Autor Wątek: Jak zaplanowac skille na docelowego ceptorka? :D  (Przeczytany 3651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soulless

  • Gość
Jak zaplanowac skille na docelowego ceptorka? :D
« dnia: Lipiec 19, 2004, 20:59:41 »
Witam

Oto moja biezaca lista skilli:
http://www.soulless.bezduszni.net/eve/skills20040719.html

Pomozcie, ktore jak podciagnac, co dokupic, co olac mozna, jesli docelowo chce walczyc interceptorkiem?

aceed-

  • Gość
Hmm
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 20, 2004, 00:33:41 »
A moge wiedziec skad mozna sobie wziac takie statsy html-owskie?
Fajnie to wyglada.

Soulless

  • Gość
Jak zaplanowac skille na docelowego ceptorka? :D
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 20, 2004, 07:32:09 »
a stad:
http://www.eve-i.com/home/islay/page/page_charman.php

na dole jest download - trzeba zassac i zainstalowac... kombajn prawdziwy :) i mocno przydatny zwlaszcza dla nb :D

Soulless

  • Gość
Jak zaplanowac skille na docelowego ceptorka? :D
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 20, 2004, 21:16:11 »
to moze inaczej...
jakie skille uwazacie za najwazniejsze dla fightera/scouta ceptorkiem, a jakie dla kogos na BSie? :D

cthsqd

  • Gość
Jak zaplanowac skille na docelowego ceptorka? :D
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 20, 2004, 22:13:24 »
do scautingu fregata/ceptorem nie potrzebujesz rezygnowac z bsow i innych, z reszta wiekszosc skilli przydatnych do interceptora bedzie mialo wplyw rowniez na reszte statkow, ale zeby byly konkrety to warto zrobic  skille z kategorii "navigation", czyli

Navigation
Afterburner
Fuel Conservation
Acceleration Control
Evasive Maneuvering
High Speed Maneuvering
Warp Drive Operation

oraz

Interceptors (spaceship command)

te skille wplywaja generalnie na zwrotnosc, szybkosc i ogolna 'wydajnosc' twojego statku, ten ostatni zmniejsza prawdopodobienstwo trafienia twojego statku i czas lockowania na tobie jest dluzszy

do tego bedziesz potrzebowal skille pozwalajace na zamontowanie dobrego sprzetu, jak micro auxliary power core (+10 powergrid) czy inne, ale to juz sam znajdziesz

Generalnie na scoutow / warp jammerow (w bitwach) jest zapotrzebowanie duze, ale niestety nie sugeruj sie wymaganiami i kosztem interceptorow, to w dalszym ciagu tylko fregaty a ich strata jest bardziej kosztowna niz strata cruisera chyba ze produkujesz je sobie sam.
Do tej roboty bez wahania wybralbym zwykla fregate.

Co do pilotowania bsa to pomysl jakiego i w jakim celu, jesli myslisz o kopaniu mozesz sobie odpuscic skille electronics i gunnery, jesli myslisz np. o ravenie to wypada zrobic rakiety + skille na wydajosc shieldow, capacitora itd, jesli megathron, apoc czy tempest to gunnery maksymalnie, wyjatkiem jest scorpion + Electronical Warfare ktore lepiej trzymac na minimalnym levelu, generalnie wszystkie beda przydatne i zrobisz je predzej czy pozniej.