Eve Online > Tyrannis

Tyrannis - pytanka

<< < (2/15) > >>

Pol Kent:
Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?

SokoleOko:

--- Cytat: Skandranon Black w Maj 18, 2010, 15:25:31 ---sądzę że znaczącej poprawy oczekiwać nie należy...

--- Koniec cytatu ---

Tyle, że zmiany są cały czas - moim zdaniem jest znacznie lepiej niż było w styczniu. Do 400-500 na localu daje się grać prawie bez laga (moduły chodzą normalnie), po styczniu tylko raz byłem w sytuacji, gdy system ładowałem parę minut, a moduły miałem zacięte aż do wylotu z tego systemu.

Oczywiście, nadal bitka na 1000 osób kładzie noda, ale nieco mniej epickie bitwy są grywalne.

Jededdiah Brown:
Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt :P, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.

SokoleOko:
Po raz pierwszy po wypuszczeniu danego feature CCP chce pozostawić dedykowany mu zespół, który ten feature będzie rozwijał i doda nowy "content" (paskudne słowo) w kolejnym dodatku.

Co w nim będzie, HGW, bo to co jest, to jest baaaaardzo mało.

DaBlades:

--- Cytat: SokoleOko w Maj 18, 2010, 15:45:29 ---Po raz pierwszy po wypuszczeniu danego feature CCP chce pozostawić dedykowany mu zespół, który ten feature będzie rozwijał i doda nowy "content" (paskudne słowo) w kolejnym dodatku.

Co w nim będzie, HGW, bo to co jest, to jest baaaaardzo mało.

--- Koniec cytatu ---

ciekawe kiedy będzie można "produkować" exotic dancers ghehe

a tak na marginesie to chyba ccp chce dojść do punktu, w którym wszystko na markecie będzie produkowane przez graczy. Czyli jeszcze sporo tego mogą dodać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej