Autor Wątek: Plan na 150DNI 2 remapy  (Przeczytany 4507 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Vanguarde1990

  • Gość
Plan na 150DNI 2 remapy
« dnia: Czerwiec 15, 2010, 13:13:31 »
Siema od niecałych 2 tyg gram w EVE mam małą pomoc in game, poradzono mi aby jak najszybciej wyskilowac Vexora (jestem Gallente) a moim kolejnym celem powinien być Proteus. Więc ułożyłem sobie plan uwzględniający 2 remapy learny ADV 4lvl i zwykle 5lvl. Z tym, że drugi remap po którym będą robione głównie skille jak gunnery (perc willpower) nie ma być remapem optymalizowanym tylko universalnym bo zostanie na dluzej ale ze nastawiam sie raczej na fightera wiec i tak perc bedzie wysoko. Udalo mi sie zamknąć wszystkie skille w 147D gdybym miale 3 remapy i ten drugi mogl byc na max perc wilpower bylo by jeszcze kilka dni szybciej a tak zaoszczedze okolo 20-30DNI tylko albo az ;]

link do planu w evemoon- http://www.przeklej.pl/plik/vanguard1990-od-vexora-po-proteusa-emp-0018532k31dc uwagi mile widziane


[NF] Masa Huku

  • NF
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 180
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Masa Huku
  • Korporacja: Native Freshfood
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 15, 2010, 13:20:14 »
Co do remapów możesz najpierw wymaxować per/wp a potem int/mem zależy co chcesz szybciej osiągnąć ;) po roku możesz wrzucić sobie uniwersalnym remap  :P (ja bym tak zrobił gdybym nie zje**** na początku gdy nie wiedziałem co do czego  :uglystupid2:)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 15, 2010, 14:22:35 »
Czy dziś już na 100% wiesz czym będziesz się zajmował w Eve za rok?

W tej grze nie ma jednej właściwej ścieżki rozwoju, jednego kryterium sukcesu. Nie ma jednego najlepszego statku, ba, nie ma nawet jednej najlepszej rasy.

Układanie takich skillplanów na Twoim etapie raczej nie ma sensu. Jeszcze mniejszy sens mają jakieś radykalne remapy, bo młody char musi skillować wszystko po trochu. Dopiero 2-3 letnie (i starsze postacie) mogą sobie wbić np. Perc/Will na maksa i przez rok skillować samo spaceship command, żeby "móc latać wszystkim". Albo alty, tresowane pod konkretny statek (np. capitala).

Ze swojego doświadczenia powiem Ci, że priorytety zmieniają się często, a jedyny remap jaki robiłem, to zdjęcie wszystkiego z charyzmy po tym, jak już miałem nieźle wyskillowany social, trade i leadership. Ponad rok jadę już na zrównoważonych atrybutach, z lekkim przechyłem w stronę Perc/Will (tak, jestem PvP-erem) i nie widzę potrzeby tego zmieniać.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Vanguarde1990

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 15, 2010, 14:56:21 »
W grze pomaga mi kolega napisałem mu jaki styl gry preferuje i czym na pewno nie będę się zajmował. To nie jest tak ze sobie zobaczyłem jakiś stateczek lubn a polish mi ktoś napisał  i już plan układam. A nawet jeśli powstrzymam się od remapowania to i tak bede mniej wiecej taki plan robił.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 15, 2010, 15:02:35 »
W grze pomaga mi kolega napisałem mu jaki styl gry preferuje i czym na pewno nie będę się zajmował. To nie jest tak ze sobie zobaczyłem jakiś stateczek lubn a polish mi ktoś napisał  i już plan układam. A nawet jeśli powstrzymam się od remapowania to i tak bede mniej wiecej taki plan robił.

Główny problem w takim skillplanie jest to, że albo masz coś wyskillowane, albo się nudzisz. Nudzisz się, bo robisz skille pomocnicze, a w tym czasie nie masz czym latać albo miałeś, tylko z tego wyrosłeś. To zniechęca.

Nie mówię, że skillplan na 150 dni jest zły. Raczej odradzam radykalne remapy pod niego.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Vanguarde1990

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 15, 2010, 15:06:53 »
Tutaj chodzi o 1 radykalny remap pod int i mem aby learny i pochodne od int i mem wyskilowac bo to zajmuje wiekszosc czasu a zanim zaczne skillowac pochodne perc willpower zrobie remap zrownowazony  podobny do twojego z przewaga perc i willpower i chyba wiecej int niz mem.

-----
Po za tym jeśli będę chciał koniecznie zmienić tego vexora na coś innego troche zmodyfikuje kolejke to plan ogólny nie zaklepany jak nagle przestanę trafiać lub za szybko dostawac po dupie doskilluje kilka skilli i bede dalej lecial planem.

Gdybym mial 3 remapy to sprawa byla by prosta 1- int mem 2-perc will 3-ci zrownowazony no ale jest jak jest i skille ofensywne beda sie robic na zrownowazonym

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 15, 2010, 15:33:04 »
Cytuj
poradzono mi aby jak najszybciej wyskilowac Vexora (jestem Gallente) a moim kolejnym celem powinien być Proteus.
Zmień doradcę
Z Vexora łatwa szybka i przyjemna przesiadka to Myrmidon, a jak nie chcesz iść w cegłę typu dominiks to kolejnym punktem programu jest Ishtar / Gila oba są łatwiejsze i szybsze ( czysto teoretycznie z Ishtara do protka jest już mały krok ale wież mi ze tak nie jest) do wyskilowania i oba mają siłę uderzenia wyższą i elastyczniejszą od t3

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 15, 2010, 15:43:01 »
Doom patrzy z punktu widzenia PvE.

Natomiast fakt faktem, że w Gilę wskoczysz szybciej niż w Ishtara, bo łatwiej zrobić Gallente i Caldari Cruiser na IV, niż Gallente Cruiser na V.

Oczywiście, trzeba mieć sporo SP w dronach, a te z kolei mają dość dziwny zestaw atrybutów podczas skillowania  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 15, 2010, 15:46:27 »
Patrzę z ogólnego punktu widzenia.
Wlatywać ledwo wyskilowanym t3 ze stacji w celu innym niż przebazowanie to proszenie sie o wypadek

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Vanguarde1990

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 15, 2010, 15:51:51 »
Znaczy proteus miał być celem na dłuższą metę do 6mc a nie kolejnym statkiem po Vexorze. :) Zamierzam grać pve - misje, bounty, exploracja, moze planet harvesting ale na razie nie biore pod uwage produkcji a na pewno nie bede minerem a i pvp mile widziane

A jesli chodzi o proteusa to nie ledwo co wyskillowanego zeby w niego wsiąść tylko ledwo wyskillowanego na dobry fit z odpowiednimi rigami i subsystemami. :)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 15, 2010, 16:10:15 »
Eee, t3 po nieco ponad 6 miesiącach gry to chyba nadal dużo za wcześnie. Oczywiście zależy jeszcze do czego ship służyć będzie i jak (albo raczej z kim) będziesz nim latał. Ale i tak 6 miesięcy to niebezpiecznie mało dla wytrzymałości takiego protka.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Vanguarde1990

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 15, 2010, 16:13:18 »
Jaka jest różnica mędzy Ishtarem a Myrmidonem?

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 15, 2010, 16:21:23 »
Jaka jest różnica mędzy Ishtarem a Myrmidonem?
Najbardziej zauważalna różnica to mniejszy drone bandwidth u myrmidona, 75 a u ishtara 125, najwięcej u subcapitalów

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 15, 2010, 16:27:09 »
Myrmidon to battlecruser, i jako zdecydowana większość shipów nie będących BS może wypuść pełen set 5 light lub 5 med dron, natomiast jeśli idzie o cięższe sztuki wypuści ich max 3.
Ishtar to heavy assalut ship czyli t2, z adekwatnym do bycia t2 tankiem (chociaż tu nieźle równoważy to bonus myrmiego do reperek), dzięki bonusom ze skilla ma jednak na tyle duże hangary i bandwich że wystrzeli 5 heavy (w hangarach zmieści naprawdę sporo dron) w przeciwieństwie do myrmiego ma też bonus do działek, do tego jest też trochę subtelniejszych różnic.

Wracając jeszcze na chwilę do t3 na forum wielokrotnie się już wypowiadano na temat skili potrzebnych do tych paskudztw, z własnego doświadczenia mówiąc przychylam sie do tych którzy twierdzą że profil skili do latania t3 to all 5 nie "niezbędny na dobry fit"

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Vanguarde1990

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 15, 2010, 16:53:42 »
Ale Ishtar nie nadaje się na misje a głównie z tego będę się utrzymywał.

Ellaine

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 15, 2010, 17:01:54 »
Ishtar wymiata na misjach.

Nie ma takiej misji do lvl 4 w której Ishtar by sobie nie radził.

Ishtar mieli Guristasów jak kombajn a oni go delikatnie smyrają pod brzuszkiem powodując lekkie łaskotanie.

Jako dronkostatek nie ma problemów z celami żadnej wielkości i w żadnym zasięgu z tego co możesz spotkać na misjach.

Na pozostałe frakcje też daje radę - damage z dron dobierasz dowolnie.

Ishtar jest na tyle zwinny że nadaje się dobrze do klepania misji w lowsecu i 0.0.

Ishtarem możesz bezstresowo jednocześnie walczyć i zbierać złom, i to lepiej niż Dominixem czy Myrmem bo jest szybki.

Ishtarem 10 razy lepiej robi się misje niskich poziomów i misje w których trzeba dużo latać a mało bić, bo jest szybki.

(Szybki jak na farmostatek).

NeX

  • Gość
Odp: Plan na 150DNI 2 remapy
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 15, 2010, 17:22:42 »
  Realnie patrząc, to ISHTAR najbardziej się nadaje do zarabiania ze wszystkich HACów w grze.
Jeśli masz już zrobiony ten remap na MEM - INT, to wykorzystaj go maksymalnie do zrobienia wszelkich skili dron. Learningi to przy nich mniejsze piwo, a i one czasowo skorzystają. Nie zawracaj sobie głowy skillplanem. Rzecz nie w tym, że jakiś skill w planie jest zbyteczny, ale w tym, iż w miarę gry ciągle będziesz zmuszony coś dodawać. Do niczego na początku (rok albo dwa) nie potrzebujesz Willpower. Jeden HAC nie zrekompesuje ci straty czasu na skilach primary INT, a to właśnie takich narobisz się najwięcej w grze. Dlatego drugi remap po skońcczeniu dron i learningów, powinien być na INT, PERc.

EVEMon ma opcje do profilowania atrybutów. Ja powiem tylko, że gdyby w pierwszych latach mojej gry były remapy, to rezygnując z układu PERc - WILL zaoszczędziłbym około 50 dni rocznie. Tyle właśnie podaje skanowanie skili wstecz w EVEMon, a 99% tych skili to statki, guny i skile związane z obroną armor, shield, elektronika.