Autor Wątek: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD  (Przeczytany 55987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:05:56 »
Val troszkę źle mnie najwyraźniej zrozumiałeś ... jestem czynnym graczem 0,0 i latam na roamy i wiem, że ciężko jest znaleźć cel ale ... tak naprawdę nie ma obecnie w EVE naprawdę dziewiczych terenów.
Kiedyś czytaj z 20 lat temu grałem w grę o nazwie Elite a później Frontier i w tym ostatnim gra tworzyła sam kolejne nie zbadane systemy na bieżąco i ... nie obawiałeś się o braki w paliwie np bo wszędzie były gazowe olbrzymy i można było tworzyć paliwo na poczekaniu ale ... pytanie brzmi po co oddalać się od systemów zajętych skoro i tak nic się tam w tej pustce nie znajdzie.

Puenta mojej wypowiedzi brzmi. CCP powinno modyfikować grę podług sugestii graczy a nie własnego wydumanego widzimisię. Ale co innego marzenia a co innego rzeczywistość.

Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:24:44 »
Val troszkę źle mnie najwyraźniej zrozumiałeś ...
Masz rację. Jak wysiadłem z czołgu przeczytałem to z zupełnie innej perspektywy  :P

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:26:13 »
Gdyby CCP robiło grę według sugestii graczy a nie własnego widzimisię to gra polegałaby na lataniu kierowanymi joystickiem, rozdawanymi za darmo vagabondami na honorowe pojedynki i mecze.

amra

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:32:16 »
Ja tam widzę, to tak, jak długo w grze będą hi-endy to będziemy mieli super bloby, zajmowanie większego terenu niż potrzeba, blokowanie innym dostępu do 0.0.
Większość waszych marzeń o mniejszych bytach, odwalonych od siebie empty space, szybko by się ziściły po wyeliminowaniu wszelakich generatorów pustych ISK. Na sova trza by się wtedy składać z podatków.
Przy obecnej mechanice gry, na aliance 1000 graczy potrzeba możne z 5-10 systemów, wiec zajmowanie 4 regionów, straciło by seans ekonomiczny.  No ale to tylko moje gdybanie, CCP i tak zrobi po swojemu.

PS: Albi sorrki, ale tez przyłącze się do apelu abyś nie mieszał Rzymu i ogólnie historii do eve, głownie dlatego, ze historia w twym wydaniu jest mocno kontrowersyjna, można powiedzieć, ze na równi z twym widzeniem EVE. Az nie wiadomo na który temat, Ci odpisywacz potem. :)

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:38:23 »
Z super wielką pustą przestrzenią jest ten problem, że oprócz "poczucia kosmicznej pustki" nic nie daje. Wyobraźmy sobie że CCP chciałoby dodać całą galaktykę Drogi Mlecznej (400 miliardów gwiazd) do bazy. Mieliby do wyboru:

a) uczynić cały kosmos w miarę bogatym => podbój nie ma sensu, wojny nie mają sensu bo każdy ma tyle systemów ile chce. Żeby roam znalazł przypadkowego ratera na paskach musi lecieć nie 30 minut a średnio 7 lat przez puste systemy.

b) uczynić większość tego kosmosu raczej biednym => nikogo tam nie ma => nikt nie korzysta z milionów dodanych systemów.

Co jest kontrowersyjnego w mojej wersji historii? Twierdzenie że imperia są ograniczone terytorialnie możliwościami technicznymi transportu wojska jest kontrowersyjne? :)

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:41:38 »
Ja tam widzę, to tak, jak długo w grze będą hi-endy to będziemy mieli super bloby, zajmowanie większego terenu niż potrzeba, blokowanie innym dostępu do 0.0.
Większość waszych marzeń o mniejszych bytach, odwalonych od siebie empty space, szybko by się ziściły po wyeliminowaniu wszelakich generatorów pustych ISK. Na sova trza by się wtedy składać z podatków.
w takiej sytuacji większosć graczy nie miałaby swoich błyszczących zabawek, trzeba by się ogólnie bardziej męczyć i jeszcze mniej ludzi siedziałoby w 0.0. Mimo tego, że pisze się, że gracze EVE są bardziej "hardkorowi" (cokolwiek by to miało znaczyć) od takich wowowców, wciąż jest to banda ludzi, których mozolne ciułanie kasy nie za bardzo rajcuje. Wydaje mi się, że regiony 0.0 wciąż mają za mało do zaoferowania, żeby ludzie w ich obronie tracili (super)capsy kupione z własnych funduszy.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 08, 2010, 18:00:51 »
@Soulscream + Okropniak

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Daisho_Syndicate
http://evemaps.dotlan.net/alliance/Shock_an_Awe
http://evemaps.dotlan.net/alliance/The_Star_Fraction

Sorka wiecej mi sie nie chcialo szukac. Po za tym zeby zaistniec to trzeba miec konkretne liczby pilotow, capsow i sc mam wrazenie ze wy szczegolnie Okropniak to byscie chcieli zalozyc 1 osobowy ally i miec swojego Sova - sorry tak to tylko w wormholach.

A plakanie ze posy trzeba tankowac to hmm jakby to powiedziec jest przykre, bo co to za wydatek fracht czy jf dla ally hint: jest masa prywatnych jf a frachtow to juz na potege.

Przy obecnej mechanice gry, na aliance 1000 graczy potrzeba możne z 5-10 systemów, wiec zajmowanie 4 regionów, straciło by seans ekonomiczny.  No ale to tylko moje gdybanie, CCP i tak zrobi po swojemu.

hmm ally ma 1000 graczy powiedzmy ze w prime-time zalogowanych jest tylko 30% czyli 300 osob podzielmy to na 10 systemow -> 30 osob na system a do podzialu sa tylko 2 sanctumy i ewentualnie 2 haveny - ty mieszkales kiedys wogole w 0.0?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 18:08:18 wysłana przez Dark Flonoe »

amra

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 08, 2010, 18:16:15 »
w takiej sytuacji większosć graczy nie miałaby swoich błyszczących zabawek, trzeba by się ogólnie bardziej męczyć i jeszcze mniej ludzi siedziałoby w 0.0. Mimo tego, że pisze się, że gracze EVE są bardziej "hardkorowi" (cokolwiek by to miało znaczyć) od takich wowowców, wciąż jest to banda ludzi, których mozolne ciułanie kasy nie za bardzo rajcuje. Wydaje mi się, że regiony 0.0 wciąż mają za mało do zaoferowania, żeby ludzie w ich obronie tracili (super)capsy kupione z własnych funduszy.

Czyli nic by sie nie zmienilo, chyba nie myslisz ze gracze z 0.0 maja swoje zabawki z hi-endow. Hi-endy pokrywaja koszty rozdmuchanych sowow oraz potrzeby directors board alliance/corporation. Ale nigdy nie trafiaja do membersow, czsem tylko jako zwrot za capsy.

Dla przykladu. Zwroc uwage co sie stalo z majatkiem Atlasu, zostal rozkradziony przez czesc dyrkow atalsowych.
Czy myslisz ze te 30+ stoczni kotre budowaly seryjnie capsy na sprzedaz dla kilku dyrkow Atlasu bylo utrzymywane przez nich samych ? ;)



HammerSnake

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 08, 2010, 18:23:43 »
Łańcuchy wormholi + stacje :O.
No sorki ale to brzmi jak jakiś nie do zdobycia carebearland. Jakoś nie bardzo widzę tutaj sensu.

Po co systemy wh mają być na stałe ze sobą połączone?Mocno tego nie widzę oczywiście prócz ostrej farmy z przyjaciółmi w sąsiedztwie ,którzy w razie czego chwycą za broń :D.Przecież łańcuchy wormholi istnieją już teraz i można sobie lecieć bez problemu na wielogodzinny roam w nieznaną przestrzeń.

Czego nie można zrobić na posie co oferuje stacja ?
Zmienić statek przefitować się ,przełożyć ammo ,wrzucić graty do cargo.Trzeba czegoś więcej ? :D

Latam sporo po wh class c1 do c4. Większość napotkanych c1 była pusta,c2 są zajęte przez jednoosobowe korpy,które stawiają produkcyjne posy gdzie się da,c3 zamieszkują w większości przypadków małe korpy careberów 1-10 osobowe,które można bez problemu rozbić w pierzynę i zmusić do wyprowadzki argumentacją własnej floty lub wynajętej.Zajętych jest na pewno większość c4 ,ale to też są korpy w większości 10-15 osób farmiące w spokoju.C5 i C6 widuje od święta i to przez łańcuch wormholi.
Największy roam jaki widziałem w wh to 20+osobowa flota z c6.

Wrzućmy teraz w ten krajobraz 60+/100+ osobowy sojusz rozrzucony po paru wh z flotą kapitali .yyy... ?

Ja tam w systemie wh dodałbym 4 opisy czasowe które by się pojawiły w ostatnich 4 godzinach stania dziury,bo teraz nie wiadomo jak się nie jest u siebie czy dziura się zamknie za 5 min , godzinę czy za <4 godzinki .

Striker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
    • www.war-masters.org
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0ven
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #79 dnia: Wrzesień 08, 2010, 18:47:39 »
Cytuj
Hi-endy pokrywaja koszty rozdmuchanych sowow oraz potrzeby directors board alliance/corporation. Ale nigdy nie trafiaja do membersow, czsem tylko jako zwrot za capsy.


Tak prostując trochę:
highendy nawet w duzych ilosciach obecnie starczają na dobrą sprawę na waciki - ergo utrzymanie infrastruktury jb i moze na oplate sova. To co przynosi post-dominion prawdziwe dochody aliansom to wynajem systemów. Natomiast de facto, kasa z highendów trafia pośrednio lub bezpośrednio do membera. Czy to za sprawą sprawnej infrastruktury (upgrady do plexow, anomalek, jump bridge, cynojammery itd.), czy za sprawą refundacji statków wyjątkowo potrzebnych we flotach, np. logistyków, commandów, proberow, lr tacklerów, jammerów. Różne alianse mają różne programy refundacyjne. 
I-DEA / C0ven

Raiha

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 08, 2010, 18:57:09 »
Ok to pozwol nowym sojuszom ~~zaistniec~~ na terenach dostepnych w grze. Pozdro.


No właśnie na to mieli dać traktaty , były pokazane na fanfescie ale coś zaginęły po drodze. Planety dali , a ich nie. Wtedy każdy mógłby gdzieś tam zaistnieć nawet bez sova i uber floty.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:05:52 »
Val troszkę źle mnie najwyraźniej zrozumiałeś ... jestem czynnym graczem 0,0 i latam na roamy i wiem, że ciężko jest znaleźć cel ale ... tak naprawdę nie ma obecnie w EVE naprawdę dziewiczych terenów.
Kiedyś czytaj z 20 lat temu grałem w grę o nazwie Elite a później Frontier i w tym ostatnim gra tworzyła sam kolejne nie zbadane systemy na bieżąco i ... nie obawiałeś się o braki w paliwie np bo wszędzie były gazowe olbrzymy i można było tworzyć paliwo na poczekaniu ale ... pytanie brzmi po co oddalać się od systemów zajętych skoro i tak nic się tam w tej pustce nie znajdzie.

Puenta mojej wypowiedzi brzmi. CCP powinno modyfikować grę podług sugestii graczy a nie własnego wydumanego widzimisię. Ale co innego marzenia a co innego rzeczywistość.

uhuhu :D sam ciezko w to fruwalem, potem seria x-beyond...David Barben obudzil sie otatnio i to co przed EVE mialo sie ukazac jako Elite 4 ponoc robi sie teraz i ma wyjsc jako MMO...zobaczymy
i z tamtej "swietnej" gry przenioslbym do nas wlasnie mozliwosc latania w nieznane za pomoca nowego napedu,
widze to tak:
kazdy statek ( lub wylaczajac statki transportowe ) moglby skakac w obrebie wlasciwego tylko sobie zasiegu lat swietlnych na mase slonc...
powiedzmy fregaty duzy zasieg, kruzy mniejszy...beesy najmniejszy
stawialo by sie 30 sec cyne( tzn portal samemu sobie ), po drugiej stronie statek bylby gdzies na orbicie slonecznej wybranego systemu i bylby tez uwieziony w tej cynie przez powiedzmy 30 sec...
gracze mogliby tego nie widzeic cos jak covert cyno...
do skoku potrzebny by byl portal, jakas odmiana tego z black opow
i ow portal zurzywalby paliwko...
aby bylo perpetum mobile przydatny bylby jeszcze specjalny harvester ktorym daloby sie z niskich orbit olbrzymow gazowych pozyskiwac jaki "hydrogen fuel"
uzywanie tego napedu mogloby byc niedozwolone w systemach gdzie sa stacje NPC...bo wywolywaloby jakis zaklucania...bla bla
lub naped generowalby jaies odpady zakazane w obszarze empire
czytaj: nie da sie sprzedac, jesli zjetisonujesz to tracisz standing do lokalnej frakcji...pewnie wielu byloby to nie na reke
odpady trzeba by bylo dropic gdzies w przestrzeni poza galaktyka...
wiec bylby to idealny sposob na podroze po galaktyce w ktorej mamy tak zwane systemy WH i po zer zero

w sumie to jesli byloby to ciekawe chocby i dla kilku osob to nic tylko to wyprostowac, przetlumaczyc i walic z tym na assembly hall niech ludzie popieraja a moze devie wezma to pod uwage...
tylko mape tej nowej galaktyki by musieli wreszcie dac


===========edit
^ Albi

wiem wiem, mam na mysli mape wh space z nazwami systemow zeby moznabylo rozejrzec sie dokad mamy zasieg i gdzie mozemy skakac
do wh space wchodzisz przez wormhola a potem odpalasz sobie mape, ustawiesz punkt docelowy, odpalasz portal i w droge...
zeby wrocic do empire trzeba w jakims systemie wh szukac wormhola do nam znanej czesci galaxy

i mowiac galaktyka mam na mysli te pare tysiecy systemow jakie ccp nam wcisnelo :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 20:27:39 wysłana przez Colonel »
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:20:20 »
Uwaga co do wyrazenia 'nowa galaktyka' - swiat Eve to kilka tysiecy gwiazd na przestrzeni kilkuset lat swietlnych. Galaktyka ma 400 milionow gwiazd i grubosc 120 tys lat. Caly known space, wormhole space razem na mapie galktyki wyglada jak kropeczka.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:31:46 »

No właśnie na to mieli dać traktaty , były pokazane na fanfescie ale coś zaginęły po drodze. Planety dali , a ich nie. Wtedy każdy mógłby gdzieś tam zaistnieć nawet bez sova i uber floty.

Bo z tego co się doczytałem gdzieś tam - traktaty dałyby tyle co usankcjonowane specenie.... a coś czuje że nie o to większości chodzi.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 08, 2010, 20:41:06 »
@Soulscream + Okropniak

http://evemaps.dotlan.net/alliance/Daisho_Syndicate
http://evemaps.dotlan.net/alliance/Shock_an_Awe
http://evemaps.dotlan.net/alliance/The_Star_Fraction

Sorka wiecej mi sie nie chcialo szukac. Po za tym zeby zaistniec to trzeba miec konkretne liczby pilotow, capsow i sc mam wrazenie ze wy szczegolnie Okropniak to byscie chcieli zalozyc 1 osobowy ally i miec swojego Sova - sorry tak to tylko w wormholach.

A plakanie ze posy trzeba tankowac to hmm jakby to powiedziec jest przykre, bo co to za wydatek fracht czy jf dla ally hint: jest masa prywatnych jf a frachtow to juz na potege.

hmm ally ma 1000 graczy powiedzmy ze w prime-time zalogowanych jest tylko 30% czyli 300 osob podzielmy to na 10 systemow -> 30 osob na system a do podzialu sa tylko 2 sanctumy i ewentualnie 2 haveny - ty mieszkales kiedys wogole w 0.0?

że tak powiem - dobrze się czujesz?
Próbowałeś wejść nowym świeżym ally w sov?
Powiedzieć Ci co możesz zrobić jak masz 20 osób w korpie (aktywnych) - albo co jak masz ich 100? ok - **wno możesz.
Masz do wyboru - polatać sobie fajnie PVP z innymi i mieć fajne floty, na SOV który byłbyś w stanie sam obronić po prostu nie będziesz miał sił bo floty które potrafią wpaść od tak sobie - liczą po 150+ ze wsparciem sc jeśli zajdzie potrzeba.

I nie mów mi o JF bo wyraznie powiedziałem MAM WŁASNY - ale spróbuj zrozumieć że nie wszystkie ally są robione dla kasy. Owszem - chcesz kerbirski korp - uzbierasz moment nie na jeden a na kilka JF tylko... będziesz kerbirem nie?
Czy mieszkałem w 0.0 - dobra, kończę rozmowę bo kolejny pan w stylu bufu "ja wiem wszystko" się odezwał, nie wiesz, nie sprawdziłeś, nie chciało ci się - ale kłapać jadaczką potrafisz.
I jeszcze ta matematyka z d wzięta... - widać dusza kerbira przemawia skoro tylko w tym zarobek widzisz.

Chcesz SOV masz dwa wyjścia - albo układ że dajesz wsparcie i to konkretne kiedy tego trzeba (mogą tak postąpić tylko ally które mają zacięcie pvp), albo pecenie.

Co do samego SOV - na mojego JF polowały PL jak sobie jeszcze w SOV gościliśmy - koleś tydzień insta w cloak - chcesz możesz przy nich wskakiwać JF i karmić posem albo (ROTFL) przepchnąć frachta przez 25j od LOW, albo przelecieć 10 razy covert transportem i mieć parę dobrych h z bani... powodzenia.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 08, 2010, 21:25:43 »
Ty sie zdecyduj czy:
- chcesz trzymac sov
- czy mieszkac w dziurze - jak mieszkac w dziurze nie widze powodu takiej ilosci skokow - ludzie w jednoosobowych corpach sobie mieszkaja w dziurach fakt ze nie w wypasionych ale mieszkaja.


A ally bez kasy - to co to za ally? Bo ja znam takie tylko z kasa:
- pvp - -a-,it, nawet atlas ze o rosjanach nie wspomne
- carebearskie - kazde ma kase ;)
- pirackie - hmm chodzby hydra i pl

Czego ty oczekujesz ze w 100 osobym ally bedziesz mial sova? Wybacz nie rozumiem jaki jest cel, chcesz miec sova to musisz miec liczby tak bylo tak jest i tak bedzie, nie masz liczb ogromna ilosc dziur jest jeszcze nie zamieszkala - a ze stacji nie mozna postawic coz cos za cos. Tu nie chodzi oto "pan ktory wie wszystko" bo wystarczy ze przeszukasz forum pod katem moich postow to zobaczysz ich cale zatrzesienie, wiec nie unos sie ja tylko chcialem zrozumiec jaki jest twoj punkt widzenia - jesli taki zeby male i do tego biedne ally mialo sova - sorry tak sie nie da w eve na tyle ile znam rzadzi ten ktory ma liczby (kiedys pilotow a teraz pilotow i sc)

PS jesli poczules sie moim postem tym lub poprzednim urazony to przepraszam, wiesz patrzac na twoj avatar to w jakim jestes ally nie sadzilem ze trzeba cie przekonywac ze ten kto ma wieksza piesc ten rozdaje karty i w eve w systemach < 0.5  rzadzi tylko i wylacznie prawo silniejszego.

PPS Bycie petem uwierz mi nie jest zle. :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 21:32:22 wysłana przez Dark Flonoe »

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 08, 2010, 22:27:18 »
Słuchaj - lekko się urażony poczułem to przyznaje - głównie tym że powątpiewasz w moją znajomość SOV podczas gdy łatwo było sprawdzić że jakiś tam czas siedzieliśmy.
Co do 100 osobowego ally - NO WLASNIE O TYM MOWIE CALY CZAS - nie ma możliwości byś był w stanie takim ally zdobyć utrzymać i obronić SOV i to jest poronione... co do bycia petem - jakoś się nie widzę.
Ale każdy ma prawo mieć swoje zdanie tak więc jak chcesz budować 1000+ osobowe ally to bardzo prosze... ja wole mieć luźniejsze ale miodniejsze pvp.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 08, 2010, 23:16:29 »
no to fakt lipa na dziure jestescie za duzi na sova za mali, moze npc?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 08, 2010, 23:20:43 »

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 09, 2010, 00:09:58 »
Lol, co Ty mi tu dajesz jakies stare sojusze, ktore dostaly sov'a za ssanie paly komus ? Zabawny jestes :).
Jeden ma nawet literówkę w nazwie  ;D

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 09, 2010, 00:34:56 »
Dzisiaj trzeba wystawiac 150+ osobowe floty samych subcapitali zeby sie liczyc. A co do sova dla malutkich to ostatnia grupa chyba ktora cos takiego chciala robic bez wsparcia duzych byl pierwszy atak cow wagonu na Kraftwerkow. Ci co brali w nim udzial pamietaja jak sie skonczyl. Jak tylko sobie miejscowi przestali dawac rade przylecial bloob i pozamiatal blyskawicznie towarzystwo spowrotem do npcowa.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 09, 2010, 08:22:52 »
no to fakt lipa na dziure jestescie za duzi na sova za mali, moze npc?

Heh - yarrr ma 400+ dusz (może 300 odliczając alty), a i tak jest za mały na własnego SOV - nie chodzi już o ilość ludzi a o ilość sc których po prostu nie mamy, a musielibyśmy zmienić całkiem nasze nastawienie do gry by zacząć kosić gotówkę tylko... właśnie to nam nie leży.

Dlatego lekko mnie wkurzają osobiste wycieczki niektórych bo jasno powiedziałem co i jak, a potem wchodzi pan "wyrywny" , "wujek dobra rada" i bez czytania poprzednich postów nawala z góry bo "on wie lepiej" że:

JF i karmienie posów to bajka, gdzie pisałem ze dwa razy że owszem posiadam to ustrojstwo i się nie zgodzę i mówię to z punktu widzenia praktyka a nie cielaczka który był w systemie jak wskakiwał JF i karmił posy (jeszcze do niedawna dopiero po kombinacjach można było wrzucić coś do POS obcego korpa - mimo że był w tym samym ally. A już wyciągnąć coś z tamtąd możliwości nie było, o strzelaniu własnych pos (w ally) do JF z innego korpa już nie wspomne)

SOV - łatwo było sprawdzić że owszem, mieliśmy przygodę i bardzo mi osobiście nie podeszła bo ktoś musiał logistykę robić żeby reszta miała fun

Chcesz mieć własny SOV, chcesz móc go obronić? NIE DA SIĘ dla nowych sojuszy które się nie nachapały!
Mogą to zrobić niedobitki Atlasu lub innego byłego DUŻEGO sojuszu - bo mają środki, ally nowe na to po prostu nie stać bo - nie ma kasy bo nie ma SOV i zarobków, a nie ma SOV i zarobków bo nie ma kasy.

Stąd było moje gdybanie (po raz ostatni kurna mówię!) - i jakaś tam idea jakby odpępnić mniejszych od "dużych" - gdzie mniejsi tak naprawdę mniejsi może nie są, ale nie mają pleców w postaci lat tu spędzonych... Jakiś WH - cokolwiek co zblokowałoby tych nachapanych od blobowania flotami które byłbyś w stanie normalnie pojechać ale nie jak mają wsparcie gotówki zbieranej przez lata.

I ostatnia prośba - niech mi tu jeden z drugim nie porównuje EVE do real life - że "a myślisz że jak masz w rl" - WIEM JAK JEST, ROZUMIEM TO - i właśnie z tego powodu szukam czegoś innego w grze! - ciekawe ile baranków tego nie zrozumie...
Żeby było jasne - powtórzę to co pisałem powyżej bo pewnie znowu któryś nie czytał bo po kiego jak można sobie potrolować - wiem że CCP tego nie wprowadzi, kto nie wierzy dałem powyżej post i potem link do pdf gdzie było ustalane co i kiedy miało być zrobione, a co zrobione i jak zrobione zostało.



A spróbuj wejść w handel w high - może znajdziesz jakąś niszę, ale próba wykonania prawdziwej konkurencji na którejś z dziedzin kończy się dumpem cen - paru kumpli chciało spróbował mimo że ostrzegałem - dump utrzymał się przez 2mieś prawie i odpuścili - to samo co powyżej - błędne koło.

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 09, 2010, 08:46:41 »
EVE bez jfow i jb wydawalo sie kiedys taaakiee duze.
Soul juz pisal , przydaloby sie kilka nowych regionow ,wg mnie najlepiej zeby byly bardzo oddalone od pozostalych aka niedostepne dla JFow i bez mozliwosci postawienia jb miedzy nimi a starymi regionami ,(zreszta uwazam ze miedzy wszystkimi regionami 0.0 tak powinno byc) na granicy bylby fajny ruch haulerow/frachtow etc (z eskorta lub bez ) :)

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 09, 2010, 09:13:13 »
No, to (regiony zawieszone na dlugich bramach) by bylo proste i dobre (rany zgadzam sie z Mikkerem). Aczkolwiek wiekszosc by pewnie zajely bloki usadowione przy wejsciu.

Co do problemu Yarrow: sojusz ktory nie lubi czegos robic (babrac sie z logistyka, farmic kase) powinien wchodzic w symbioze z kims kto chce i lubi, aka petami. Ochrona i pola pod uprawe w zamian za kase i obsluge jasniepanstwa. Relacje peciarskie w idealnym ksztalcie z dwoch zfrustrowanych grup (bleee, musze karmic jakies POSy, bleeee, musze latac na jakies roamy) robia dwie szczesliwe grupy (hura, mamy zaplecze, hura, mamy iski).

Wiem ze to okropnie upierdliwe, dogadywac sie z ludzmi, co gorsza takimi ktorzy graja inaczej, ale to gra MMO.

To ze sojusze ktore nie chca ogarnac jakiegos aspektu gry, ani wlasnymi ani cudzymi rekami, nie sa w stanie czegos osiagnac, jest akurat prawidlowe.
To ze nie ma miejsca na sojusz 400-osob pod wzgledem skali - to juz jest problem gry. Niestety, dotyczy to praktycznie kazdej masowej strategii - po jakims czasie pojawiaja sie 1-3 superpotegi i eliminuja mniejszych z gry a cala rozgrywka traci sens. W browserowkach gdzie gracz moze akumulowac zolniezyki te grupy moga byc male - kilkadziesiat osob ktore maja wiekszosc sil i zasobow na serwerze. W Eve jest o tyle dobrze ze powerbloki potrzebuja rekrutow i sprzymierzencow czyli liczb, co oznacza ze maly gracz moze sobie pograc choc niestety nie jako niezalezny. Jedyne co tu moze pomoc to wieksze zrozlicowanie wlasciwosci terenu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:15:57 »
Lol, co Ty mi tu dajesz jakies stare sojusze, ktore dostaly sov'a za ssanie paly komus ? Zabawny jestes :).

To nie jest do końca tak.

1) Daisho to alians z tradycjami, baaaaardzo starzy kumple AAA, mają 2-3 tytany, budują SC, w czasie wojny w Provi byli w stanie wystawić sensowne floty, a w czasie dogrywki przeciwko Paxtonom kilkukrotnie to właśnie ich FC prowadził floty Nowego Provi. Mają dużo starych graczy, są wyluzowani.

2) Star Fraction to z kolei ewenement (Jade Constantine anyone?) - silne RPG, do tej pory wręcz brzydzili się sovem. Starzy kumple Ushra'Khan dostali jedna stację, która jest chyba bazą dla odbudowy SS-a, bo na codzień żyją i walczą z CVA w Empire.

3) Shock an Awe - no, tu sto procent racji, to jakieś totalne failbeary. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:20:45 »
Albi - nie zrozumiałeś jak widzę - bo Yarrr nie ma "problemu", nie zacząłem tej dyskusji pod kątem yarrr które różne propozycje dostało (te wymienione również) i za niedługo którąś wybierze :)

Mówiłem w kontekście Okropniaka który jak sam nick wskazuje lubi się dopieprzać i chętnie widziałby świat nieco innym. Ja - sam jeden - sobie to wymyśliłem, również ja sam jeden chciałbym mieć możliwość poprowadzenia ally (nie w sensie że ceo itp ale ogólną możliwość) bez wielkiej polityki, szpiegowania, rozkręcania uber logistykie JF itp itd...

Co do reszty zgadzam się z Albim - problem jest w tym że przychodzi taki okres że choćbyś się pos...ł to nie przeskoczysz - nie wiem nawet czy jest teraz możliwe w kontekście paru nawet lat dogonienie starej wiary - tych core które trzymają wallety i sc - a mało kto podejmuje grę gdy w perspektywie jest harówa tylko po to by być może... kiedyś....

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #96 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:39:27 »
@Soulscream
Przepraszam, ale nie jestem biegły ze słownika z rynsztoka czy w twoim slowniku "ssac pale" oznacza "robic z kims deal"?


@Okropniak http://www.evenews24.com/2010/09/03/brick-squad-deal-with-northern-coalition/ czy wlasnie to o czym mowisz nie probuja robic bricki z wyjatkiem tego ze nie pokazuja srodkowego palca wszystkim dookola a robia deale?
--

Ktos zna poczatki PL, bo ja ich kojarze od momentu jak juz mieli sova w okolicy fountain gdzie mogli zbudowac swoja potege? Bo tak sie zastanawiam czy PL nie przeszlo wlasnie takiej sciezki o jakiej mowi Okropniak.


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2010, 10:54:52 wysłana przez Dark Flonoe »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #97 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:53:04 »
"dealu z GS" ? Chodzi Ci o drugie delve war? Oni już wtedy byli na mapie i siedzieli na północnej granicy BoB'a. Jak te tereny zajeli nie wiem, ale w czasie kampani MAX bodajże GBT dostało zadanie wywalenia ich stamtąd, polecieli i sie odbili.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #98 dnia: Wrzesień 09, 2010, 10:55:36 »
@Doom masz racje poprawilem posta, czasy boba to byly czasy kiedy przeskakiwalem z destroyera na cruisera ;)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 09, 2010, 11:13:26 »
Dark - problem jest jeden - mamy realia takie jakie mamy i robienie deali nie jest niczym szczególnym. Yarrr też to robi jak musi, natomiast sporej ilości ludzi to nie pasuje stąd moje marudzenie.
Wiesz - trochę podejście "to jest fizyka, a praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb!".
To są prawa fizyki które obowiązują w tej chwili i się dostosowujemy - zresztą sami będziecie mieli okazję zaobserwować niedługo :) - do tej pory była cisza bo oficjalnie były ogłoszone wakacje i sezon urlopowy dla naszego ally (kajaki też były - 20 osób brykało i każdy z tam obecnych już się pisał na next roam).
To mówię jako yarrr,

natomiast jako Okropniak po prostu czarno widzę przyszłość eve bez zmiany mechaniki (fizyki) która obowiązuje teraz - te układy i układziki są na tyle upierdliwe że spora część woli piracić i psuć krew niezobowiązująco każdemu kto się nawinie niż próbować robić coś większego... bo za dużo trzeba przy tym dupy nadstawiać (to właśnie te deale...).
Zobacz że nawet Colonel którego pirackie wrażliwe serce głęboko krwawi na widok każdego celu poza zasięgiem :) chciałby mieć jakąś możliwość na wyskoczenie w dziewicze tereny - mimo że na pewno parę celi by mu tam poznikało ale też sam miałby taką możliwość... wydaje mi się że zmieniłby życiowe motto wtedy na "gdzie byś mi nie uciekł I TAK CIĘ ZNAJDĘ" :D

Jak na razie wygląda to dla mnie tak że zostaliśmy wrzuceni do jednego wora jak banda kotów - i co jakiś czas ktoś tym worem potrząsa żeby zobaczyć co się stanie.
Jego problem jest taki że dorzucanie kotów niewiele da jeśli te będące w środku stwierdzą że wór śmierdzi moczem a sąsiad to wafel i czas znaleźć sobie inny worek... możliwe że stąd, z tego znudzenia bieżącą sytuacją taki napływ do WOT był ostatnio....

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 09, 2010, 11:17:37 »
"dealu z GS" ? Chodzi Ci o drugie delve war? Oni już wtedy byli na mapie i siedzieli na północnej granicy BoB'a. Jak te tereny zajeli nie wiem, ale w czasie kampani MAX bodajże GBT dostało zadanie wywalenia ich stamtąd, polecieli i sie odbili.

Byl tam taki sojusz zwany BRUCE ktory dostal lomot. A PL wywodzi sie ze starego sojuszu zwanego Knights of the Southern Cross.

Sotharr

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 09, 2010, 12:29:34 »
Byl tam taki sojusz zwany BRUCE ktory dostal lomot. A PL wywodzi sie ze starego sojuszu zwanego Knights of the Southern Cross.
Chyba masz na myśli NESW. IIRC PL został założony przez Sniggerdly, korporację piracką.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #102 dnia: Wrzesień 09, 2010, 12:40:29 »
Chyba masz na myśli NESW. IIRC PL został założony przez Sniggerdly, korporację piracką.

Po porozumieniu z ludzmi z KoS v0v.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #103 dnia: Wrzesień 09, 2010, 14:33:23 »
LoL ale wy mardudzicie, mechanika, sov, układy, układziki  bla bla bla bla bla  ::)

Blobowanie, układy i marudzenie na mechanike/wykorzystywanie jej dla swoich celów było od samego początku.
Zacząłem grać w te grę dobre 4 lata temu i tak było już wtedy.

To samo bagno w polityce, takie samo zbieranie bloba na ryj co jakiś czas jak obecnie.

W Ion Core w dronkowie z Fatalem - dostaliśmy bloba
W FS w branch/deklain - blob a o bagnie w polityce nie bedę nawet wspominał
Jak walczyliśmy z RSF o Eso - blob i to w paru  strefach czasowych.


Jak chcecie sobie wyrwać teren i mieć jakąś tam niezależność to musicie być największymi sukinsynami w okolicy. Takimi co to zbiorą dziś bloba na pysk, ugną się a jutro wrócą orać te posy znowu. I będą to robić skutecznie.
Spróbowaliście ? Zagrać agresywnie tak żeby kogoś zniszczyć, złamać, zabić, rozszarpać wszelkimi dostępnymi sposobami ?
Bo gwarantuje wam, że jeśli tacy będziecie to prędzej czy później wyszarpiecie sobie kawałek sova nawet samemu.
Nie wspominając o tym, że układać się również będzie łatwiej w razie czego.
Tylko tacy trzymają sov obecnie.

Ale to wymaga poświęceń w czasie gry. Grasz po to aby butować innych tak długo aż po ich trupach znajdziesz się na szczycie gdzie można zdobyć jakąś stacje.

Pytanie czy naprawdę tego chcecie ? Ta robota nigdy się nie kończy, zawsze znajdzie się ktoś obok kto będzie chciał wam zabrać wasz kawałek tortu.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #104 dnia: Wrzesień 09, 2010, 15:32:18 »
No właśnie o tym o tym i jeszcze raz o tym mówię. Yogos dobrze prawi,
to na co marudzę to fakt że bagno robi się bardziej bagniste - to co kiedyś byłeś w stanie przeżyć dzięki mianiu porównywalnej ilości BS teraz psu na budę bo... SC SC i jeszcze raz TYTAN ;p
Stad prorokuję zapaść tudzież inną chorobę eve - a moje marudzenie bierze się stąd że lubię tą grę tylko kierunek w jakim podąża nie bardzo mi się podoba....