Forum Gry > Inne gry

Deep mine, projek na dużo wieczorów...

(1/1)

Toster:
Witam,
Od kilku miesięcy wraz z kumplami przymierzamy się do wystartowania projektu darmowej gierki w klimatach sf. Ogólnie mamy kilka lat doświadczenia w różnych produkcjach ale zawsze były to małe rzeczy. Chcemy zrobić jakąś ciekawą gierkę z nastawieniem na handel i ekonomie, i dlatego pomyślałem że warto zasięgnąć języka u innych. Kiedyś miałem przelotny kontakt z Eve i wiem że ma rozbudowany system rynku, więc byłbym wdzięczny za wszelakie uwagi na temat: co wg was powinna mieć dobra gra handlowo/ekonomiczna ? (co lubicie, czego nie lubicie, czego wam brakuje). Projekt pewnie będzie powstawał po godzinach w wolnym czasie wieczornym więc nie ma gwarancji że coś z niego ostatecznie wyjdzie, ale dopóki nie spróbuję nie będę wiedział czy mi się uda :)

Azbuga:
massive multiplayer :) i  tylko wtedy ekonomia nie jest sztuczna gdy produkcję wszystkiego od najdrobniejszego kawałka zostawia się graczom.

Toster:
No ogólnie taki był plan żeby to był massive. Tylko z drugiej strony nie da rady (nie będąc większą firmą) od razu zrobić i wypuścić całego massiva. Dlatego chcemy najpierw znaleźć kluczowe elementy aby po kawałku wypuszczać nowsze wersje. Czyli metodą małych kroków.

Egnos:
To moze na poczatku niech wszystko sprzedaja npece po nieco zawyzonych cenach, gracze w koncu zaczna podbijac rynek oferujac ceny nizsze niz npc

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej