Autor Wątek: Dust 514  (Przeczytany 127548 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #350 dnia: Grudzień 29, 2013, 17:02:46 »
Raczej MS nie chciał zezwolć na komunikacje z TQ.

Plotka niesie że MS chciał aby serwer Dusta (część TQ i rozproszona podsieć, bo Dust obsługuje kilka serwerów-proxy na świecie) był pod ich administracją, CCP oczywiście na to się nie zgodziło.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #351 dnia: Grudzień 29, 2013, 17:11:16 »
ostatnio nawet jak z kumplem gadałem wyszło że jakby ten cały DUST na PC był to nawet czekając na resztę ludzi we flocie, albo jak się akurat nic nie dzieje można by się przełączyć i w dust pograć - ale kupno konsoli i strzelanie z pada???
porażka...

Strzelanie z pada to kwestia przyzwyczajenia. Serio mówię. Zresztą do konsoli możesz podpiąć mysz i klawiaturę. Znam ludzi co tak grają. Problemem z DUSTEM jest wybór platformy tylko i wyłącznie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #352 dnia: Grudzień 29, 2013, 17:25:57 »
wcześniej w tym temacie się wypowiadali ludzie którzy w dusta "grali" na myszy i klawie i coś im sie w tym bardzo nie podobało, nie chce mi się szukać co dokładnie, chyba szybkosc poruszania celownika czy coś

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Naicinh

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #353 dnia: Grudzień 29, 2013, 18:12:38 »
wcześniej w tym temacie się wypowiadali ludzie którzy w dusta "grali" na myszy i klawie i coś im sie w tym bardzo nie podobało, nie chce mi się szukać co dokładnie, chyba szybkosc poruszania celownika czy coś
Pamietam musialem uzyc bardzo prostej myszy Majkroszoftu zeby dalo sie grac, Razer byl wolny na maksa mimo 2000+ dpi. Cos z ustawieniami bylo ze nawet na maksa ustawiona czulosc  byla niewytarczajaca. Poza tym bylo ok, tyle ze gra byla dosc nudna i ogolnie slaba. Mam nadzieje ze dzieki Planetside'owi na PS3 CCP pojdzie po rozum do glowy i zrobi to na PC. Wtedy napewno duzo wiecej ludzi bedzie w to grac. Genneralnie mamy za duzo kabli pod biurkami zeby jescze plajstajszyn upychac, a na tv gra wyglada duzo gorzej niz na monitorze.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #354 dnia: Grudzień 29, 2013, 19:59:16 »
Tyle, że prosty port na PC będzie wyglądał jak "idź stąd i nie wracaj".

Z kolei zrobienie porządnej (= dzisiejszej) grafiki to pewnie taki sam wysiłek jak zrobienie tego na PS4.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Naicinh

  • Gość
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #355 dnia: Grudzień 29, 2013, 23:45:50 »
wydaje mi sie ze grafika to najmniejszy problem :P

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #356 dnia: Grudzień 30, 2013, 01:40:59 »
Gdzie?
A przepraszam, miałem na myśłi "SzlangHaj", taką rybadzką wioske w Azji  ;). Słyszałeś o takiej?  :P

Co do ostatnich kilku postów, to nie ma co biadolić zawsze może powstać druga część DUST'a pod trochę inną nazwą na PS4, ale to za jakiś czas.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #357 dnia: Grudzień 30, 2013, 12:31:41 »
DUST514 momentami odstaje grafiką ale ciężko się podziewać żeby miał porównywalną do tej z Modern Warfare 3 na PS3 gdzie biega się po wąskich uliczkach i małych placykach a nie bo wielkich otwartych przestrzeniach z pojazdami i samolotami. Po prostu za słaba moc konsolki i stary silnik.

Jeśli dobrze pamiętam to DUST514 jest zrobiony na Unreal Engine i tu mam najwięcej zastrzeżeń. Osobiście mam subiektywne wrażenie ,że to jest największa wada tej gry.  Wg mnie ten silnik ssie i CCP popełniło błąd oszczędzając na najważniejszej rzeczy w shooterach.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #358 dnia: Grudzień 30, 2013, 12:53:47 »
DUST514 momentami odstaje grafiką ale ciężko się podziewać żeby miał porównywalną do tej z Modern Warfare 3 na PS3 gdzie biega się po wąskich uliczkach i małych placykach a nie bo wielkich otwartych przestrzeniach z pojazdami i samolotami. Po prostu za słaba moc konsolki i stary silnik.

Jeśli dobrze pamiętam to DUST514 jest zrobiony na Unreal Engine i tu mam najwięcej zastrzeżeń. Osobiście mam subiektywne wrażenie ,że to jest największa wada tej gry.  Wg mnie ten silnik ssie i CCP popełniło błąd oszczędzając na najważniejszej rzeczy w shooterach.
To nie była oszczędność ale konieczność - PS3 nie poradził sobie z Carbon'em i w związku z tym CCP było zmuszone do improwizacji, a co za tym idzie nauczenia się nowego silnika, ponoszśc tym samym strate w ilości kontentu jaki są w stanie dostarczyć w danym czasie. Można powidzieć że efektem tej decyzji było cefnięcie gry o przynajmniej rok i gdyby prace nad nią(pełną parą) rozpoczeły się w okresie Apocrypy(czy jak się ten dodatek nazywał) dzisiaj w Dusta garało by znacznie więcej ludzi, ale znowu z drugiej strony wtedy mieliśmy wielki kryzys i CCP nie mogło sobie pozwolić na realizowanie tego projektu.

Nie zawsze wszystko jest takie łatwe jak nam się wydaje.

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #359 dnia: Maj 02, 2014, 16:06:53 »
Although DUST 514 and Project Legion will function independently of one another, and are different projects on different development paths, DUST itself has a lot more shooting-in-the-face action to come. The team and I remain committed to continuing to improve the experience on PlayStation 3, while simultaneously making sure “Project Legion” becomes the experience we’ve all dreamt of.

Forumowicze Dusta nie kryją entuzjazmu i zadowolenia po obejrzeniu DUST: Keynotes. Wiele osób zarzeka usunięcie postaci :P(czują się zdradzeni i troche porzucenie przez CCP).

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #360 dnia: Styczeń 28, 2015, 12:11:55 »
A więc: Jest just rozszerzenie Warlords, a w roli głównej: Warbarges. Tak, najemnicy mają własne shipy (szkoda że nie idzie ich dropnąć, fajnie by to wyglądałoby na KB :()
http://dust514.com/news/blog/2015/01/warlords-1.0-overview-patch-notes/


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
[RIP] Dust 514
« Odpowiedź #361 dnia: Luty 03, 2016, 16:08:30 »
KONIEC!
Dust Bunnies wracają do domu vel DUST 514... Is Dead.
RIP 2013 - 30 V 2016
https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&t=225484


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: [RIP] Dust 514
« Odpowiedź #362 dnia: Luty 03, 2016, 20:46:10 »
KONIEC!
Dust Bunnies wracają do domu vel DUST 514... Is Dead.
RIP 2013 - 30 V 2016
https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&t=225484

Oczywista oczywistość - cytując klasyka - od początku. Kto lubi nekro niech poszuka, może pół roku po tym jak ten shit odpalili pisałem, że  zdechnie bez sukcesów.
Szkoday tylko czasu i środków które mogły na rozwój EVE w tym czasie pójść.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #363 dnia: Luty 03, 2016, 21:08:00 »
No w końcu.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: [RIP] Dust 514
« Odpowiedź #364 dnia: Luty 03, 2016, 21:40:04 »
Oczywista oczywistość - cytując klasyka - od początku. Kto lubi nekro niech poszuka, może pół roku po tym jak ten shit odpalili pisałem, że  zdechnie bez sukcesów.
Szkoday tylko czasu i środków które mogły na rozwój EVE w tym czasie pójść.
Na rozwój Incarny której żeście nie chcieli. Hlip hlip

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: [RIP] Dust 514
« Odpowiedź #365 dnia: Luty 04, 2016, 08:18:09 »
Oczywista oczywistość - cytując klasyka - od początku. Kto lubi nekro niech poszuka, może pół roku po tym jak ten shit odpalili pisałem, że  zdechnie bez sukcesów.
Szkoday tylko czasu i środków które mogły na rozwój EVE w tym czasie pójść.

Pieprzysz jak potłuczony, wybór platformy na którą to było zrobione był zły.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #366 dnia: Luty 04, 2016, 09:25:01 »
Cytuj
Na rozwój Incarny której żeście nie chcieli. Hlip hlip
Poza zboczeńcami Twojego pokroju nikt tego gówna nnie chciał i o ile wiem dalej nie chce.  Wjebali w to tyle środków i czasu ze jakby to przesuneli np na ludzi od 00 to by pewnie nie było tylu płaczy o to jak null wygląda :P
Cytuj
Pieprzysz jak potłuczony, wybór platformy na którą to było zrobione był zły.
Tia, warunkowo mówię że gdyb było to na pc miałoby większy odbiór

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #367 dnia: Luty 04, 2016, 09:53:10 »
Na PC zdechlby jeszcze prędzej, za silna konkurencja.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #368 dnia: Luty 04, 2016, 09:54:08 »
"Zróbmy shooter w świecie gry MMO-PC. Wydamy go tylko na konsole, to się musi udać!"

 ::)

Trzeba przyznać, że długo utrzymali tego trupa przy życiu. Uparciuszki.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #369 dnia: Luty 04, 2016, 09:59:32 »
Na PC zdechlby jeszcze prędzej, za silna konkurencja.

Bzdura, pieprzenie potłuczonych. Aż srogo. Eve ma świetny świat. z PC integracja możliwa jeszcze większa niż dotychczas, kompletnie inne wsparcie sprzętowe. Ja sam bym grał gdyby to było na pc.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #370 dnia: Luty 04, 2016, 10:21:04 »
Ja sam bym grał gdyby to było na pc.

:D  :D  :D
W goonach?
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #371 dnia: Luty 04, 2016, 10:22:46 »
Żadna bzdura, pograłem trochę na PS3 w to bardziewie używając myszki i klawiatury, to było ze dwa lata temu. Naprawdę ta gra była, czy też jest jeszcze przez chwilę, po prostu kiepska. Od strony grywalności to BF 2142 jest lepszy. A od strony graficznej, no cóż, wszystkie gierki na PS3 wyglądają fatalnie więc ta nie odstępowała od tego. Gracze konsolowi są bardzo niewybredni...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #372 dnia: Luty 04, 2016, 10:25:36 »
Ale wiesz że CCP sampo powiedziało że celowo zrobili tak zeby na myszy i klawiszach chujowo sie grało zeby nie było przewagi nad niepełnosprytnymi konsolowymi użyszkodnikami próbującymi grać w fps na padzie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #373 dnia: Luty 04, 2016, 10:36:50 »
Doom jemu nie chodzi o to że sterowanie było kiepskie tylko o to że gra była kiepska. Z czym się zgadzam. Osoby które upieraja się że na PC zawojowalaby rynek po prostu nigdy w DUST nie grali.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #374 dnia: Luty 04, 2016, 10:42:23 »
Nikt nie upiera sie przy tym że na PC zawojowałoby to rynek, twierdzimy że miało by większą bazę odbiorców

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #375 dnia: Luty 04, 2016, 11:00:29 »
:D  :D  :D
W goonach?

Oczywiście, gram z nimi od ponad 10 lat we wszystkie gry.

Cytuj
Nikt nie upiera sie przy tym że na PC zawojowałoby to rynek, twierdzimy że miało by większą bazę odbiorców

Yup.

Dlatego liczę, że Legion będzie po prostu lepszą grą.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #376 dnia: Luty 04, 2016, 11:18:26 »
Poza zboczeńcami Twojego pokroju nikt tego gówna nnie chciał i o ile wiem dalej nie chce.  Wjebali w to tyle środków i czasu ze jakby to przesuneli np na ludzi od 00 to by pewnie nie było tylu płaczy o to jak null wygląda :P
Ale tych zboczeńców, wykolejeńców i innych dewiantów którzy chcą łazić po stacjach jest na pęczki, wystarczy popatrzeć na liczby w pewnej innej grze. Ile to byłoby kasy dla CCP gdyby dziesiątki, a może i setki tysięcy się przysiadło do EVE. :) Ale to już inny temat :)

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #377 dnia: Luty 04, 2016, 11:36:42 »
Ale tych zboczeńców, wykolejeńców i innych dewiantów którzy chcą łazić po stacjach jest na pęczki, wystarczy popatrzeć na liczby w pewnej innej grze.
Aż mnie skręca, żeby się dowiedzieć: o jaką inną grę chodzi?

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #378 dnia: Luty 04, 2016, 11:49:15 »
Aż mnie skręca, żeby się dowiedzieć: o jaką inną grę chodzi?

Second Life oczywiście.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #379 dnia: Luty 04, 2016, 12:42:31 »
"""

Ponadto zamknięcie Dust 514 wiąże się… z powstaniem nowego shootera w uniwersum EVE Online. Będzie to „ewolucja” zapowiedzianego jakiś czas temu Project Legion, która ma działać na nowoczesnym silniku Unreal Engine 4. Na pierwsze materiały i szczegóły musimy poczekać jednak do kwietniowego EVE Fanfest 2016.

Dust 514 zamknie swoje serwery 30 maja - to tak gwoli formalności. 

"""
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #380 dnia: Luty 04, 2016, 13:21:59 »
Second Life oczywiście.
W pierwszej chwili myślałem o Scam Citizen, ale powiedział "GRA", a nie pre pre alfa (not tested) v 1.01.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #381 dnia: Luty 04, 2016, 13:24:07 »
Qlko1 to jest już v2 ;)
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #382 dnia: Luty 04, 2016, 14:25:43 »
Qlko1 to jest już v2 ;)
*pre pre alfa (not tested) v 2.0

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #383 dnia: Luty 04, 2016, 15:23:32 »
Filip Project Legion to jest bodajże zastrzeżony znak towarowy Blizzarda, bo robili coś co tak nazywali. Nawet tego debila Jey'a "Duble it" Wilsona tam w którymś momencie delgowali, ale potem zamkneli projekt

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Dust 514
« Odpowiedź #384 dnia: Luty 04, 2016, 15:48:18 »
*pre pre alfa (not tested) v 2.0
pre sre alpha v 1.0 czy 5.0, co za różnica. Liczba 1 250 000 "zboczeńców" napalonych na łażenie po stacji, FPS-a w kosmosie i inne tym podobne atrakcje mówi że położenie łańcucha i kłódki na pomyśle z Incarny to nie był idealnie trafiony pomysł, przynajmniej pod względem biznesowym. Można było pociągnąć temat i zrobić to dobrze. Niestety CCP zaczęło zmuszać graczy do korzystania z tego kiedy było to jeszcze niedopracowanym i zupełnie nic nie oferującym gównem i tym samym totalnie zrazili wszystkich do tego pomysłu już na starcie.