Eve Online > Tyrannis

PLANETARY INTERACTION

<< < (7/22) > >>

Yogos:
Dokładnie, i dlatego myślę, że cena pójdzie do góry.

Powiedzmy oxygen którego myślę, że New Eden zużywa naprawdę duże ilości bo to posy przepalają mocno - teraz kosztuje w okolicach 80 isk/szt
Z jednej fabryczki na godzine masz 40 oxygenu co daje ci zarobek - 3 200 isk /h , 76 800/dobe, 2 304 000 isk/miesiąc(30 dni) przy założeniu że ta fabryczka pracuje non stop.
Powiedzmy, że postawisz 10 takich fabryczek i ze 30 extraktorów(extraktory wtedy muszą chodzić na 24h w 0.0 z tego co patrzyłem) żeby to obsłużyć no to ci się zrobi 23 mln.
Komu się będzie chciało codziennie klikać przez 10-15 min a potem się pieprzyć z wywozem tego za 20 mln... To już wole na paski polecieć i klepnąć pare ratów i mam lepszy zysk.

Nikt się nie będzie smrodził za taką kase, i jeśli do tego mam racje i będzie duży popyt na ten materiał to cena będzie musiała iść do góry. Na marginesie przy takiej masówce, to się nagle zrobi dużo wożenia bo oxygen waży 1m3, czyli z 10 fabryczek pracujących non stop 9.6k m3 na dzień.

Z drugiej strony mamy np. robotics którego wychodzi o ile się nie mylę 5/cykl czyli 10/h i które obecnie kosztuje koło 6k/sztuka. Też jest paliwem do posów więc wydaje mi się, że też będzie popyt na to. Dla takiego roboticsa zysk z jednej fabryczki przy dzisiejszych cenach to: 60k isk/h, 1,44 mln isk / dobe, 43 mln isk /miech.

Powiedzmy że na wypasionych komandach będziesz mógł postawić kilka takich chainów i wtedy nawet przy dzisiejszych cenach za semi afk robote zysk zacznie być interesujący.

Dormio:
Roboticsy używa się też do produkcji T2 więc rynek zbytu jakby większy = popyt większy => cena będzie szybciej rosła od oxygenu.

pticu:
zastanowmy sie nad wykramieniem posa

przyklad:
True Sansha Large Control Tower

paliwo:
Coolant: 5
Mechanical Parts: 5
Oxygen: 16
Robotics: 1
Enriched Uranium: 4
Helium Isotopes: 338
Heavy Water: 0
Liquid Ozone: 0

i jedziemy:
COOLANT - potrzebujemy ELECTROLYTES  i WATER.
ELECTROLYTES otrzymamy w basic indy z Ionic Solutions dostepny na planetach ICE, STORM i GAS
WATER otrzymamy w basic indy z Aqueous Liquids dostepny na planetach GAS, STORM, BARREN, ICE, OCEANIC, TEMPERATE

MECHANICAL PARTS - potrzebujemy REACTIVE METAL I PRECIOUS METAL
REACTIVE METAL otrzymamy w basic indy z BASE METAL dostepny na planetach  GAS, STORM, BARREN, ICE,  LAVA, PLASMA
PRECIOUS METAL otrzymamy w basic indy z NOBLE METAL dostepny na planetach BARREN, ICE, PLASMA

OXYGEN potrzebujemy NOBLE GAS
NOBLE GAS dostepny na planetach GAS i STORM i przerabiamy w basic indy bez miksowania



cdn... chyba ze ktos ma juz to rozpisane :) najpierw rozpiszemy materialy a potem bedziemy liczyc :)

Yogos:
Mam w domu link do fajnego diagramu kołowego który ruscy zrobili po robocie podlinkuje go.

Popełniłem też niewielki arkusz ze szczyptą VBA który coś tam potrafi. Z tym że go nie kończyłem bo nie wiem co tam w końcowej wersji pathu wymyślą. Znajdę chwile czasu to może dokończę to co mam (raw->t1->t2) i wrzucę gdzieś.

Ezrael:
Jesli nie bedzie mozna na tym ficzerze zarobic +- 50kk dziennie to pewnie nikomu nie bedzie sie chcialo klikac w te planetki, bo pewnie z 5 planet bedziesz mial z 60 extraktorow a skanowanie resourceow trwa jakies 2-3 sec na kazdym ... Niby jest extraction time 5d ale wsumie sie zbiera 10% wiecej resourcow niz za 1d wiec to jest totalnie nie oplacalne.

Pozatym w obecnych chainach produkcyjnych nie mozna z jednej planetki zrobic t4 wiec dochodzi latanie miedzy nimi.

Mozna tez wstepnie policzyc sobie income bo sa BPO na na przyklad POSy. Na Duzego trzeba zdaje sie 15 kazdego materilu t4 (jest 8 roznych materialow).  W tej chwili duzy pos kosztuje 300kk / 120 = 2.5kk srednio za sztuke t4 ... dziennie mozesz wyprodukowac na jednej planecie 2 sztuki t4 max.

Moze jak duzy POS bedzie kosztowal 1kkk to nie bedzie tyle POS warfare :P

Ez.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej