Autor Wątek: Gank Night 4.0  (Przeczytany 61745 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 01, 2009, 12:31:11 »
Eve voice jest fajne ;) Przybędę w cruziku na pewno :) Ostatnio jak byłem na roamie deskowym było s O0uper

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 01, 2009, 13:48:30 »
o7

czy w okolicy miejsca zbiórki (evaulon?) można zakupić jakiś sprzęt?

i jeszcze sprawa komunikacji.. używacie vent'a czy ts'a?
Z jita do eva "bezpieczną trasą" czyli omijająca Tama masz około 10 skoków...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:04:31 »
przez ichoriya. lokalny hub handlowy Orvolle (ale uwaga na trasie orvolle->evaulon, aubenall i renarelle są czasem skampione)

HuLiO_mech

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:17:34 »
będę próbował przez orvolle bezpośrednio przed / po dt.. powinno się udać :)
jeżeli więcej ludzi będzie transportowało sprzęt tą trasą, może mogli byśmy się jakoś zorganizować?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #109 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:28:45 »
będę próbował przez orvolle bezpośrednio przed / po dt.. powinno się udać :)
jeżeli więcej ludzi będzie transportowało sprzęt tą trasą, może mogli byśmy się jakoś zorganizować?
Błąd, kamperzy wiedzą że ludzie tak myślą czyli własnie wtedy szczególnie często kampy się pojawiają

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #110 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:34:54 »
Ale z drugiej strony możesz genialnie planować super optymalny czas na postawienie kampy, ale nic z tego nie wynika bo jesteś w pracy.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #111 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:39:39 »
Kolega ze SCUM sam powinien dobrze wiedzieć gdzie i jak się kampy rozstawia ;)

HuLiO_mech

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:49:12 »
z doświadczenia wiem, że zawsze potrzeba troszkę czasu żeby ludzi zorganizować ;)
wleciałem tam moim klonem w shuttlu bezpośrednio po dt i było czysto

Goomich

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #113 dnia: Lipiec 01, 2009, 21:48:44 »
2 lipca / czwartek godzina 20.05 czasu polskiego
tak jak wspominalem wczesniej...


Kruzy T1 - max dmg, speed lock
Kto nie da rady...bierze to na co glosowal w ankiecie...
przyda sie i interceptor i interdictor

Daj to na pierwszej stronie

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #114 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:16:56 »
Dziekuje wszystkim za przybycie, za wspolne kilowanie :)
wlepiajcie kile tutaj:
http://vu-du.org.pl/chmara/?a=home

za jakies 2 dni przyznam nagrode za top dmg dealera w tej edycji :)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #115 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:25:06 »
bajdełej - nie ma hasła do postowania.

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #116 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:28:30 »
Moje killmaile wklejone - Serdecznie dzięki organizatorom i uczestnikom - dobra zabawa i o dziwo wróciliśmy cało :)
  O0 O0 O0

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #117 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:35:02 »
Ja dużo nie postrzelałem, ale i tak zawsze trochę odmiany.
Dzięki wszystkim za lot i do następnego ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #118 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:35:31 »
czkeamy na frapsa  :coolsmiley:

HuLiO_mech

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #119 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:43:49 »
jak dla mnie bomba  O0
możemy już zacząć robić zapisy na następny GN :D

eliza_eli

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #120 dnia: Lipiec 03, 2009, 00:58:58 »
Było super. O0

Gregu

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #121 dnia: Lipiec 03, 2009, 07:40:39 »
ładna lista kili, graty :)

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #122 dnia: Lipiec 03, 2009, 08:42:51 »
Zabawa byla przednia:D Pod koniec to juz nikt nawet nie chcialem z Nami walczyc >:(

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #123 dnia: Lipiec 03, 2009, 09:03:50 »
Zabawa byla przednia:D Pod koniec to juz nikt nawet nie chcialem z Nami walczyc >:(
Tia, za to capsy zaczęli wyciągać i szykować do blobowania :/
To co następny GN w sprzęcie zdolnym w szybkim tempie złomowac capitale?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gregorius

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #124 dnia: Lipiec 03, 2009, 09:07:07 »
 :'( :'( :'(

a mnie nie było

 :'( :'( :'(

śliczne kille!! Wielkie Gratki !

Crux

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #125 dnia: Lipiec 03, 2009, 09:23:59 »
Dziękuję za fajną zabawę. Co do filmu to musicie trochę poczekać; najwcześniej pewnie w przyszłym tygodniu uda mi się go skończyć i wrzucić do sieci (a materiału jest sporo).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2009, 09:59:43 wysłana przez Crux »

Malag Maradan

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #126 dnia: Lipiec 03, 2009, 09:48:55 »
Po KB widzę, że dużo się działo po tym, jak poszedłem spać.  :'( Niestety, rano na 8 do roboty, czyli pobudka koło 6  :buck2:

Moja manticora padła, ale caracal się ostał (kwestia tylko tego, czy cało wylecę z teo 0.0  :uglystupid2:).

Czekam na kolejną edycję 5.0.

Później wkleję linka do galerii, kilka screenów zrobiłem.

Carnuss

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Carnuss
  • Korporacja: Federal Navy Academy
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #127 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:05:26 »
Dzięki dla organizatorów i uczestników za fajną zabawę  O0
No i był to najdłuższy Gank Night  :)

Malag Maradan

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #128 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:09:18 »
A właśnie, do której lataliście?

loko

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #129 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:11:52 »
Do północy. Niestety cele nie chciały już tak dobrze współpracować jak na początku. Tylko capsy się nie bały na nas wydokować :)

Crux

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #130 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:16:06 »
Mam pytanie(nie chce mi się przeszukiwać całego topica GN 4 ): Jak z lossami? Widzę, że zostały wklejone te z poprzednich edycji, ale z wczoraj nie. Pewnie będę top losserem: 2 rupiecie, noobship i jajko :D

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #131 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:24:16 »
http://kb.wataha.org/?a=kill_detail&kll_id=118

Ten Ibis przy koncowce listy mnie rozlozyl  :2funny:

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #132 dnia: Lipiec 03, 2009, 10:52:23 »
Najpierw kilka zastrzeżeń.

Osoby z Tri za dużo nie postrzelaly. Być może następnym razem wybrać teren który jest neutralny dla wszystkich uczestników?
Nie pełne squady, brak wszystkich boosterów...
Sokole, proszę następnym razem przestań notorycznie warpować całe skrzydło  :buck2: dwa razy musiałem anulować warp i zostałem bez capa.

Poza tym, było git.
btw, ceny w tym całym orvell macie z kosmosu, rozumiem że voodoo tam wystawia ordery?
60 mil strat, jajo ocalalo  O0

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #133 dnia: Lipiec 03, 2009, 11:02:25 »
Cytuj
Być może następnym razem wybrać teren który jest neutralny dla wszystkich uczestników?
Znajdź taki... Z dolotem umożliwiającym dotarcie na właściwy teren zabawy, a nie ekspresowy koniec wyprawy na disco capital campie w low
Cytuj
Sokole, proszę następnym razem przestań notorycznie warpować całe skrzydło
To  akurat jest dobra opcja, nie wiem jak innym ale ja dzięki temu miałem mniejszy problem z nadążeniem za resztą bo zdażały mi się opóźnienia w ładowaniu grida
Cytuj
Jak z lossami?
Nie było przymusu wklejania, chcesz wklejasz nie to nie...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ganiles

  • Gość
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #134 dnia: Lipiec 03, 2009, 12:42:42 »
Kilka uwag do zastrzezen:

Najpierw kilka zastrzeżeń.

Osoby z Tri za dużo nie postrzelaly. Być może następnym razem wybrać teren który jest neutralny dla wszystkich uczestników?
Nie pełne squady, brak wszystkich boosterów...


Najpierw porzucmy niewlasciwe zalozenie ze GN jest roamem. GN zgodnie z zalozeniami przyjetymi w 1 edycji jest luznym zgromadzeniem pilotow w okretach ktore nie musza "wymiatac" jak i moga posiadac najbardziej durne fity jakie wlasciciel jest w stanie wymyslic i na jakich strate go stac.

Co do + i - w przestrzeni....

W GN mile widziani sa wszyscy ktorzy chca poleciec. Mozna polatac z wrogami w 1 flocie. Jak i strzelac do wszystkiego co sie nawinie.

Brak jest mozliwosci wyboru terenu nie + dla wszystkich (no chyba ze polecimy na paski npc bic :))

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #135 dnia: Lipiec 03, 2009, 12:56:50 »
Serdeczne podziękowania dla Voodoo za organizację imprezy - było sprawnie, bez zgrzytów, z pewnością nikt nie miał poczucia że traci czas.

No i uznanie dla Col'a za ogarnięcie tej chmary i bardzo dobre dowodzenie  o7

To co następny GN w sprzęcie zdolnym w szybkim tempie złomowac capitale?

W sumie - czemu nie spróbować w BS-ach? Shipa da się ubezpieczyć na 100%, fit nie musi być jakiś wypasiony, a będzie 400-500 DPS od jednego shipa. W dodatku takie statki nie rozpadną się od bomb stealth bomberów i mają o wiele większe możliwości naprawiania się wzajemnie, nawet po walce.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #136 dnia: Lipiec 03, 2009, 12:59:53 »
A jak myślisz, ilu pilotów capsów zdecyduje się choćby wydokować, wiedząc o blobie bsów w pobliżu? :)
GankNight to impreza śmiechowa, bez spinania się i nie ma co przesadzać :)
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #137 dnia: Lipiec 03, 2009, 13:29:50 »
Wydaje mi się że goście którzy wczoraj nam usiłowali zepsuć dzień są skłonni do takiego ryzykanctwa. U nich fair play zaczyna się w tradycyjnym dla NC stylu xx do jednego -> walczą; 2 do jednego niechętnie opuszczają dock range, przy bardziej wyrównanym liczebnie starciu wrzucają cięższe jednostki niż przeciwnik, więc jest szansa na capitale, a bs chyba ma szanse bumpnąc takiego poza dock rang ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Auenarel

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 219
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Auenarel
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: GoonSwarm Federation
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #138 dnia: Lipiec 03, 2009, 13:30:12 »
a tam spinac odrazu.. taki GN BSow t1 z shit fitem:) hehe na taka flote to by moze nawet ktos tytka wyciagnol.. ;) :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Gank Night 4.0
« Odpowiedź #139 dnia: Lipiec 03, 2009, 13:33:31 »
To co mam sobie budować skorpiona? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.