Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
Zmiany w mechanice sovereigna - dyskusja
Ellaine:
W ogóle mechanika stronta jest głupia, bo wymusza posiadanie całodobowych altów do korekcji stronta co jest całkowicie sprzeczne z intencją strontowania - czyli umożliwieniem ludziom obrony w swoim prime time zamiast o 1 po południu w dzień roboczy kiedy może grać co setny gracz danej strefy czasowej. Mechanika teraz robi tak: możecie walczyć w wybranych godzinach o ile macie przez całą dobę alta który w razie czego ustawi stront. Powinno się ustawiać godzinę wedle zegarka, wtedy w naturalny sposób byłoby to max 23h 59 minut.
Tooten:
To stront jest całym złem związanym z pos warfare. Stront powinien pomagać przesunąć bitwę o 4-6-8 godzin, a nie wygrać ją odciągając idiotycznie w czasie "ok, widzimy się w tym samym miejscu za dwa dni". Obcięty czas strontowania= mniejsze możliwości zorganizowania bloba do obrony, nie trzeba marnować godzin na kitowanie. Ale CCP...
Siewca Titum:
IMO powinno być tak. Liczba posów mogących claimować byłaby zależna od wartości system(ilości highendów, stacji etc). I tak system o małej wartości czyli bez stacji, bez fajnych moonów miałby 1 szpile. Z kolei te lepsze już więcej szpilek. Wstawienie jednego bądź paru w RF oznacza walkę ally wstawiającego w RF i ally broniącego. Stąd blue lista była by mniejsza. W zależności od wielkości posa, systemu(...) walka odbywa się w czymś w rodzaju anomalii gdzie nikt przypadkowy nie wleci i oba ally mogą zgłosić określoną liczbę graczy 20-100-200 tak aby nie było lagozy. Zgłoszenie mogło by się odbywać na zasadzie zwyczajnego kliknięcia. Przykładowo sojusz X może zgłosić do walki w tym systemie 80 graczy i 15 capsli. Sojusz Y tak samo.
Brak blobów, lagów, wymuszenie taktyki i odpowiedniego doboru sprzętu. Skoro nie liczyłby się blob - liczyłyby się umiejętności Taki dream :angel:
Xarthias:
--- Cytat: Siewca Titum w Czerwiec 05, 2009, 12:36:10 ---walka odbywa się w czymś w rodzaju anomalii gdzie nikt przypadkowy nie wleci i oba ally mogą zgłosić określoną liczbę graczy 20-100-200 tak aby nie było lagozy. Zgłoszenie mogło by się odbywać na zasadzie zwyczajnego kliknięcia. Przykładowo sojusz X może zgłosić do walki w tym systemie 80 graczy i 15 capsli. Sojusz Y tak samo.
--- Koniec cytatu ---
Może od razu niech CCP ogłosi turnieje o każdy region (konstelację?) i tak co pół roku, a w międzyczasie, zwycięzca na danym terenie jest nietykalny i niech sobie farmii ile wlezie...
[ironia mode off]
Pomysły z ograniczeniem strontowania i paliwa w capsach mi osobiście się podobają. Możnaby dorzucić prz capsach oszczędność paliwa w zależności od sova systemów - obrońcy mogliby się łatwiej poruszać po własnym terenie.
Z drugiej strony, ograniczenie paliwa znacznie wzmocniłoby obronę terenu i utrudniła ataki. Nie jestem do końca przekonany, czy to dobry kierunek.
MightyBaz:
moze do kontroli sova brac pod uwagę tylko kontrole gate'ow? Jak kontrolowac gate? Tak samo jak npc stacje - zdjecie shielda i ostatni shoot zmienia sova w danym sys.
Jesli wiecej gateów to trzeba je zdobyć w podobny sposob.
Inna odmiana zdobycia sova - taka jak w faction wars - zdobywasz bunkier i luzik. Czekasz az menele przyleca i lejesz sie, az padniesz, albo zniszczysz najezdzce.
Pomysł z deathstarami na planetach uwazam za absurd.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej