcie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 22, 2010, 15:54:03 »

NeX

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 22, 2010, 22:25:04 »
  Khobba mnie uprzedził odpowiadając Pol Kentowi i ma rację. Grafa classica była lepsza designersko.

Gra powinna oczywiście rozwijać się technicznie i dostosować do nowych kart, ale potrzeba jeszcze kogoś kto ma jednolitą i ciekawą wizję wykorzystania nowych możliwości nie psując starych osiągnięć.

  Klasyczny desingn zwracał uwagę swoimi efektami i obiektami. Nieproszone zmiany w tychże efektach graficznych np vampiry i neuty, które nastąpiły po upgradzie, oraz nie lepsze zmiany na statkach Gallente sprawiają wrażenie, że przygotował je ktoś, kto po prostu w EVE nie gra. Samą rozdziałką tekstur i wielobokami grafy 3D się nie robi, a silnik EVE ma potencjał aby świetnie się prezentować bez żałosnego, konsolowego kamuflażu "Bloom".

silvia

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 22, 2010, 22:58:41 »
To tylko pokazuje, że trzeba się brać za modele, bo za dużo shipów wygląda po prostu tragicznie. Nawet Vagabond jest po prostu ohydny i pikseloza z niego wyłazi.
Zwieksz detale :P
Choc racja... przydalo by sie odswierzenie gry. Pamietam jak wychodzila vista, to ccp zapuscilo plote, iz eve bedzie obslugiwac dx10  ;D

Cytat: dormio
Zatem ile czasu może pochłaniać przygotowanie jednego modelu zakładając, że bryła pozostaje ta sama dla każdego wariantu, a zmienia się jedynie malowanie (i.e. warianty scorpia) ?
Kilka godzin wliczajac caly design malowania.

Cytat: doom
Tak jest jedynie z wariantami faction, state itp, w przypadku wersji t2 shipa w większości modeli są pewne róznice
Taa... vagas ma kilka wiecej kolcy niz stabber >_>

Cytat: sokoleoko
Podobno robienie od zera nowego modelu zajmuje 6 miesięcy.

Niemniej, update samych tekstur nie powinien być aż tak trudny.
Zaprojektowanie F1, teamowi 800 osob (mowimy tutaj o nowym modelu wliczajac bryle, ospojlerowanie, i komponenty zawieszenia, silnika etc, etc...) zajmuje tyle czasu >_>

Zaprojektowanie normalnego samochod w normalnych warunkach zajmuje mniej niz 4 lata.

Cytat: pol kent
żeby Pan zrobił model w 3D - tak jak trzeba do wykorzystania w EVE
Wystarczy bryle zrobic w programie graficznym i potem teksturke. nie potrzebna niczego specjalnego.

Cytat: pol kent
Albo jak ktoś to napisał wszyscy robią Incarnę czy inne WoD licząc, ze stamtąd będzie rzeka kasiory.
I sie przejada... fps na xboxa = halo.



Gregorius

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 23, 2010, 09:24:22 »
Klasyczny desingn zwracał uwagę swoimi efektami i obiektami. Nieproszone zmiany w tychże efektach graficznych np vampiry i neuty, które nastąpiły po upgradzie, oraz nie lepsze zmiany na statkach Gallente sprawiają wrażenie, że przygotował je ktoś, kto po prostu w EVE nie gra. Samą rozdziałką tekstur i wielobokami grafy 3D się nie robi, a silnik EVE ma potencjał aby świetnie się prezentować bez żałosnego, konsolowego kamuflażu "Bloom".

np. huginn trzepoczący "skrzydelkami", lampy na viatorze etc. Ech... fajne to było ;)

@topic : w istocie, model przy zgranej ekipie nie powstaje wcale długo. Podejrzewam, że nawet okodowanei jego zachowań etc. nie trwa długo (bo programiści do tego czasu stworzyli sobie jakiś framework itp.) Po prostu 'zarząd każe inaczej' - i pewnie dlatego nie doświadczymy shipka laureata ingame ;/ (chyba, że wybiorą Jove i tyle, bo wszak Jove nadal w izolacji.. lol)

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 23, 2010, 12:52:44 »
ze starych smieci tesknie za wygladem promienia i brzmieniem disruptora... :(
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 23, 2010, 12:57:07 »
efekt cyno

Gregorius

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 23, 2010, 14:03:30 »

Gacul

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 23, 2010, 15:33:39 »
disruptor, cyno, jumpdrive capsów  :'(

Kiedyś hotdrop to wyglądał, teraz to jakieś śliwki w kompot "pulm ! plum!".

I stary phoon z milionem żółtych światełek !

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 23, 2010, 18:36:17 »
Golden Vexor... a nie dzisiejszy, obrośnięty jakimś mchem.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 23, 2010, 21:31:52 »
Kolega z 2009 to nie ma czego wspominac :P

A pamietacie jak mozna bylo concord zabic? :D

Gregorius

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 24, 2010, 11:34:30 »
Wiecie, jak tak dalej pójdzie, to zaraz będziemy tęsknić do jumpów na 15km, handlu BMKami na regiony i takie tam :D Muehehe... Raczej wróćmy do tematu - kiedy wyniki ? :>

MrDemolka

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 27, 2010, 12:32:40 »
Uczestnicy dostali time coda 30dni ale tylko do triali i nowych kont ^^

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 29, 2010, 00:03:32 »
Są już wyniki konkursu:
http://news.deviantart.com/article/133951/

Wznieśmy błagalnie ręce by to nie była czasem nagroda w nowym AT, tylko nowy tempest  ;)
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2010, 00:48:40 wysłana przez GlassCutter »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Kara Mon

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 29, 2010, 15:02:38 »
Wiedzialem ze zlom wygra  8) jak tylko sie pojawil w sieci , ale balem sie ze wybiora jakas modyfikacje drejka z paroma skrzydelkami po bokach jednak wygralo cos orginalnego

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 29, 2010, 15:09:15 »
No dobra. Ale co dalej.... co z tego konkursu ma być ? Zmienią model Tempesta na Tornado ?? Czy wszystkim rasom chcą dorzucić po jakimś nowym shipie ? Czy w ogóle to był tylko Event taki..? Bo jakoś morału nie widzę z tego konkursu...  :(  Ktoś zechce mnie oświecić ?
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2010, 15:39:30 wysłana przez Pol Kent »

Rashla

  • Gość
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 29, 2010, 15:10:33 »
wielka szkoda że mój znajomy nie wygral, ktory bral udzial..:(

Mi sie wydaje ze wprowadza po prostu do kazdej rasy nowy statek..no i ten z konkursu bedzie jednym z nich:)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Konkurs CCP - zaprojektuj własny statek
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 29, 2010, 17:19:35 »
Ciekawe tylko po ilu latach :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.