Eve Online > Incursions

Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja

<< < (9/57) > >>

Tloluvin:

--- Cytat: Ghostden w Wrzesień 05, 2010, 10:31:02 ---http://www.massively.com/2010/09/04/pax-2010-ccp-unveils-eve-onlines-latest-expansion/

tu macie linka do info na temat nowego dodatku

--- Koniec cytatu ---
Jezeli dobrze rozumiem to w przemysle nie bedzie jakichkolwiek poprawek, a jedyna interesujaca rzecza bedzie rozbudowa evegate'a, czyli jednym slowem bida z nedza :(

Platfusek:

--- Cytat: SokoleOko w Wrzesień 05, 2010, 10:31:46 ---Czym różnią się trzy konta dzisiaj o jednego konta za trzykrotność ceny z możliwością skillowania i logowania na raz wszystkich trzech postaci? Bo mi to jakoś umyka...

--- Koniec cytatu ---

Mając 3 konta, musiałbys opłacać stale wszystkie trzy, niezależnie czy masz jeszcze coś do skilowania na nich czy też nie. A tak mając trzy postacie na koncie, można by lekko dwie pozostałe podskilować naraz z główną, oszczędzając czas (np aby mieć więcej planetek). Pamiętaj że transfer postaci na drugie konto z tego co wiem kosztuje tyle co miesięczna opłata za konto, więc teraz chcąc miesiąc poskilować alt, musisz zapłacic za transfer w obie strony i sama oplate za miesiąc, co się w efekcie kompletnie nie opłaca.

Goomich:

--- Cytuj ---CCP became dissatisfied with the fact that players would set up their colonies and mining operations and then leave them be. So to encourage subscribers to keep tabs on their colonial investments, the game will now encourage players to check on their investments periodically and tweak them depending on how low resources are getting and where better deposits lie. So by fine-tuning the operations of the master extractor, a shrewd player can increase his output if he's willing to micromanage. Conversely, a player who wants to sit back and not worry about hands-on management may set up long-term operations for a smaller return on invested time.
--- Koniec cytatu ---

Więcej klikania! \o/

F-YU:
evowi zamiast wszystkich nowości przydało by się jedno... porządny GAMEGUARD aby wyeliminować macra...
co to za gra z "elite" ekonomią w której tyle rzeczy zależy od zwykłego oszukiwania.
I gadanie w stylu... a gdyby nie było macr do lodu nie było by posów tylu w 0, które choćby można na oficjalnym forum eva w odpowiednich tematach odnaleźć są z dupy... to by nie było, było by więcej pustki i fajnie by było.
teraz macro-farmerzy dostali nową zabawkę - planet interaction... kolejne klikadło... tyle że tym razem nawet statku takiemu nie można wysadzić.
CCP ostro rozwija grę w tym kierunku...
o jakiej ekonomi my tu mówimy - ekonomi bota... faktycznie eve powinien dostać mocnego kopa w dupe za olewanie graczy - i właśnie dlatego np. uczciwi górnicy zarabiają tak mało.

Tloluvin:

--- Cytat: solo w Wrzesień 06, 2010, 03:11:32 ---o jakiej ekonomi my tu mówimy - ekonomi bota... faktycznie eve powinien dostać mocnego kopa w dupe za olewanie graczy - i właśnie dlatego np. uczciwi górnicy zarabiają tak mało.

--- Koniec cytatu ---
Uczciwi gornicy malo zarabiaja bo gornictwo w EVE to tylko dodatek bez ktorego mozna sie obejsc   :(
Jak wyeliminujesz macro to uczciwi gornicy dalej beda malo zarabiac. Wynika to z tego, ze gornicy zarabiaja malo nie dlatego, ze sa macra tylko dlatego ze wiekszosc mineralow na rynku pochodzi nie z kopania a z mielenia zlomu.
Zeby wiec gornicy mogliby wiecej zarabiac CCP musialoby zmienic podejscie do pozyskiwania mineralow w EVE.
IMO CCP powinno zaczac od tego, ze do mielenia zlomu potrzebny jest 1lev scrapmetala (nie masz skilla nie mozesz mielic zlomu), poprzez wywalenie megacytu, zyda i mophitu z efektow mielenia czy zwiekszenie ilosci gravi zarowno w hi secu jak i 0.0 kosztem stalych paskow (tak zeby w kazdym systemie byl min 1 gravi) i na rozciagnieciu bonusa +2 warp strength ktory ma skiff na wszystkie exhumery by kopanie bylo troche bezpieczniejsze konczac.

Glowna korzysc z czegos takiego to, ze kopacze w koncu zaczeliby byc potrzebni (bo przy obecnej mechanice sa zbedni) wiec corpy zyjace w 0.0 musialyby zmienic troche podejscie do nich, co BTW wyciagneloby wiecej graczy z hi seca, a pobocza to taka, ze kopacze staliby sie troche trudniejszym lupem

Poza tym IMO EVE przydaloby sie zwiekszenie przestrzeni WH i 0.0 + stabilizatory tuneli tak by mozna bylo polaczyc pare systemow na stale uniemozliwiajac zapadniecie sie tunelu. Mozna by tez zrobic jakies duze, skladajace sie z min kilku regionow NPC 0.0 imperium, do ktorego dostep jest tylko poprzez siec WH.
Zalozylbym sie, ze takie cos daloby EVE znacznie wiecej niz te wszystkie rzeczy ktore CCP zapowiada

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej