Autor Wątek: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja  (Przeczytany 80245 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 04, 2010, 22:22:07 »
Chyba jedynym opłacalnym dla CCP sposobem na równoczesne skilowanie i logowanie postaci z jednego konta byłoby wprowadzenie potrójnej opłaty abonamentowej.

skilowanie 3 postaci na koncie w tym samym czasie, czy mozliwosc zalogowania ich naraz mogloby byc fajne, ale ja nie o tym.
Chodzilo mi o to, ze skoro sa 3 postacie na konto + kolejka skili to powinno sie dac zrobic kolejke uwzgledniajaca wszystkie postaci na zasadzie, ze jak postac 1 skonczy skila to automatycznie wystartuje skil z postaci 2, a nie jak obecnie, ze najpierw trzeba wylaczyc skilowanie na 1, wylogowac sie, zalogowac i dopiero mozna puscic skila na 2. Zreszta CCP mogloby przylozyc sie do personalizacji, bo obecnie wszystko jest albo na konto, albo na klienta i brakuje ustawien na postac.
Co do przelogowywania to chodzilo mi o to, ze bezsensem jest by zmiana postaci wymagala wylogowania sie z gry i ponownego zalogowania. Powinno byc tak, ze logujesz sie raz, a jak chcesz zmienic postac to wychodzisz do okna wyboru postaci. Albo prosciej. Do opcji zamknij klienta i wyloguj powinna byc dodana opcja - zmien postac
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Platfusek

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 04, 2010, 22:39:18 »
Chyba jedynym opłacalnym dla CCP sposobem na równoczesne skilowanie i logowanie postaci z jednego konta byłoby wprowadzenie potrójnej opłaty abonamentowej. No może z jakąś zniżką promocyjną  ;)

Potrójnej nie, ale opcja dokupienia dodatkowego abonamentu na miesiąc aby podskilować trochę drugą postać bez potrzeby zawieszania skilowania głównej była by bardzo fajna (chętnie bym podskilował drugą postać ale też nie aż tak aby robić nowe konto i postać specjalnie przenosić co też kosztuje). Albo w timecodach PLEX, dodatkowa opcja 'dual traning 30d'.

Wydaje mi się że skoro twórcy gry zrobili fajną kolejkę do skilowania (chociaż mogła by być dłuższa 48h), to może będzie tez opcja skilowania dwóch postaci.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2010, 22:49:06 wysłana przez Platfusek »

Villq

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 05, 2010, 10:04:40 »
skilowanie 3 postaci na koncie w tym samym czasie, czy mozliwosc zalogowania ich naraz mogloby byc fajne, ale ja nie o tym.
Może i byłoby fajne ale potrzebowalibyśmy nowego serwera bo ilość zalogowanych graczy wzrosłaby dwukrotnie ;D

Ghostden

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 05, 2010, 10:31:02 »
http://www.massively.com/2010/09/04/pax-2010-ccp-unveils-eve-onlines-latest-expansion/

tu macie linka do info na temat nowego dodatku oraz do dyskusji na forum eve.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1379039

Z ciekawych rzeczy jakie można znaleść to:
- co będzie za bpc dropił mothership (obecnie to klasa nie istniejąca)
- jeśli bpc  bedzie na mothershipa (to czy to będzie frakcyjny supercarrier czy frakcyjny tytan)

Cytat: Sazuka Kirr

This assumes that motherships = supercarriers.  I'm not so sure.

Initially, motherships were a type of Titan that the Jovians built 500 years ago.  To quote the official chronicle directly:

Three huge vessels were built, termed Motherships; they were the first Titan-class ships ever built.

If we look at recent history from the EVE universe, it was reported just over a month ago that:

In reaction to the data acquired by capsuleer Mouse Nell, indicating a major Sansha military presence within the borders of the Jove Empire, the Amarr Empire has set all its military forces to a state of high alert.

Could it be possible that the Sansha have, in fact, gotten hold of the blueprints to the original Jovian motherships, which were actually Titans?  Could it be possible these blueprints will build the first combat capable, publicly available, capsuler pilotable Jovian ships in EVE?
[/i][/size]

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 05, 2010, 10:31:46 »
Czym różnią się trzy konta dzisiaj o jednego konta za trzykrotność ceny z możliwością skillowania i logowania na raz wszystkich trzech postaci? Bo mi to jakoś umyka...

EDIT: czy można prosić o copy-paste tamtego artykułu dla tych, którzy mają zablokowaną stronę w pracy?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2010, 10:50:12 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 05, 2010, 10:57:01 »
http://www.massively.com/2010/09/04/pax-2010-ccp-unveils-eve-onlines-latest-expansion/

tu macie linka do info na temat nowego dodatku
Jezeli dobrze rozumiem to w przemysle nie bedzie jakichkolwiek poprawek, a jedyna interesujaca rzecza bedzie rozbudowa evegate'a, czyli jednym slowem bida z nedza :(
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Platfusek

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 05, 2010, 11:05:21 »
Czym różnią się trzy konta dzisiaj o jednego konta za trzykrotność ceny z możliwością skillowania i logowania na raz wszystkich trzech postaci? Bo mi to jakoś umyka...

Mając 3 konta, musiałbys opłacać stale wszystkie trzy, niezależnie czy masz jeszcze coś do skilowania na nich czy też nie. A tak mając trzy postacie na koncie, można by lekko dwie pozostałe podskilować naraz z główną, oszczędzając czas (np aby mieć więcej planetek). Pamiętaj że transfer postaci na drugie konto z tego co wiem kosztuje tyle co miesięczna opłata za konto, więc teraz chcąc miesiąc poskilować alt, musisz zapłacic za transfer w obie strony i sama oplate za miesiąc, co się w efekcie kompletnie nie opłaca.

Goomich

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 05, 2010, 13:21:06 »
Cytuj
CCP became dissatisfied with the fact that players would set up their colonies and mining operations and then leave them be. So to encourage subscribers to keep tabs on their colonial investments, the game will now encourage players to check on their investments periodically and tweak them depending on how low resources are getting and where better deposits lie. So by fine-tuning the operations of the master extractor, a shrewd player can increase his output if he's willing to micromanage. Conversely, a player who wants to sit back and not worry about hands-on management may set up long-term operations for a smaller return on invested time.

Więcej klikania! \o/

F-YU

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 06, 2010, 03:11:32 »
evowi zamiast wszystkich nowości przydało by się jedno... porządny GAMEGUARD aby wyeliminować macra...
co to za gra z "elite" ekonomią w której tyle rzeczy zależy od zwykłego oszukiwania.
I gadanie w stylu... a gdyby nie było macr do lodu nie było by posów tylu w 0, które choćby można na oficjalnym forum eva w odpowiednich tematach odnaleźć są z dupy... to by nie było, było by więcej pustki i fajnie by było.
teraz macro-farmerzy dostali nową zabawkę - planet interaction... kolejne klikadło... tyle że tym razem nawet statku takiemu nie można wysadzić.
CCP ostro rozwija grę w tym kierunku...
o jakiej ekonomi my tu mówimy - ekonomi bota... faktycznie eve powinien dostać mocnego kopa w dupe za olewanie graczy - i właśnie dlatego np. uczciwi górnicy zarabiają tak mało.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2010, 03:29:12 wysłana przez solo »

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 06, 2010, 09:05:04 »
o jakiej ekonomi my tu mówimy - ekonomi bota... faktycznie eve powinien dostać mocnego kopa w dupe za olewanie graczy - i właśnie dlatego np. uczciwi górnicy zarabiają tak mało.
Uczciwi gornicy malo zarabiaja bo gornictwo w EVE to tylko dodatek bez ktorego mozna sie obejsc   :(
Jak wyeliminujesz macro to uczciwi gornicy dalej beda malo zarabiac. Wynika to z tego, ze gornicy zarabiaja malo nie dlatego, ze sa macra tylko dlatego ze wiekszosc mineralow na rynku pochodzi nie z kopania a z mielenia zlomu.
Zeby wiec gornicy mogliby wiecej zarabiac CCP musialoby zmienic podejscie do pozyskiwania mineralow w EVE.
IMO CCP powinno zaczac od tego, ze do mielenia zlomu potrzebny jest 1lev scrapmetala (nie masz skilla nie mozesz mielic zlomu), poprzez wywalenie megacytu, zyda i mophitu z efektow mielenia czy zwiekszenie ilosci gravi zarowno w hi secu jak i 0.0 kosztem stalych paskow (tak zeby w kazdym systemie byl min 1 gravi) i na rozciagnieciu bonusa +2 warp strength ktory ma skiff na wszystkie exhumery by kopanie bylo troche bezpieczniejsze konczac.

Glowna korzysc z czegos takiego to, ze kopacze w koncu zaczeliby byc potrzebni (bo przy obecnej mechanice sa zbedni) wiec corpy zyjace w 0.0 musialyby zmienic troche podejscie do nich, co BTW wyciagneloby wiecej graczy z hi seca, a pobocza to taka, ze kopacze staliby sie troche trudniejszym lupem

Poza tym IMO EVE przydaloby sie zwiekszenie przestrzeni WH i 0.0 + stabilizatory tuneli tak by mozna bylo polaczyc pare systemow na stale uniemozliwiajac zapadniecie sie tunelu. Mozna by tez zrobic jakies duze, skladajace sie z min kilku regionow NPC 0.0 imperium, do ktorego dostep jest tylko poprzez siec WH.
Zalozylbym sie, ze takie cos daloby EVE znacznie wiecej niz te wszystkie rzeczy ktore CCP zapowiada
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 06, 2010, 09:09:43 »
A zamiast tego mamy "Incursions"... no prostu "epic".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 06, 2010, 10:29:32 »
Loot z misji jest stopniowo nerfowany, co jest super. Loot z dronek podobno zostal poprawiony.

Lod jest jeszcze mniej dochodowy niz skaly. Nie moze to wynikac z lootu z misji bo lodowce tam nie leca. I raczej nie robia tego macro bo majac macro kopiace lepiej sobie poryc ￲￲￲skaly. Wiekszosc lodu kopia IMHO normalni graze semi-AFK. No chyba ze jakies macro tylko lodowe jest jakos strasznie popularne w jakims srodowisku.

A incrusions same w sobie maja sens. Z punktu widzenia spojnosci swiata bardziej logiczne sa masowe inwazne piratow NPC niz ich latanie w kolko po paskach albo czekanie na rzez na anomalkach ;)

Z punktu widzenia funu z gry, masowe klepanie ratow w low jest fajne. Misje lvl 5 sa calkiem zabawne jako caloksztalt bo tworza male zgrane korpy low zdolne do samoobrony pvp na mala skale. Incrusions powinno dzialac podobnie.

F-YU

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 06, 2010, 11:38:47 »
Uczciwi gornicy malo zarabiaja bo gornictwo w EVE to tylko dodatek bez ktorego mozna sie obejsc   :(
Jak wyeliminujesz macro to uczciwi gornicy dalej beda malo zarabiac. Wynika to z tego, ze gornicy zarabiaja malo nie dlatego, ze sa macra tylko dlatego ze wiekszosc mineralow na rynku pochodzi nie z kopania a z mielenia zlomu.


nie jestem ekonomistą ale to tak jakbyś wmawiał ludziom że import tandety z chin nie ma wpływu na rodzimy rynek...
a kilka lat temu... TC na 90 dni kosztowało 160 milionów - caracal kosztował 3.2 miliona, misje były 2x trudniejsze i ze 4x bardziej dochodowe,
spowny frakcyjne w 0 były gęste i dropiły super.  Zrobili z eva chińskiego mmorga... gdzie liczy się macro i grind. Jak dlamnie ta gra
w dużej mierze umarła a nie się rozwinęła. Pozatym to prawda są gry gdzie macro jest dozwolone, nawet mile widziane np. lineage 2 reteil,
ale w eve nawet w zasadach masz napisane że to gra nie tego typu... teoretycznie.
A jeśli Albi uważasz że lod kopią głównie gracze semi afk... no cóż pozostaje mi się tylko uśmiechnąć  :), lód poprostu łatwiej jest zmacrować niż kopanie na belcie, bo sie minerałki nie kończą i jest to w tym samym miejscu. Ale możesz zrobić experyment - wejdź na local i powiedz ze bedzie za 5 minut atak na barki - zobaczysz kto zostanie na pasku  ;D

Platfusek

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 06, 2010, 12:08:22 »
Wiekszosc lodu kopia IMHO normalni graze semi-AFK. No chyba ze jakies macro tylko lodowe jest jakos strasznie popularne w jakims srodowisku.

Nie wiem o jakim środowisku mówisz ale sam trochę kopię lodu i nie robię tego afk ani nie używam botów, w czasie cyklu można śledzić ceny na markecie.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 06, 2010, 12:32:11 »
Uczciwi gornicy malo zarabiaja bo gornictwo w EVE to tylko dodatek bez ktorego mozna sie obejsc   :(
Jak wyeliminujesz macro to uczciwi gornicy dalej beda malo zarabiac. Wynika to z tego, ze gornicy zarabiaja malo nie dlatego, ze sa macra tylko dlatego ze wiekszosc mineralow na rynku pochodzi nie z kopania a z mielenia zlomu.


nie jestem ekonomistą ale to tak jakbyś wmawiał ludziom że import tandety z chin nie ma wpływu na rodzimy rynek...
Patrzac calosciowo na gospodarke import tandety z chin jest bez znaczenia. Przynajmniej do czasu az ktos wezmie sie za reczne sterowanie gospodraka.
No ale to nie temat o ekonomii wiec zostawmy to;)

W kazdym razie nie zmienia to jednak faktu, ze Twoj przyklad jest zly, gdyz nie uwzglednia zlomu, czyli glownego zrodla pozyskiwania mineralow.
Oczywiscie jak wyeliminujesz macro to gornicy beda zarabiac troche wiecej (majac dostep do danych o ilosci minsow ogolem, ilosci z macro i ilosci ze zlomu mozna by policzyc o ile wiecej), ale dalej malo i poki wiekszosc minsow nie bedzie pochodzic z kopania nic sie w tym nie zmieni
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 06, 2010, 13:43:19 »
Lod jest jeszcze mniej dochodowy niz skaly. Nie moze to wynikac z lootu z misji bo lodowce tam nie leca. I raczej nie robia tego macro bo majac macro kopiace lepiej sobie poryc ￲￲￲skaly. Wiekszosc lodu kopia IMHO normalni graze semi-AFK. No chyba ze jakies macro tylko lodowe jest jakos strasznie popularne w jakims srodowisku.

IMHO tutaj główną role gra podaż/ popyt. Minerałów zużywa się dużo więcej w grze niż lodu. Lód jest tylko do posów, minsy wchodzą w statki i moduły. Popatrz ile same superkaplse zjadają tego.
A boty są i kopiące lód i minerały, kwestia co daje lepszą kase/jest bezpieczniejsze.

Żeby ceny lodu podskoczyły to albo by musiał być nerf lodu w hisecu(zmiana po stronie podaży) albo zwiększenie asortymentu które zjada lód(boost popytu)
Podejrzewam, że CCP z lodem raczej nic nie będzie kombinować bo to troche takie wąskie gardło surowcowe jest mimo niskiej ceny. Jeśli cena lodu pójdzie w góre to pociągnie za sobą koszty utrzymania posów czyli przełoży się to na T2,T3,dragi i pewnie też bpc.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 06, 2010, 13:57:02 »
Z lodu pozyskuje sie tez paliwo do capitali i stront do zasilania ich modułów... a tego w ruchu tez trochę jest

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 13, 2010, 13:19:41 »
No chyba ze jakies macro tylko lodowe jest jakos strasznie popularne w jakims srodowisku.
No jest takie środowisko - kopaczy lodu w hisecu :P
Macro do kopania lodu jest najprostsze z możliwych, a od minsowego różni się tym co napisał solo: nie musisz co cykl od nowa lockować kamulca, a także nie musisz do niego podlatywać.

No i jest jeszcze jedna zaleta - nie robi się praktycznie pustych przebiegów (nigdy nie jesteś pewny ile minsów wykopiesz z kamulca).

Podejrzewam, że CCP z lodem raczej nic nie będzie kombinować bo to troche takie wąskie gardło surowcowe jest mimo niskiej ceny. Jeśli cena lodu pójdzie w góre to pociągnie za sobą koszty utrzymania posów czyli przełoży się to na T2,T3,dragi i pewnie też bpc.
Ale przecież to działa w obie strony - więcej da się zarobić na lodzie, więc więcej będzie kopaczy (macro czy nie - co za różnica), więc podaż paliwa z lodu się zwiększy... więc amplituda zmian ceny się zwiększy, aż do nowej wartości średniej. IMHO nie wpłynie to znacząco na cenę T2/3, dragów i czego tam się jeszcze można z POSa dorobić, bo zazwyczaj taką inwestycję planuje się długookresowo i zapasy się robi przy najmniejszych możliwych kosztach.
Ceny paliwa do POSów już wzrosły dzięki wprowadzeniu PI, a cen wzrostu T2/3 i BPC jakoś specjalnie nie widać - ot normalne fluktuacje (i.e. cena BPC na caps components zmieniła się ostatnio i 1 run zdrożał o ~15%, gdzie większość paliwa z PI podrożała o 20%, a niektóre skoczyły o prawie 40% :D

Z lodu pozyskuje sie tez paliwo do capitali i stront do zasilania ich modułów... a tego w ruchu tez trochę jest
No i np. przydałoby się coś co konsumuje heavy water dodatkowo...  ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 13, 2010, 18:02:16 »
Rurka konsumuje heavy water ale podejrzewam że to bardzo drobne ilości w skali globalnej.

Goomich

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 13, 2010, 18:12:04 »
1000 co 5 minut, skill redukuje o 50 na lvl.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 14, 2010, 16:01:46 »
Dodatkowo...bo przecież POS też konsumuje, ale są to koniec końców ilości nieduże względem dostępności heavy water (2x większa niż liquid ozone w hisecu) dla micro minerów  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Cole Johnsohn

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 16, 2010, 18:30:12 »
CC(C)P obiecywało wprowadzić usprawnienia w PI... teraz zamiast przeklinania 60+ ekstraktorów raz na 5 godzin, będę musiał jeszcze je doglądać, sprawdzać co i jak się na nich dzieje... PI jest jak na razie jednym z najnudniejszych i najbardziej upierdliwych sposobów zarabiania w grze. W praktyce na chwile obecna opłaca się albo kopać i przetwarzać śmieci w 0.0/wh, albo stawiać scam ordery na wykup minsów od malutkich ciułaczy hi-sekowych, po czym zwozić je do "sobieskiego" i przerabiać w megarafineriach ( co jak ostatnio patrzylem jest dosyc popularne ).

Na chwile obecna zarobki/czas włzoony wyglądaja następująco:

W opcji gdy na jednej planecie robimy P2 ( materiały tier 3 ) z przeróbką od czystej rudy ( P0 ) na Elite Commandzie: na 5 godzinnych cyklach ekstraktorów ( 3 cykle dziennie, pozostałe 9 godzin leci z nadwyżki z poprzednich 3 cykli, liczymy ok 3200-3400 begin_of_the_skype_highlighting              3200-3400      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              3200-3400      end_of_the_skype_highlighting na cykl, na 5-6 ekstraktorów ( niby są złoża i po 4000 na cykl, ale nie trafiłem zeby były 2 takie na 1 planecie, wiec zawsze drugie p0 będzie ciągneło w dół )) , na planecie z interesującymi nas złożami możemy uzyskać 5  ( maksymalnie 6 , przy farcie ze złożami, maksymalnymi skilami i w ogóle kiedy Wielcy Przedwieczni uważają że powinieneś ) processory lecące w perma produkcji. Daje to output liczacy 25 jednostek P2 na godzine. Przy takim Coolancie ( licząc po 8000 isk za sztuke ) jest to ok 200K na godzine. Tyle co upi****nie 2 cruzów na pasku, czasem 1, czyli roboty na 2-3 minuty z doletem na pasek . Przy 6 planetach daje to nam 1.2 m na godzine, gdzie musimy, optymistycznie licząc, przeklikać 60 ekstraktorów. Dzienny przychód, zaokrąglijmy sobie do góry, 30 m. Tyle co z 1 dobrej anomalii, którą robi się maks 40 minut. Doliczmy do tego czas na sprawdzenie wszytkiego, postawienie isntalacjii, wożenie tego z planety na stacjie/posa, , plus ganianie kursorem po planecie, plus lag przy ładowaniu planet...

W opcji B, gdzie kopiemy P0, przerabiamy na P1 i zwozimy do rafinerii na innej plaecie, i tam montujemy P2 zarobek mamy nawet 2 razy większy ( znaleźć pojedyncze złoże o optymalnych parametrach jest łatwiejsze niz 2 optymalnych na 1 plaecie ). Dochodzi wożenie tego wszystkiego tam i z powrotem, ekstraktorów mamy jeszcze więcej do przeklinania...

W efekcie, nawet przy maksymalnie wydajnych i czasochłonnych sposobach produkcji, przy wymaksowanych skillach i wymaskwoanych planetach ( dobre null/wh space ) dostajemy cos co jest mniej dochodowe od godziny robeinia anomalek, racenia czy szczelania lazorem do skał.



Myślałem że CCP rozwinie PI, doda np. możliwosć grupowania ekstraktorów, doda nowe skille, opcje ( jakieś cholera, wykopaliska archeologiczne po datacory czy coś w tym guście )... a dostaliśmy mozliwosć sprawdzania co powiedzmy 2-3 godizny ekstraktorów, przleatywanie wszytkich po kolei i zwiększenie wydobycia o zapewne masymalnie 10 %....


                                                                                                                                                     S U C H A R

Racjel

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 16, 2010, 19:03:20 »
Cytuj
plus lag przy ładowaniu planet...

jaki tam lag...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 22, 2010, 14:57:04 »
Cytat na dziś:

Cytuj
I seem to remember a comment in a dev blog or interview a while back that suggested that you’d be able to tell when the EVE devs were running out of ideas when they fell back on the “alien invasion” scenarios. This tells me a lot.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jonas

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 05, 2010, 14:40:23 »
Jakbyście poczytali dokładniej co pisze w linkowanych materiałach, pooglądali obrazki, a może nawet zalogowali się na SISI to byście nie marudzili tyle na PI i setki kliknięć jakich wymaga, bo byście wiedzieli, że zmiana w którą idzie CCP to wyeliminowanie pirdyliona ekstraktorów i wsadzenie jednego. A dokładniej jednego na wydobywany surowiec. Jedyne co się będzie w nim ustawiało to pozycje "wierteł" i czas cyklu - jeden dla wszystkich "wierteł" przypisanych do ekstraktora. Tak więc faktyczne przestawienie jednej planetki będzie wymagało zaledwie kilku kliknięć. A dla zwiększenia wydobycia będzie można wprowadzać drobne korekty w położeniu poszczególnych wierteł przy ekstraktorze, bo surowce będą się nieznacznie "przemieszczać".

A tak nawiasem rzecz biorąc, dlaczego ludzie biorą się za robienie czegoś (PI) co jest tak diabelnie nudne, mało dochodowe i w ogóle do bani, skoro jest tyle ciekawszych i bardziej zajmujących rzeczy do robienia (zarabiania)? Chyba tylko po to, żeby sobie później pomarudzić na forum, bo innego wytłumaczenia nie widzę.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 05, 2010, 14:49:11 »
Bo klikanie pomimo, że nudne zajmuje kilka minut, a w ten sposób zarobisz na waciki... a drobni ciułacze bardzo dużo wacików zużywają  ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 05, 2010, 14:54:17 »
Bo to nowe było i każdy chciał sprawdzić. Znaczna część spróbowała i dała sobie spokój.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 05, 2010, 16:06:52 »


A tak nawiasem rzecz biorąc, dlaczego ludzie biorą się za robienie czegoś (PI) co jest tak diabelnie nudne, mało dochodowe i w ogóle do bani, skoro jest tyle ciekawszych i bardziej zajmujących rzeczy do robienia (zarabiania)? Chyba tylko po to, żeby sobie później pomarudzić na forum, bo innego wytłumaczenia nie widzę.

15 minut dziennie, na koniec miesiaca 500m fakt to drobne na waciki ale alt ktory ma za zadanie latanie  indykiem(transportem/frachtem etc) z punktu a do punktu Jita sam sie utryzmuje i jeszcze cos zostajew. Dla mnie bomba a do Jita i tak lece i tak teraz przynajmniej w obie storny wioze pelne cargo  :P

Ellaine

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 05, 2010, 17:18:10 »
Mi się odechciewa PI jak patrzę na pay per click. Mam taką kopalnię, ciągnie ona jakieś 80-100k gruzu w ciągu 23 godzin, ten gruz kosztuje tak mniej więcej ze 3 isk... Wykonuję 2 double clicki żeby zarobić 300k? To jest 75k za uderzenie w klawisz myszki. Mógłbym trochę poprawić dochodowość tej imprezy ustawiając cykle 3-dniowe ale korzyść jest bardzo niewielka.

Dla porównania - rata za milion na anomalce zabijam jednym naciśnięciem F1, a w przypadku Istara - trzema kliknięciami zabijam cały spawn (około 5-15 milionów). W handlu - 5 kliknięciami przerzucam paczkę potrzebnego modułu która zarabia mi jakieś 5-50 milionów.
Summa summarum - PI się nie opłaca ale będzie się opłacało jak będzie jeden ekstraktor do odpalenia.

Oxylan

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 05, 2010, 19:32:41 »
Nowy Dev blog na temat nowego kreatora postaci.

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=803

Racjel

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 05, 2010, 20:18:45 »
Super

Cytuj
We even have shoes and underwear that you can play around with, even if they won't show on your portrait. That doesn't matter, though, because you will know what color underwear your character is wearing, and that is important.

 :-[

Goomich

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 05, 2010, 20:20:10 »
   :D ;D 8) :P

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 05, 2010, 20:48:02 »
Ta nowa Brutorka, sądząc po spojrzeniu raczej nie wygląda na...uległą w pewnych sytuacjach  ;D ;D ;D ;D

silvia

  • Gość
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 05, 2010, 22:46:53 »
aha... spoko... ale ja nie chce by moja postac wygladala calkiem inaczej.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 06, 2010, 09:06:30 »
Wrzuciłem oddzielny topi na temat tego feature'a... w końcu to jeden z "gwoździ programu" (:ccp:)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...