Autor Wątek: World of tanks  (Przeczytany 148454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Oorock

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #560 dnia: Październik 28, 2010, 13:26:43 »
Chyba jakieś bajki, mniejsze arty są głównie żeby poskrobać tanki, ew zdjąć light.
W większych o których mówisz po dowolnym poruszeniu czekam koło 8sek na zlokowanie- jak źle wyliczę to muszę się poruszyć i znowu czekam - wrogie arty może wyśledzić skąd strzelam i nie raz mnie tak zdjeli (albo ja tak zdejmowałem).
co do trafienia bezpośredniego - jak jedziesz jak debil na wprost to nie ma się co dziwić że Cię trafię, jak z głową to już po mnie.
Pograj sobie trochę arty proszę - i nie tą małą którą będziesz się podniecał że bez problemu trafiasz kogoś i lock ci wchodzi w ciągu 3sek.

tak, tak.. nie jest przegięta w ogóle. To szybki przykład po 4 arty w team-ach, wszyscy pochowani gdzie się da w końcu ktoś wystawia nos. Zaczynam walczyć z wrogim czołgiem On i ja oddaliśmy po jednym strzale do siebie a potem efektownie pufneliśmy od arty. Nie zaskoczę nikogo jak napisze ze arty na końcu walczyło miedzy sobą bo cała reszta została przez nie szybko zezłomowana.
Na niskich tier-ach to arty ma trudniej ale na wysokich gdzie cały złom jest wielki i się ślimaczy to po prostu raj.

Terion

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #561 dnia: Październik 28, 2010, 13:40:18 »
arty to poroniony pomysl. Czlowiek jedzie kombinuje, nawiazuje walke z przeciwnikiem nagle dup. Caly plan, objezdzania chowania sie poszedl w diably bo ktos przylukal na moment i arty zdjela 1-2 strzalami. Juz nie wspomne jak w walce kolowej pada obok mnie pocisk i zrywa gaski, caly urok gry szlag trafia. Cala gra zaczyna przypominac kampienie bo jesli chce powalczyc od razu mam deszc meteorytow. Ostatnio 13 arty na planszy - szybko padl komentarz "meteo shower"

Byloby znosnie jakby hna planszy bylo max 2-4 arty.

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #562 dnia: Październik 28, 2010, 13:43:14 »
arty to poroniony pomysl. Czlowiek jedzie kombinuje, nawiazuje walke z przeciwnikiem nagle dup. Caly plan, objezdzania chowania sie poszedl w diably bo ktos przylukal na moment i arty zdjela 1-2 strzalami. Juz nie wspomne jak w walce kolowej pada obok mnie pocisk i zrywa gaski, caly urok gry szlag trafia. Cala gra zaczyna przypominac kampienie bo jesli chce powalczyc od razu mam deszc meteorytow. Ostatnio 13 arty na planszy - szybko padl komentarz "meteo shower"

Byloby znosnie jakby hna planszy bylo max 2-4 arty.

This too  ;)

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #563 dnia: Październik 28, 2010, 13:53:00 »
Chyba jakieś bajki, mniejsze arty są głównie żeby poskrobać tanki, ew zdjąć light.
W większych o których mówisz po dowolnym poruszeniu czekam koło 8sek na zlokowanie- jak źle wyliczę to muszę się poruszyć i znowu czekam - wrogie arty może wyśledzić skąd strzelam i nie raz mnie tak zdjeli (albo ja tak zdejmowałem).
co do trafienia bezpośredniego - jak jedziesz jak debil na wprost to nie ma się co dziwić że Cię trafię, jak z głową to już po mnie.
Pograj sobie trochę arty proszę - i nie tą małą którą będziesz się podniecał że bez problemu trafiasz kogoś i lock ci wchodzi w ciągu 3sek.

Sturmpanzer ma wystarczajacy wygar na prawie wszystkie medy i lzejsze heavy takie jak KV czy Tygrys. A to czasami 4 tiery roznicy.
Bedziesz strzelal Luchsem do Tygrysa? Nie. A w Sturmie mozesz go spokojnie rozwalic. Jak przyfarcisz to po 1 strzale ma pozar, albo przynajmniej po silniku czy tracku. A ze na 3-4 strzaly? I tak masz wiecej amunicji niz w ciezszej artce i strzelasz szybciej.

lastverb

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #564 dnia: Październik 28, 2010, 14:00:25 »
Okropniak to widocznie grales hummelem, ktory ma zbugowany czas celowania. Arty jest po prostu przegieta i tyle no chyba ze ktos wyciaga 300avg exp to moze pluc na wszystko co ma pokolei.

Gizmo79

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #565 dnia: Październik 28, 2010, 14:28:09 »
"W większych o których mówisz po dowolnym poruszeniu czekam koło 8sek na zlokowanie- jak źle wyliczę to muszę się poruszyć i znowu czekam" - L2P, tyle powiem. Jak się do każdego strzału musisz ruszyć całym pojazdem to 'you're doing it wrong m8'

Kara Mon

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #566 dnia: Październik 28, 2010, 16:15:18 »
Problem jest taki ze nie wszyscy jezdza w idealnej grupie, druga sprawa ze nie kazdy jedzie na pale przed siebie, trzecia sprawa ze nie wiem jak wy tak precyzyjnie tymi artkami walicie jak ja na max skilach jak jzu dobrze wyceluje w takiego heavy to w elowniku mam przed nim i za nim miejsce na meda tanka z kazdejs torny i po bokach by sie jeszcze 2 leopardy zmiescily to moze bym w cos trafil ze 100% skutecznoscia, tak to "that was close" "that was close".

Dlac zego walenie z pzIv z high explo ammo do mausa to przesada? Imo jakis bug jest bo potrafie z tej sikawki (przypominam krotka haubica 10.5 cm) mausowi czy is-owi 7 od frontu za 10% jego hp a pzIV od frontu jest nieubijalny (doslownie 9/10 pociskow He robi 0% dmg z informacja ze nie przebily pancerza  ???)

Artek nie lubie tylko na 2 mapkach, malinovka i ta nowa z mostem po srodku bo tam artyleria widzi 95% mapy, na pozostalych jak sie wie gdzie artylerzysci stoja i co widza to mozna zasuwac i ziac ogniem bardziej martwiac sie iloscia jagpantherow na polu bitwy a nie artek.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #567 dnia: Październik 28, 2010, 18:49:20 »
Okropniak to widocznie grales hummelem, ktory ma zbugowany czas celowania. Arty jest po prostu przegieta i tyle no chyba ze ktos wyciaga 300avg exp to moze pluc na wszystko co ma pokolei.
gram su-5 su-8 su 14 - su5 dobry czas celowania ale malo ammo - su-8 potrafi wymiatac, su-14 wymiata jak trafi - ale szlag cie trafi jak ktos zygzakuje - i nie trafisz za cholere.

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #568 dnia: Październik 28, 2010, 20:07:43 »
zygzak w niczym nie przeszkadza po prostu trzeba umieć celować..... ja Su-14 co walkę rozwalam scouty w wiekszości jnie jadących w linii.... ale także walka su-8 dużo bardziej mi się podoba ;]

ale i tak jeżeli szukać dobrej arty to najlepiej i wogóle najbardziej precyzyjnie grało mi się amerykańską haubicą M41:
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2010, 20:16:02 wysłana przez Gainax »

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #569 dnia: Październik 28, 2010, 20:33:38 »
Jeśli walisz przez całą mapę to masz 3 do 3.5 sek zanim strzał doleci - nie mów mi proszę że zygzak nie przeszkadza bo nie raz mi nie wyszedł strzał tylko dlatego że ktoś stanął/skręcił/ruszył.
Co do su-14 i su-8 - racja, bardziej jakoś podchodzi su-8 z racji większej mobilności :)

amra

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #570 dnia: Październik 28, 2010, 20:41:14 »
To sobie kup HT i zobacz jak tym sie swietnie zygzaki kreci. Tysiace mowi ze arty przegieta, a on i tak lepiej wie :D

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #571 dnia: Październik 28, 2010, 21:06:02 »
owszem zgodzę się z czasem lotu co w wielu przypadkach zanim pocisk doleci minie 3-3,5sekundy + pogorszy celowanie nagłe bądź bieżące zmiany kierunków jednak bądź co bądź nie mniej nie znaczy to że wszystkie strzały lub większość będzie nie celna bądź w ogóle nie doleci blisko celu....


Mimo wyżej wyjaśnionych defektów celowania wciąż mogę rzec że scouty biorę na hit'a(czyt. niszczę 100% życia) mimo zygzaku i zmiany kierunku jazdy.....

wszystko celowania, dokładność, umiejętności wszystko to jest zależnością każdego gracza i każdy ma inny styl a przynajmniej odmienny na swój sposób bardziej rozpisać tego nie mogę by zbyt was nie podskilować ;p


edit:
Jeszcze tylko dodam by zaraz nie odezwały się rozżalone dzieci że owszem trafiam bardzo często ale też mam swoje pudła ;p

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #572 dnia: Październik 28, 2010, 21:48:53 »
To sobie kup HT i zobacz jak tym sie swietnie zygzaki kreci. Tysiace mowi ze arty przegieta, a on i tak lepiej wie :D

Bo gram arty i widzę jak łatwo mnie załątwić jak team wie co robić.
Dosłownie przed chwilą nie bylem w stanie strzelić do nikogo przez 5min - ukrywanie się - przeskoki od kryjówki do kryjówki, nawet scouty jak nigdy nabrały rozumu i robiły dziwne ewolucje.
Tysiące marudzi bo gra TD lub uber hiper Heavy i ich kurwica strzela jak padają na strzał - ale nie spróbują pograć bo "arty są przegięte".
Uwielbiam też jak ktoś podaje artument "tysiące..." - Jedzmy kurwa gówno, przecież miliardy much nie MOGĄ SIĘ MYLIĆ!
;p

amra

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #573 dnia: Październik 28, 2010, 22:35:49 »
To ciągle lepszy argument niż: JA jem gówno i mi smakuje, wiec wszyscy też maja żreć gówno bo jest dobre :D

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #574 dnia: Październik 28, 2010, 22:42:48 »
Dokładnie to co napisał pan Okropniak to od teamu zależy czy artyleria w ogóle się przyda nie jedna grę grałem że zamiast rozwalać wrogów przez całą grę musiałem uciekać aż ostatecznie dedne..... chodź ostatnim czasem jak mnie wnerwią to swoich rozwalam ;p byle uważać na bana ;] ale nie muszę tracić swoim 100% to bana nie będzie xD najbardziej wnerwia fakt że ostatnio graczom inteligencją roz***ała się doszczętnie skoro stoję sobie artą a leosie i A-20 stoją i campią kolo mnie a taki IS czy tiger czy KV robi za scouta...... od razu wiadomy wynik walki.... albo siedzę sobie w bazie a cały team campii w bazie wyłączając z walki całkowicie artylerie swoją......



Straszny

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #575 dnia: Październik 28, 2010, 22:59:03 »
stoicie?  :)


  Battle Achievements: Scout
  Victory!
Battle: Komarin 28 października 2010 21:53:35
Tank: PzKpfw VIB Tiger II
Earned:
2 788 Experience
80 562 Credits

oł je.
« Ostatnia zmiana: Październik 28, 2010, 23:14:23 wysłana przez Scaryman »

amra

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #576 dnia: Październik 28, 2010, 23:01:05 »
nie wiem jak to zrobileś, ja max miałem 1500/40000, i zabilem 9 na 10.
Gratki

Kara Mon

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #577 dnia: Październik 28, 2010, 23:28:19 »
Pewnie utlukl cos z wyzszego tieru, zdecydowanie wiecej kasy/xp leci za kille wyzszych tierow niz takich samych/nizszych. Liczy sie takze ilosc zadanego dmg ubitemu czolgowi, jak "wysolujesz" cos tlustego to leca ogromne ilosci kasy/expa.


Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #578 dnia: Październik 29, 2010, 08:11:14 »
To ciągle lepszy argument niż: JA jem gówno i mi smakuje, wiec wszyscy też maja żreć gówno bo jest dobre :D

Chyba nie załapałeś sedna tematu - ale ok, skoro tak to zawsze będziesz w dupe bity.
Uwielbiam jak "beton" zaczyna się wypowiadać na zasadzie "ja mam racje, reszta się myli" i podaje jakieś argumenty z czapy samemu widząc tylko "swoją" stronę medalu.... Moja prawda jest NajMojsza nie?
Osobiście gram i light i med na dokładkę (oprócz arty) - będąc scoutem trafia mi się od wielkiego dzwona by mnie arty ubiła - prędzej uda im się trafić obok i zdjąć gąsienice ale od tego jest moduł naprawczy by szybko ruszyć z miejsca. Jedyne co mnie trafia to o dziwo TD lub Heavy które lepiej potrafią przycelować.
A w med sam ginę od arty jak zapomnę by się nie wychylać - to wiem skąd Twój płacz ;p

Gizmo79

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #579 dnia: Październik 29, 2010, 09:46:24 »
Dokładnie to co napisał pan Okropniak to od teamu zależy czy artyleria w ogóle się przyda
W EVE też porównujesz statki sadzając idiotów za sterem? Co z tego, że jak team noobi to całą artylerię pojedynczy Leoś zatłucze, skoro gdy team gra porządnie żaden skaut się nie przedrze bo go zatłuką na podejściu i wtedy jedyne co może zabić artylerię to inna artyleria strzelająca na ślepo po smugach. Ludzie będą grać coraz lepiej, nie coraz gorzej.

Uwielbiam jak "beton" zaczyna się wypowiadać na zasadzie "ja mam racje, reszta się myli" i podaje jakieś argumenty z czapy samemu widząc tylko "swoją" stronę medalu.... Moja prawda jest NajMojsza nie?
Nooo, co prawda to prawda :PPP

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #580 dnia: Październik 29, 2010, 12:33:01 »
zygzak w niczym nie przeszkadza po prostu trzeba umieć celować..... ja Su-14 co walkę rozwalam scouty w wiekszości jnie jadących w linii.... ale także walka su-8 dużo bardziej mi się podoba ;]

ale i tak jeżeli szukać dobrej arty to najlepiej i wogóle najbardziej precyzyjnie grało mi się amerykańską haubicą M41:



to są już amerykańskie czołgi zaimplementowane??

lastverb

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #581 dnia: Październik 29, 2010, 14:00:02 »
w ruskim super tescie sa juz jakis czas i jesli sie nie myle na screenie jest us top tier arta

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #582 dnia: Październik 29, 2010, 14:15:07 »
ciekawe kiedy pojawią się na serwerze US

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #583 dnia: Październik 29, 2010, 20:07:37 »

to są już amerykańskie czołgi zaimplementowane??

Generalnie Hamerykańskie działa bedą soon™ razem z tymi mapami ( np ta na ktorej to działo stoji - mapa klasztor) :D

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #584 dnia: Październik 29, 2010, 21:39:09 »
Przy okazji panowie ogłaszam iż mój klan tzw Polski klan 1st. PAD zwyciężył z najlepszym klanem z ruskiego servera i obecnie już dosłownie można powiedzieć że jesteśmy najlepsi ;] 80%-90% wszystkich graczy twierdziło że 1st. PAD nie da rady pokonać Centurio ;]

!!Viva 1st. PAD!!

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #585 dnia: Październik 29, 2010, 22:22:19 »
i zaczela sie jedna wielka drama na ruskim forum jaki to centurio jest noobem i ze niemcy zostali znerfieni :P

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #586 dnia: Październik 30, 2010, 08:27:30 »
Generalnie Hamerykańskie działa bedą soon™ razem z tymi mapami ( np ta na ktorej to działo stoji - mapa klasztor) :D

me wants it nooow!!!!  :D :D :D

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #587 dnia: Październik 31, 2010, 17:38:13 »
innymi słowy stało się tak że dopiero ja coś przegra to wtedy okazuję się do dupy.... ale pewnie byśmy my grali dojczami a oni ruskimi wynik był by identyczny.... bo sprzęt to jedno taktyka drugie ;]

A ja dziś po 2 dniach bez grania w WoT'a wracam siadam na SU-14 podłączam się do gry i od razu wyzwiska że jestem hakerem bo zdjąłem 2 scouty przeciwnika na 2 hity xD i to właśnie poruszające się tak jak pisane było wyżej :D

dla tego obecnie jestem w trakcie kręcenia instruktażowego by wielu pomóc stać się pro artą ;P

a żeby jeszcze trochę pospamować zbliżają się kolejne turnieje więc szykujcie sprzęt ja pewnie będę w lidze średniej bo niestety nie dorobiłem się Mausa or IS7 ;P(chodż do IS7 brakuje mi z 100k expa ale już nie chce mi się bić ISem 4 )

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #588 dnia: Październik 31, 2010, 18:48:47 »
Me zmatrwienia narastaja ... z nowym patchem ruski server jest totalnie niegrywalny. Pomijam juz zwyczajowa 5 min kolejke do bitwy w primetime.. ale lag 350+... mam nadzieje ze szybko naprawia bledy bo inaczej my na US servie bedziemy mieli po 600-700 pingi ;/


Ps. Hamerykanskie czolgi sa dziwne.. bardzo mało expa potrzeba na przeskoczenie do tier 3, maja jakos podejzanie smieszne ilosci modułków ( mało ) a do tego tier 2 czolg pokazywany jest jako medium na mapie o.O

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #589 dnia: Listopad 01, 2010, 07:24:55 »
Me zmatrwienia narastaja ... z nowym patchem ruski server jest totalnie niegrywalny. Pomijam juz zwyczajowa 5 min kolejke do bitwy w primetime.. ale lag 350+... mam nadzieje ze szybko naprawia bledy bo inaczej my na US servie bedziemy mieli po 600-700 pingi ;/


Ps. Hamerykanskie czolgi sa dziwne.. bardzo mało expa potrzeba na przeskoczenie do tier 3, maja jakos podejzanie smieszne ilosci modułków ( mało ) a do tego tier 2 czolg pokazywany jest jako medium na mapie o.O

wczoraj na serwerze US, gdzie do owego " wczoraj " pingi miałem w granicach 130-150 nagle pingi zaczęły się plasowaćw okolicach 250-400, bez pacza z nowymi mapkami i amerykańskimi czołgami, czyżby Wargaming na serwie US testował " tylko " laga??  :P :P :P

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #590 dnia: Listopad 02, 2010, 00:41:28 »
a co najlepsze musimy się szykować nawet na pogorszenie tego stanu bo tak jak rozmawialiśmy na spotkaniu z ludźmi z wargamingu graczy każdego dnia przybywa w bardzo dużych ilościach.... i mówię tylko o rosyjskich graczach a jak się jeszcze przyłączą amerykanie i europa do zakładania kont to sami widzicie co się dzieję...... oby tylko Chińskich serverów nie złączyli ;p

gregor40

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #591 dnia: Listopad 02, 2010, 07:58:23 »
a co najlepsze musimy się szykować nawet na pogorszenie tego stanu bo tak jak rozmawialiśmy na spotkaniu z ludźmi z wargamingu graczy każdego dnia przybywa w bardzo dużych ilościach.... i mówię tylko o rosyjskich graczach a jak się jeszcze przyłączą amerykanie i europa do zakładania kont to sami widzicie co się dzieję...... oby tylko Chińskich serverów nie złączyli ;p

To nie EvE, WoT skaluje sie bez ograniczeń, wystarczy że wargaming dostawi serwerów. Inna kwestia czy ich na to stać.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #592 dnia: Listopad 02, 2010, 09:28:19 »
Okro mam i TD i artke i sorry ale artka jest przegieta a TD maja juz wogule przekichane ze wzgledu na styl gry jakiego wymagaja. Dla dobrego artylerzysty polowa murkow i kamyczkow jesli chodzi o wieksze czolgi sobie jest bo trafie cie akurat w ten rozek ktory ci wystaje a jak nie to i tak oberwiesz splashem.(bez spall liner to juz wogule td sie nie da grac ostatnio) Su-8 czy jak to sie tam nazywalo to wielkie dzialo z premium ammo sciaga mi jagd panthere jednym strzalem jak trafi. Trafienie kogos w ruchu to nie jest problem przy widoku "satelitarnym" o ile nie jest gdzies na drugim koncu mapy.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #593 dnia: Listopad 02, 2010, 15:27:37 »
Dzis o wiele lepiej na serv RU 25000+ osob 600+ bitw, ping normalny aa zaczyna wmiare działać. Cos na okolo 10 bitw w jednej było pare szarpniec a tak to smiga lata biega.
\o/

Gainax

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #594 dnia: Listopad 03, 2010, 14:11:24 »
co do ruchu na końcu mapy i celowanie w ten ruch da rade ale trzeba mieć wyćwiczone po ile sekundach pocisk dolatuje i w jaki miejsce trafić aby trafiło bezpośrednio w cel ;]

Co do tego czy stać ich na server? nie mam pojęcia ale ruscy już kupują u nas się jeszcze nie da + rusków każdego dnia przybywa i przybywa ;]