Autor Wątek: Devblog: The circle of life  (Przeczytany 3704 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Devblog: The circle of life
« dnia: Marzec 30, 2010, 18:05:32 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=746

Zmiany w loocie z npców (w tym dron), kopaniu, oraz ubezpieczniach.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Devblog: The circle of life
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 30, 2010, 18:23:09 »
"Our new insurance system recalculates the value of all ship classes which includes Tech 2 and Tech 3 classes establishing the base material cost of the ship.   To this we have added the ability for us to define more precisely how much of the total material value of each ship class should be paid out."

Pierwsza myśl: Super! T2 i T3 statki w końcu będzie opłacało się ubezpieczyć! Druga myśl: A co z shipami faction/pirate?

Z punktu widzenia pilota, który nie mieli lootu (jakos nie chce mi się z 0.0 tyrać z meta 0 do huba :P) pure win. Kasa zostanie ta sama, a strata shipa będzie mniej boleć. Może nawet jakieś factionki pozakłądam na gablote? Hyhyhy...
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Sammani

  • Gość
Odp: Devblog: The circle of life
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 30, 2010, 20:11:58 »
Same piekne zmiany  :coolsmiley: