Autor Wątek: Tyrannis - pytanka  (Przeczytany 22366 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 19, 2010, 09:00:57 »
Na dwa ostatnie mogę Ci sam odpowiedzieć :P
Nie i nie.
Na większość Waszych pytań (tych dotyczących Tyrannis) odpowiedzi są już dawno w devblogach.
Na razie wybrałem wstępnie kilka innych, ale dawajcie jeszcze.
Przedwieczny.

Starakopara

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 19, 2010, 09:38:18 »
Czy tylko CNS doczekał się nowego wyglądu?
czy jakieś inne statki zmienią " imidż " ??  ::)

 o7

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 19, 2010, 09:44:53 »
Na razie wybrałem wstępnie kilka innych, ale dawajcie jeszcze.

Moze zrob liste z pytaniami ktore wybrales

No i dodatkowe moje pytanka

6. Czy jest rozwazana likwidacja ubezpieczen
7. Jezeli nie to czy jest szansa by ubezpieczenie bylo tracone jezeli statek zostanie zestrzelony przez concord lub zniszczony w autodestrukcji
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 19, 2010, 10:07:19 »
Czy tylko CNS doczekał się nowego wyglądu?
czy jakieś inne statki zmienią " imidż " ??
Wszystkie skorpiony.
Inne statki będą kolejno uaktualniane.
6. Czy jest rozwazana likwidacja ubezpieczen
Biorąc pod uwagę, że ubezpieczenia mają zostać zremapowane tak, żeby opłacało się ubezpieczać nawet statki t2, to nie sądzę, żeby jednocześnie rozważali ich całkowitą likwidację :)


Wybrane (na razie) przeze mnie pytania do CCP:

1. Kiedy wróci stary efekt cynoskoku i engine trails lub coś podobnie spektakularnego??
2. Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?
3. Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.
4. Kiedy będzie można produkować exotic dancers,slaves,marines itp.? (bonusowe pytanie, czy w Incarnie będzie się dało tych "produktów" używać do czegoś innego niż handlu nimi na markecie?)
5. Czy będę mógł używać "slaves" na planecie żeby kopalnie lepiej wydobywały lub zatrudnić "science graduates" żeby fabryki pracowały wydajniej?
6. Czy na kolejna iterację PI trzeba będzie czekać do patcha zimowego czy będą chcieli/dążyli żeby zrobić jakiś pośredni patch który doda wzbogaci PI?
7. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre?
8. Co z Incarną? Kiedy będzie i czy będzie powiązana z PI?
9. There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy?
10. Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later?
11. With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI?
12. Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2010, 07:32:04 wysłana przez Xarthias »
Przedwieczny.

Sotharr

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 19, 2010, 10:31:14 »
1. Kiedy wróci stary efekt cynoskoku i engine trails lub coś podobnie spektakularnego??
Poprawione. ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 19, 2010, 10:38:07 »
9. Kiedy wprowadzą zmienioną dyplomację?

9. Kiedy wprowadzą zamiany w dyplomacji (np. trieaties) zapowiadane w Dominion?  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 19, 2010, 10:42:06 »
Zupełnie nie czaję o co chodzi z tymi traktatami.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 19, 2010, 11:32:05 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=691

Cytuj
Iteration & The Future

One very important point to take away from this blog is that everything described here is only the beginning.  One of the mandates that we've followed in our recent development cycles is that any new features we introduce be open ended enough to allow for future development and improvement.  The wormholes of Apocrypha are a prime example of this in that who knows what else might be lurking in the darkness of wormhole space?  Likewise, while we felt that the old sov system was at an evolutionary dead end, with no ability to properly expand upon it, the new one we plan to introduce in Dominion is specifically aimed at allowing us to continually tweak it and introduce new content.

As an example of this philosophy, one feature which we plan to implement early next year as a direct follow-up to the new Sovereignty system is the introduction of Treaties.  Without going into too much detail, Treaties will be a fully functional mechanic that formalizes many of the agreements already in game.  The plan is to give alliances the tools to ‘rent' out areas of their space to other alliances or corporations, create formal military treaties and establish diplomatic boundaries with regard to your alliance interests.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 19, 2010, 12:12:53 »
9. Kiedy wprowadzą zamiany w dyplomacji (np. trieaties) zapowiadane w Dominion?  :coolsmiley:

zeby wam ustawili "might disassemble during the fight"? :>

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 19, 2010, 13:26:48 »
Ode mnie...

Q: When will be introduced in EVE the NPC transport service (i.e. there was plan for Interbus) and why not within the Tyrannis ?
Q: Will there be any changes to T1 (and/or T3) production and why not within the Tyrannis ?
Q: When will be introduced in EVE T3 subsystems/components and why not within the Tyrannis ?
Q: Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later ?
Q: There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy ?
Q: With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI ?
Q: Why plannetary governor is not intorduced within the Tyrannis together with PI ?
Q: Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?

EDIT:
Q: When you give back the old cynojump effect ?  ;) ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Platfusek

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 19, 2010, 19:19:27 »
Kiedy będą modularne BSy Tech 3

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 19, 2010, 23:15:12 »
Dobre pytanie, chyba kazdego interesuje kiedy beda bsy becki i frejki t3, nie wyobrazam sobie jak mozna by je zbalansowac w stosunku do t2 i frakcyjnych

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 20, 2010, 07:33:15 »
Wybrałem 12 pytań (patrz kilka postów wyżej), mam nadzieję najciekawszych i w temacie.
Przetłumaczy to ładnie ktoś? To wyślę od razu...
Przedwieczny.

R@F

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 20, 2010, 07:40:40 »
Wszyscy tak piszecie o tym cyno jumpie, może ktoś dać linka z filmikiem jak to wyglądało?? (niestety gram od niedawna)

DaBlades

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 20, 2010, 07:59:44 »
Wszyscy tak piszecie o tym cyno jumpie, może ktoś dać linka z filmikiem jak to wyglądało?? (niestety gram od niedawna)

tego nie można oglądnąć, to trzeba przeżyć jak ci na łeb skacze kilkadziesiąt capsli   >:D

ale to coś w tym stylu, czas 3:40
http://www.youtube.com/watch?v=r0bXxOK2eyQ#
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2010, 08:09:23 wysłana przez DaBlades »

pticu

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 20, 2010, 09:14:42 »
Q: kiedy i czy beda sentry fightery

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 20, 2010, 10:43:01 »
Wszyscy tak piszecie o tym cyno jumpie, może ktoś dać linka z filmikiem jak to wyglądało?? (niestety gram od niedawna)
3min 8sec, skakanie na cyno ładniej przedstawione
http://www.youtube.com/watch?v=JlWKNxpIXg8#ws

erubaku

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #52 dnia: Maj 20, 2010, 16:42:51 »
kiedyś skakanie na cyno miało moc teraz jest takie bez jebnięcia nie podoba mis się ten nowy efekt. Poza tym jest taki sam jak skakanie przez bramę.

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 20, 2010, 16:59:59 »

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 20, 2010, 19:03:51 »
Jak jescze jest cas to dorzucilbym jedno pytanko - czy jest szansa na motd na kanale corpa / sojuszu
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 20, 2010, 22:50:24 »
czy jest jeszcze stary dzwiek cyno?

kiedys bylo taki fajne "jeb-o-kur*-wtf"

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 21, 2010, 08:51:03 »
1. Kiedy wróci stary efekt cynoskoku i engine trails lub coś podobnie spektakularnego??
2. Co maja wnieść do gry te nowe "porozrzucane" po mapie różnej maści wraki, stacji, pola bitewne itd...
To takie nowe statyczne DEDy będą czy jakaś głębsza idea im przyświeca?
3. Czy interakcja z planetą będzie się zwiększała? Nie mówię tu o DUST, które pozowli na usuwanie kolegów z planetarnego interesu, ale o np. zakładanie osiedli - kontrola/wpływy na populację ich rozwój. Wydarzenia losowe na planetach - regionalne burze niszczące sprzęt, strajki pracowników, misje pve dostępne na planetach itd.
4. Kiedy będzie można produkować exotic dancers,slaves,marines itp.? (bonusowe pytanie, czy w Incarnie będzie się dało tych "produktów" używać do czegoś innego niż handlu nimi na markecie?)
5. Czy będę mógł używać "slaves" na planecie żeby kopalnie lepiej wydobywały lub zatrudnić "science graduates" żeby fabryki pracowały wydajniej?
6. Czy na kolejna iterację PI trzeba będzie czekać do patcha zimowego czy będą chcieli/dążyli żeby zrobić jakiś pośredni patch który doda wzbogaci PI?
7. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre?
8. Co z Incarną? Kiedy będzie i czy będzie powiązana z PI?
9. There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy?
10. Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later?
11. With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI?
12. Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?
Wybrałem 12 pytań, mam nadzieję najciekawszych i w temacie.
Przetłumaczy to ładnie ktoś? To wyślę od razu...
Podbiję, bo utonęło w postach o cyno :P
Sprawa tłumaczenia jest dość pilna. Ja się nie czuję na siłach, a warto by to dzisiaj wysłać, bo wtedy jest szansa, że przed patchem odpowiedzą.
Jeśli chodzi o inne pytania (szczególnie te "czy jest szansa na..." albo "kiedy wprowadzicie..."), to rozmawiałem z piarowcem CCP i możemy coś takiego sklecić (byle nie za dużo) i im pod koniec przyszłego miesiąca wysłać (jak zakończą się bawić z Tyrannis). Względnie, jeśli ktoś by mocno chciał, można ustawić się na wywiad z którymś z devsów, na żywo, na chacie ingame albo eve-voice, ale to też dopiero po Tyrannis.
Przedwieczny.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 21, 2010, 09:10:37 »
Zrobiłem wolne tłumaczonko, mało profesjonalne, można śmiało poprawiać :)
Cytuj
1. When the old capital jump effect and engine trails will be back? REALLY IMPORTANT QUESTION, 99% OF PLAYERS ARE ASKING THAT!!!
2. What, in terms of gameplay, bring tyrannis landmark updates to eve? Are those just static DED sites or there is something else?
3. Is the planetary interaction feature going to upgrade (not talking about DUST, but for instance creating housing estates, population control, random planetary events like storms, employee strikes, pve missions availble from PI)
4. When it will be possible to "produce" exotic dancers,slaves,marines and so on? (bonus question: Will these 'products' be availible for something else ingame than market trading?)
5. Will I be able to use 'slaves' on planets so that my mines are more efficent or 'science graduates' to make my factories work better?
6. Is the next upgrade of Planetary Interaction planned for the next expansion or will there be a patch that expands this feature?
7. Is there a standing requirement for PI in high-security / low-security space towards faction that owns the territory in order to setup a command centre?
8. What about Incarna? Will (and if so, when) it be connected to Planetary Interaction?
9. There is a standing reworked within the Tyrannis, is there any time schedule for improvement in diplomacy?
10. Is the new live events system introduced within the Tyrannis or is planned to release later?
11. With the PI introduction within the Tyrannis are planned some love on smuggling ? Will be possible to produce illegality within the PI?
12. Why with the Tyrannis is not introduced the dynamic mining belt (exploration-based resource-distribution system)?

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 21, 2010, 09:58:27 »
A audio?
A pytanie o npc trade?
A cien sond? :>

Cytuj
1. Will you remove probe shadow in probing screen, or at least make it more transparent in tyrannis?

5. Is audio system being improved in tyrannis?

3. Is planetary interaction leading to removal of NPC trade? Such as, nanite repair paste will be only player manufactured commodity?

Loc0

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 21, 2010, 10:25:17 »
1. When the old capital jump effect and engine trails will be back? REALLY IMPORTANT QUESTION, 99% OF PLAYERS ARE ASKING THAT!!!
Dobrze, dobrze zostaniesz centralowym diplo :D
@Mistyk niestety 12 pytan ;/ nie da sie wszystkiego uwzglednic.

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 21, 2010, 11:03:49 »
wywalcie pytanie 4. nikogo ono nie interesuje.

pytanie 6 - oczywiscie? przeca cale PI jest robione pod dusta. duhh >_>

pytanie 2 - jesli to ten dev blog co czytalem, to nie dedy, nie plexy a ogarniecie tego co powinno byc widac, a czego nie widac :D

pytanie 3 - bylo juz powiedziane, ze bedzie mozna wplywac na klimat itp. planety. m'kay?

pytanie 5 - who cares?

widzisz ile niepotrzebnych pytan jest?
teraz wrzucaj przynajmniej moje o npc trace i cieniu sondy :>

Loc0

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 21, 2010, 12:25:23 »
Kogo obchodzi audio skoro wiekszosc gra bez dzwieku? Kogo obchodzi "cien" sond skoro nie przeszkadzaja w skanowaniu? O npc trade bylo mowione od dawna - maja dazyc do calkowitego oddania marketu w rece graczy (pytania moze byc zasadne jedynie w kontekscie "czy juz teraz").
Widzisz jak latwo podsumowac interesujace kogos zagadnienia?
@p3 powiedziales jedynie o wplywaniu na klimat, a chodzi o randomowe eventy wplywajace na to co sie na planecie dzieje (aka przychod iskow ;D)
@p4/5 najwyrazniej jednak ktos chce wiedziec
@p6 a co kogo dust obchodzi w tym wypadku? Chodzi o poszerzenie mozliwosci PI dla nas.
Jak zwykle FAIL o poranku - idz po kawe ;/
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2010, 12:32:35 wysłana przez Loc0 »

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 21, 2010, 13:22:05 »
Cytuj
Kogo obchodzi "cien" sond skoro nie przeszkadzaja w skanowaniu?
mnie ten cien bardzo przeszkadza jak skanuje ponizej poziomu slonca - nie widac wtedy "suwakow" prob.
Cytuj
Kogo obchodzi audio skoro wiekszosc gra bez dzwieku?
a dlaczego wiekszosc gra bez dzieku? :>
od jak dawna wiadomo, iz dzwiek w eve moze ( ba nawet to robi) powodowa problemy
Cytuj
maja dazyc do calkowitego oddania marketu w rece graczy (pytania moze byc zasadne jedynie w kontekscie "czy juz teraz")
ale jak np. bedzie ze skillbookami? sami je bedziemy produkowac?

Cytuj
@p3 powiedziales jedynie o wplywaniu na klimat, a chodzi o randomowe eventy wplywajace na to co sie na planecie dzieje (aka przychod iskow )
bedziesz mogl tak za*bac planete, ze nic na niej nie wyrosnie i gowno bedziesz mial. a random event moze byc taki, ze masz zajefajna planete, wpadnie jakis typo, pusci baka (nuka) i ci ja tak za*bie, ze nic na niej niewyrosnie :D
masz swoj przychod isk :P

Cytuj
@p4/5 najwyrazniej jednak ktos chce wiedziec
to ja w takim razie chce wieciedz czy bede mogl damsel uzywac w pleasure hubie. a tak serio, to ktos pytal dla jaj.

Cytuj
@p6 a co kogo dust obchodzi w tym wypadku? Chodzi o poszerzenie mozliwosci PI dla nas.
dust akurat ciebie interesuje, bo dust bedzie uzywany do przejmowania planeta (aka sova). planety beda tak rozwijane, iz bedziesz mogl dokupywac obrone naziemna i podobne. dodatkowo bedziesz mogl sobie wplywac na klimat itp. przyklad : chcesz miec wiecej lodu czy wody? zmniejsz temperature planety. itp itd i te sme.

Templar Brave

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 21, 2010, 22:42:12 »
ale jak np. bedzie ze skillbookami? sami je bedziemy produkowac?
Zabawne, ale pomyślałem o tym samym  :D Pewnie trzeba będzie uzyskać tytuł profesora na jakiejś akademii (UA?  ;D) i wtedy w katedrze naukowej opracować sobie książeczkę (btw. ciekawe, co z plagiatami  :D)

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 21, 2010, 23:42:35 »
ja chce zobaczyc jak gracze produkuja bpo  :2funny:

co sie wtedy stanie z bpc?  :buck2:

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 22, 2010, 09:04:04 »
Zabawne, ale pomyślałem o tym samym  :D Pewnie trzeba będzie uzyskać tytuł profesora na jakiejś akademii (UA?  ;D) i wtedy w katedrze naukowej opracować sobie książeczkę (btw. ciekawe, co z plagiatami  :D)
Ależ to proste... bedzie jak w średniowieczu, ręczne przepisywanie z oryginałów  :2funny: No i trzeba będzie byc koniecznie Amarrem, w końcu tradycję trzeba kontynuować (klasztory, mnisi itp)  ;D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 22, 2010, 10:39:05 »
ja juz widze suicide attacking, jak jakis gosciu bedzie mial "mining skillbook" w iteronie  :2funny:

Loc0

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 22, 2010, 12:19:28 »
Ktorej czesci nie zrozumiales?
Cytuj
3. Is the planetary interaction feature going to upgrade (not talking about DUST, but for instance creating housing estates, population control, random planetary events like storms, employee strikes, pve missions availble from PI)
Wiekszosc gra bez dzwieku bo na dluzsza mete (aka tydzien do miesiaca) staje sie on nudny i upierdliwy. Fakt ze ludzie miewaja jakies problemy jest dodatkiem.
Also gowno obchodzi mnie PI DUST i SOVy - to nie civilization czy jakies tycoony ;/

AerP

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 22, 2010, 13:39:46 »
czy maja zamiar zmienic wyglad aeona?
nie wiele osob nim lata i nie jest to tak powszedni statek jak scorp ale wyglada tragicznie. tak jak by ktos przecial go na pol. wstyd sie tym pokazywac gdziekolwiek

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis - pytanka
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 22, 2010, 15:15:48 »
Ktorej czesci nie zrozumiales? Wiekszosc gra bez dzwieku bo na dluzsza mete (aka tydzien do miesiaca) staje sie on nudny i upierdliwy. Fakt ze ludzie miewaja jakies problemy jest dodatkiem.

Ja tam latałem z dźwiękiem do zeszłego miesiąca. Latanie bez kończy się tak: http://kb.c0ven.pl/?a=kill_detail&kll_id=45635