Autor Wątek: podstawowe pytania  (Przeczytany 47214 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 17, 2010, 12:14:23 »
2.) W jakis sposób ustawić sobie zakładki w ramce z potencjalnymi obiektami (bodajze overlay) tak bym np. w 1 miał tylko stacje, moony, paski itd., a w 2 zakładce - wrogie obiekty?

Polecam dobry film szkoleniowy autorstwa Unseen Academy zamieszczony na YT ;)

A tutaj masz link: http://www.youtube.com/watch?v=J9n70FF0DQA

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 17, 2010, 12:16:27 »
jesli juz zaczoles warp nie mozesz go przerwac jedyna metoda to logout. jesli dopiero wchodzisz w warp to ctrl+spacja.

Z tym, że teraz i tak dolecisz do celu, a dopiero po wyhamowaniu rozpoczniesz emergency warp out na losowego SS-a 1 mln km dalej.

Czyli - lecisz na gate, "oh, shit, co za kampa na skanie!", logoffsky, statek ląduje w kampie i DOPIERO odlatuje. Jak mają banię, to nawet po ctrl-Q jesteś ugotowany (pewnie razem z podem).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 17, 2010, 13:33:25 »
Czyli - lecisz na gate, "oh, shit, co za kampa na skanie!", logoffsky, statek ląduje w kampie i DOPIERO odlatuje. Jak mają banię, to nawet po ctrl-Q jesteś ugotowany (pewnie razem z podem).


ooo kiedy to wprowadzili z tyranisem?

Ranshe

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:07:52 »
To było jakoś przy okazji upierdzialania deep ss.

I działa to dokładnie tak, jak SokoleOko mówi - ostatnio nam chciał tak zealot uciec. Przeskoczył przez bramę, wylogował, po paru minutach zalogował się i od razu wylogował (o ile dobrze kojarzę, stary patent na deep ssy). I po chwili dropnął nam na bramę. :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:09:09 »
Wydaje mi się, że to część "not-so-great-deepspot-nerf", bo właśnie dzięki temu uniemożliwi robienie sztuki z celowym "przestrzeliwaniem" docelowego punktu warpu w statku z duzym speedem i  marnym agility (plated covert).

Podłub w devblogach, moim zdaniem to się zmieniło w którymś z patchy do Tyrannisa. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:12:56 »
To było jakoś przy okazji upierdzialania deep ss.

I działa to dokładnie tak, jak SokoleOko mówi - ostatnio nam chciał tak zealot uciec. Przeskoczył przez bramę, wylogował, po paru minutach zalogował się i od razu wylogował (o ile dobrze kojarzę, stary patent na deep ssy). I po chwili dropnął nam na bramę. :)
Nie tylko patent na deep ss, ale wałaśnie na spierniczanie z kamp - logoff po przeskoku, loginn po czasie w którym koleś uznał że statek odskoczył, i odrazu logoff i tak pare razy, w ten sposób statek za każdym razem odskakiwał o kolejny 1kk km w losowym kierunku i był praktycznie nie probowalny.
Mało mnie szlag nie trafił jak nam w ten sposób spierzwiał JF, jak dzień później pojawił sie blog o uwaleniu tego fichera to sie zgotowałem :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:16:51 »
a o co chodzi z patentem na deep ss uwalonym ja sprawdzilem bmki nadal sa, nadal mozna warpnac na deep ss, wiec co uwalili?

MGGG

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:17:57 »
Ciekawe :)

To może jeszcze jedno pytanie:
- zauważyłem, że teraz można warpnac sie bezpośrednio na gate'a. Kiedyś nie było takiego rozwiązania i robiło się ręczenie/kupowało mapy bookmarków. Czy podobnie jest w lowsecu i 0.0, czy taki luksus dotyczy tylko higsecu.
- w jakis sposób to wpłynęło na kampienie gate'ów? 

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:22:07 »
a o co chodzi z patentem na deep ss uwalonym ja sprawdzilem bmki nadal sa, nadal mozna warpnac na deep ss, wiec co uwalili?
Pierwotnie deep ss miały dostać delate razem z zawartością (ponoć kilkanaście supercapsów było tam zaparkowanych), później zmieniono to i zamiast kasować to je "zepchnięto" hurtem na granicę dozwolona przez nowy mechanizm. Dlatego nie znikły. Tak miało być.  Natomiast słyszałem również że niektórzy wciąż maja swoje stare dss tam gdzie mieli, więc nie wiem jak z tym przesunięciem jest faktycznie
Ciekawe :)

To może jeszcze jedno pytanie:
- zauważyłem, że teraz można warpnac sie bezpośrednio na gate'a. Kiedyś nie było takiego rozwiązania i robiło się ręczenie/kupowało mapy bookmarków. Czy podobnie jest w lowsecu i 0.0, czy taki luksus dotyczy tylko higsecu.
- w jakis sposób to wpłynęło na kampienie gate'ów? 

Bramy działają jednakowo wszędzie. Jak to wpłyneło na kampienie bram? w null sa banie, w low heavy taclerzy z instalockiem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 17, 2010, 14:24:34 »
Ciekawe :)

To może jeszcze jedno pytanie:
- zauważyłem, że teraz można warpnac sie bezpośrednio na gate'a. Kiedyś nie było takiego rozwiązania i robiło się ręczenie/kupowało mapy bookmarków. Czy podobnie jest w lowsecu i 0.0, czy taki luksus dotyczy tylko higsecu.
- w jakis sposób to wpłynęło na kampienie gate'ów? 


Wszędzie możesz warpić na dowolny obiekt na zero.

Kampy są zawsze na in-gate'ach. Oczywiście, jeśli dolatujesz do out-gate'a, na którym na zero stoi gang, to ten gang przeskakuje za Tobą (wtedy mamy już in-gate - prawda?) i może Cię złapać po drugiej stronei (bania, interceptor), bo pojawiasz się w promieniu 12-15 km od gejta. Albo odlecisz, albo dobijesz i przeskoczysz (licząc że wystarczająco dużo złapie aggro, albo... masz lossmaila :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 17, 2010, 20:58:25 »
Pojawiło się kilka terminów których jeszcze nie zajarzyłem:

"Poza tym dopóki nie wbijesz 1,6m sp czas skillowania jest skrócony o połowę. Potem jest wolniej."

1,6m - 1,6 miliona kasy??

Co to jest wystawianie kanek pod stacją i canflipping?

O inne rzeczy nie pytam, bo jeszcze nie doszedłem tak daleko w grze :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 17, 2010, 21:23:45 »
Chodzi o skill pointy. Skile kiedy sie ich uczysz gromadza Ci je. Kiedy ich łaczna suma na wszystkich skilach przekroczy 1,6kk (1,6 miliona) wtedy tracisz bonus jaki mas od rozpoczęcia rozgrywki. Bonus polega na tym że punkty przyrastają dwa razy szybciej

kanek = jetison continer, zazwyczaj bezczelnie podpisany w stylu "free stuff for nwebi", jak jest niebieski to jest to prawda, jak żółty wyjeciez niego czekokolwiek = odstrzał przez kolesia który towystawił i to na warunkach w których concord nie raczy interweniować

canfliping sprowadza sie w sumie do tego samego - kopiesz, podlatuje gnojek i zwija ci jetisona, jak nie zaczniesz strzelać od razu bo teoretycznie możesz to czasem wyrzucą twoją rudę w swoim kontenerze żebyś ją sobie zabrał a oni wtedy Ciebie jako złodzieja...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 19, 2010, 07:50:15 »
Kolejne pytanie:
Nie mogę trenować minimatar industrial" bo wyskakuje mi komunikat o ograniczeniach triala i rejestracji konta. Rozumiem, że przez rejestrację mają na myśli opłatę?
Jeśli tak to jak tu zarobić, zdobyć skile i sprzęt jeśli nie wiadomo przy czym wyskoczy znowu taki komunikat.
I tak zamierzam wykupić konto no ale...

Mac Dercad

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 19, 2010, 09:14:54 »
Skille wymagające pełnego konta mają w opisie ze "Cannot be trained on a trial account".
Generalnie statkami większymi niż krążownik na trialu nie polatasz.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 19, 2010, 11:00:15 »
Dodam że misje tutorialowe zrobione są tak żeby mozna je było wykonać na trialu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

hexus7

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 19, 2010, 11:24:37 »
Cze

Prosze o przyblizenie pojecia canflipping u

pozdr

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 19, 2010, 11:37:01 »
jak rozumiem chodzi o szerszy opis niż ten który podałem na poprzedniej stronie tematu?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

hexus7

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 19, 2010, 12:57:10 »
poprosze jesli mozna

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 19, 2010, 13:17:37 »
Generalnie jest to działanie które ma sprowokować potencjalną ofiarę do ataku, tak żeby prowokujący mógł tego kogoś rozwalić w majestacie prawa w ramach "obrony koniecznej"
Mechanika gry uniemożliwia strzelanie do kogo sie chce w high secu. Znaczy strzelanie bezkarne. Atakować można, ale kara za to jest rozwałka statku agresora przez Concord (czas pojawienia się gliniarzy zależy od ss systemu w 1.0 pojawiają sie praktycznie insta w 0.5 po około 30 sekundach, pomiędzy odpowiednio liniow) oraz zakazem wydokowania w nowym shipie przez kolejne 15 minut. Natomiast jesli ktos zaatakuje z jakiegokolwiek powodu (legalnego lub nie ) ostrzelany może się bronić bez konsekwencji takich jak u agresora. Przy czym przez obronę w tym znaczeniu rozumie się również zemstę za stracony statek. Agro taimer to 15 minut podczas których można ponownie nawiązać walkę. Czas ten liczony jest od momentu w którym kontakt bojowy został zerwany inaczej niż przez zniszczenie celu przez osobę broniącą się lub concord

tyle teorii, w praktyce działa to tak
koleś robi coś że zaczyna mrugać Ci na czerwono, z reguły po prostu podpiernicza coś z twojej puchy na pasku, lub misji. Ty sie wkurzasz i strzelasz, on ucieka lub traci statek (z reguły shit wart mniej niż amunicja która na to pójdzie) po czym spokojnie dokuje wsiada w coś konkretnego, przed czym nie masz szans sie obronić i wraca spuścić ci wpier***

Opcja druga działajaca tylko na głupich (lub będących daltonistami) górników (zresztą chyba jest to właściwy canfliping)
Koleś zwija twoją puchę i zaraz ją "oddaje", tyle że ta pucha jest żółta -> ruszysz zawartość jesteś złodziejem którego okradziony może odstrzelić zgodnie z prawem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

hexus7

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 19, 2010, 13:44:00 »
Dzieki   wszystko jasne

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 26, 2010, 08:47:39 »
Pytanie: dostałem"letter of recomendation" do milicji. Jakie są plusy i minusy (poza tym, że więcej wrogów się ma) wstąpienia do nich. Czy można się z nich wypisać? Czy trzeba od nich przymusowe misje przyjmować?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 26, 2010, 10:25:09 »
Milicja to w głównej mierze content pvp, z dodanym pve. Latajac w milicji masz nieustający wardec do graczy z wrogiej milicji (czyli i w low i high npc nie widza że obijasz mordę komuś kto ci mryga), a także marker Kos (kill on sight) u npc przeciw którym walczysz. W kontekście rpg walczysz dla frakcji z drugą i możesz podbijać (ale to raczej w grupie) low seki frakcji opozycyjnej - niestety od kilku lata walki trwają, a ccp nie nanosi zmian terenu na mape :/ . Przymusowych misji brak. Wypisanie się w dowolnym momencie, ale jesli wcześniej spaprałeś sobie standing to wyjście z milicji nie anuluje Ci ujemnych standingów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 26, 2010, 11:02:32 »
będąc w milicji raczej nie polatasz po wrogim hi secu ponieważ będą cię ganiać npc'e z navy - biją dość mocno ale nie scrambują - dlatego milicje czasem urządzają sobie wypad do wrogiego hi seca.

Zalet milicja ma kilka:
- możliwość walki pod bramami nawet we fregatach ponieważ nie biją cię działa bram
- brak utraty security status o ile walczysz z wrogimi milicjami
- za misje dla milicji dostaje się ok. 10 x tyle Loyality points co za misje w hi sec. poza tym itemy w sklepie są tańsze. Misje polegają najczęściej na zabiciu 1 statku, struktury albo 3-5 indystriali. Za to misje są zawsze w low sec na terenie należącym teoretycznie do wrogiej milicji.
- jeśli nie masz znajomych z którymi mógłbyś polatać właściwie cały czas jest jakaś ogólna flota milicji gdzie można dołączyć.
- jeśli weźmiesz misje od agenta a jej nie zrobisz i minie ci czas nie ma żadnych konsekwencji - stand nie spada.

Wady milicji:
- spadek standingów do wrogich ras - dość szybko może się okazać że nie możesz wlatywać do ich hi seca nawet po wyjściu z milicji
- powyższe nie boli za bardzo ponieważ wtedy można dołączyć do wrogiej milicji i odrobić standingi - to idzie bardzo szybko.

Dla mnie najlepsze miejsce w jakie mogłem trafić i szalenie polecam :)

Some Men Just Want to Watch the World Burn

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 26, 2010, 11:11:14 »
Cytuj
- powyższe nie boli za bardzo ponieważ wtedy można dołączyć do wrogiej milicji i odrobić standingi - to idzie bardzo szybko.
Ale jak właściwie się odrabia standing? Kasując wrogich milicjantów? (wiem że lp za to są, ale standing?). Misji Storyline u milicji podobno nie ma a to one tylko podnosza faction standa

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 26, 2010, 11:48:28 »
Kolega DOOM odpowiedział pewnie rzeczowo. Niestety nie zrozumiałem ani słowa (a właściwie sensu) poza słowem PVP. Niestety jestem początkującym graczem, który w osttanią grę grał z dziesięć - trzynaście lat temu :)

Odpowiedź kolegi AZBUGA - znacznie lepsza - chociaż też miałem pewne problemy :)

Ogólnie chyba już wiem o co biega i na razie się nie zapisuję do milicji

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 26, 2010, 12:03:21 »
Kolega DOOM odpowiedział pewnie rzeczowo. Niestety nie zrozumiałem ani słowa (a właściwie sensu) poza słowem PVP. Niestety jestem początkującym graczem, który w osttanią grę grał z dziesięć - trzynaście lat temu :)

Skoro jesteś początkującym graczem to lepszym wyjściem niż zapisywanie się do milicji jest wstąpienie do Unseen Academy
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 26, 2010, 13:12:26 »
Skoro jesteś początkującym graczem to lepszym wyjściem niż zapisywanie się do milicji jest wstąpienie do Unseen Academy

Ok, ale mam dwie wątpliwości:
1. szkolenie trwa 8 tygodni - ok pięknie ładnie, ale jak na razie jestem w stanie poświęcać grze 2-4 godziny późnym wieczorem. Więc czy to nie jest problem?
2. podstawy tutorialowe mam zaliczone, a z tego co wyczytałem w regulaminie akademii to szkolenie zaczyna się chyba ponownie od podstaw.

Ktoś mnie uświadomi w tym wzlędzie?

Ranshe

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 26, 2010, 13:28:18 »
Ok, ale mam dwie wątpliwości:
1. szkolenie trwa 8 tygodni - ok pięknie ładnie, ale jak na razie jestem w stanie poświęcać grze 2-4 godziny późnym wieczorem. Więc czy to nie jest problem?

To zależy jak późnym wieczorem, szkolenia są generalnie ok. 20 chyba.

Cytuj
2. podstawy tutorialowe mam zaliczone, a z tego co wyczytałem w regulaminie akademii to szkolenie zaczyna się chyba ponownie od podstaw.

Podstawy w UA =/= podstawy z tutoriala.

Naprawdę warto, jeśli dasz radę :)

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 26, 2010, 13:36:06 »
To zależy jak późnym wieczorem, szkolenia są generalnie ok. 20 chyba.

Podstawy w UA =/= podstawy z tutoriala.

Naprawdę warto, jeśli dasz radę :)

Póxnym to u mnie po 21:00 :(

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 26, 2010, 16:45:08 »
Też sie daje, sporo zależy od wykładowcy i tego jak on lub ona daje rade sie logować. Moje szkolenia raczej regularnie tak naprawdę zaczynają się po 21 (nawet jak oficjalnie miały nie...)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kareem

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 26, 2010, 18:21:01 »
2. podstawy tutorialowe mam zaliczone, a z tego co wyczytałem w regulaminie akademii to szkolenie zaczyna się chyba ponownie od podstaw.
Ktoś mnie uświadomi w tym wzlędzie?

Trial nauczy Cię tylko co kliknąć aby lecieć do przodu, albo użyć działka. Nie nauczy Cię np jak skanować, co oznaczają rozkazy FC czy jak najefektywniej fitować statki, a to jest wiedza stworzona przez graczy i w trialu jej nie ma. Co jak co, ale EVE jest typem gry gdzie większość contentu tworzą jednak gracze, a nie developerzy.

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 29, 2010, 06:43:55 »
Mam pytanie o płatności:
Chciałbym zapłacić z PAYPAL ale ze strony eve kieruje mnie na stronę PAYPAL-a dotyczącą płatności karta kredytową co mi nie pasuje. Jest na oficjalnej stronie gdzieś numer konta na przelewy?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 29, 2010, 07:43:12 »
Może masz niewystarczające środki na koncie paypala?
Wtedy, jeśli nie masz przypisanej do pp karty kredytowej, tak się właśnie robi.
Przedwieczny.

semmac

  • Gość
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 29, 2010, 22:36:34 »
Czy jest gdzieś strona dla chcących zająć się handlem? Dokładnie chodzi mi o aktualne wykazy
(coś w stylu notowań giełdowych) co i gdzie w danej chwili kosztuje. Oczywiście zdaję sobie
sprawę, że handel aż tak prosty nie jest bo dochodzi kilka dodatkowych zmiennych, ale
na początek...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: podstawowe pytania
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 29, 2010, 23:49:04 »
http://www.eve-central.com/home/market.html
ale stronka ma swoje wady/ najważniejszą jest to że bazedanych uzupełniają gracze stąd czasem dane tam nie odzwierciedlaja stanu faktycznego i z regułu maja kilka godzin opuźnienia

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.