Eve Online > Patche i dodatki

Whine na temat: Balans EVE by CCP :)

<< < (15/27) > >>

Khobba:

--- Cytat: Sammani w Listopad 30, 2009, 23:10:26 ---Jest to ciekawe w perspektywie, ze na rynku mmo najwieksze sukces swieca chwilowo gry rvr, gdzie takie pojecia jak flaga/agro nie istnieja.  ::)

--- Koniec cytatu ---
Oczywiście, ale to jest RvR, tam jesteś wielkim wojownikiem w słusznej sprawie, względnie mrocznym rycerzem chałosu. W każdym razie, jest sens, logika, bushido, a nie tak jak w eve, gdzie mogą (zwłaszcza w lowsecu) strzelać do Ciebie ludzie bez honoru!

IMO gra po wprowadzeniu pomysłu Albiego byłaby o tyle odmienna (i fajna), że ludzie musieliby się organizować w grupy lub wynajmować ochronę, chociaż, znając podejście obecnych graczy, każdy hauler leciałby na jakimś dual(multi?)boxie... A Ci, co by nie chcieli, po prostu byliby ograniczeni, do bezpiecznych kilkuregionowych wysepek

F-YU:
Balans? O jakim balansie mówicie? ;) Pomyślcie trochę co w tej grze się liczy. Ekonomia (iski!), do której dodatkiem jest PvP. Balans będzie wtedy gdy na zarabianiu isków spędzimy 20% czasu a na ich traceniu z 80% = w ch... walk i zabawy.

więcej zabawy jest na sisi niż na prawdziwym evie.
jakoś niewiele ludzi chce się bawić bo mało ludzi na sisi siedzi.

A co dostaję ludzie w 0.0 i PvP? Wielkiego kutasa
a na low dostali super drop z transportów gratów z czarnych dziur, mogą rabować opuszczone posy w wh albo ransomować małe korpiki zakładające tam posy. class 3 otwiera się najczęściej na lowsek jeśli gdzieś się otwiera a jest to najpopularniejsza wh do zasiedlenia się dla małych, pozatym to jedyna przestrzeń w której naprawdę idzie polatać reconem.

chyba dawno misji lev 4 nie robiłeś.
znerfili je okrutnie i jak to jest dbanie o klientów... to ja dziękuję...

Dali T3? Dali... może za rok statki będą tańsze niż 500m/cruz
protek 200 baniek kosztuje obecnie + subsystemy no to może w 500 się zamkniesz. nie jest tak źle.

Ellaine:
I jeszcze raz: to czy farmisz 1%, 20%, 80% czy 100% i odpowiednio pvpujesz 99%, 80%, 20% czy 0% czasy to osobisty wybor gracza i jego wlasne widzimisie czy woli latac rifterem, BCkiem, wypimpowanym frakcja HACem z implami czy 'jeszcze rok zoszczedzania i pokaze tym zlym piratom co potrafi moj oficersko fitowany rattlesnake / matka / whatever'

MightyBaz:
problem lezy w pośrodku, bez zaplecza gospodarczego ciezko jest uprawiac pure pvp, czyli corpy/ally powinny byc mieszane, troche pure fighterow i trochę kerbirujacych producentow. Zamiast gardzic kerbirami zachecac ich do wejscia do corpa.

Straszny:

--- Cytat: Mighty Baz w Grudzień 01, 2009, 08:07:23 ---problem lezy w pośrodku, bez zaplecza gospodarczego ciezko jest uprawiac pure pvp, czyli corpy/ally powinny byc mieszane, troche pure fighterow i trochę kerbirujacych producentow. Zamiast gardzic kerbirami zachecac ich do wejscia do corpa.

--- Koniec cytatu ---

bez złośliwości tym razem ;)

jak to sobie wyobrażasz Baz? 

1. kerbir będzie pvperowi oddawał część swoich zarobionych na produkcj, rattowaniu, handlu pieniędzy? Żeby ten mogl sie powyżywać w bomberze czy long-range HACu ?
Jaaasne

2. CTA - pvperzy muszą siedzieć ileś godzin na POSie, po Dominion na gateach, a Twoje kerbiry radośnie tłuką sobie plexa.... i gadają na korpowym jak fajnie im sie zrespawnowało coś... pvperom noże sie otwierają w kieszeniach...
Jaaaasne

3. Gra jest tak zaprojektowana że zachęca do posiadania paru kont, naturalniejsze jest żeby gracz miał konto do PVP i 1-2 konta do zarobku a nie żeby mieszać graczy nastawionych na gre "all-around pvp" ze spokojnymi charakterami z empire, których taka zabawa wogole nie interesuje.

4. No i właśnie czwarte - 3/4 kerbirów z empire nie jest zainteresowane 0.0. Po prostu nie jest, część się boi, ale większość wogóle nie szuka takiego typu gry z wysokim ciągłym skupieniem uwagi na każdej czynności. W związku z czym nawet pogodzenie takich ludzi w pojmowaniu świata gry jest trudne. Kerbirom będzie zwisał konflikt polityczny o teren Y i zniszczenie sojuszu Y.

do pvp trzeba mieć zacięcie i konkretne cechy charakteru, więc ludzie szukający takiej rozrywki szukają również sobie podobnych a nie zupełnie odmiennych, leniwie i w sumie pokojowo nastawionych graczy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej