Autor Wątek: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD  (Przeczytany 55971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Agari

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 07, 2010, 16:16:50 »
Też racja,

jak na wielki i nieskończony kosmos to straszne zagęszczenie tu panuje.
Gdzie się człowiek nie ruszy tam coś - owszem, są systemy nawet konstelacje bez "gości" ale zawsze, ale to zawsze ktoś się tam szwęda :/
Nic dziwnego że przy takiej ilości "dobrych terenów" jakie mamy potworzyły się bloki aliansów, nie chodzi o to już że jest o co walczyć, po prostu za mało terenów a za dużo ludzi.

Też mam wrażenie że świat Eve zrobił sią za mały dla tej ilości graczy, wszędzie tłok. W końcu przestrzeń kosmiczna powinna być odpowiednio duża -  albo ją powiększyć albo zmniejszyć mobilność graczy. Rozmiar świata chyba nie był obliczony na taką ilość graczy?
Tej grze przydałoby się jakieś odświeżenie - np. "odkrycie" nowej galaktyki z 5000 systemów  - wszystkie 0.0 i trzeba tam trenować skile od nowa :)
Co i tak nie zmienia tego, że Eve nie ma w tej chwili na rynku żadnej konkurencji, jedyne przez co ta gra może upaść to system skili i przepaść między graczami - jak się pojawi realna konkurencja to zostaną się tylko "starzy" gracze i ich 100 altów.



lastverb

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 07, 2010, 16:45:14 »
@Agari: w eve 0.0 ludzi nie przybywa, a raczej ubywa. W hisecu zawsze zostanie masa kerbirow klepiacych iski dla iskow. CCP nie zmieni kierunku rozwoju = ta sytuacja jeszcze bardziej sie poglebi. A co do konkurencji - jak narazie nic takiego sie nie zapowiada, zeby wiekszosc miala przejsc. Zarowno jumpgate jak i black prophecy (trzeciego tytulu mmo w kosmosie nie pamietam) beda arcadowkami co najwyzej z death penalty. EVE najszybciej wykonczy konkurencja innego typu. Starczy spojzec na taki WoT - nadejdzie open beta/release i ile osob pojdzie pograc w tanki? 10 moze 15% eve, glownie 0.0.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 07, 2010, 16:50:28 »
Też mam wrażenie że świat Eve zrobił sią za mały dla tej ilości graczy, wszędzie tłok

Zapraszam na wycieczkę po Scalding pass, Omnist i wielu innych systemach, po których przetoczyła się pożoga. Krajobraz iście powojenny, pustki takie, że aż echo słychać. Jak spotykasz neuta to nie wiesz czy go przytulić ze szczęścia, czy spodować dla przykładu. Plusów tez brak! Wcale nikogo nie ma.
Jeszcze 5000 systemów i jeden Roam będzie trwał tydzień, żeby jakiś godny cel znaleźć.

Dzięki Ci opatrzności, że My mamy swoich wypróbowanych sąsiadów, z którymi nudzić się nie sposób.
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 07, 2010, 17:04:38 »
Chupacabra:
tu chodzi raczej o to że nikt tam nie poleci - ot neut ci wlezie bo liczy na solo-kill, ew mały roam, ale wprowadzić nikt się nie wprowadzi bo nie może ryzykować że pomęczy się tydzień wstawianiem posów i innych cudeniek - by w jeden dzień blob mu to wszystko rozwalił. Już lepiej żyć w low i sobie do null gościnnie latać niż się męczyć z czymś takim.
Ew można wejść w koalicje ale to da ci mniej a nie więcej celi - możesz sobie wtedy polecieć do oficjalnych wrogów koalicji ale... albo napotkasz przeważające siły albo nikogo...
Masz sytuacje gdzie systemy są puste nie dlatego że nie ma się komu tam wprowadzić -ale że się to po prostu nie opłaca.
Stawiam 10:1 że pierwsze co byście zrobili jakby wam w tym ugorze postawili posy byloby ich zaoranie, bo co wam ktoś będzie fofikował pod nosem. No i wychodzi na to że nie ma co tam stawiać czegokolwiek bo jak nie wy - to koalicja sobie zrobi oranko żeby ugór został ugorem - jaki byś silny nie był i tak pękniesz...

Wiele ally mogłoby nawet postawić własną stację- mnie samego niemalże byłoby na to stać - ale robić komuś prezent bo "niezniszczalna" - bo się tego rozwalić na życzenie nie da...
A bez stacji - kto żył na POS to wie czym to śmierdzi - tym bardziej wiedzą kerbiry którym co i rusz ktoś machariela raciarke z pos podprowadzi bo CCP od stworzenia POS ich nie poprawilo mimo że bugi są znane i komentowane....

Jedyne czym możesz pustki zapełnić to kerbirami - do których małe roamy lub solo będą wpadać - ale nikt ci nie przyleci żebyś mógł polatać pvp, bo jak będzie to ktoś ciut większy od korpa to go zaraz sam osobiście zjedziesz żeby ci gadzina nie urósł......

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 07, 2010, 18:08:58 »
Dziwisz się? Przykład pandemików w drugiej wojnie o Delve pokazuje co się dzieje jak się nie wyrwie chwast insta tylko patrzy jak chwast zmienia się w roślinkę mięso żerną

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 07, 2010, 18:27:23 »
Nie dziwie się, sam bym tak zrobił - natomiast nie masz co się dziwić że nikogo tam nie ma skoro blobicie ;p

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 07, 2010, 18:37:48 »
A ccp dopieszcza lol sek wiec przypuszczam ze pvp bedzie sie koncentrowac w przyszlosci bardziej na low plytkim null. Chyba ze powerbloki w null wroca do praktyki kampienia wlotow 50+ osobowymi kampami jak to mialo np. cow w zwyczaju.

naye666

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 07, 2010, 18:47:50 »
Wy to jednak fajni jestescie. Nikt poza domyslami nie potwierdzil faction sc a Wy juz ohoh frakcyjne super capsy beda...omg... Dostaniecie od matki 1 run erebus a i tak sczesliwi bedziecie, tyle czy alliance wam pozwola je zsobyc to inna sprawa.

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 08, 2010, 09:48:23 »
Soul, Twoj argument z 'nie porownuj do RL' jest kontrproduktywny.

Gry strategiczne i ekonomiczne od stuleci a moze i tysiacleci staraja sie odtworzyc rzeczywistosc. To je odroznia od gier zrecznosciowych, towarzyskich i rytualnych.
Zaczynajac od Go i szachow, poprzez bieganie dzieciakow z kijami, sztabowe symulacje szkoleniowe od renesansu, planszowki historyczne, ich komputerowe wersje, paintball, az po strategiczny element w grach MMO.

Projektowanie takiej gry to kompromis pomiedzy symulacja, grywalnoscia a ograniczeniami technicznymi. Idealem jest gra ktora jest super rozrywkowa i jednoczesnie doskonale odwzorowuje realne pole bitwy a ograniczen technicznych nie wiec - tj nie czuje sie ze to gra.  Doskonaly kompromis nie jest do konca mozliwe bo wojny ogolnie nie sa bardzo zabawne, ale taki jest ideal.

Poprawka na gre w swiecie fantastycznym:
Swiaty fantastyczne obowiazuja pewne zasady realizmu. Zeby czytanie / ogladanie / granie fantastyki mialo w ogole sens, obok elementow zmyslonych i konwencji swiaty fantastyczne musza jak najlepiej oddawac swiat realny. Dla hard SF oznacza to zgodnosc z nauka, ale juz praktycznie dla wszystkich obowiazuje wiarygodna psychika postaci. I nie ma przebacz ze to fantasy wiec bohater nie musi dzialac z sensem. Jesli dziala bez sensu - czytelnicy maja pretensje. Powiesci o wojnach w kosmosie tez beda do bani jesli zostana one zupelnie oderwane od analogii z wojnami w swiecie realnym. Gdyby tak w strategii 'Wojna o Srodziemie' np wojsko chodzilo szybciej po gorach niz po drogach, nikomu by sie to nie podobalo choc to niby bajka.

Jesli w Eve niektore rzeczy w ekonomii i strategii oddaja jakos rzeczywistosc, to nalezy sie tym cieszyc i napawac. Co tez czynie w swoich postach.

A akurat strategia / ekonomia MMO ma to do siebie ze niektore rzeczy 'symyluja sie same' przez mase graczy. Nie trzeba wzorow ekonomicznych zeby symulowac prawa podazy i popytu bo one po prostu dzialaja same przy pewnej ilosci uczestnikow rynku - wtstarczy uwolnic ceny w mechanice gry. Nie  trzeba abstrakcyjnych wzorow na morale i szkolenie zolnierzy bo to sa gracze i sami w jakims stopniu emuluja morale realnego wojska dzieki temu ze sa ludzmi bawiacymi sie w zolnierzykow.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 08, 2010, 10:05:21 »
Wy to jednak fajni jestescie. Nikt poza domyslami nie potwierdzil faction sc a Wy juz ohoh frakcyjne super capsy beda...omg... Dostaniecie od matki 1 run erebus a i tak sczesliwi bedziecie, tyle czy alliance wam pozwola je zsobyc to inna sprawa.

Tez mysle, ze jestem fajny.

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 08, 2010, 10:38:52 »
Kiedys powiedzieli ze beda frakcyjne cap mods. Nigdy nie powiedzili czegokolwiek o frakcyjnych capitalach :)

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 08, 2010, 11:25:00 »
Kiedys powiedzieli ze beda frakcyjne cap mods. Nigdy nie powiedzili czegokolwiek o frakcyjnych capitalach :)

Znaczy carriery o możliwościach sc i cenie tytka? :)
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 08, 2010, 11:31:29 »
Kiedys powiedzieli ze beda frakcyjne cap mods. Nigdy nie powiedzili czegokolwiek o frakcyjnych capitalach :)
Pierwszy krok już zrobili. Jest dostępne frakcyjne amo do dredów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 08, 2010, 11:45:37 »

Nie porownuj swiata ~~rzeczywistego~~ do gry komputerowej. To tak dwie rozne sprawy, ze az przykro sie robi jak cos takiego sie widzi.
To sa dwie rozne sprawy, ale dziela dokladnie te same mechanizmy gdyz i tu i tu wszystko sprowadza sie do ludzi i o wszystkim decyduje natura ludzka, ktora jest jaka jest. Jedyna roznica to forma i czas i az przykro sie robi, ze tyle osob tego nie dostrzega. No ale przynajmniej dzieki temu mozna potem dziwic sie, ze pewne rzeczy graczy dziwia ;)

Najczesciej teraz sojusze padaja przez emorage ich liderow, badz dyrektorow.
To zupelnie tak samo jak w RL. Tyle ze tam inaczej sie to nazywa


Jedyny sposob jak uleczyc eve? To naprawic irytujace bledy w grze, usunac supercapsy i dodac nowe systemy do 0.0.
W pelni popieram. Dodaje tylko do tego WH z mozliwoscia ich stalego laczenia
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:01:38 »
Połączenie WH jak najbardziej + małe stacje + umożliwienie mniejszym aliansom odpępnienie się od bloków i ich powalonej polityki...
wiem wiem - zaraz się znajdzie 100 powodów za i przeciw ale... pomarzyć można nie? ;)

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:08:09 »
Supercapsy robią dokładnie to samo co capsy 4 lata temu:

1. Tworzą grupy które mają przewagę w wojnach dzięki zakumulowanemu bogactwu, co:
1.1. Jest złe bo utrudnia "wejście na rynek" tym którzy nie mają dzikich miliardów w capslach.
1.2. Jest dobre bo mechanizm zdobywania przewagi strategicznej dzięki silnemu przemysłowi powinien jednak istnieć.
2. Wciągają nadmiar minerałów których nie mogą wciągnąć battleshipy, co jest dobre
3. Dają ludziom coś na co mogą sobie zbierać i czym się podniecać, co jest dobre.

To samo było 3-4 lata temu z dreadami a na początkach gry - z battleshipami.

Wycinanie jakiejkolwiek klasy statku raczej nie ma sensu i jest nieładne wobec graczy którzy na ten statek zbierali i skillowali. Wszystko czego potrzeba to podszlifować funkcje dreadów - jako dobrej broni na supercapsy lub jako dobrej broni na BSy.

KusKus

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:08:27 »
W pelni popieram. Dodaje tylko do tego WH z mozliwoscia ich stalego laczenia

Najpierw CCP musi wykombinwoac sposob aby przyciagnac mniejszych graczy ( w sensie alliance, corpy) do tru 00. Bo jak sie patrzy na mapke i ilosc osob w systemach to az sie serce kraja ze tak malo zoltych plamek jest na mapce :(

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:11:26 »
No, ale z drugiej strony jest więcej niż kiedykolwiek i 10000 ludzi narzeka że są za duże tłumy w 0.0 i nie ma poczucia pustki kosmosu. To chyba zależy od regionu.

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:18:32 »
No, ale z drugiej strony jest więcej niż kiedykolwiek i 10000 ludzi narzeka że są za duże tłumy w 0.0 i nie ma poczucia pustki kosmosu. To chyba zależy od regionu.

Zdecydowanie u nas na polnocy przynajmniej tma gdzie latamy jest strasznie tloczno, a przed cala akcja ruskich i atlasa na poludniu byl (i nadal jest) taki corp co posiada jakies 30 membersow (reszta to alty) ma iirc 11 systemow wiec praktycznie kazdy mial system dla siebie no te najlepsze mialy 2 na system. Bycie samemu w systemie ma swoje plusy (wszystkie paski/anomalki dla jednej osoby) jak i minusy jak ktos cie zlapie na pasku/anomalce pomoc nie zdarzy nadleciec.

@Okropniak a czym taka "mala stacja" miala by sie roznic od posa i od normalnego outposta? JA np. lubie zyc na posie ;) i mi lepiej niz w stacji bo i mozna insta ship zmienic i loot zostawic jedyny minus to jak ship jest na shield bufforze to z hangaru wychodzi koslawy ;)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 08, 2010, 12:57:14 »
@Okropniak a czym taka "mala stacja" miala by sie roznic od posa i od normalnego outposta? JA np. lubie zyc na posie ;) i mi lepiej niz w stacji bo i mozna insta ship zmienic i loot zostawic jedyny minus to jak ship jest na shield bufforze to z hangaru wychodzi koslawy ;)

Juz tlumacze
- mniejsze zapotrzebowanie na paliwo - kto karmil posa indykiem wie o czym mowie - niech sobie bedzie kosztowac 10x wiecej ale bez tego dorzucania do pieca non stop.
Ja to genralnie mam gdzies jako dumny wlasciciel JF na alcie :), ale fakt pozostaje faktem, kazdy ally male bez JF ma przewalone.

- prywatnosc, bo albo jestes na pos sam, albo z grupa i statki generalnie sa wspolne (owszem, mozna postawic kilka ship maintenance itp), to samo co do hangaru - wozenie do puszek bywa upierdliwe, a jak sie zapomni o ktorejs na dluzszy czas to znika.

- obrona - zlozenie parunastu rr-bs to nie problem, jestes malym ally masz z 20 aktywnych, przylatuje ci 50 i masz pozamiatane jakbys sprytnie sie nie bronil - stad pomysl tego w WH, wieksze guny? jakas obrona przed capsami-dredami bardziej dostosowana do bierzacych blobow?

- zmiana modulow t3 na pos, nie bardzo wiem dlaczego ktos sobie ubzdural ze nie mozna... t3 dedykowany do WH gdzie nie mozna na nim modulow w tymze WH zmienic

-

Jakby POSy o powyzsze poprawili to tez bym nie marudzil o ta stacje, a teraz... wrzucasz statek do hangaru na stacji i wiesz ze go masz, wrzucasz do POS i mozesz sie zdziwic. My jestesmy socjalni - ale sa kurna jakies granice nie? ;)
Ale na to sie nie zanosi niestety :(, POSy nie byly poprawione od wiekow, stad i stacje nie powstana, dust za to bedzie.... ech....

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 08, 2010, 13:14:23 »
No, ale z drugiej strony jest więcej niż kiedykolwiek i 10000 ludzi narzeka że są za duże tłumy w 0.0 i nie ma poczucia pustki kosmosu. To chyba zależy od regionu.

Raczej to zależy od nastawienia do gry. Jeżeli kochasz "krzyżyki" to zawsze będzie CI za ciasno choćbyś w całej konstelacji był sam. Jeżeli jesteś killerem i to co cię pociąga to zabijanie, to i Jita może wiać pustką.
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 08, 2010, 13:26:26 »
Chodzi tu raczej o to by przelecienie się do ciebie kosztowało agresora trochę wiecej niż parę minut - postawić teraz alta w cloak z covert cyno to żaden problem - masz worga 8j od siebie (bo inaczej sie nie da) i może on spuścić ci na łeb wiecej niż dowolny ship wytrzyma.
I zauważ że nie żyję i nie żyłem z bicia krzyżyków - mówię to ze strony właśnie takiego "łapacza" na paskach.

Zresztą wystarczy spojrzeć na mapę SOV - w obecnym układzie nie widzę tam możliwości zadomowienia się bez większych ustępstw (nie liczę petów).
Sami zresztą mówiliście że na pomoc Atlasowi musiał Coven wystawić flotę nie z miłości którą to nagle zapałał - a z ustaleń wyżej. Ja wiem że to zawsze są jakieś grubsze ryby - ale nikomu nie jest w smak się słuchać kogoś powyżej, a gra niestety nie wygląda by się miała zmienić.
Jest kosmos, jest polityka - a wszystko gówniane jak w rl...

A niby kosmos to wolność - przestrzeń - możesz wszystko - a jakoś nie możesz się zakitrać tak żeby porobić coś właśnie na totalnym zadupiu tak by ktoś musiał się wysilać żeby Cię znaleźć - i proszę nie podawaj mi WH jako przykładu takiego miejsca - to już dawno zajęte miejsca - w których nie możesz sobie polatać bez zaplecza logistycznego bo posy jęczą.
Nie chodzi też o to żebym zaraz miał się gdzieś chować - po prostu lubię mieć taką możliwość ;)

KusKus

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 08, 2010, 13:27:27 »
@Okropniak

Mysle ze poprawa pos-ow duzo Ci nie da, wkoncu przyleci odpowiednio duza flota, dostosowana do takiego "nowego posa" i tez go zmiecie.
Najwieksza zaleta jak i wada EvE jest to ze swiat jest otwarty i nie blokuje wiekszosci posuniec graczy... The Universe is Yours ;]

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 08, 2010, 14:05:05 »
ale ale ale - właśnie dlatego o to jęczę bo w EVE null, masz racje, ale w EVE w WH - nie wleci ci flota DUUUUZA na raz - chyba że komuś będzie zależało bardzo i zacznie stawiać jakieś (o ile wyjdą) stabilizatory itp ryzykując że powrót może być upierdliwy - ale jest różnica jeśli ktoś jest w stanie cię rozwalić bo mu zależy, a tym że cię rozwala bo po prostu miałeś pecha być tuż obok.
A teraz 9/10 aliance nie wyrusza nawet w kierunku null właśnie dlatego że byliby tylko okruchami na drodze które ktoś by od razu zdeptał BO TAK, bo blob 300 bs nie może się nudzić.

Raiha

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 08, 2010, 15:54:47 »
Jakby POSy o powyzsze poprawili to tez bym nie marudzil o ta stacje, a teraz... wrzucasz statek do hangaru na stacji i wiesz ze go masz, wrzucasz do POS i mozesz sie zdziwic. My jestesmy socjalni - ale sa kurna jakies granice nie? ;)
Ale na to sie nie zanosi niestety :(, POSy nie byly poprawione od wiekow, stad i stacje nie powstana, dust za to bedzie.... ech....

POSy mogli by zmienić , w null czy gdzie indziej w imperium jakoś one sie sprawdzają , sa stacje blisko itp. W WH , POSy to właściwie przeszkadzają zamiast pomagać. Mini stacje do WHaczy by sie przydały. A potem , jeżeli juz rozwijać WH to łączenia WH jakimiś mostami czy rożne takie. Tylko w takim przypadku powinni zwiększyć masę przelotów itp. Za łatwo tez nie może być :)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:11:36 »
Niestety całe to nasze gdybanie i jojczenie jest psu na budę :)
Nikt z CCP się tym nie zajmie bo... po co?
Tak jak w EVE tak tutaj wszystko się kręci dookoła kasy - CCP widzi ją w Dust, to co się dzieje w EVE jako takim jest na tyle rozlegle i wielkie ( a co za tym idzie - nieruchawe ) że pierwsze symptomy że coś jest nie tak (odejścia graczy) zobaczą jak już będzie za późno.

Co do samych pomysłów i "wniosków racjonalizatorskich" jest już wątek eve-online stworzony specjalnie do tego by swoje pomysły tam "sprzedawać" i omawiać z resztą. Powód stworzenia tegoż był taki by developerzy mogli usiąść nad tymi pomysłami i wdrażać je po uzgodnieniu - praktyka jednak wyszła taka że nikt ale to NIKT z CCP tego nie czyta (nawet na którymś newsie wyszło że jakiś developer był zaskoczony że coś tam o "ICH INNOWACYJNYM" pomyśle było już napisane i to parę lat temu).
Ta sama sytuacja jest z "głosem ludu" - czyli naszymi reprezentantami którzy zostali przez nas wybrani i "ściśle" współpracują z zespołem developerskim - miałem okazję czytać całą listę z propozycjami zmian które to miałby być wprowadzone asap - czyli pewnie nigdy. Z tego co pamiętam były tam wnioski o BO - coby zrobić im resy na jakie zasługują BS t2, żeby poprawić posy.... może odgrzebię ten pliczek to go wkleję ciekawym - oczywiście miało być jak zawsze a wyszło jak zwykle.

Wątek w EVE z propozycjami graczy służy tylko li wyłącznie do wylewania żali i dzięki temu ludzie się nieco uspakajają.

Głos ludu też jest na odczepnego bo z tego co widziałem w przeciągu prawie roku nic ale to nic z postulatów nie zostało wdrożone - i wdrożone nie będzie (czytając blogi dev mam prawo tak stwierdzić)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:12:46 »
W sumie w dużej mierze zgadzam się z przedmówcami ale od siebie dodam, że np. po WH się nie szwendałem ale zakładam, że bez stacji może być tam kłopotliwie żyć na co dzień. Kolejna sprawa to łączenie w/w WH w jakieś pajęczyny. Zapewne było by to miłe ale ... z kolei tam by się pojawiły jakieś Powerbloki ala 0,0 więc ...i tu pozostawiam to dalszej dyskusji.

A co do 0,0. Jest ono w teorii otwarte ale ma się tak jakby 2 drogi postępowania. Być petem i płacić kłaniając się w pas albo walczyć w blobach tylko ... gdzie tu wolność i pustka kosmicznej próżni ?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:20:47 »
gdzie tu wolność i pustka kosmicznej próżni ?

W NPC 0.0 :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:24:46 »
Ni ma - npc 0.0 też zajęte  - spróbuj się tam osiedlić tudzież przeżyć bez stacji - bo stacje też zajęte :D

http://www.eveonline.com/council/transcripts/2010/CSM_CCP_Meetings_18-20_02_2010.pdf

tutaj link.
Od razu mówię że nie biorę pod uwagę części socjalnej a tą która tyczy się zrobienia czegoś co naprawdę coś daje a nie podczepienia bazy mailowej pod web i ogłoszenie sukcesu w postaci eve-gate...


Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:37:46 »
Nie rozumiem niektórych osób. Przelatałem całą eve wzdłuż i wszerz i jest tyle pustej przestrzeni że to się w głowie nie mieści. Chyba te osoby które piszą że jest im ciasno nigdy nie poleciały na roama, gdzie po kilkudziesięciu jumpach nie można nic znaleźć. Wg mnie zagęszczenie mieszkańców w 0.0 powinno być cztero-pięciokrotnie większe niż jest teraz. A tym osobom którym jest ciasno zapewne zależy tylko na miejscu gdzie mogą spokojnie farmić i nikt nigdy do nich nie zajrzy bo będą mieli 60j do najbliższego przeciwnika.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:51:36 »
Nie rozumiem niektórych osób. Przelatałem całą eve wzdłuż i wszerz i jest tyle pustej przestrzeni że to się w głowie nie mieści. Chyba te osoby które piszą że jest im ciasno nigdy nie poleciały na roama, gdzie po kilkudziesięciu jumpach nie można nic znaleźć. Wg mnie zagęszczenie mieszkańców w 0.0 powinno być cztero-pięciokrotnie większe niż jest teraz. A tym osobom którym jest ciasno zapewne zależy tylko na miejscu gdzie mogą spokojnie farmić i nikt nigdy do nich nie zajrzy bo będą mieli 60j do najbliższego przeciwnika.

Eee widzisz stagnacje sov mapy ? Ja tak.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:53:12 »
Eee widzisz stagnacje sov mapy ? Ja tak.

ja też - ale to do nie których nie przemawia.
A miej sobie zagęszczenie x10 - ja już dawno wyprowadziłem swoje zarobki do high - skoro tak ich dopieszczają czemu nie skorzystać?
A w null - afk-cloak w lacie ci siedzi, albo inne no-life grasują - a człowiek musi jakoś na pvp nazbierać ;p

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 08, 2010, 16:57:04 »
Eee widzisz stagnacje sov mapy ? Ja tak.

eee stagnacje?
1,5 roku temu padl BoB
0,5 roku temu padly Gonny
3 miesiace temu padlo providence
dzis pada atlas

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:02:12 »
eee stagnacje?
1,5 roku temu padl BoB
0,5 roku temu padly Gonny
3 miesiace temu padlo providence
dzis pada atlas

Ok to pozwol nowym sojuszom ~~zaistniec~~ na terenach dostepnych w grze. Pozdro.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 08, 2010, 17:03:00 »

Ok to pozwol nowym sojuszom ~~zaistniec~~ na terenach dostepnych w grze. Pozdro.

this