Autor Wątek: Shogun 2: Total War.  (Przeczytany 2849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość

Straszny

  • Gość
Odp: Shogun 2: Total War.
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 03, 2010, 23:09:34 »
w końcu... przechodzenie na epoki o coraz dłuższym zasięgu broni dystansowej kompletnie im nie wyszło, po Rome i równie udanym Medieval 2 seria jedzie szybko w dół i to w odczuciach hardcorowych graczy, modderów i tych nawet okazjonalnie próbujących "Totalów"
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2010, 23:17:49 wysłana przez Scaryman »

Voulture

  • Gość
Odp: Shogun 2: Total War.
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2010, 23:09:57 »
Yay, gralem w jedynke dawno temu i byla super.

Alrekus

  • Gość
Odp: Shogun 2: Total War.
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2010, 23:14:27 »
Jedynka nawet teraz jest fajna, te pola pikseli, albo obrona jednej jedynej bramy w zamku ;] jedyne co jest nie fajne to chociażby kawaleria zatrzymująca się przed przeciwnikiem albo uber jednostka jak ma się wszystkie budynki wojskowe.

Jak wyjdzie 2 to... będzie się działo!  :D

Oby tylko nie schrzanili tego.  :-X

eX

  • Gość
Odp: Shogun 2: Total War.
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 03, 2010, 23:39:32 »
w końcu... przechodzenie na epoki o coraz dłuższym zasięgu broni dystansowej kompletnie im nie wyszło, po Rome i równie udanym Medieval 2 seria jedzie szybko w dół i to w odczuciach hardcorowych graczy, modderów i tych nawet okazjonalnie próbujących "Totalów"
Prawda, prawda, pytanie czy tym razem Creative Assembly zrobi kolejnego przeciętniaka byleby sprzedać, czy też coś bardziej ambitnego.

Templar Brave

  • Gość
Odp: Shogun 2: Total War.
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 03, 2010, 23:51:10 »
Yatta!!! Mam nadzieję, że będzie pozbawiony poważniejszych błędów typu: walki tylko pierwszego szeregu, śmierć własnych jednostek, które wykańczają przeciwnika, gdy ten się poddał czy brak reakcji przeciwnika podczas obrony zamku itp. Mam nadzieję też, że dyplomacja będzie wreszcie ok, nie tak jak w innych częściach, no i że dodadzą chociaż jakiś wpływ gracza na ekonomię, bo z tym w każdej serii Total War było kiepsko (nie musi być aż tak jak w EVE, chociaż jakieś podstawy  :D). Mam nadzieję, że będzie podpalanie zamków  ;) I że nie będzie żadnych hiperjednostek. Acha - oby była do wyboru japońska wersja językowa, tak jak w jedynce, po przecież polski dubbing to była tragedia ("Móóóóój Panie, śi głupi chuopiii znowu się buntują!!!" albo "Wieeeeelki Panie, spodzieuamy się ataku klanu I-ma-ga-WA" - itp. kretynizmy, bez żadnej znajomości wymowy fonetycznej; zresztą o polskim dubbingu w grach to chyba osobny temat można by utworzyć :o)