Eve Online > NoobGarten

podstawowe pytania

<< < (13/38) > >>

Aenyeweddien:

--- Cytat: semmac w Września 26, 2010, 11:48:28 ---Kolega DOOM odpowiedział pewnie rzeczowo. Niestety nie zrozumiałem ani słowa (a właściwie sensu) poza słowem PVP. Niestety jestem początkującym graczem, który w osttanią grę grał z dziesięć - trzynaście lat temu :)

--- Koniec cytatu ---

Skoro jesteś początkującym graczem to lepszym wyjściem niż zapisywanie się do milicji jest wstąpienie do Unseen Academy

semmac:

--- Cytat: Aenyeweddien w Września 26, 2010, 12:03:21 ---Skoro jesteś początkującym graczem to lepszym wyjściem niż zapisywanie się do milicji jest wstąpienie do Unseen Academy

--- Koniec cytatu ---

Ok, ale mam dwie wątpliwości:
1. szkolenie trwa 8 tygodni - ok pięknie ładnie, ale jak na razie jestem w stanie poświęcać grze 2-4 godziny późnym wieczorem. Więc czy to nie jest problem?
2. podstawy tutorialowe mam zaliczone, a z tego co wyczytałem w regulaminie akademii to szkolenie zaczyna się chyba ponownie od podstaw.

Ktoś mnie uświadomi w tym wzlędzie?

Ranshe:

--- Cytat: semmac w Września 26, 2010, 13:12:26 ---Ok, ale mam dwie wątpliwości:
1. szkolenie trwa 8 tygodni - ok pięknie ładnie, ale jak na razie jestem w stanie poświęcać grze 2-4 godziny późnym wieczorem. Więc czy to nie jest problem?
--- Koniec cytatu ---

To zależy jak późnym wieczorem, szkolenia są generalnie ok. 20 chyba.

--- Cytuj ---2. podstawy tutorialowe mam zaliczone, a z tego co wyczytałem w regulaminie akademii to szkolenie zaczyna się chyba ponownie od podstaw.

--- Koniec cytatu ---

Podstawy w UA =/= podstawy z tutoriala.

Naprawdę warto, jeśli dasz radę :)

semmac:

--- Cytat: Ranshe w Września 26, 2010, 13:28:18 ---To zależy jak późnym wieczorem, szkolenia są generalnie ok. 20 chyba.

Podstawy w UA =/= podstawy z tutoriala.

Naprawdę warto, jeśli dasz radę :)

--- Koniec cytatu ---

Póxnym to u mnie po 21:00 :(

Doom: