Eve Online > Incursions
Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
Dormio:
Dodatkowo...bo przecież POS też konsumuje, ale są to koniec końców ilości nieduże względem dostępności heavy water (2x większa niż liquid ozone w hisecu) dla micro minerów ;)
Cole Johnsohn:
CC(C)P obiecywało wprowadzić usprawnienia w PI... teraz zamiast przeklinania 60+ ekstraktorów raz na 5 godzin, będę musiał jeszcze je doglądać, sprawdzać co i jak się na nich dzieje... PI jest jak na razie jednym z najnudniejszych i najbardziej upierdliwych sposobów zarabiania w grze. W praktyce na chwile obecna opłaca się albo kopać i przetwarzać śmieci w 0.0/wh, albo stawiać scam ordery na wykup minsów od malutkich ciułaczy hi-sekowych, po czym zwozić je do "sobieskiego" i przerabiać w megarafineriach ( co jak ostatnio patrzylem jest dosyc popularne ).
Na chwile obecna zarobki/czas włzoony wyglądaja następująco:
W opcji gdy na jednej planecie robimy P2 ( materiały tier 3 ) z przeróbką od czystej rudy ( P0 ) na Elite Commandzie: na 5 godzinnych cyklach ekstraktorów ( 3 cykle dziennie, pozostałe 9 godzin leci z nadwyżki z poprzednich 3 cykli, liczymy ok 3200-3400 begin_of_the_skype_highlighting 3200-3400 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 3200-3400 end_of_the_skype_highlighting na cykl, na 5-6 ekstraktorów ( niby są złoża i po 4000 na cykl, ale nie trafiłem zeby były 2 takie na 1 planecie, wiec zawsze drugie p0 będzie ciągneło w dół )) , na planecie z interesującymi nas złożami możemy uzyskać 5 ( maksymalnie 6 , przy farcie ze złożami, maksymalnymi skilami i w ogóle kiedy Wielcy Przedwieczni uważają że powinieneś ) processory lecące w perma produkcji. Daje to output liczacy 25 jednostek P2 na godzine. Przy takim Coolancie ( licząc po 8000 isk za sztuke ) jest to ok 200K na godzine. Tyle co upi****nie 2 cruzów na pasku, czasem 1, czyli roboty na 2-3 minuty z doletem na pasek . Przy 6 planetach daje to nam 1.2 m na godzine, gdzie musimy, optymistycznie licząc, przeklikać 60 ekstraktorów. Dzienny przychód, zaokrąglijmy sobie do góry, 30 m. Tyle co z 1 dobrej anomalii, którą robi się maks 40 minut. Doliczmy do tego czas na sprawdzenie wszytkiego, postawienie isntalacjii, wożenie tego z planety na stacjie/posa, , plus ganianie kursorem po planecie, plus lag przy ładowaniu planet...
W opcji B, gdzie kopiemy P0, przerabiamy na P1 i zwozimy do rafinerii na innej plaecie, i tam montujemy P2 zarobek mamy nawet 2 razy większy ( znaleźć pojedyncze złoże o optymalnych parametrach jest łatwiejsze niz 2 optymalnych na 1 plaecie ). Dochodzi wożenie tego wszystkiego tam i z powrotem, ekstraktorów mamy jeszcze więcej do przeklinania...
W efekcie, nawet przy maksymalnie wydajnych i czasochłonnych sposobach produkcji, przy wymaksowanych skillach i wymaskwoanych planetach ( dobre null/wh space ) dostajemy cos co jest mniej dochodowe od godziny robeinia anomalek, racenia czy szczelania lazorem do skał.
Myślałem że CCP rozwinie PI, doda np. możliwosć grupowania ekstraktorów, doda nowe skille, opcje ( jakieś cholera, wykopaliska archeologiczne po datacory czy coś w tym guście )... a dostaliśmy mozliwosć sprawdzania co powiedzmy 2-3 godizny ekstraktorów, przleatywanie wszytkich po kolei i zwiększenie wydobycia o zapewne masymalnie 10 %....
S U C H A R
Racjel:
--- Cytuj ---plus lag przy ładowaniu planet...
--- Koniec cytatu ---
jaki tam lag...
SokoleOko:
Cytat na dziś:
--- Cytuj ---I seem to remember a comment in a dev blog or interview a while back that suggested that you’d be able to tell when the EVE devs were running out of ideas when they fell back on the “alien invasion” scenarios. This tells me a lot.
--- Koniec cytatu ---
Jonas:
Jakbyście poczytali dokładniej co pisze w linkowanych materiałach, pooglądali obrazki, a może nawet zalogowali się na SISI to byście nie marudzili tyle na PI i setki kliknięć jakich wymaga, bo byście wiedzieli, że zmiana w którą idzie CCP to wyeliminowanie pirdyliona ekstraktorów i wsadzenie jednego. A dokładniej jednego na wydobywany surowiec. Jedyne co się będzie w nim ustawiało to pozycje "wierteł" i czas cyklu - jeden dla wszystkich "wierteł" przypisanych do ekstraktora. Tak więc faktyczne przestawienie jednej planetki będzie wymagało zaledwie kilku kliknięć. A dla zwiększenia wydobycia będzie można wprowadzać drobne korekty w położeniu poszczególnych wierteł przy ekstraktorze, bo surowce będą się nieznacznie "przemieszczać".
A tak nawiasem rzecz biorąc, dlaczego ludzie biorą się za robienie czegoś (PI) co jest tak diabelnie nudne, mało dochodowe i w ogóle do bani, skoro jest tyle ciekawszych i bardziej zajmujących rzeczy do robienia (zarabiania)? Chyba tylko po to, żeby sobie później pomarudzić na forum, bo innego wytłumaczenia nie widzę.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej