Eve Online > NoobGarten

Prośba o wytłumaczenie kilku kwestii

(1/1)

Van Blade:
Witam serdecznie!
Otóż , jestem bardzo początkującym graczem i mam kilka pytań, na które mam nadzieję iż uzyskam odpowiedzi (mam już konto wykupione)

1. W jaki sposób mogę zacząć wykonywać misje 2 poziomu( czy muszę mieć jakieś specjalne skile? )
2. W jaki sposób działają standingi ( co dokładnie dają) ?
3. Czy są jakieś  skile które podnoszą wysokość zarobkowania?
4. Czy wykonując misje muszę należeć do jakiejś  korporacji?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Colonel:
Znajdz korporacje Unseen Academy
oni dysponują cierpliwoscia do początkujących graczy
zaczep się tam a jest duża szansa ze zostaniesz olsniony :)

Zsur1aM:
1. W jaki sposób mogę zacząć wykonywać misje 2 poziomu (czy muszę mieć jakieś specjalne skile? )
Agenci 2lvl wymagaja odpowiedniego standingu do korporacji lub frakcji do ktorej naleza. Wykonujac misje 1lvl zdobywasz standing zarowno do korporacji jak i frakcji do ktorej nalezy agent. Sprawdzajac info agenta mozesz sprawdzic jaki jest minimalny prog standingu przy ktorym agent bedzie chcial z Toba porozmawiac. Czyli przykladowo jezeli chcesz pracowac dla agenta nalezacego do danej korporacji, najprosciej bedzie najpierw popracowac dla agenta 1lvl nalezacego do tej samej korporacji co agent docelowy.

2. W jaki sposób działają standingi (co dokładnie dają) ?
Standingi okreslaja to czy ktos i jak bardzi Cie lubi^^, standy dziela sie na te NPCow jak i te ustawiane przez innych graczy. Standingi od NPC okreslaja dla jakich agentow mozesz pracowac i po jakich terytoriach NPC mozesz swobodnie latac.

3. Czy są jakieś  skile które podnoszą wysokość zarobkowania?
Jezlei chodzi o misje sa skille ktore zwiekszaja ilosc wynagrodzenia za misje i ilosc LP.

4. Czy wykonując misje muszę należeć do jakiejś  korporacji?
Nie.

silvia:

--- Cytat: Zsur1aM w Lipca 28, 2010, 22:41:07 ---1. W jaki sposób mogę zacząć wykonywać misje 2 poziomu (czy muszę mieć jakieś specjalne skile? )