Autor Wątek: TNQ - Górnictwo II  (Przeczytany 70746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
TNQ - Górnictwo II
« dnia: Maj 30, 2009, 10:52:09 »
Miejsce do zadawania wszelkich pytań o kopanie, górnictwo, rycie skałek itp. edycja druga.
Przedwieczny.

sedziwoj

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2009, 13:32:44 »
Jedna sprawa, zanim zadasz pytanie przeczytaj ten poradnik (po angielsku, ale to nie powinien być problem):
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1020825

Tam jest prawie wszystko opisane, po jego przeczytaniu chętnie odpowiemy na niejasności.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 29, 2009, 08:34:41 »
czytam i szukam ale nie widze wiec pytam
Jakimi skilami moge zwiekszyc wydobycie , nie pytam tu o flote ale o pojeynczy statek. Moze ktos podac zestaw skili i wydobycie na hulku jakie mozna osiagnac maksymalnie ?

Goomich

  • Gość

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 30, 2009, 07:49:24 »
super instrucja
Dzieki MonaX

Lewandar

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 19, 2009, 18:02:14 »
Który ze statków jest wydajniejszy pod względem wydobycia rudy:

-industrial ships czy mining barges?

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 19, 2009, 18:58:45 »
barki
industrial sluzy do przewozenia minsow na stacje, jak sie kopie w kilka osob...
poza tym nie ma zadnych bonusow do kopania, ma tylko 1 turret
barki natomiast maja 1-3 sloty na strip minery, bonusy do yelda ale za to mniejsza ladownosc.
Do kopania w high solo najlepszy jest hulk, bo ma duza ladownie (do 17,000 m3) i wykopuje ponad 1000 m3 na minute.
Industrial wykopuje kilkadziesiat m3 dla porownania
Nawet retriver (ok 7dni skillowania) ma yeld na poziomie 600-700 m3 na minute

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 19, 2009, 20:29:10 »
racz poczytac Waść zakladki "descryption" statkow
dla przykladu to znajdziesz w statku o nazwie "hulk"

The Hulk is the largest craft in the second generation of mining vessels created by the ORE Syndicate. Exhumers, like their mining barge cousins, are equipped with electronic subsystems specifically designed to accommodate Strip Mining modules. They are also far more resilient, better able to handle the dangers of deep space. The Hulk is, bar none, the most efficient mining vessel available.



=======================================

Mining Barge Skill Bonus:
3% better yield for Strip Miners per level.
7.5% bonus to all shield resistances per level

Exhumers Skill Bonus:
3% better yield for Strip Miners per level
3% reduction in Ice Harvester duration per level

Role Bonus:
Able to equip Strip Miner and Ice Harvester turrets.

========================================


ten statek to boski wiatr w dziedzinie wydobywania rudy...
jednak na sama wydajnosc nie ma wplywu "sam" statek...
licza sie skile, implanty, moduly zafitowane na statek, bonusy gangu...

kup pierwsza barke i zapraszam na kurs gornictwa do Placid....
btw kopiemy codziennie  >:D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 27, 2009, 18:55:32 »
Miejsce do zadawania wszelkich pytań o kopanie, górnictwo, rycie skałek itp. edycja druga.

Witam serdecznie. Skoro dział górniczy to mam małe pytanko. Wczoraj na pasku umieściłam Giant Secure Container i dziasiaj zniknął. Prosze o pomoc w tej kwestii, a więc jak poprawnie i prawidłowo umieścić to CACKO ;), które ma mi służyć, a nie innym. Za pomoc serdecznie dziękuje i życze powodzenia :)

Vulgus

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 27, 2009, 19:23:26 »
Nie wiem wprawdzie co dokladnie zrobiles, ale poniewaz znikl to zakladam ze:
A) pomyliles paski:) i warpnales na inny niz wczoraj.
B) dales jettison na container, ale zapomniales go zakotwiczyc ( zanchorowac, trzeba miec skill anchoring I zeby zawieszac puszki o ile pamietam).
C) Ktos rozwalil? Da sie? Tego nie jestem pewny.

Najpewniej wersja B

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 27, 2009, 23:51:53 »
Nie anchorowales kontenera imo.
Najpierw wyrzucasz, pózniej klikasz prawym na kontener i anchor.
Dziala tylko w ss mniejszym niz 0.9, o ile sie nie myle.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2009, 00:02:52 wysłana przez Sotharr »

zabbas

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 28, 2009, 07:43:27 »
Cytuj
Note: the container must be anchored to enable password functionality. Anchoring containers is only possible in solar systems with a security status of 0.7 or lower.
0.7 albo niżej

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 28, 2009, 17:15:29 »
Dziękuje bardzo za pomoc, wdrożone w życie, zakładam , że się sprawdzi. Powodzenia :)

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 19, 2009, 13:16:59 »
Witam.

Kolejne pytanko dla cierpliwych i wyrozumialych  ^^
Jakimi laserkami wozna wydobywac: np. Dark Ochre - czy miner II starczy na to czy musze miec cos lepszego i jakie skille sa wymagana by moc wydobywac te "drogie rudy"?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 19, 2009, 13:33:41 »
Starczy to jest uwiąd :P
Tak, miner II wystarczy. Wszystkie "paskowe" rudy możesz nim wydobywać. Jedyny problem jest z merkoksytem, który zadaje (zadawał?) obrażenia kopiącemu :)
Przedwieczny.

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 19, 2009, 13:54:25 »
Nazywa sie Mercoxit i jak sie nie ma odpowiednich skili i odpowiednich minerkow (Deep Core Mining Laser I) to robi boom i rozwala ci barke :laugh:
Nie zebym sam kopal czy cos... :P tak tylko mi sie o uszy obilo...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 19, 2009, 14:11:48 »
Nazywa sie Mercoxit i jak sie nie ma odpowiednich skili i odpowiednich minerkow (Deep Core Mining Laser I) to robi boom i rozwala ci barke :laugh:
Nie zebym sam kopal czy cos... :P tak tylko mi sie o uszy obilo...
A, no możliwe. Ja edukację górniczą skończyłem na crockicie w y9 w połowie 2005 :P
Aaa, jeszcze lodu się nie da kopać minerkami, trzeba mieć jakieś takie barkowe ustrojstwa do tego :)
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 19, 2009, 18:33:03 »
A, no możliwe. Ja edukację górniczą skończyłem na crockicie w y9 w połowie 2005 :P
Aaa, jeszcze lodu się nie da kopać minerkami, trzeba mieć jakieś takie barkowe ustrojstwa do tego :)
Nie zapomnij o odkurzaczach do gazu :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 20, 2009, 22:00:21 »
Witam serdecznie, skoro dział górniczy to pytanko. Jak wyposażyć Hulka do roboty w sektorach powyżej 0.5, za pomoc już teraz dziękuje i życze powodzenia :)

Loc0

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 20, 2009, 22:14:55 »
Pytanie zadajesz w JEDNYM watku a nie kilku na raz - miej szacunek i nie rob smietnika.

Powyzej 0,5 musisz go wyposazyc w ... minery? W 0,5 i wyzej nic ci nie grozi chyba, ze dasz sie zlapac na can agro lub twoj corp dostanie wardeca.
Can agro - ktos ukradl twoja puche i zaraz po tym ja wywalil ze statku - ty myslisz, ze to twoja a tu zonk.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 20, 2009, 23:26:53 »
Grozi mu zawsze! Concord nie zapewnia ochrony, tylko zemstę po fakcie. Jeśli ktoś będzie chciał go rozwalić, to go rozwali.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 21, 2009, 02:12:03 »
Witam serdecznie, skoro dział górniczy to pytanko. Jak wyposażyć Hulka do roboty w sektorach powyżej 0.5, za pomoc już teraz dziękuje i życze powodzenia :)
Zleży jak chcesz kopać. Dwie dominujące szkoły to:
- aktywny mining wtedy ładuj w low upgrady stripów, stripy t2 z kryształami t2
- afk mining - tu częściej sie stosuje t1 stripy i cargo mody + cargo rigi zeby jak najrzadziej zaglądać do gry
Drony zależą od seca systemu górnicze tylko tam gdzie ratów nie ma, jak są raty to raczej trzeba pilnować bo t2 dronki trochę kosztują (za to "lepsze" skałki)
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2009, 08:27:36 wysłana przez Khobba »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 21, 2009, 20:11:15 »
Dziękuje bardzo za pomoc i życzę powodzenia  :)

karagir

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 27, 2009, 00:18:35 »
Dziękuje bardzo za pomoc i życzę powodzenia  :)
W mida jeszcze wsadź survey scanner - jeżeli kopiesz afk / semi afk to przyda się wiedza, która skała ma największą pojemność.
Powodzenia w kopaniu:)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 27, 2009, 11:01:07 »
Można sobie to znacząco uprościć :D
Przy kopaniu afk, a nawet semi-afk najlepiej kopać lód, ewentualnie veld/scord. W tym drugim wypadku jako wyznacznik pojemności wystarczy wizualna identyfikacja wielkości kamulca. Wolny med slot lepiej przeznaczyć na tank albo na cap recharge.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 28, 2009, 15:27:03 »
Witam ponownie,a teraz pytanko z innej beczki, a więc jakie skile są potrzebne do wydobycia w grupie. Może ktoś podpowie jak przygotować ORCA do wydobycia. Za każde pomocne słowo bardzo dziękuje i życze powodzenia. 

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 28, 2009, 15:37:33 »
Mining foreman 5, Mining director 5, Cybernetic 5, Warfare Link specialist i w zależności od wielkości grupy, leadership, wing command, fleet command.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 28, 2009, 15:57:33 »
Fiting orki:
rigi i low = cargo
med = hardy czy cokolwiek chcesz (zalezy od warunków zewnętrznych kopania)
High = tractor, salvager (po co sie wraki ratów maja marnować), link do wydajności laserów (opcjonalnie slavager zamienić na link do zasięgu)
drony też zalezne od warunków pracy, albo tylko obronne albo zmiksować z górniczymi

Pilotowi w łeb mindlinka (medalik) górniczego

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 28, 2009, 17:49:00 »
Orca ma 500% bonus to survey scanner range, wiec mozesz umiescic w med surveya
Widzialem ze oki montuja na siebie Large shield transportery co by wspierac innych gornikow (ktorzy sa afk?) we flocie

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 28, 2009, 17:58:03 »
Orca ma 500% bonus to survey scanner range, wiec mozesz umiescic w med surveya
Widzialem ze oki montuja na siebie Large shield transportery co by wspierac innych gornikow (ktorzy sa afk?) we flocie
A na grzyba Ci skaner jak każdy żwirojad i tak kopie wedle swojego (jeśli używa)
Dobrze sfitowany Hulk jest w stanie perma tankować każdy spawn paskowy od 1,0 do 0,0 (no dobra nie jestem pewien co by sie stało jakby oficer wpadł), ponadto dronki rozszarpią praktycznie wszystko co się pojawi z npc, a jesli będą to piraci.... jeden transporter da pewnie efekt taki ze na hulka potrzebny będzie czas o dwie salwy dłuższy (jesli to nie orka będzie primary)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 28, 2009, 18:00:08 »
Dobrze sfitowany hulk do tankowania w 0.0 jest o kilkadziesiąt milionów droższy od tanio sfitowanego. Jeśli będzie pirat to straty będą o tyle mniejsze. Transporter do dobra rzecz :)

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 28, 2009, 18:04:10 »
Ofkoz zakladasz ze wszyscy gornicy lataja w hulkach
Jeden large transporter da takiego boosta ze w kilka chwil hulk bedzie mial pelnego shielda, ale dlaczego hulk? moze to bedzie jakis nowicjusz w retri albo noobek w ospreyu, taki shield transporter moze im dac poczucie bezpieczenstwa, no i pilot orki bedzie mial sie czym zajac, a nie tylko patrzec jak jego cargo sie zapelnia
Imo salvager jest ci na grzyba potrzebny

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 28, 2009, 18:13:46 »
Cytuj
no i pilot orki bedzie mial sie czym zajac, a nie tylko patrzec jak jego cargo sie zapelnia
Sadysto, chcesz przykuć biednego człowieka tylko do jednego nudnego zadania?
Można film w tym czasie oglądać, można szaleć altem, kłó dyskutować na forum, dużo rzeczy robić :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 28, 2009, 20:40:20 »
a... jezeli bawimy sie solo w gornictwo
to czym lepiej wydobywac hulkiem czy orka (czy ma sens kupowac orce by solo wydobywac)
i.. pytanko o wydajnosc: ktorym z tych shipow wiecej wydobede?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Górnictwo II
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 28, 2009, 22:13:30 »
Nie ma sensu kupować orki do solo wydobycia. Orka ma wartość wydobycia równą twoim skilom w dronach górniczych.
Jak grasz solo to orka jako transport ci się przyda co najwyżej     

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.