Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje

2009-05-04 Delve War Update

<< < (2/7) > >>

Rogoo:

--- Cytat: Scaryman w Maj 03, 2009, 16:50:01 ---pisze ze swojego punktu widzenia - bawisz sie w POSwar? Bawi Cie to ?

--- Koniec cytatu ---

2 x Tak. Nudne jak cholera, ale w takiej wojnie x'uje dla osiagniecia strategicznych celow a nie dla nabijania sobie killmaili. Jezeli wymaga to siedzenia na opie 8h bez zadnego killa - trudno. Na skirmishe "dla zabawy" bede mial jeszcze sporo czasu. :) Tak wiec, jesli exBoB dostaje lomot, to bawi mnie to jak najbardziej. :)


--- Cytuj ---Pytanie co sie dzieje w grze to chyba pytanie jak sie kto z nas bawi?

--- Koniec cytatu ---

Pytanie brzmialo "co sie dzieje w Delve ?" czyli "co sie dzieje w Delve ?" a nie "Jak bawi sie Scary i jego corp ?".


--- Cytuj ---Chyba ze chcesz mi narzucać ze jesli nie stawiam setek posów to źle sie bawie w eve.

--- Koniec cytatu ---

Do stawiania POSow w RF trzeba wiecej niz 20tu ;) Kto jak sie bawi nie ma nic do rzeczy, pytanie bylo "o sytuacje w Delve".

A skoro przy tym jestesmy to chetnie odbije pileczke. Jakis czas temu usilnie przekonywaliscie niektorych z nas ze "skirmish warfare i partyzantka przynosza efekty, poniewaz przeciwnikowi w ten sposob ubywa ISKow".

W zwiazku z tym moje pytanie brzmi: "jak utrata zdecydowanej wiekszosci high-endow wplynie na sytuacje ISKowa naszych przeciwnikow ?" :)

Straszny:
bardzo Rogoo zaboli - taka wojna jak nasza na pewno daje dużo mniejszą efektywność od odpowiednio dużej ilości highendów. I coś z tym muszą zrobić, ALE to nie przekłada sie bezpośrednio na wallety graczy - CI w większości korporacji muszą sami zarobić na statki i my to będziemy dalej im utrudniać naszymi skirmishami po Delve. Do tego nikt nie lubi siedzieć w grze i patrzeć na zbyt często rozpadające sie własne internetowe statki (morale). Więc efektywność do oceny to kwestia wielu miesięcy męczenia graczy.

Widze ze sie dobrze bawisz, my też, fajnie ze wszystkim wojna pasuje  O0 . Oby trwała jak najdłużej  :)

Nashir:

--- Cytat: Scaryman w Maj 03, 2009, 17:57:13 ---bardzo Rogoo zaboli - taka wojna jak nasza na pewno daje dużo mniejszą efektywność od odpowiednio dużej ilości highendów. I coś z tym muszą zrobić, ALE to nie przekłada sie bezpośrednio na wallety graczy - CI w większości korporacji muszą sami zarobić na statki i my to będziemy dalej im utrudniać naszymi skirmishami po Delve. Do tego nikt nie lubi siedzieć w grze i patrzeć na zbyt często rozpadające sie własne internetowe statki (morale). Więc efektywność do oceny to kwestia wielu miesięcy męczenia graczy.

Widze ze sie dobrze bawisz, my też, fajnie ze wszystkim wojna pasuje  O0 . Oby trwała jak najdłużej  :)

--- Koniec cytatu ---

ciekawe czy ludziom ze stainwagon pasuje Ci Twoja wizja walki Lol

Nashir:

--- Cytat: Scaryman w Maj 03, 2009, 18:44:37 ---wiesz - ja wiem ze moja wizja walki/zabawy w EVE nie do końca pasuje do regularnych działań jakie tutaj sie toczą, dlatego targany wyrzutami sumienia  :2funny: :laugh: sam pojawiam sie w 49- co pare dni pograc z główną flotą, no i jest paru bojsów co z kolei walki flotowe naprawde lubi).

--- Koniec cytatu ---

ahahaha 49- czlowieku Twoi korp mates gina w z-m od doomsdays, regularnych flot i pod rojem fighterow a Ty uprawiasz damage control tutaj

[GS]Aerdyn:

--- Cytat: Scaryman w Maj 03, 2009, 10:16:09 ---to mnie zawsze fascynuje - czym sie rózni gra internetowa od zwykłej zabawy? Powiedzmy.. jak komuś podpieprzysz figure w czasie gry (w czasie jego chwili nieuwagi) w szachy to jest to zwykłe oszukiwanie, a zrobienie tego samego w grze masowej - już jest ok ? Naprawde nieźle was zrypał świat internetu jeśli takie zachowania akceptujecie
--- Koniec cytatu ---

Dlaczego to akceptujemy, bo takie sa zasady gry! Gra zezwala na podpieprzanie i dlatego to robimy. A co jesli zabawie sie w roleplay, powiedzmy ze chce roleplayowac zlego minmatarskiego zlodzieja i krasc od ludzi? To co, nie moge? Jestem okropnie popieprzony bo korzystam z pelnego zakresu mozliwosci jakie daje mi gra inernetowa, brawo!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej