Eve Online > NoobGarten

podstawowe pytania

<< < (15/38) > >>

SokoleOko:
www.eve-metrics.com

Chwilowo padło, ale generalnie działa.

semmac:
Podstawowe szkolenie jakiś czas temu zaliczyłem, ale nadal widzę, że jeszcze sporo do nauczenia.
Miałbym kilka kolejnych pytań:
1. O co biega z korporacjami, niby nie mam za dużo doświadczenia a zaproszeń już trochę dostałem
(nawet jakieś prezenty w formie gotówki). Niektóre z korporacji niby niczego nie chcą od ciebie
oprócz np: podatku od misji (ale to jakieś śmieszne pieniądze). Więc czemu tak mnie namawiają?

3. Bounty office - rozumiem, że tutaj mogę sobie wynająć powiedzmy ochroniarza? A co z wrogimi
pilotami którzy w "owerview" mają jakąś sumę podaną? Zlikwiduję ich i dostanę kasę?

4. Drony mam wyskilowane ale jakoś nie mogę załapać jak użyć "mining drones", trzeba na statku mieć jakiś moduł??

Doom:
1) Korporacje to organizacje w barwach których lataja pod piloci. Nie ma możliwości nie należeć do korporacji zawsze jest to albo korporacja graczy albo npc. Npc corp to podatek 11% z ratów, do tego ludzie tam bedący to zbieranina z którą interakcja przynosi małe albo wręcz ujemne korzyści, brak opcji stawiania posów i jeszcze kilka innych uprzyjemnień od twórców gry które mają zachęcić graczy do zrzeszania się we własnych struktórach. Korpy graczy natomiast to... jedna wielka niewiadoma :P Od takich które np kształcą pilotów (UA, Eve University) po różne korpy główne, alt corpy, scamerskie projekty itp itp. A czemu cię chcą? [niepotrzebne skreślic] dodatkowe mieso armatnie / dodatkowy tragarz / dodatkowy żwirojad / dodatkowy pysk na korpowym z którym mozna pogadac / kolejna krowa do dojenia (na niskich levelach jest śmieszna kasa za raty, ale jak robisz misje l4 czy inne anomalki w nul to ta smieszna kasa przybiera formę kilku do kilkunastu kk co 20 minut)