Autor Wątek: dominion - zmiany w sovie  (Przeczytany 41977 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sammani

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 08, 2009, 15:29:03 »
Naprawde nie wiem co napisac na argument, ze utrudnienie robienia bezsensownych i odmozdzajacych misji spowoduje utrate sporej grupy klientow przez CCP. I blame wow. Za proste te gry mmo sa teraz, dla zbyt glupich ludzi. L4 sie w to wpasowuje.
Czemu tylko oceniacie wszystkich po swojemu? Jakos ludzie eksploruja wh, lataja w barwach milicji etc. Wiekszosc ludzi jest za leniwa by zrezygnowac z misji l4. Ale jakby im je zabrali to by sobie napewno poradzili z wyjatkiem najwiekszych placzkow. Wiecej by wybylo do wh, czesc do low seca, a czesc do NPC 0.0. Ci nie lubiacy totalnie pvp, albo by zostali na zalosnych l3, albo oplacali swoje bezpieczenstwo innym w true 0.0.



Zgadzam sie z Porzeczka. Podbicie dochodu w 0.0 doprowadzi tylko do wzrostu cen t2 i sprzetu uzywanego do pvp. To bedzie musialo pociagnac za soba boost wh i boost low seca, by ci tam mieszkajacy nie zostali z tylu. Nie lepiej poprostu nerfnac jedyny anormalny element w grze?
Ogolnie tl;dr napisales, ale oto chodzi. Efekt nerfa high czy boosta reszty eve bedzie ten sam: misjonarze beda biedniejsi, ale poco zmieniac wiele ROZNYCH mechanizmow skoro wystarczy usunac ten, ktory zaburza system? Wydaje mi sie, ze caly czas nam chodzilo oto samo, ale sie nie zgadalismy ^^.

A gdzie ja wspominam i złym piracie?
Chcesz piracić to se pirać, ale postaraj sie o to, polataj za zwierzyną a nie plącz że sama Ci nie wpada w sidła.
Co do zarobkowania...dziwne... zarobkuje TYLKO w 0.0 i jakoś se radze...  Wystarczy chcieć i sie postarać?

W zoo nie mozna strzelac do zwierzyny.

Nooooo a o czym ja pisze ostatnio ciagle?? wlasnie o wywaleniu L4 w ogole :)
Tutaj sie tylko wypowiedzialem ze jak juz ktos chce przerzucac L4 do low to nie ma po co bo juz sa milicyjne odpowiedniki :)

Polecam przeczytac caly post i moze jeszcze moj poprzedni ;)


Chcialbys by ccp rozwalilo i zatrzaslo calym pve contentem w grze? I like it. Ale na to jest jeszcze mniejsza szansa.

devilsbirth

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 08, 2009, 15:29:49 »
Mam wrazenie ze iski powinno zarabiac sie po to zeby potem je wydawac na zabawe a nie zeby moc zarabiac wiecej iskow i trzymac je w skarpecie...
Tylko to jest problem z ludźmi a nie systemem. Po prostu czy to sie komuś podoba czy nie, są ludzie których pvp nie bawi, wolą strzelać do krzyżyków i jak im zabierzesz krzyżyki to oni nie pójdą do low bo tam zły pirat może ich zabić tylko pójdą do innej gry, a na horyzoncie jest już parę tytułów sci-fi również. Zgadzam się, że jest to głupota, ale co zrobić, spróbuj zmienić swoją kobietę to zobaczysz jak łatwo się zmienia ludzi :) Grupa która zarabia na misjach żeby tracić na pvp sie pewnie dostosuje.
L4 nie trzeba usuwać, można zrobić z nich np. dobro ograniczone, jak plexy. Powiedzmy 2 misje na agenta na dobę - szczawik robiący jedną misję godzinę-dwie zarobi tyle ile zarabiał, misjonarz w pimped cnr  zabijający krzyżyki dla samego zabijania krzyżyków... no właśnie, cóż taki misjonarz zrobi jeśli w tym samym momencie nie da się mu alternatywy? Więc trzeba by tą alternatywe mu dać, np. w null, ale na tyle dobrą, żeby przezwyciężyła strach przed stratą statku. Normalnie problem jest cholernie złożony i proste rozwiązania dadzą więcej szkody niz pożytku. Myślę, że jeden z dodatków powinien się teraz skupić właśnie na aspekcie pve - kompletna przebudowa misji, plexów, ratów itd.

Sammani

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 08, 2009, 15:38:42 »
Nie doceniasz ludzi. Wiekszosc siedzi w empire bo sie nasluchali o zlych piratach, sadystach w 0.0, cta, blobach etc. Jakby nie bylo latwego sposobu na zarobek kroci zaraz po wyskilowaniu learningow i setek idiotow klepiacych misje w motsu a spamujacych kanaly z poradami to nowy gracz dazylby do terenow z open pvp.
Twierdzicie, ze gracze zmienia gre jak nie beda mogli bic w spokoju ratow? To nie prawda. Carebearstwo w 0.0 moze byc rownie bezpieczne jak w empire, ale wymaga myslenia i poswiecen, a wiec wysilku. Wiadomo, ze niektorzy lubia grac w gry na god mode, ale czym trudniejszy cel tym wieksza satysfakcja. Pozatym pomyslcie ilu graczy eve stracila przez te beznadziejne l4 w empire? ilu graczy zaczelo grac bez czytania przez kilka tygodni o calym eve,a odpalili triala i jedyne co zobaczyli to ciagnaca sie w nieskonczonosc fale bezmozgich krzyzykow. Tozto gorsze niz koreanskie f2p grindery,  wktorych trzeba zabic 100000000 mobw by awansowac o lvl na ktorym trzeba zabic kolejen 400000000 mobow na koleiny i do tego z jakie 900000 wydropic ma szanse wymarzony przedmiot.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 08, 2009, 15:47:25 »
To ja wiem cze wtedy czesc graczy odejdzie. Kwestia jest wlasnie tak ze milicja moza zapobiec zanczacemu odplywowi typowych cearebearow.
Co do zarabiania iskow to chyba bylo intencja CCP zeby nie byly glownym celem gry....
Ja sie patrze tutaj nad zrobieniem eve bardziej atrakcyjna gra. CCP chce zeby Eve bylo teraz glownie gra pvp a raczej rvr rozszerzona o gospodarke (co jest uber). Moim zdaniem zeby powaznie cos zmienic w eve zeby stosunek ludzi w high do reszty ulegl zmianie to trzeba podjac drastyczne kroki bo juz jest troche za pozno zeby zmieniac to polsrodkami.
CCP zrobilo duzy blad dajac w high za duzo pieniedzy bez ryzyka i bez usuwania tego nic na dobra sprawe nie zmieni. Faction warfare, wh to rzeczywiscie troche zmienilo ale nie na tyle zeby przekonac L4rowiczow do porzucenia ich kury znoszacej zlote jaja.
teraz bedzie zarabianie na planetach jeszcze. To co robi CCP to probuje dac bardzo duzo nowych soosobow zarobku zeby odciagnac od tego przekletego L4. Czyli chce miec sytego wilka i cala owce, ale tego sie nie da zrobic.
Albo utrzymuje swoje zarobki na obecnym poziomie nie zmieniajac status qou i godzac sie ze wiele graczy nie gra tak jakie byly zalozenia gry albo zmienia gre i godzi sie ze czesc graczy odejdzie. Pytanie jest tylko takie czy ten odplyw graczy jest az taki zly. Co jesli taka zmiana spowoduje tylko chwilowy spdek przychodow a nastepnie naplyw nowych graczy bo eve stanie jeszcze bardzije atrakcyjne??
Uwazam ze ludzie ktorzy tylko klepia L4 sa troche be bo wprowadzaja tak zla stagnacje do gry. Moze lepiej sie ich rzeczywiscie pozbyc?? Poza tym nie mozna powiedziec ze nagle wszyscy carebearzy odejda bo mimo wszystko sa zwiazani z gra. Tak jak byl nerf nano czy inne nerfy przez lata. Ilosc ludzi ktora rezygnowala z tego powodu byla stosunkowo niewielka a zyski z ilosci nowych graczy to z nadwyzka rekompensowaly.
Z L4 na pewno byloby trudniej, ale wydaje mi sie ze tak czy siak to by sie oplacalo. Z prozaicznego powodu. Wiekszosc carebearow nie placi za gre realna kasa tylko oplaca ja z iskow... to co by sie stalo to mniej ludzi zalogowanych na raz. Ale czy to takie zle?? Nie bardzo bo to i tak byly martwe dusze dla ktorych mozna by osobny serwer zalozyc i nikt by sie nie zorientowal ze ich nie ma (byleby ich loot i iski plynely na glowny market).
Moim zdaniem mowienie ze zabranie L4 spowoduje ze eve padnie jest niczym innym jak demonizowaniem. Alty zarabiajace znajda inne zajecie czesc cearbearow znajdzie inny soposb zarobku a Ci co odejda i tak sa bezproduktywni dla samej gry i daja mala relnej kasy CCP, wiec sa mimo wszystko troche niewazni jezeli chodzi o rozwoj, bo dla nich moze go nie byc, czyli tak na prawde troche go stopuja...

Raiha

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 08, 2009, 15:48:02 »
A moze zamiast wywalania misji lv4 do low , podnieść poprzeczkę w nich ? Tak by nie dało sie ich robić samemu, tylko w paru. Cos jak anomalie w wh , npc sie na wzajem lecza i ciezko je rozwalic samemu. Szczegolnie w lepszej klasie. Wtedy piraci nie rozwala ale gra bedzie bardziej mmo no i az tak szybko sie nie zarobi.

devilsbirth

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 08, 2009, 15:51:23 »
A moze zamiast wywalania misji lv4 do low , podnieść poprzeczkę w nich ? Tak by nie dało sie ich robić samemu, tylko w paru. Cos jak anomalie w wh , npc sie na wzajem lecza i ciezko je rozwalic samemu. Szczegolnie w lepszej klasie. Wtedy piraci nie rozwala ale gra bedzie bardziej mmo no i az tak szybko sie nie zarobi.
Stary wyjadacz w pimped shipie na oficerach i tak zrobi to solo, zmiana uderzy tylko w młodszych graczy oraz tych z brakiem czasu na wielogodzinne tłuczenie ratów. Poza tym co wtedy z Lv5?
mowienie ze zabranie L4 spowoduje ze eve padnie
No tego jeszcze nikt nie powiedział :)
BTW, gracze płacący plexami nie różnią się dla ccp od tych płacących dolarami, w grze plexy pojawiają sie dopiero gdy ktoś przeleje ccp prawdziwy cash, więc ci od plexów też są częścią dochodu firmy, nie można pisać że "daja mala relnej kasy CCP" bo dają dokładnie tyle samo co każdy inny.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2009, 15:58:14 wysłana przez XIII »

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 08, 2009, 16:00:14 »
W low juz sa misje L4 wiec tych z high nie ma co przenosic. Nie wiem czemu to sie tak przewija i nikt nie czyta topicu i nie wie czemu wiekszosc zgodnie uznala to za glupi pomysl...

Poza tym jak chcesz zwiekszyc Raiha trudnosc misji?? mocniejsze raty?? no to pwwnie tez wieksze bounty za nie bo wtedy mlodzi gracze nagle przestana cokolwiek zarabiac na slabszych misjach. I masz w kolko macieju. Tak jak XIII napisal uber cearebearzy i tak to zrobia solo.

Problemem w L4 sa zarobki czyli isk/h.
L5 sie sa prawie martwe i sa dla chetnych bo isk/h jest mniejszy niz w l4 a trzeba juz do nich kilku graczy i sa to misje w low wiec juz w ogole kijowo.

Kara Mon

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 08, 2009, 17:19:57 »
Porzeczka misje milicji nie przyciagna kerbirki , przynajmniej nie w duzym stopniu z prostej przyczyny. Sa one po prostu ryzykowne , trzeba patrzec na skaner, local, intel, kanal milicyjny i ewentualne informacje od kolegow z corpa gdzie akutalnie przetaczaja sie bloby , do tego juz teraz (pomimo niekoniecznie duzego zainteresowania tego typu misjami) po systemach wczesniej kompletnie pustych kreca sie interceptory przystosowane do lapania misjonarzy fw a dobry pilot cepa z sensor boostem potrafi poradzic sobie nawet z covert ops cloaking device , na bank ten system nie gwarantuje 100% bezpieczenstwa, a jak nie zauwazymy raportu o blobie (lub nikt go jeszcze nie spotkal) to mozna centalnie wpakowac sie we wroga flote i albo wracamy w podzie lub prosto do klonowni. Typowej kerbirki ceniacej sobie 100% bezpieczenstwo na bank nie przyciagna, oraz tych ktorzy lubia latac swoimi pimped bs-ami i marauderami bo straca wiecej kasy niz beda w stanie zarobic.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 08, 2009, 18:12:05 »
I kolejny raz wałkujemy "znerfić L4".

Od stycznia do września byłem carebearem w Empire, który "po godzinach" coś tam zatłukł w lowsecu. Te parę miesięcy pozwoliło mi wynieść się do 0.0 na moich zasadach - mając wyskillowanego HAC'a i mogę sobie pozwolić na wtapianie tychże HAC-ów w ilościach hurtowych. W efekcie moja nowa korporacja ma ze mnie realny pożytek.

Dla porównania, znajomy z innej gry wylądował w Eve, przeszedł jak burza szkolenia UA po czym ruszył do true 0.0, bo "tylko tam warto grać". Mimo, że gra parę miesięcy, ze skillami jest w d... (pod, pod, pod), a jego korp zyskał "taklera w Rifterze". No wypass, po prostu.

Zbierając do kupy. Misje L4 to coś, co pozwala nowym stanąć na nogi. Kłopotem jest to, że są jednostki tak ograniczone umysłowo, że wpadają w kołowrotek "robię misje L4, żeby mieć na plexa, żeby robić misje L4". Może więc problemem jest sam plex? Może to źle, że za grę płaci się walutą ingame? Inaczej misjonarze na coś tę kasę musieliby wydać - albo na PvP, albo na ultrawypimpowane shipy, a oficerskiego moduły biorą się.. wiadomo skąd  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 08, 2009, 18:25:58 »
Plexy może są popularne w Polsce, jednak ogólnie wydaje mi się że są raczej marginesem w ekonomii Eve. W końcu na Plexach grać może tylko tylu ludzi ilu zechce finansować swoją postać ze sprzedaży tychże Plexów.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #80 dnia: Listopad 08, 2009, 18:31:44 »

Nie chodzi o to ze jak sie jest piratem to nie ma sie prawa czepiec ze low jest dosc puste i ciezko o fajna bitke... wlasnie jest ten problem ze ludzie wychowani tylko na high secu boja sie tracic statki (co jest dziwne bo w eve wlasnie o to chodzi...).
dla mnie troche sie zaburzyly priorytety w eve przez ostatnie lata. Mam wrazenie ze iski powinno zarabiac sie po to zeby potem je wydawac na zabawe a nie zeby moc zarabiac wiecej iskow i trzymac je w skarpecie...

VonBeerpuszken no to jestes tym super graczem ktory nie musi/nie chce utrzymywac sie w high. Nie zmienia to niestety faktu ze jakkolwiek zecie bez high jest mozliwe to zarabianie altem na L4 jest wygodne i bezstresowe i to jest be...


Nie, nie jestem żadnym supergraczem, po prostu to co jest w 0.0 spokojnie mi starcza na pokrycie strat poniesionych podczas szukania guza  ;) Po prostu nie jestem tym, kogo opisujesz akapit wyżej. Nie podniecają mnie wielkie liczby w wallecie, ot cała filozofia.
Uwżam że nie same misje są be, to alty sa be. Jeśli wyrzucisz misje l4 z hi, "alty" znajdą sobie inny sposób bezpiecznego, półafkowego zarobkowania, choćby zaczna kopać. Gdyby CCP zlikwidowało możliwość kupna za iski PLEXA, skończyłoby sie to, na pewno nie do końca, ale w sporym procencie.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #81 dnia: Listopad 08, 2009, 18:49:22 »
Kara, i ja takich typowych niereformowalnych kerbirow najchetniej bym sie pozbyl, bo nic do gry nie wnosza, czesto kasy za konto tez, poza tona tanich iskow, z ktorych tylko czesc z powrotem wraca do ccp poprzez plexy...
Ja bardzo nie chce robic bezpiecznego bezstresowego robienia iskow. To co sie ciagle przeciaga ciagly problem z rick/reward. wiadomo ze jest on zaburzony i wiadomo gdzie, tylko nikt nie chce otwarcie go zlikwidowac... i dlatego ten problem bedzie.
Ale tak patrzac sie na robienie L4 w low. Jak czesto sie traci takiego bombera czy cos na misji?? chyba i tak to sie bardzo oplaca. Widze jak u mnie smiga milicja caldari i klepei plexy, sa na prawde dobrze zorganizowani i wspolnie szybko klepia misje i zarabiaja sporo kasy (widze czym lataja), a ze uda sie od czasu do czasu cos ubic to taka strata chyba nie boli...
Nie da sie wszystkim dogodzic, trzeba odpowiedziec na pytanie na ktorej grupie najbardziej zalezy (nam, CCP), oraz kto tak na prawde tworzy ta gra (jaka grupa graczy). Z mysla o czym zostala stworzona ta gra, jak z mysla o biciu krzyzykow to L4 zostawiamy, jak z mysla ze krzyzyki sa przejsciowe a sama gra polega na duzej interakcji z innymi graczami to L4 do kosza. Krotka pilka. Zeby zmiany mialy sens i wprowadzaly rzeczywiscie duze zmiany to ktos bedzie musial ucierpiec...

Sokole, L4 wychodzi ale to raczej pokazuje ze jednak jest z nim cos zle...
Bardzo mi odpowiada opcja ze zarabiajac w high stac Cie na latanie praktycznie tylko cruzami i bckami (takimi bez szlenstw rigowych), bo z L3 na to mozna zarobic bez wiekszego problemu. I to dla mnie jest super. Bsami nie beda sie bujac ludzie bez skilli bo ich nie bedzie stac zazwyczaj (co jest dobre bo bsa trzeba miec jednak wyskilowanego a to zajmuje czas, nawet pomijajac dziala t2). Jak ktos bedzie chcial bujac sie shipami t2 typu hace w gore (bo na cepy i afy tez z l3 mozna zarobic). to bedzie musial poszukac bardziej ryzykownych form zarobku, ktore dadza wiecej kasy.
Oczywiscie beda narzekania ze zycie w high nie jest juz takie kolorowe i high to nie jest juz kraina miodem i mlekiem plynaca. Chodzi mi o to zeby pokazac i troche narzucic (ale w taki dobry sposob ;) ) sciezke rozwoju w eve. Przeciez wlasnie zycie w null i wojny miedzy ally sa nazywane eng gamem a nie kerbirzenie w high.
Sokole, ja uwazam ze L4 to cos co pozwala calkowicie uniezaleznic sie od reszty graczy, jest sie wtedy samowystarczalnym. Tu pytanie czy to na prawde jest takie dobre i rozwija gre??

Cytuj
Dla porównania, znajomy z innej gry wylądował w Eve, przeszedł jak burza szkolenia UA po czym ruszył do true 0.0, bo "tylko tam warto grać". Mimo, że gra parę miesięcy, ze skillami jest w d... (pod, pod, pod), a jego korp zyskał "taklera w Rifterze". No wypass, po prostu.
A kogo mial pozyskac jak char jest mlody?? uwazasz ze jakby wydal 600zl na plexy i mial z nich 2,4bil iskow to bylby kims lepszym??

czy na prawde brak L4 bedzie az takie zle jak sie Wam wydaje??
jako mlody gracz klepalem razem z phoenixem na zmiane l4 i skalki, zbierajac kase na posa, potem rozwoj korpa, bpo i inne smieci a potem przeprowadzka do null i tam juz tylko raty byly i kasy z nich tyle co z misji (no wlasnie tyle samo a ile wysilku trzeba bylo wlozyc zeby sie tam przeniesc). tak samo stac mnie bylo na latanie bsami i innym badziewiem na opyi pobujac sie troche po okolicach, ale wlasnie tak powinno byc null a nie w high.
Narzekania sa bo bedzie trudniej i na pewno ludzie zaczna rezygnowac. Czy aby na pewno?? Maja misje L3 wiec moga prowadzic w miare wygodna egzystencje ale nie bedzie ich stac na fajne zabawki. Beda mieli tak na prawde dostep do ograniczonej bazy towarow (bo ich nie bedzie stac). Jak bardzo beda chcieli wiecej iskow bez wyprowadzki do low czy null?? To mozna od CCP kupowac plexy i je opychac w jita :)

Von to super to takie troche dla nie popadniecia w dziwny ton rozmowy :) Nad altami duzo sie nie zastanawialem ale na pewno wplywaja na ilosc klepiacych L4. Ale jak wywale alta to bede skakal raz na jakis czas do empire zeby klepac misje i zarobic, wiec duzej zmiany nie bedzie...

Albi plexy na markecie nie pochadza tylko od graczy. Sa zapewniane z sporej mierzez przez CCP. Sa dobrym sposobem na kupowanie iskow legalnie, dalej wyciagaja nadmiar iskow z gry.
Sprzedarz plexow wrzocilem jako taki bardziej zart bo na dluzsza mete spowodowaloby to zalamanie sie tego rynku i duzy spdek cen plexow ogolnie be. Wole sie skupiac na uwadze ze high potrzebuje przemeblowania... i ze to co forsuje teraz nie musi byc wcale takie straszne jak sie wydaje :)

cascador

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #82 dnia: Listopad 08, 2009, 23:09:21 »
OHGOD ale dyskusja... Przepraszam bardzo, czy wszyscy tutaj maja gotowy przepis "jak nalezy prawidlowo grac w eve"? Jak ktos lubi klepac L4 i latac w CNRze z oficerskimi modulami, to niech, kurde, w nim lata. Jak kogos nakreca robienie biznesu i obserwowanie jak jego portfel robi sie coraz pelniejszy, to niech sie tym zajmuje! EVE to nie tylko PVP w 0.0, ale o tym chyba wszyscy tutaj zapomnieli?
Jesli chodzi o 0.0... Jaki boost zarobkow w null? Te przewalajace sie floty capsow, weze z tytanow i ogolny ich wzrost w grze (wg ccp miala to byc "ultimate weapon", dostepna tylko dla paru osob / alliancow) nie swiadcza chyba o tym, ze w 0.0 jest bieda. No, chyba ze te wszystkie tytany zostaly zbudowane z bounty naklepanych przez alty guristasow w Motsu... I dont think so.

Ellaine

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #83 dnia: Listopad 09, 2009, 08:15:05 »
Albi plexy na markecie nie pochadza tylko od graczy. Sa zapewniane z sporej mierzez przez CCP. Sa dobrym sposobem na kupowanie iskow legalnie, dalej wyciagaja nadmiar iskow z gry.
To jest jedna z najbardziej absurdalnych teorii spisku w Eve jakie słyszałem od czasów "Eve online is for BoB". Podsumujmy:
CCP kłamie twierdząc że rynek plexów to wolny rynek i że handlują nimi gracze z graczami.
CCP podstępnie zakłada konta w grze żeby udając zwykłych graczy sprzedawać PLEXy które sami sobie tworzą przez tajny panel administracyjny.
CCP ucieka się do tego haniebnego podstępu ponieważ wyciągnięcie ISKów z gospodarki jest dla nich ważniejsze niż zarabianie pieniędzy w prawdziwym świecie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 09, 2009, 08:37:03 »
OHGOD ale dyskusja... Przepraszam bardzo, czy wszyscy tutaj maja gotowy przepis "jak nalezy prawidlowo grac w eve"? Jak ktos lubi klepac L4 i latac w CNRze z oficerskimi modulami, to niech, kurde, w nim lata. Jak kogos nakreca robienie biznesu i obserwowanie jak jego portfel robi sie coraz pelniejszy, to niech sie tym zajmuje! EVE to nie tylko PVP w 0.0, ale o tym chyba wszyscy tutaj zapomnieli?
Jesli chodzi o 0.0... Jaki boost zarobkow w null? Te przewalajace sie floty capsow, weze z tytanow i ogolny ich wzrost w grze (wg ccp miala to byc "ultimate weapon", dostepna tylko dla paru osob / alliancow) nie swiadcza chyba o tym, ze w 0.0 jest bieda. No, chyba ze te wszystkie tytany zostaly zbudowane z bounty naklepanych przez alty guristasow w Motsu... I dont think so.

Cascador dyskusja zeszła w dużej mierze na ISKi bo są one jedną z form zachęcenia ludzi do 0.0
Narobili dużo nadziei na zmiany w skostniałym 0.0, zauważ że większość dużych sojuszy wolałaby mieć dużo mniejsze terytorium a w zamian przeciwników których nie trzeba szukać 30j ...
Duże tereny są wynikiem tego że obecnie pojemność systemów w 0.0 jest ograniczona odgórnie przez ilość beltów które się tam znajdują. W HI SECU masz NIEOGRANICZONE zasoby, agent jest w stanie uciągnąć dowolną liczbę graczy.

Przypomne że path miał przynieść content dla deep 0.0 który miał spowodować exodus 2. Druga fala napływowa do 0.0 !

Aby to zrobić słusznie CCP uznało że należy zmienić pos war bo ten zawsze będzie promował bloby -OK  O0
Postanowiło dać dużym sojuszom po wallecie i znerfić highendy - OK  O0 duży pasywny przychód jest zły i psuje gre.
Postanowili zniszczyć AFK imperia - OK  O0

Nikt z 0.0 nie negował potrzeb tych zmian.

Ale jak oni to chcą wykonać ??
Dodając 2 anomalie na lvl ?? To ma pomóc wyżywić większą ilość osób w systemie ??
W dodatku nie dość że mają zamiar zmniejszyć wpływ do walletu aliansów to jeszcze początkowo chcieli kazać im płacić 2 bln za system ze stacją !
No to co ..urwa skąd wziąść te iski ? Zamienić pvperów w kerbirów żeby mieć kase na utrzymanie sova ?
Sov powinien być trzymany przez siłę a nie ilość ISKów zasysanych z NPCów. I najlepiej żeby można to było robić w wielu małych gangach a nie jednym dużym posblobie capitalowym...

No to się nie dziw że jak takie zmiany zapowiedzieli to gracze zaczęli się pienić.
No i oczywiście od razu temat zszedł na misje lvl4. Oczywiście że gracze z 0.0 rozumieją że ludzie z dziesiątkami mln SP w empire też muszą mieć co robić ale do c..ja dlaczego oni mogą mieć nieograniczone zasoby a CCP nie potrafi zrobić choćby skalowalnych w 0.0. W dodatku te nieograniczone zasoby w hi secu są za darmo a gracze 0.0 będą musieli płacić ciężką kase za to żeby mieć 2 anomalie na poziom systemu więcej !

 :Wrrr: :chainsaw: :purge: :storm:




Werax Toren

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 09, 2009, 09:04:30 »
Trzy grosze kerbira w tej arcyciekawej dyskusji  >:D

0.0 jest bogate, może nie w skali pojedynczego ratującego pilota ( w znacznej większości 0.0 zarobi mniej na ratach niż na l4 w empire) ale prawdziwym bogactwem sa high-end moony, to one zapewniaja miliardy isk dla ally/corpow za ktore spawane są te dzisiątki tytanów i setki innych capitali, to one oplacaja reimburstment straconych shipow i doplaty do zaopatrzenia z high.

A co gdyby podniesc dochody pojedynczych pilotów a zmniejszyc pasywne dochody ally? Uniemożliwic kopanie moonów POSami, zabrac gigantyczne zródło dochodu minimalnym kosztem pracy. W nowym systemie SOVa nie trzeba będzie już stawiac dziesiątek POSów do utrzymania SOVa które kopiąc zarabiały na swoje paliwo i alliance. Zwiekszyc bounty za raty, zwiekszyc ilosc skanowalnych znajdziek (via upgrejdy systemu np.) wymusic "ręczne" kopanie moon minsów. Oczywiście nie będzie to proste bo taka zmiana wywoałałaby nagle skoki cen na t2 ale to wszystko kwestia zbalansowania systemu i sciągnięcia przez ally industrial corpów do 0.0, moony te tez znajdudja się w low wiec i tam zaczełyby pojawiac się skuszone zarobkami corpy. Nic dziwnego ze do tej pory ich tam nie było skoro nie były tam potrzebne a ich mozliwosci zarabiania i rozwoju byly mocno ograniczone. Odcięte od moonów wielkie alliance musialyby szukac finansowania gdzie indziej, np. ściągając do swojej przestrzeni renterów którzy nie tylko w myśl nowych rozwiązań rozwijaliby te systemy ale tez rozkręcali na miejscu rynek i zapewniali stale wpływy holdersom.

Jeśli CCP mechaniką gry nie wymusi na duzych ally koniecznosci posiadania aktywnych ekip przemyslowych dzialajacych na ich terenie to NIGDY nie wyciągnie się tych graczy z empire nawet jeśli obetnie im się dochody.

Sammani

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 09, 2009, 09:14:01 »
ale wielkie ally nie sciagna renterow poki zarobek w 0.0 nie bedzie bil na glowe tego w empire w takim stopniu by oplacalo sie:

a) ryzykowac strate raciary/koparki
b) ryzykowac inwazje
c) placic za ochrone

btw. jesli komus sie wydaje, ze fakt iz posy nie beda podstawa sova to oznacza, oznacza to ze ally w 0.0 nagle oszczedza biliony po zdjeciu posow, to jest w bledzie. Ciagle frakcyjne szpile beda na high endach (juz mniej wartych, ale liczniejszych), na jb, cynogeneratorach i jump bridgach. Dodatkowo setki posow kopiacych mniej dochodowe mineraly, reakcyjnych, produkcyjnych, do researchu.

devilsbirth

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 09, 2009, 11:33:08 »
Zamienić pvperów w kerbirów żeby mieć kase na utrzymanie sova ?
Nie, ccp już powiedziało co chcą, a chcą aby ci pvperzy ZATRUDNILI kerbirów u siebie dając im ochronę przy strzelaniu do krzyżyków w zamian za podatek z którego można opłacić sov. I tak, dwie anomalie na level to śmiech na sali o ile nie są insta respawnujące (a wiemy na 100% czy są czy nie?), bo faktycznie agenci misyjni nie mają żadnych ograniczeń, ilu ludzi przyleci, tylu zrobią dobrze.

ale wielkie ally nie sciagna renterow poki zarobek w 0.0 nie bedzie bil na glowe tego w empire w takim stopniu by oplacalo sie:
a) ryzykowac strate raciary/koparki
b) ryzykowac inwazje
c) placic za ochrone
święta prawda

Ghostden

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 09, 2009, 11:36:18 »
Cytuj
YES OR NO: Due to the increased risk and logistics effort required, 0.0 should be more - not as - profitable (in raw isk/h) than highsec L4 mission running.

THIS NEEDS ANSWERING CCP, WERE ALL ASKING, WERE ALL WAITING FOR A RESPONSE.
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1210267&page=51


Pytanie, na które nie ma odpowiedzi.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 09, 2009, 12:34:23 »
To jest jedna z najbardziej absurdalnych teorii spisku w Eve jakie słyszałem od czasów "Eve online is for BoB". Podsumujmy:
CCP kłamie twierdząc że rynek plexów to wolny rynek i że handlują nimi gracze z graczami.
CCP podstępnie zakłada konta w grze żeby udając zwykłych graczy sprzedawać PLEXy które sami sobie tworzą przez tajny panel administracyjny.
CCP ucieka się do tego haniebnego podstępu ponieważ wyciągnięcie ISKów z gospodarki jest dla nich ważniejsze niż zarabianie pieniędzy w prawdziwym świecie.

Dokladnie sprawdze po DT jak to wyglada. - Sprawdzilem.
No jednak wychodzi ze plexy raczej wprowadzaja iski na rynek a nie w druga strone... my bad...
W the forge rynak jest na tyle maly (i jest w miare stabilny od dlugiego czasu) ze rzeczywiscie CCP chyba nie musi go utrzymywac. Poza tym (pomijajac fakt jak bardzo sie pomylilem z pierwszej ocenie plexow) chyba bardziej w nim chodzi o ludzi kupujacych iski. Wychodzi ze oni sa tak na prawde glownym dostawca plexow na rynek (kuoujac je od CCP ale to juz real kasa). Co ciekawe nie jest ich az tak duzo - dzienne obroty to 700-1000 plexow.
Wychodzi na to ze jakolwiek plexy sa wole od CCP to jak chyba bylo widac w przeszlosci sa podatne na manipulacje (ale tak poza tym to na arbitrazu slabo sie da na nich zarobic)
Ogolnie pomylilem sie bardzo i plexy sa nudniejsze niz mi sie wydawalo :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2009, 13:02:20 wysłana przez Porzeczka »

Ellaine

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #90 dnia: Listopad 09, 2009, 12:55:18 »
Tak ludzie by wpompowali. Wiesz, większość ludzi gra po prostu płacąc, średnio za 2 - 3 konta, czyli wydając jakieś ~ 30 - 45$ miesięcznie. Jest tych kont jakieś 300k czyli z grubsza 100 tysięcy ludzi. Załóżmy zgrubnie że połowa z nich żyje w krajach cywilizowanych i to nie są dla nich wielkie wydatki, to daje 50 tysięcy ludzi. Załóżmy zgrubnie że co piąty z nich myśli sobie (skądinąd racjonalnie) "po co mam płacić za 3 konta 45$ żeby na dwóch z nich klepać misje żeby mieć kasę na pvp, jak mogę grać na jednym koncie a 30$ miesięcznie wydać na plexy i też mieć kasę na pvp i nie pieprzyć się z jakimiś głupimi NPCami?"
To by dawało 10 tysięcy ludzi po 30$ miesięcznie czyli 300 tys $ miesięcznie wpakowane w dostarczanie plexów na rynek.
To są bardzo zgrubne wyliczenia więc pewnie jest tego kilkakrotnie mniej lub więcej, sens pozostaje jednak ten sam.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #91 dnia: Listopad 09, 2009, 13:08:32 »
Tak to ja teraz mysle :P i bawei sie na rynku a jak potrzebuje nagle kasy to tez wole plexa kupic ;)
editnalem co napisal i tak tak pomylilem sie... :P
tak czy siak wychodzi ze dzienny obrot plexami to ok 200 -250 bil iskow w samym forge, czyli calkiem sporo.
To co mnie zastanawia to kwesita plynnosci na plexach...

Btw to chyba mozna wydzielic do jakiego watku typu ekonomia w eve bo sova to juz przestaje dotyczyc :)

Kara Mon

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #92 dnia: Listopad 09, 2009, 13:18:46 »
tylko ze dzieki kerbirom zyje tez rynek high sec , amunicja t1 , dronki, moduly meta 1-4 i salvage dostarczane sa na rynek glownie dzieki kerbirom i znaczne ograniczenie l4 spowoduje nie tylko wzrost cen ale i spadek obrotow , udezy to w drobnych handlarzy takich jak ja (ktorzy to przewaznie sa altami zarabiajacymi na plexa i pompujacymi dodatkowo iski w glowne konto) bo bez paru miliardow kapitalu i znajomych producentow zeby hurtem kupowac moduly t2 popadaja , drobny handlaz nie zyje z ceny produktow tylko z ich ilosci jaka sprzedaje i kupuje.

Zamiast ograniczac lepiej boostnac 0.0 zeby przyciagnac tam kerbirow , podatek korporacji w systemie z sovem moglby obejmowac kazdego tam sie znajdujacego , podatek z handlu w stacji zeby szedl do wlasciciela.

Kerbirka przyciaga handel , w high secowych hubach misjonarskich skupiaja sie handlarze kupujacy i sprzedajacy, gdzie jest handel pojawiaja sie klienci inni niz kerbirka, gdzie kwitnie handel i pojawiaja sie klienci zaczynaja pojawiac sie takze producenci , skoro sa chetni do kupna wiec zaczyna sie oplaca tam sprzedawac i wszystko sie samo napedza przyciagajac coraz wieksza ilosc graczy. Powstaje taki kurwidolek przypominajacy male empire , do tego dolozyc wlascicielowi sov-a mozliwosc organizowania czegos w stylu concordu walacego do strzelajacych bez uprawnien co by nasze mroweczki czuly sie bezpiecznie , jakies drobne oplaty na bramach (powiedzmy 20000 isk za skok , to w sumie niewiele a jak bedzie duzy ruch to wlascicel systemu bedzie mial + isk) , oplaty dla corpow za + ktore by chcialy miec w danym miejscu baze wypadowa do innej niebezpiecznej pelnej zlych i niedobrych piratow przestrzeni i imo to by jakos wygladalo. Moze jakies "sztuczne" wormhole tworzone przez wlasciciela zeby sobie tam mogli tez farmic ludzie i wracajac do bezpiecznego 0.0 automatycnzie byli opodtakowani powiedzmy 10% stanu ladowni automatycznie out i laduje w hangarach wlasciciela jako podatek od luksusu swobodnego farmienai w wh

Wtedy beda tacy ktorym oplaci sie tam siedziec i tacy ktorym oplaci sie trzymac sov i bronic go przed najezdzca :knuppel2:

Mozliwosci jest wiele , gorzej ze w sumie do konca nie wiadomo co ccp planuje

Watek o ekonomii bardzo mocno dotyczy sova, bo jak wiadomo wojny wygrywa sie przy pomocy fabryk a nie karabinow :p

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #93 dnia: Listopad 09, 2009, 13:35:46 »
"Ściągnąć rentierów"
Akurat mam tutaj troszkę doświadczenia jako rentier(początki Ion Core przy LV w Omist) i jako osoba która zarządzała sojuszem.

Praktyka wygląda w przypadku rentierów tak, że musisz wydzielić systemy w których poruszają się tylko rentierzy od systemów w których poruszają się członkowie twojego sojuszu. Jak tego nie zrobisz to będziesz miał na głowie problemy wewnętrzne.
Czyli błyskawicznie dochodzimy do punktu gdzie musisz mieć dużo terytorium żeby w ogóle zacząć rozpatrywać temat rentierów.
Im gęściej upakujesz rentierów tym masz więcej problemów i jęczenia.
Ilość jaką możesz upchnąć na danym terenie jest oczywiście limitowana ilością beltów i pare anomali czy uktyrych pasków więcej powiedzmy sobie niewiele zmienia.

Kasa z rentierów jest słaba. Z doświadczenia powiem tyle że pokrywa koszt utrzymania systemu + zostaje niewielka nadwyżka która na pewno nie wystarczy na pokrycie kosztu utrzymania systemów w których żyje twój sojusz.
Dlaczego kasa jest słaba ?
Ano dlatego że w 0.0 goście zarabiają porównywalnie z misjami L4 a mają dużo więcej problemów. Nie można zatem zaśpiewać im więcej jak 10 mln na tydzień bo im się nie będzie opłacać i pójdą robić L4 w Motsu.

Rentierów w sumie są 3 kategorie:
1. Ci którzy troche pvpują i oprócz zarobienia chcą mieć z jakiegoś powodu punkt wypadowy w deep 0.0 Myśle że obecnie  bardzo mało jest takich korpów bo one wolą siedzieć w NPC 0.0, nie bawić się w standy i podatki. Jak się już tacy trafią to ze względu na wydajność potrafią obrobić więcej beltów więc niejako zajmują więcej pojemności systemu.
Ich teoretycznie byłoby stać na wyższą opłatę ale są na tyle niezależni że jak im powiesz 15-20 mln isk / głowe na tydzień to cię
wyśmieją.

2. Korpy które chcą siedzieć w 0.0 ale nie dadzą rady same w NPC 0.0 Często jakieś korpy które są młode rekrutują i chcą żeby ludzie się już w 0.0 wdrażali albo bardziej wyskilowani ludzie którzy nie chcą się spinać na CTA i rzadziej grają. A tych z kolei nie stać na opłatę większą niż 10 mln isk bo młodzi nie potrafią tyle wyratować albo nie grają tak aktywnie. To w sumie są najlepsi rentierzy i często najmniej problemowi. Zdarza się też rekrutować z nich perełki do siebie hehe

3. Masowi raterzy/boty - ci siedzą na paskach non stop i łupią do oporu. Stać ich na większą opłatę i często się na nią nawet zgadzają. Ale są zmorą innych rentierów bo non stop są na paskach i powodują błyskawicznie spięcia które potem trzeba łagodzić.


I tak to wygląda. Średnio IMHO 10 mln isk od chara w korpie na tydzień. Można spróbować więcej może się ktoś zgodzi.
W konstelacji można upchnąć powiedzmy 70-100 charów zależy z jakiej kategorii. To daje 700mln-1B na tydzień maks z takiej konstelacji można zatem wyciągnąć 4B na miech. Znaczy się grosze bo opłata za 1 system w pierwszej wersji CCP miała minimalnie wynieść 700 mln isk/system/miech. To ledwo kryje koszt konstelacji a gdzie górka dla sojuszu ?

Szkoda zachodu ...




JimmyBrownie

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #94 dnia: Listopad 09, 2009, 13:40:36 »
Ogólnie czekałem na Dominion, miałem nadzieję że zniknie z dupy PosWarfare, że będzie można odbić system w 2-3 dni zamiast 2 tygodni, miałem nadzieję na napływ nowych ludzi do 0.0, więcej kerbirów do zabicia na paskach, więcej małych roamów i fajnych bitek 20vs20...

A wychodzi kurfa na to, że 0.0 jeszcze bardziej sie wyludni, że sojusze pvp zamiast to pvp uprawiać, będą orać na utrzymanie z dupy sova który poza możliwością utrzymania sieci JB i cynojammerów nie wnosi nic nowego ( 2 anomalie na lvl, ukryte paski czy plexy salvage, hacking i archo to jakaś KPINA :) ). W założeniu CCP z tego co czytałem, oraz po objrzeniu relacjiz fanfesta wynika że... "1 system ma docelowo wyżywić 50 graczy" .. LOL  :2funny: :2funny: :2funny: Niech się pukną w głowe  :2funny:

Gra ma być zabawą, a imo. zabawa kończy się z momentem wprowadzenia obowiązku zapieprzania na ally w celu utrzymania przestrzeni  :coolsmiley: Bo właśnie w tym kierunku zmiany idą. Mam nadzieję że CCP zmądrzeje i zda sobie sprawę że tak rewolucyjne zmiany trzeba wprowadzać stopniowo - a z każdym patchem (a będzie ich jak zwykle kilkanascie) powinni stopniowo zwiększać opłaty za sov, jednocześnie zwiększając reward z tego sova (lepsze raty, więcej plexów DED, wprowadzenie manualnego moon miningu), żeby się najzwyczajniej w świecie opłacało trzymać swój kawałek kosmosu. W przeciwnym wypadku Dominion zepsuje tak naprawdę zabawę ludziom w 0.0.

Co do misji w empire - CCP nie ruszy nic w empire z prostej przyczyny - spowoduje to spadek ludzi płacących za ich produkt :). Można wylewać łzy nad tym, że kerbir w empire zarabia więcej niż gracz z 0.0 (co jest gówno-prawdą  :2funny: ) , ale trzeba z tym faktem po prostu żyć.

Tak naprawdę empire nie jest potrzebne rezydentom 0.0 - mamy tu wszystkie możliwe skały do kopania, mamy minerały do produkcji t2, możemy produkować wszystko to co produkuje empire bo właśnie od nas pochodzi większość surowców na produkcję w EVE :). Korpy mają BPO na wszystkie moduł i shipy t1, t2 można zinwentować - Idać tokiem myslenia ccp - zlikwidujmy też empire, bo skoro 0.0 dostaje po dupie to niech i empire cierpi  O0

Ellaine

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #95 dnia: Listopad 09, 2009, 13:57:01 »
Ale w nowej wersji CCP, z 30 milionami miesięcznie jest już chyba lepiej.
Z punktu widzenia rozlazłego korpa rozpatrującego wynajęcie terenu, głównym problemem była masa ludzi w korpie którym się nie chce ruszyć z miejsca, ba, ponad połowa nawet się nie loguje i nie znajdą się w wynajętym 0.0. Gdyby była mechanika umożliwiająca rozliczenie tylko za obecnych w 0.0 byłoby lepiej, ale teraz nie ma jak tego zmierzyć.

Tak naprawdę masa ludzi niezbyt pvpujących, wynajmujących teren w 0.0 to bardzo dobry układ (dla farmerów, posiadaczy ziemskich i napadaków po równi) który jednak bardzo ciężko uczynić opłacalnym w mechanice gry.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #96 dnia: Listopad 09, 2009, 14:11:16 »
Jak nie jestes w stanie utrzymac ludzi w takim systemie to sorry ale to nie jest problem kogos kto ci wynajmuje system.
Przedewszystkim caly system renterski powinien byc zintegrowany w gre cos w stylu systemu feudalnego bylo by ok. Najlatwiej bylo by to oprzec na kontraktach. Powinno 1 dac sie przekazac sova. Powinno dac sie rentovac space i dac space w lenno.
Renting automatycznie obciarza sojusz/corpa co tydzien cos jak oplata za utrzymanie bior. Z tym ze w kontrakcie mozna bylo by ustawic inne formy oplaty np. minsy.
Oddanie systemu w lenno polega na tym ze sojusz/korp przejmuje sova w danym systemie na okreslonych warunkach. Ponosi tez wszystkie oplaty za utrzymanie sova itp. Moze w pelni korzystac z systemu. Sojusz oddajacy sova w lenno korzysta z mozliwosci linkowania sova przez systemy lennika za cene wliczania tych systemow do ilosci kontrolowanych na potrzeby oplat. Sov moze zostac zwrocony w przypadku nie spelniania warunkow. Lennik moze sie zbuntowac wtedy w jakims tam czasie trzeba odbic te systemy bez potrzeby uzywania sov jammerow(ale trzeba zdobyc stacje) jesli sie uda sov wraca do wlaciciela jesli sie nie uda i sov claimer jest w renkach buntownika sov przechodzi na niego. Jesli nie ma zanchorowanego beacona w momencie uplyniecia czasu sov i system staje sie niczyj. Identyczny system ma miejsce jesli wlasciciel sova postanowi "zresetowac" lennika w trybie natychmiastowym.
Dodatkowo powinno sie dac ustawic systemy gdzie renter bedzie traktowany jako neut.

devilsbirth

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #97 dnia: Listopad 09, 2009, 14:16:39 »
Renting system będzie wprowadzony, miał być częścią Dominion, ale ccp stwierdziło, że nie da rady i wprowadzą to później. Wspomniano np. o takim rozwiązaniu, że sojusz wynajmuje jakiś system korpowi, w tym systemie są oni blue, jeśli wylecą poza niego dostają w czapę, więc sojusz nie musi pilnować gdzie kto siedzi, tylko to renterzy muszą uważać gdzie wsadzają swój nos. Nie pamiętam już co tam jeszcze mówili, ale wiekszość pewnie można znaleźć na youtube na filmikach z fanfestu.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #98 dnia: Listopad 09, 2009, 14:19:29 »
Wprowadzą to pogadamy na razie to jest soon(tm)

Goomich

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #99 dnia: Listopad 09, 2009, 14:19:39 »
Renting system będzie wprowadzony, miał być częścią Dominion, ale ccp stwierdziło, że nie da rady i wprowadzą to później. Wspomniano np. o takim rozwiązaniu, że sojusz wynajmuje jakiś system korpowi, w tym systemie są oni blue, jeśli wylecą poza niego dostają w czapę, więc sojusz nie musi pilnować gdzie kto siedzi, tylko to renterzy muszą uważać gdzie wsadzają swój nos.

Wypasiony pomysł na więzienie.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 09, 2009, 14:51:20 »
Do tego miał być dodany system praw przelotowych żeby własnie tego uniknąc

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 09, 2009, 15:48:55 »
Albo trzeba zrobić JB do rezerwatu  :2funny:
A potem przypadkiem wyciągnąć ozon z jb  :2funny: :2funny:

Ellaine

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 09, 2009, 15:50:59 »
Wiecie, to tylko znaczki wyświetlane przy kwadracikach :) Jeśli komuś zależy na strzelaniu do własnych rezydentów, to może to robić nawet jak mają plus :)

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #103 dnia: Listopad 09, 2009, 16:42:21 »
Ale w nowej wersji CCP, z 30 milionami miesięcznie jest już chyba lepiej.


a gdzie tak pisze że 30 baniek meisiecznie? gimme link plz

Ellaine

  • Gość
Odp: dominion - zmiany w sovie
« Odpowiedź #104 dnia: Listopad 09, 2009, 16:46:28 »
Przeforwarduje pytanie do forum na którym o tym przeczytałem :)

edit: już mam:
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1210267&page=33#984

Cytuj
This means the cost for the TCU should be reasonable in terms of upkeep and we are looking at 1 mill per day currently for that dot on the map.