Autor Wątek: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?  (Przeczytany 43881 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 01, 2009, 11:25:34 »
O lerningach nie bede mowil bo to kazdy wie.
Podstawowe na wszystkie statki:
(Ammarzy sa w stanie dosc dlugo zyc z 4 kompensujac te kilka procent named modulami. Nie wiem jak z innymi rasami.)
Electronics na 5
Engineering na 5

Armor tank
Mechanics 5
Hull upgrades 5
Armor repair systems 4 (Uwaga nie podnosic na 5 jesli nie jestes pewny ze statek bedzie stable. 2xLar przy skillu na 4 zjada 66.6cap/s przy skillu na 5 zurzycie rosnie do 71 cap/s)
Jury riging 3
Armor riging 1+
Remote armor repair 3(PVP/PVE spider armor tank)
Electronic superiority riging 1+(PVP Electronic warfare)
Salvaging 3 (PVE)
Kopensacje mozna sobie odpuscic jesli ktos nie planuje latac na PVP. Przy PVP tez nie jest to priorytetem po nerfie omni membran. Lepiej poczekac az bedzie sie mialo wyskilowanego capa dziala itp. jako tako lub nawet do momentu w ktorym bedzie mozna latac statkiem T2 z bonusami do rezistow na armorze.

Drones pakiet standardowy dla wszystkich. Pakiet daje 130 dps z 5 dron hammerhead t2. Dostatecznie duzo do zabicia dowolnego cruza na misjach. Jednoczesnie drony sa na tyle wytrzymale zeby wrocic do drone bay po zlapaniu agro a 99% przypadkow.
Drones 5
Combat drone operation 4
Scout drone operation 5
Drone interfacing 4
Gallente drone spec 2
Minmatar drone spec 2
Drone durability 3+
Drone navigation 3+
Drone sharpshoting 3+
Tu bym się nie zgodził, zarówno w pakowaniu SP w drony na poczatku dla statkow tych dron pozbawionych praktycznie jak caldaryjskie czy amarrskie, w sumie u matarów dopiero w cruiserach mozna mieć 3-4 med drony. Owszem, skille przydatne w PvE, w PvP też, ale ... przydatne, nie must have. W wiekszości przypadków na roamie zanim sie wystrzeli drony i one doleca target już spadł, w bitwach flot gdzie jest duzo warp;ow praktycznie nie ma sensu wystawiać dron, tak samo jak w przypadku flot na snajper spotach. Owszem w walce skrimshowej ( close ) gdzie walczy grupka z grupka drony dodają coś ... no ale ... tak samo remote armor rep-ki, ja osobiście preferuje drony do tego zadania, ale czy to jest must have skill ? Kompensation są potrzebne bo podstawowym modułem do budowy tanka na med i większych statkach jest EANM II, moduł pasywny, bo tylko do pasywnych modułow dodane masz efektywne % i różnica 20 a 26% resistu ma swoją wage w efektywnym HP statku. Choć przy walce 30+ v 30+ statków żaden tank czy hp nie pomoże za dużo ... ponadto uważam że czesto wystarczy np wbić lv 3 lub 4 w electronics/enginering a przeznaczyć ten czas na skillowanie gunnery bądź navigation niż czekać aż do 5. Niby pare dni, ale jednak, namedami spokojnie da się fitować statek z 4 lub 3 ...

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 01, 2009, 11:32:57 »
Jako, że już nie raz i nie dwa razy wylatywałem z grida na oparach hulla, to stwierdzam, że bardzo ważne.

No i później przy crossowaniu jeden kłopot mniej.

Mona X ale co z entry lvl PvP ma wspólnego Sniper cross rep. battleship fleet?
1. Trzeba posiadać dzialka large t2
2. Trzeba posiadać zapas gotówki na bs-y
3. Trzeba umieć tym latać i operować w gangu ?

Umówmy sie, że zanim mlodzież wykształci właściwe umiejętnosci w PvP spadnie nie raz i nie 5 bynajmniej nie z powodu braku 5% hull-a czy armora  ::) A taki Rupture ze scrablem i webem, na artilery/autocanon t2 plączący się wokół spider tanked bs-ów i polujacy na interdictory/interceptory może narozrabiać  O0...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 01, 2009, 11:52:19 »
Edmund dla mnie stadard to kiedy mozna sobie leciec na misje l4. Jesli ktos lata turret shipem na misje to wyskilowane drony sa must have. Za dobrze pamietam chwile kiedy musialem pakowac na bsa assault missile bay bo drony mialy za malo efektywnego dps do zabicia elite fregatek jak podlecialy za blisko a i tak moglem w tym czasie isc zrobic sobie kawe.

Tak 6% tyle ze zeby leciec na pvp trzeba miec za co pod drugie na statkach ponizej BC te 6% daje ci ile 2s zycia wiecej czasem te 2s moga wystarczyc ale nie liczyl bym na to. Jednoczesnie traci sie czas ktory mozna poswiecic na wyskilowanie czegos innego(np capa) co pozwoli zarobic ISK. EANMII wymaga hull upgrades na 5 a kompensacje mozna robic wczesniej co w takim przypadku jest zwyklym marnowanie sp bo na misje i tak lata sie na aktywnym tanku.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 01, 2009, 12:00:04 »
@ Rabbit, ok, nie ma problemu. Moze cię zdziwi fakt ze ja nigdy nie zaliczyłem misji lv 4 ... a od lv 3 dostaje trzęsawki ... no ale to szczegół  >:D
Ostatni raz jak próbowałem zaliczyć 4 to miałem large smarty i drony t1 do zbicia tacklerów na ravenie   :angel:

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 01, 2009, 12:06:55 »
Mona X ale co z entry lvl PvP ma wspólnego Sniper cross rep. battleship fleet?

Nic, odnosiłem się do
Cytuj
Np. w core trzeba mieć zarówno skille do shield tank jak i armor tank, co w przypadku gallente jak i amarr mija sie z celem.

A pierwszy raz, kiedy skille uratowały mi dupę, to był mój ale w Viatorze (i z MWD). :) 27% hulla po drugiej stronie gejta miałem.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 01, 2009, 12:50:21 »
@ Rabbit, ok, nie ma problemu. Moze cię zdziwi fakt ze ja nigdy nie zaliczyłem misji lv 4 ... a od lv 3 dostaje trzęsawki ... no ale to szczegół  >:D

Dla mnie to zlo konieczne za cos trzeba te statki kupowac.
Grida i elektroniki na statku nigdy za duzo.Tym bardziej ze kiedy sie troche pobawi eft to widac wyraznie ze ktokolwiek projektowal duza czesc statkow wydawal sie wierzyc w dziala+wyrzutnie jako standardowa konfiguracje(bez awu) nawet na statkach gdzie mozna zamontowac tylko jedna czy dwie wyrzutnie.

Corum

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 02, 2009, 19:07:44 »
Ok po tym co już przeczytałem to już ogarniam co nieco :)
powiedzcie mi tylko jeszcze jaki statek nadaje się na bombowiec?
oczywiście taki jakiś na początek i jakiś docelowo końcowy :D

amra

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 02, 2009, 19:32:09 »
w grze sa tylko 4 bombowce po jednym dla każdej rasy ( hound - matari, manticore - caldari itd.. ;) żaden inny statek nie może puszczać bombek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 02, 2009, 19:37:26 »
Jeśli chodzi ci generalnie o coś co bije naprawdę ostro i może zagrozić capshipom to twoim rtargetem jest Drednought z sige modułem najlepie caldaryjski bo najbliżej mu do bombowca :2funny:

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 02, 2009, 19:55:38 »
edmundzie zlituj sie :) w low secu postać z niewielkimi skilami będzie żyła tyle co jętka o skłonnościach samobójczych. Low sec jest pełen osób których jedynym celem jest polowanie na ludzi. Tu nikt nie kopie, nie klepie ratów czasem jak ma jaja to robi misje.
0.0 jest bezpieczniejsze :)

Ale jeśli ktoś zna jakiś low sec gdzie młoda postać może poszaleć w pvp to niech się podzieli.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 02, 2009, 21:35:42 »
Jak sie podzieli to pewnie w krótkim czasie zobaczy "meeeeee" na lokalu i przestanie szaleć :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 03, 2009, 09:26:36 »
Napewno nie molden i raczej nie derelik. Kiedys okolice eve gate jesli mialo sie oczy i uszy otwarte byly dosc spkojne wlaszcza rano trzeba tylko bylo sie przebic przez kampe na systemach granicznych. Duzy kawalek low jest praktycznie wymarly poza prime time. Najlepiej sprawdzic po statkach zniszczonych w ostatnich 24h. Jakies poboczne lancuchy systemow bez stacji prowadzoace do nikad sa dosc czesto puste i mozna tam w miare swobodnie racic pamietajac o zasadach bezpieczenstwa. Tylko po co na chwile obecna nie jest to zabardzo oplacalne. Kiedys mozna bylo wyleciec z takiej wycieczki z pelna ladownia named dzial(zwlaszcza named dzial do kruzow lecialo duzo) i modow. Dzisiaj taki lup jest warty moze 50% tego co kiedys.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2009, 09:32:21 wysłana przez Rabbitofdoom »

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 03, 2009, 09:48:06 »
Ok po tym co już przeczytałem to już ogarniam co nieco :)
powiedzcie mi tylko jeszcze jaki statek nadaje się na bombowiec?
oczywiście taki jakiś na początek i jakiś docelowo końcowy :D
Nie ma wogóle w EvE bombowców.  :-\
Tym mianem można określic wszystkie statki ktore ja nazywam missile boat, takie mające specjalizację do rakiet. Ostatnio co prawda pojawiły się bomby .. no ale to są dalej rakiety tylko bardzo wolno latające ... i z timerem.  O0
Najwiecej statków rakietowych znajdziesz u Caldari, następnie część statków tech II u ammar ( np. scarlige, ). Jest też specjalna grupa statków nazywnaa stelth bombery w dziale covert ops, ale ani one za bardzo stelth ani za bardzo bombery ^^  Mają opcję wystrzeliwania tych nowych bomb ze specjalnej wyzutni, ale bomby kosztują 5-8 mil isk za sztuke, i zwykle są uzywane tylko 2 rodzaje : jedna emitująca ECM brust i druga niszczaca cap u statków ....  :rocket:

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 03, 2009, 09:53:43 »
Co do bomberów, dodam jeszcze, że planowane jest zwiększenie ich prędkości w cloaku oraz zmiana bonusu z cruisów na torpedy. Ale dalej typowymi "bombowcami" nie będą...

Straszny

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 03, 2009, 10:37:19 »
Co do bomberów, dodam jeszcze, że planowane jest zwiększenie ich prędkości w cloaku oraz zmiana bonusu z cruisów na torpedy. Ale dalej typowymi "bombowcami" nie będą...

no to w tym celu skilluje te cholerne torpedy właśnie na mainie ;) ... choc to absurdalne troche ze wszystkie rasy mają tą samą (caldaryjską) broń na swoich bomberach. nasze matarskie shipy powinny mieć jakieś działa ala renesansowe bombardy - wielka lufa przyklejona dziwnie do małego kadłuba (fajnie by to wygladało btw) - plus dodatkowy odrzut do tyłu całego stateczku po wystrzale  ;)

Pasowałoby do tego złomiastego designu matari.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 03, 2009, 10:44:49 wysłana przez Scaryman »

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 03, 2009, 11:04:50 »
No, jeszcze jak by po 10 salwie burtowej im odpadały elementy kadłuba ( np spadał zasięg targetowania bo odpadła antenka ) i spadała ilość HP na hull to już wogóle było by bardzo matari real  O0

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 03, 2009, 11:16:03 »
Raczej wszystkie matarskie statki powinny miec x% na self destruct on salvo.

Zestaw cap daje dostep do praktycznie wszystkich modow do capa t2. Jesli dobrze pamietam tylko RCUII wymaga grid upgrades na 5. Jesli ktos planuje latac ammarskimi statkami bez bonusa do ograniczenia zurzycia pradu przez lasery to jest to praktycznie must have aby taki statek byl stable.
Energy grid upgrades 4
Energy managment 4
Energy systems operation 4
Energy emissions systems 3(jesli ktos planuje uzywac modow do wysysania lub niszczenia capa na wrogich statkach, Uwaga: Na npc stosuje sie wylacznie moduly do wysysania capa bo maja go nieskonczonego wiec neutralizery nic im nie robia.)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 03, 2009, 11:23:28 »
Zapomniałem o cap rechargerach jak robiłem rozpiskę, fakt energy gird upgarde jest must have też u amarrów

Frugos

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 03, 2009, 11:29:14 »
Uwaga: Na npc stosuje sie wylacznie moduly do wysysania capa bo maja go nieskonczonego wiec neutralizery nic im nie robia.)


NPC mają skończonego capa, co za tym idzie nos po pewnym czasie przestaje dawać energię. Na dodatek NPC obywają się bez energii całkiem dobrze, wyssanie do sucha capa nie powoduje żadnych efektów.

Sleepersy to troche inna sprawa, nie wiem jak u nich to wygląda.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 04, 2009, 09:25:06 »
Na to samo wychodzi neutralizer nic nie robi ratom.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 04, 2009, 09:27:06 »
Cytuj
Sleepersy to troche inna sprawa, nie wiem jak u nich to wygląda.
Poza tym że ten kto tego użyje na nich robi się primary (podobnie jak z EW i dronami) to jakoś różnicy nie widać

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 04, 2009, 16:12:40 »
Sleeperzy miewają mocne statki w relatywnie małych ilościach, używanie na nich EW ma więc głębszy sens.

vigo70

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 20, 2009, 07:54:16 »
Allo allo Panie i Panowie,
pytanie mam podobne jak temat wiec nie ma sensu nowego topicu otwierac.

Jestem Amarrem, latalem sobie Coercerem w misjach lvl I i szlo piknie (zazwyczaj)
ale.. na misjach lvl II hmm... corek chyba jest za slaby 2x mi go szybko zniczyli,
no to zakupilem Arbitratora i.. tu mam pytanie jak go uzbroic??

Mam w nim obecnieHeavy Beam Laser I 2 szt., myslalem by wladowac jeszcze jakiegos missile lunchera tylko jakiego??, heh co ja sie tu bede wymadzal,
macie duzo wieksze doswiadczenie, plizz o podpowiedz jak go sfitowac, oczywiscie biorac pod uwage ze jestem noobem i skile dopiero sie robia.

pozdro
 :)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 20, 2009, 08:29:42 »
Wsadz tam assault launchera, to jest bardzo dobre na fregatki. Dodatkowo, pamiętaj o 5 dronkach, medium i small. Jak złapiesz agro wyzucasz drony i wskazujesz im cel. Latanie arbim bez dron mija się z celem.
No i ja osobiście bym zamienił beam na pulse, pulse maja lepszy tracking ale gorszy zasieg. Zaby zagrować npc-a nie trzeba go trafic, wystarczy do niego strzelać.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 20, 2009, 08:36:11 »
Jestem Amarrem, latalem sobie Coercerem w misjach lvl I i szlo piknie (zazwyczaj)
ale.. na misjach lvl II hmm... corek chyba jest za slaby 2x mi go szybko zniczyli,
no to zakupilem Arbitratora i.. tu mam pytanie jak go uzbroic??


Nie chcę się mądrzyć, więc napisze tylko czytaj bonusy shipa którym latasz/chcesz latać. I tak go fituj żeby wykorzystywać bonusy które Ci daje. Oczywiście są różne "nie ortodoksyjne" fity na różne shipy ale to dlasza perspektywa.
Arbitrator ma bonusy do dron. Jak nie masz dron lub masz kiepskie to przesiadaj się na Omena/Mallera.

amra

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 21, 2009, 21:18:36 »
Wsadz tam assault launchera, to jest bardzo dobre na fregatki. Dodatkowo, pamiętaj o 5 dronkach, medium i small. Jak złapiesz agro wyzucasz drony i wskazujesz im cel. Latanie arbim bez dron mija się z celem.
No i ja osobiście bym zamienił beam na pulse, pulse maja lepszy tracking ale gorszy zasieg. Zaby zagrować npc-a nie trzeba go trafic, wystarczy do niego strzelać.

Edziu jesli on sie przesiada z deski na cruza to lepiej nich na semi-long zostaje, bo watpie aby mial tanka na close.

Ihiazel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 24, 2009, 22:10:00 »
Czy opłaca się ładować w co poniektóre skille po 900 000 na początku gry w takie jak np. "surgical strike - Knowledge of spaceships' structural weaknesses. 3% bonus per skill level to the damage of all weapon turrets".

Bo co do "infomorph psyhology" to nie mam jakichkolwiek wątpliwości.

Daję skille głównie na broń wieżyczki hybrydowe i energetyczne, pancerz i osłony. Chcę dać główne skille w tych kategoriach na maxa 4 i 5 lvl oraz poboczne podpięte do nich, a pozostałe męcze w standarcie 1,2,3 lvl.

A i watro by wspomnieć o rasie Caldari w tej chwili latam deską Amarr nastawiony na razie na misje pve, z czasem wejście na pvp. Zabawa w kreta jedynie jak film oglądam a badania i przemysł po za strefą zainteresowania przynajmniej w obecnej chwili no może czasem wezmę coś kupie na jednej stacji zrobię kilka skoków i sprzedam na drugiej.

I tak przy okazji czy implanty można zmieniać jak się chce i czy takie zmiany mają jakieś konsekwencje/ wpływ na postać? Oczywiście po za spadkiem atrybutów i stracie punktów do nich w ilości jaką dodają.

Pozdr.

Loc0

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 24, 2009, 22:33:08 »
Skilujesz w 1 slownie JEDNYM kierunku jesli nie chcesz poczuc sie sfrustrowany gra. Innymi slowy: shipy JEDNEJ rasy, bron JEDNEGO typu. Jesli skilujesz hybrydy i lasery latajac shipami caldari, gallente i amarr ... to nie umiesz niczym latac i w niczym nie jestes skuteczny (i tak zostanie na dlugo).
Tak oplaca sie wyskilowac Surgical Strike na poziom IV. Wybierasz sobie typ broni i rase jaka bedziesz chcial latac na poczatek np amarr:
szkolisz: controlled burst 4, motion prediction 4, rapid firing 4, sharpshooter 4, gunnery 5, surgical strike 3-4, trajectory analisys 3-4 (te ostatnie 2 mozna doskilowac na 4 pozniej), weapon upgrades na 4 ale warto szybko wbic 5 i zrobic adv weapon upgrades, small laserki 4, medium laserki 4
z shipow: amarr frig 4, destroyers 4, amarr cruiser 4, battlecruiser 4
skile do armor tanka: mechanic 4, hull upgrades 4, repair systems 4, kompensacje em, explo, therm, kin na 3-4.
skile do capacitora: energ management 4, ener system opertion 4, engineering 5 (to mocno ulatwi zycie), ener grid upg 4
electronics na 5 asap.
W ten sposob otrzymujesz calkiem sympatycznego amarra ktory moze sie przymierzac do misji i pewpew (warto tez troche skilli w dronki i navigation wepchac).
PS
NIE BYLO GDZIES PORADNIKA NA TEN TEMAT?!
PS2
IDZ DO UNSEEN ACADEMY - TO ZAOSZCZEDZI CZASU I TOBIE I NAM (a pewnie znajdzie sie tam sponsor na podstawowe skile wiec nie bedziesz mial rozterek):D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2009, 22:46:28 wysłana przez Loc0 »

Ihiazel

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 24, 2009, 23:39:24 »
Frustracji się nie obawiam raptem to do 4 dni różnicy na skillu zwłaszcza jeśli chodzi do wieżyczek i statków do cruza. Pogodziłem się z tym, tym bardziej że chciałem mieć dostęp w tech lvl 1 to tych dwóch ras fregaty deski i cruzy co za tym poszło każda z tych ras ma bonusy do innego rodzaju small turrent w pierwszych dostępnych klasach.
I jestem świadomy tego że skillując po dwie rasy czas do osiągnięcia rozsądnych poziomów wydłuży mi się o jakieś 60-70%.
Ale z drugiej strony dostaje z czasem więcej możliwości wyboru jak i w mniejszym lub większym łączenie np pasywnej lub aktywnej ochrony w pancerzu i osłonach, co do broni to pozostanę bardziej konserwatywny i jeden statek jeden rodzaj. W chwili obecnej mam możliwość wskoczenia na Caracala lub Drake ale wole jeszcze pomęczyć się na Amarrskiej desce.

Kaska to mniejszy problem jak jej będzie za mało to nie będzie chodziło po głowie kupowanie bez sensu przedmiotów a zwiększy się dążenie do wyśrubowania umiejętności.Z samych misji z czasem zrobi się jej wystarczająco.

niestety o implantach znalazłem jedynie to które ile kosztują i jakiego kopa dają i to żeby je założyć bo przyspieszą naukę.

Carnuss

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Carnuss
  • Korporacja: Federal Navy Academy
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 25, 2009, 00:00:47 »
niestety o implantach znalazłem jedynie to które ile kosztują i jakiego kopa dają i to żeby je założyć bo przyspieszą naukę.

Implantów, podobnie jak rigów do statków nie da się zmieniać. Usunięcie = zniszczenie.

eX

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 25, 2009, 00:03:34 »
Z implantami masz taka sprawe, że jak je zakładasz, to musisz na danym 'ciele' je nosić już do końca, albo zniszczyć, nie można ich zdjąć. Czyli jedyną tak naprawdę konsekwencją jak chcesz np. wymienić implanty to to, że stare zostaną zniszczone, no i że stracisz 5 sekund skillowania podczas zmiany implantów, bo skilla trzeba zatrzymać przed wrzuceniem/zniszczeniem implanta. ;)

silvia

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 25, 2009, 01:55:36 »
Albo zrobic klony i miec kilka roznych setow :P

Klorth

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 25, 2009, 15:53:04 »
Dobry.

Podepnę się pod topic ;-)

Zaczynam grę w EVE, robie sobie pierwsze misje, przeczytalem pare poradnikow, co wazniejsze topici na tym forum i stoję przed wyborem ścieżki rozwoju mojej postaci. Na poczatek warto określić cele, bo to od nich trzeba wyjść. Kolejność nieprzypadkowa:
1) Doprowadzić postać do stanu, w którym będzie mogła sobie opłacić grę nie nadszarpujac mojego portfela,
2) Ukierunkować postać raczej na PvP, ewentualnie coś na boku rozwijając (pewnie w nawiazaniu do obranej sciezki zbierania ISK z pkt 1.),
3) Nie pozwolić, by gra się znudziła ;-)

Gram Gallente, cytując NeX'a powinienem chyba zremapować atrybuty następująco:

"  Atrybuty startowe dla postaci industrialnej (górnictwo, produkcja, drony do walki obronnej z npc i tank) na dość długo zanim ewentualnie zdecyduje się skilować do PVP i dużej ilości statków, oraz broni, ale także dla każdego kto ma cierpliwość najpierw wyuczyć same learningi na lev 5 i adv na 4 + drony, a dopiero potem zresetować na atrybuty postaci bojowej (lub naukowej opartej na INTELLIGENCE). Ostatecznie mamy na każdej nowej postaci dwa resety.
  Intelligence   9
  Perception   5
  Charisma   5
  Willpower   5
  memory   15
(...)
  O ile bojowe atrybuty jw dla ras Amarr, Caldari, Minmatar są idealne, to Gallente mają swoją specyfikę - opierają się bardzo mocno na walce dronami, które są dla nich podstawowym wyposażeniem. Niestety akurat te skile są oparte na atrybucie primary - MEMORY. Dlatego warto by było dla Gallente wybrać atrybuty jak dla postaci industrialnej. Wyskilować learningi, tank (minimum na armor) oraz drony; inwestując tylko niezbędne minimum w statki i broń. Po kilku miesiącach zresetować atrybuty na takie jak pozostałe walczące postacie i skupić na skilowaniu statków T1 i broni. Akurat na rok z okładem.
"
I teraz rodzi się pytanie... jaką drogą najlepiej będzie doprowadzić do osiagnięcia celu nr 1. I pewnie padną odpowiedzi, że kazda droga jest dobra i mam robić to, co mi się podoba :). Tym niemniej pojawiają się na forum posty, że na przykład mining nie jest już tak opłacalny, jak kiedyś, etc. W co zatem warto zainwestować dziś? Jest to dla mnie szczególnie istotne, nie chciałbym zupełnie minąć się z właściwą sciezką rozwoju postaci, bo niestety zbyt duzo czasu na grę nie mam (praca, studia). Co moglibyście zatem polecić, na jakich skillach się skupić na początek? Nie mam jakiś szczególnych przeciwwskazań z góry... najciekawiej wygląda mi produkcja, ale może być to złudne wrażenie i niekoniecznie opłacalny fach, handel wydaje się być ciekawy i dynamiczny, choć wiąże się z dużym ryzykiem jak sądzę, misje jak misje... mining wydaje mi się najnudniejszy, ale może najefektywniejszy, stąd też go nie odrzucam na dzień dobry. A może jakieś niszowe ścieżki kariery ;-) O bojowych sobie gdzieś doczytam na forum tym bądź innym (choć tu też sugestiami nie pogardze), tym niemniej dla ustabilizowania sytuacji materialnej postaci moge je odłozyć na później (ewentualnie rozwijać powoli równolegle).

Z góry dzięki, pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2009, 16:19:28 wysłana przez Klorth »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 25, 2009, 16:30:08 »
1) Doprowadzić postać do stanu, w którym będzie mogła sobie opłacić grę nie nadszarpujac mojego portfela,
2) Ukierunkować postać raczej na PvP, ewentualnie coś na boku rozwijając (pewnie w nawiazaniu do obranej sciezki zbierania ISK z pkt 1.),
3) Nie pozwolić, by gra się znudziła ;-)

Będę twardo stał na stanowisku, że punkty 1) i 3) są po prostu nie do pogodzenia. Farmienie kasy jest nudne, kropka. Latanie na PvP kosztuje słono (jak nie latasz byle czym, ale byle czym nie warto), wiec jeśli musisz farmić na PvP i na abonament... no to już robi się żenada.

Zarobienie na abonament to tydzień robienia misji nudnych jak flaki z olejem. Czy w realu też poświęcasz tydzień na zarobienie marnych 15 euro? No to szanuj swój czas.  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Klorth

  • Gość
Odp: Nowy Gracz -> Jaki Statek i Jakie Skile?
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 25, 2009, 17:19:59 »
Trudno, niech zatem jest nudne. Tym niemniej 1/4 gry poświęcona w pełni na zarabianie na abonament.. to dość sporo. Co z innymi metodami zarobku? Może w takim razie racjonalnym byłoby rozwiązanie polegające na stworzeniu na początek postaci czysto "gospodarczej", nastawionej na industry/mining/trading, a później pomyśleć o postaci pod pvp (jeśli to coś zmienia i tego typu gra może być ciekawa ;))
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2009, 17:32:55 wysłana przez Klorth »