Autor Wątek: Misje w highsec są okropne, empire to zło  (Przeczytany 32626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 26, 2009, 21:18:33 »
Różni ludzie przychodzą grać w EVE

Jedni migrują z simsów i cywilizacji w której ulubionym sposobem na wygranie jest przewaga techniczna i ekonomiczna.

Inni lubią grać w Mortal Combat a civilizacje wygrywają wraz ze zgaśnięciem ostatniego grzyba siedząc na szyczytach himalajów.


Ci drudzy dużo łatwiej się zaadoptują do korporacji pvp. I będzie to zupełnie niezależne od isków czy skilli. Z drugiej strony raczej nigdy nie będą producentami capitali, naukowcami przeprowadzajacymi inwencje statków i modułów t2 czy handlarzami wyciągającymi iski z marketu.

No i dobrze.  ;)

Ezachiel

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 27, 2009, 10:07:15 »
Nie wiem jak jest w innych korpach, ale w Shocky nie ma limitu SP, i poza warunkiem aktywacji pełnej konta innych zaostrzeń nie było.
W Agony też przyjmują noobów, choć zasadniczo jest tzw limit 10 mil SP, to nie jest on zbytnio wymagany, bardziej zwracamy uwagę na charakter delikwenta wstępujacego do Agony niż na jego wallet lub SP. Ten limit jest ustanowiony raczej po to aby dana osoba mogła bez problemów sie sama utrzymać, bo choć korp nie pomaga sprzetowo, to każdy nowy dostaje "opiekuna", a reszta ludzi pomoże zaróno kasą jak i sprzętem jak jest taka potrzeba, wystarczy poprosić. Ostatnio chyba Colonel z VooDoo pisał ze też pomoże młodym z adaptacją w nowych warunkach, teraz widze że kolega z C0ven pisze to samo, więc jak ktos otrzyma info o tym czego mozna sie spodziewać w 0.0, oraz pomoc takiego "opiekuna" w zaadaptowaniu sie do nowych warunków da sobie radę.
Oczywiście, korpy czysto PvP mają swoje wymogi, głownym wymogie jest zwykle bycie w gangu, ale bycie użytecznym, a nie tylko martwą dusza, i tu już dużo zależy od standardów operacyjnych danego korpa, dla VooDoo wystarczy destroyer, do Agony dowolna frytka i moduły EW, do PBN interceptor i fit t2 ..[].. do BuFu HAC, Recon, BS t2 fited oraz kasa na rozruch w przypadku cięzkich strat.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 28, 2009, 08:21:11 »
PVP to stan umysłu, prawdą też jest że nic tak na psyche nie wpływa jak pełen wallet  :laugh:

Nom UO nauczylo mnie jednego prawdziwe PK zaczyna sie w momencie kiedy po zgonie wyciaga sie jeden z kilkuset kompletow sprzetu i leci dalej nap... lac. W takiej sytacji nie ma ludzi marudzacych ze nie maja w czym albo z czym isc. Pada haslo order w delucji i 5 min pozniej rusza zgraja mordulcow.  :diabeł:

Ellaine

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 28, 2009, 10:18:27 »
Czyli żeby być prawdziwym pperem trzeba być jeszcze prawdziwszym kerbirem i dużo farmić żeby mieć dużo kasy :D

Sammani

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 28, 2009, 11:40:13 »
kazdy pvper musi miec dusze chinczyka ;)

Goomich

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 28, 2009, 14:01:31 »
PVP to stan umysłu, prawdą też jest że nic tak na psyche nie wpływa jak pełen wallet  :laugh:

Zdefiniuj pełen wallet. :P

Czy to 500M-1000M, które pozwala w miarę bezstresowo bawić się BSami? 5 milairdów? 50? Biliony, które wyciągnęli goście POS exploita?

Jedni migrują z simsów i cywilizacji w której ulubionym sposobem na wygranie jest przewaga techniczna i ekonomiczna.

Inni lubią grać w Mortal Combat a civilizacje wygrywają wraz ze zgaśnięciem ostatniego grzyba siedząc na szyczytach himalajów.

Zawsze wygrywałem technologicznie, ale jak już ten statek dolatywał do Alfy, to rozpalałem grzybki. :P

eveandy

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 30, 2009, 15:25:29 »

Leczymy każdą dolegliwość Twojego e-pena.
Za 0.01 ISK Ty też możesz być szczęśliwy!
W umówionym miejscu spotkasz nasze 3 Long
range fitted Ibis (z wyłaczonymi silkikami).
Możesz zrobić to na co Ci przyjdzie ochota.

Kopanie to zła karma,
Misje są trochę lepsze,
Zwykle PVP to czysta farma,
Kipskie towarzystwo to ja pie....

To jest podstawowa przyczyna dla której większość
ludzi gra samotnie lub w małych grupkach w grę MMO.
Tu nie chodzi ani o 00, ani o PVP. Jak chcesz żeby
ludzie chcieli z Tobą grać to nie traktuj ludzi
z którymi grasz jakby byli Twoimi przeciwnikami.

Straszny

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 30, 2009, 15:27:46 »
no widzisz.. tak sie starasz napisać wierszem a efektem bedzie....


zjeba za brak danych  :laugh: :2funny:

silverrobert

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 30, 2009, 15:36:23 »
W dyskusjach ogolnych trzeba miec wpisane dane?

Ezachiel

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 30, 2009, 15:36:36 »
no widzisz.. tak sie starasz napisać wierszem a efektem bedzie....


zjeba za brak danych  :laugh: :2funny:
To nie to forum, KOSOD wymaga danych :2funny:

eveandy

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 30, 2009, 15:44:03 »
no widzisz.. tak sie starasz napisać wierszem a efektem bedzie....


zjeba za brak danych  :laugh: :2funny:

Dobrze, że nie opublikowałem tego co w piątek napisałem bo za tamto byłby pewny ban
i nie za brak podpisu :-). Ale co tam nooby mogą wiedzieć, młody bierz szczotę i na rejon (tylko migiem).
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2009, 15:58:46 wysłana przez Kalib Jarmayne »

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 01, 2009, 09:47:24 »
Bierz szczote i na rejon  :2funny: Jeszcze brakuje tylko Jola lata.

To jak wyznawcy pewnej religi i prezerwatywy. Oficjanie to zlo a nie oficjalnie...
Najglosniej krzycza ze empire to zlo ci ze stalym dostepem do 0.0 albo wstydliwymi altami w hulkach,CNRach o ktorych nie powiedzieli by nawet swojemu CEO.

Sammani

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 01, 2009, 10:16:43 »
Moj main lata cnrem na misje lvl 4 z altem dreadowym w abaddonie ;], a polowa coven ma alty z hulkami. Pitolicie hipolicie.

Postaraj sie nastepnym razem wniesc cos do dyskusji.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 01, 2009, 10:55:56 »
Dla mnie cala ta dyskusja nie ma poprostu wiekszego sensu. Z wiekszosci form pvp utrzymac sie poprostu nie da. Jak to ktos wspomnial wczesniej w 99% to powiekszanie sobie e pen przez stwierdzenie ze jest sie tru hardkor pefałperem.

Sammani

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 01, 2009, 11:06:31 »
wyraznie nie zrozumiales o co chodzi w topicu.

Empire i powiazane z nim misje lvl 4, ktore bez ryzyka daja za duzy zysk to zlo zdaniem czesci osob. Nie carebearzenie. Bo i w 0.0 sie carebaerzy.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 01, 2009, 11:35:42 »
Wiem o co chodzi problem w tym ze argumentacja osob na poparcie tej tezy nie ma podstaw logicznych ewentualnie jest u podstawy stronnicza bo osoby te lub ich grupy odniosa osobiste korzysci na zmianie tego stanu. Slyszales kiedys termin null sec lobby.

Na "uwaleniu" misjonarzy zyskuje przedewszystkim spolecznosc null secowa i to znacznie. Uwalenie dropa spowoduje wzrost cen mineralow zwlaszcza megacytu i zydrine.
Gdzie znajduja sie "naturalne" zrodla tych mineralow?

Uwalenie dropa spowoduje znaczny wzrost cen named modow. Oczywiscie nikt nie chce uwalac dropa z belt ratow. W czasach gdy named dziala byly znacznie drozsze calkiem niezle sobie dorabialem polujac na belt raty w low specjalnie fitnietym bc.

Populacja eve w tej chwili utrzymuje sie na w miare stablinym poziomie. Taka zmiana spowoduje duzy naplyw postaci czesto z wymaxowanymi skillami do nullsecowych korpow. To ze znacznie wiecej postaci odejdzie z eve... a kogo to obchodzi.

Dla tych ktorzy nie wiedza obchodzi CCP bo dla nich to byloby strzalem w stope jesli nie w glowe.

Sammani

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 01, 2009, 12:15:21 »
Tylko ci sie wydaje, ze odejda. Ludzie potrafia sie dostosowac, a provi pokazuje, ze rowniez carebear znajdzie miejsce w 0.0. Rowniez i wh dowodza, ze carebeary potrafia sie organizowac razem i probowac wspolnych dzialan.

Misje lvl 4 w empire sa zle bo naruszaja risk vs reward, ich przeniesienie do low seca zaowocuje w moim odczuciu: poprawa wartosci jednostkowego lp (zamiast lvl 4 sporo ludzi zacznie blitzowac lvl 3), ustabilizowaniem cen tckow (skonczy sie z tym, ze gosc robiacy nalogowo misje lvl 4 jest sklonny wyjebac nawet 800mln za tcka), naplywem graczy do korpow 0.0 i low sec, probami organizowania sie wspolnego przez carebearow w low secu w celu samoobrony by robic misje lvl 4 (kto wie ilu z nich zakosztuje w pvp?), wzrostem cen itemow z dropa, salvagu (blitzowanie lvl 3 nie pozwala na lootowanie, salvagowanie). Ceny sporej czesci named sa ponizej wartosci mineralow. To akurat nie jest pozytywne dla mnie, a mimo to uwazam, to za dobra rzecz.

Podsumowujac: Misje lvl 4 w empire destabilizuja w moim odczuciu gospodarke eve i coprawda pozwalaja na duzo tansze pvp, ale czynia spora czesc produkcji wogule bez sensu. Ich usuniecie do low seca podniesie sporo cen, ale tez pvperzy w 0.0 beda wiecej zarabiac, gdyz ceny lootu z ratow podskocza. Na uwaleniu misjonarzy zyskuja wszyscy: producenci, piraci low secowi, gornicy, mieszkancy 0.0. Rowniez i misjonarzom przyda sie troche zaprawy i wyzwan, a nie tylko koniecznosc zmiany hardenerow.

ch0w

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 01, 2009, 12:52:07 »
Witam :)

jestem w miarę nowy jeszcze ale wydaje mi się że obie strony mają trochę racji - jak zwykle prawda leży po środku :P

IMO problem z misjami lvl 4 jest taki że można je wykonać solo, z palcem w dowolnym miejscu bardzo szybko(są wyjątki) więc najlepszym rozwiązaniem byłoby przeniesienie części high quality agentów do low sec'a oraz podniesienie tym samym poziomu ich trudności czy to przez bardziej odporne NPC'e czy polepszenie ich AI tak by czas wykonania misji wydłużył się lub wymagał robienia ich w grupie tak jak to jest z misjami lvl 5 (które jak słyszałem można też wykonać solo!) - dzięki temu większość ludzi zaczęła by robić misje wspólnie i wyposażając statki w moduły do PVP w razie ataku piratów - nie dość że termin MMOG nabiera bardziej namacalnej formy w postaci gry zespołowej ale też po części przygotowuje ludzi o większym stażu do spróbowania czegoś nowego (ewentualne PVP) i obcowania z ciągłym ryzykiem przez co ciężko by było zasnąć na misji robiąc ją na przykład Dominixem z auto agro dronek...
Z drugiej strony nie można narzucać nikomu formy spędzania czasu przed grą przez nagłą zamianę mechaniki ale dzięki temu życie zwykłego kowalskiego z empire stało by się trochę ciekawsze :)
Wiem że istnieje coś takiego jak FW ale jak większość osób wie obarczone jest to wieloma niedoskonałościami jak całkiem spory lag, warp to 0 na beacon itp

Podsumowując jestem jak najbardziej za zmianami dzięki którym wzrośnie ryzyko ale nie bez dostosowania reward tak aby opłacało się je robić w więcej osób.

Sam osobiście spróbowałem ratowania w low secu ale jest to jeszcze nudniejsze niż misje a adrenalina jakoś nie skacze za mocno jak się jest przygotowanym do wtopy na dzień dobry na bramie ...

Aha: do sugestii naprawde bym chciał dopisać zachowanie się locala jak w WH - to naprawdę świetna sprawa nie wiedzieć czy ktoś jest w systemie czy nie i zabawa w chowanego :)

peace

Ellaine

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:08:55 »
Większość misji lvl 4 już została przeniesiona do low lub do piachu. 90% ludzi klepie misje u tych 30% agentów którzy zostali w high. Podobno jeszcze wejdzie nerf bounty.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:14:11 »
Ch0w zapomniales o pewnym drobnym problemie przy nowym skanowaniu mozna znalezc misjonarza w low blyskawicznie.

Jakos nie widze producentow zyskujacych na wzroscie cen mineralow. W momencie kiedy mozna fitowac full t2 cena namedow przestaje miec znaczenie im wyzsza tym lepiej bo drozej mozna sprzedac drop.

Mona tak ci sie tylko wydaje. Pokaz mi choc jedno mmo ktoremu zmuszanie do pvp wyszlo na zdrowie. Przez zmuszanie mam tu na mysli nie tylko mechanike ale tez koncenracje risk vs reward tak by maxymalizowac je na terenach z dzialajaca mechanika pvp.
W War skonczylo sie to keep swapem i renown trainami. O polaryzacji wiekszosci serwerow w strone dominacji jednej ze stron nie wspomne (co tez jest forma darzenia do farmienia czyli defacto kerbirstwa)
W RF nie wiem jak na chwile obecna ale w czasie jak gralem w Chip wars dominowala nacja gdzie siedziala wiekszosc RMT botow.

Ellaine

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:31:32 »
O to chodzi i tak ma być.
Jeśli ludziom pvpującym w 0.0 opłaca się zarabiać bezpiecznymi altami na misjach w highsec to coś jest nie tak. Bo oznacza to że:
-mniej ratterów do zabicia przez roamy.
-wojny o tereny 0.0 mają małe znaczenie ekonomiczne. Ludzie walczą dla zabawy, o sławę i honor etc, ale nie walczą za bardzo o teren.

Dużo więcej ludzi by pvpowało gdyby to się bardziej opłacało, gdyby była z tego dużo grubsza kasa niż z bezpiecznego farmienia. Taki przeciętny kerbir to nie jest człowiek z chroniczną alergią na strzelanie do ludzi. To jest człowiek który popatrzył, policzył i wyszło mu że pvp się nie opłaca i do niczego go nie prowadzi. Ostateczny wniosek tego toku rozumowania, po roku, jest taki że nic do niczego nie prowadzi i lepiej pograć w bierki.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:49:42 »
Jest taki jeden maly problem.
Do l4 w low jesli beda tylko w low bedziesz potrzebowal conajmniej 3-4 osob. Ze dwie do szybkiego robienia misji. Jedna do zbierania lootu na bierzaco i jednego scouta. Nie liczac nawet eskorty. Robienie L4 w 4 osoby juz zaczyna byc na pograniczu robienia l3 solo dolicz jeszcze eskorte.

ch0w

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:50:10 »
Hmm, jak robię misje lvl 4 (na chwilę obecną skille kuleją ale pracuje nad tym) to nikt mnie do low nie wysyła chyba że wybieram agenta np w Eitu który sąsiaduje z 2 low secami które są też ślepym zaułkiem...

Co do znerfienia bounty to nie śledzę dev-blog'ów i nie wiedziałem o tym - ale wg mnie nie powinno być tak że zmiany wprowadzane są stopniowo (zmniejszmy bounty i poczekajmy 6 miesięcy do następnego patcha gdzie podniesiemy bounty w low-sec'u - bo i tak low sec oferuje wyższe nagrody za misje niż high-sec)

Co do skanowania to wiem o tym - ale zwróć uwagę na to że piraci to bardzo często grupki po 3-4? osoby które wpadają na plecy komuś i przerabiają jego statek na złom. Jeśli nagle w misji będzie wymagane uczestnictwo grupy powiedzmy 6 osób (nie mówię żę koniecznie jakieś specjalistyczne statki ale uznajmy że tank NPC'ow jest ciężki do złamaniai tzeba więcej dpsu) i nagroda jest odpowiednia (powiedzmy 2 mln na głowę za 40 min strzelania + bounty etc) to potworzą się korporacje gdzie ludzie będą kampić wlot na misję, salvage i loot na miejscu, logistyka, produkcja dla ludzi z korpa tak aby zminimalizować podróż do trading hubów. Pozwoli to nawet młodym graczom na świetną zabawę gdzie będą mieli mozliwość walki zarówno z NPC by zarobić na siebie jak z ewentualnymi gośćmi którzy tą zabawę będą im psuć dla swoich własnych zysków. Oczywiście takie zmiany wymagają wiele pracy umysłowej tak by miało to jakiś sens a nie podnieść spawn bsów do 20, elite fregatek do 50 i co przyjdzie do głowy a niech się ludzie bawią może coś z tego wyjdzie (jak w przypadku FW)...Przyniesie to korzyść zarówno dla misjonarzy jak i dla piratów bo będą musieli się bardziej spiąć i namyśleć niż to jest teraz gdzie skan trwa 5 sekund, wiedza o resistach klienta to analiza tylko tego w jakim regionie jesteś lub sprawdzenia co za wraki ma na około siebie i wybór statku z dostępnego asortymentu np. koleś leci dominixem - aha to coś mniejszego z dobrym trackingiem działek i dronkami, orbita, dronki na overview i zapas amunicji bo koleś ma cap stable fit z 2 reperkami i może jakiś ewar typu neut lub sensor dampener = gotowe

Jasne że znajdą się ludzie którzy będą w końcu i takie misje farmić 100 razy dziennie ale dzięki temu że będzie to misja to nie będzie ograniczenia jej instancji do 1 plexu że jedna grupa się może bawić tylko będzie dostępna dla wszystkich tak że nowi gracze będą sobie tworzyć mini korporacje i piąć się w górę bez konieczności układania się z konkurencją :)

Wydaje mi się że jest to jakiś kierunek i może CCP coś tam sprawdza - czas pokaże ale i tak będą ludzie których nie stać na latanie po low nawet z dobrymi nagrodami bo poprostu mają kupę innych zajęć i wolą się bawić w bezpieczny R&D w high sec :)

Ellaine

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 01, 2009, 13:50:56 »
Robiłem lvl 4 w low od -9.6 do -4.9 security statusa, solo, dobrze szło :)
Więc nie wiem oczym ty do mnie rozmawiasz rabbicie :D

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 01, 2009, 14:05:31 »
Nie porownoj tego co masz teraz z tym co bedzie sie dzialo jesli wprowadzisz zmiany proponowane w stylu l4 tylko w low.

Dzisiaj low to pustkowie gdzie na stale zyje troche piratow i troche pvperow ktorzym ss spadl za nisko i czekaja az beda mogli wrocic do imperium. Paru misjonarzy na krzyz i garsc gornikow. Do tego troche botow robiacych kuriery.

Po zmianach bedzie to samo co w null sec ale z sentry (intel, CTA i cala reszta). Wlecisz komus na teren i albo po 1min wszystko w okolicy wymrze albo zaczna cie szukac.

Sammani

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 01, 2009, 14:19:59 »
czyli uwazasz, ze zasiedlenie sporej czesci mapy, ktora aktualnie jest nie uzywana jest zle? Nie mam wiecej pytan.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 01, 2009, 14:41:49 »
Myślę, że zamiast przenosić L4 do low lepiej byłoby rozszerzyć lowsecowe systemy kosztem hisecowych - na początek pewnie wystarczyłoby te co obecnie sąsiadują z low   :buck2:
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Sirhan

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 01, 2009, 14:55:37 »
Całkowicie zgadzam się z Rabbitem.
ch0w, i co , będzie 15 osób do jednej misji? Zastanów się jak bardzo trzeba by podnieść z nich nagrody aby to sie komukolwiek opłacało.
A ludzie odejdą. Ja odejdę, a jeśli myślicie, że takich "ja" nie ma więcej, to nie mam więcej pytań ;p

PS. biedni pvperzy, może jeszcze po główkach pogłaskać? :uglystupid2:

lorgius

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 01, 2009, 14:58:38 »
Te wszystkie stwierdzenia odnośnie szkodliwości l4 w empire są po prostu idiotyczne. Na dodatek wyglądają na takie rozgoryczone marudzenie pod tytułem "Dlaczego żyjąc w 0.0 zarabiam tylko kilka(naście) razy więcej niż te chamy nie myte z empire" ;D

Po po pierwsze nic w empire nie dogoni zarobków z 0.0 Jeśli ktoś twierdzi inaczej to nie umie zarabiać w 0.0 i koniec.

Po drugie empire jest stworzone specjalnie do spokojnego latania dla noobow, ludzi ze słabszym kompem lub bez możliwości/chęci bycia w 0.0

Po trzecie misje jako takie są tak zaprojektowane aby martwić trzeba się było tylko o npc'e a nie lokal. Sam jak miałem dość chwilowo polityki wskakiwałem w empire klona i robiliśmy z kumplem l4ki gadając o głupotach itp, nie stresując się ciągłym wpatrywaniem w lokal i wnerwiając złodziei niszcząc im wraki przed nosem. Trwało to chyba miesiąc aż z powrotem odzyskałem chęć do pvp a że miałem kilka stów więcej w portfelu to mogłem od razu dokupić trochę sprzętu.

Po czwarte low-secowe robienie misji mija się z celem - no chyba że masz zabezpieczoną przestrzeń przez kolegów. Jaki jest sens lecieć statkiem za 100 do 200mil i stracić go przy którejś misji bo akurat pirat wskoczy jak npc'e cię scramblują?? Żeby to odrobić trzeba wylatać następne kilka misji i być może zginąć nim wyzeruje się stan konta. Mechanika Eve po prostu daje zbyt dużo bonusów agresorom i tylko mechanizm empire jest w stanie to przyblokować chociaż i to są ludzie w stanie obejść szczególnie po pojawieniu się orek.

Po piąte: tego naprawdę potrzeba tej grze - masowej migracji cereberów do 0.0!?  Ostatnio mam mały kryzys w grze i jak gram to już nie chce mi się nic innego robić tylko walczyć. Ale gdy polecę czasem na paski dorobić troszeczkę z nudów to już teraz potrafi być ciasno. Pozostają wtedy plexy ale do tego na ogół trzeba już kogoś zwołać i robi się dłuższa zabawa.

Po szóste bez masy ludzi w empire robiący misje i kopiących na potęgę nie było by ani tanich modów ani tanich statków do pvp. Tylko to generuje stałą podaż. Całe mówienie że wojny o teren nie mają przez zyskowność l4ek znaczenia i że jest mniej raterów do zabicia to jakiś wielki żart chyba. Już o h-endowych księżycach i minerałach nie wspominając. L4ki nie są na tyle zyskowne aby dogonić choć część dochodów z 0.0. A o low-secu mam bardzo złe zdanie bo łączy najgorsze cechy empire i 0.0 a nie najlepsze stwarzając praktycznie jedyną sensowną i opłacalną możliwość - bycie piratem.

ch0w

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 01, 2009, 15:25:44 »
Y:

umm nie trzeba się bardzo starać by to wyrównać, w wielu grach jak np. Lineage2 istnieje system który procentowo zwiększa zysk expa/kasy w miarę wzrostu ilości osób w party dzięki temu solowanie kompletnie się nie opłaca. Jasne że można sobie alta podciągnać - ale to alt, twoje drugie konto do opłacenia więc tak czy siak coś tracisz. Co do ilości osób potrzebnych: i co z tego? nie rozumiem czego się bać? mało kasy będzie? ale misje zrobisz 2x szybciej = jedna osoba bierze reszta daje warp na kolesia i jazda...w czym problem?? Nie rozumiem tej obawy przed podziałem zysków ze wspólnej zabawy? Tak działa low/null sec przecież - masz korpa i robisz na niego czy chcesz czy nie - nawet jak solujesz to robisz na korpa bo ciułasz kasę lepszy sprzęt czy to na ten sam sprzęt ale z możliwością bezstresowego wojowania że stracisz go i nie będzie cie stać na nowy...tak czy siak jest to win/win ze strony korpa jako jednego ciała. Więc na pewno jest to jakieś rozwiązanie.

Co do tego że null sec jest taki pusty to właśnie efekt tej całej propagandy o 100% wtopie na pierwszej bramie z high do low...wystarczy spojrzeć na mapę. Max strat w low bliskich high secowi to ok 10 statków na 24h...10...czyli ok 300mln które trzeba wyłożyć po ubezpieczeniu na nowe platinium + trochę modułów które mógł szlag trafić...jak zobaczycie na empire to tam statystki są jeszcze większe a jakoś nikt nie płacze że misje są fe i za trudne - wsiada się w nowy statek i orze się dalej jakby nigdy nic.

peace

Ellaine

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 01, 2009, 15:32:53 »
Handlu nie liczymy. Na handlu mozna zarobic grube miliardy wszedzie.

Są lepsze 0.0 i gorsze 0.0. To gorsze 0.0 jest często dostępne dla małych leniwych grupek ale zarobki nie przerastają kilkukrotnie misji lvl 4, często są wręcz mniejsze.

Eksploracja to ograniczony zasób. W bardziej zatłoczonym 0.0 jest więcej chętnych niż plexów, nawet anomalie z dronami są mielone chwilę po wyspawnowaniu. Więc się nie liczy.

Raty to też ograniczony zasób. W lepszych systemach jest tłok w gorszych jest mniejszy zarobek.

Oczywiście mocny sojusz podbije sobie tereny na których ma żarcia w bród. Ale pomińmy na chwilę fakt że oni pvpują dla przyjemności i popatrzmy na bilans strat i zysków. Żeby zdobyć / obronić te lepsze tereny wtapia się BSy, wtapia się capsy, siedzi na CTA przez dajmy na to, średnio, połowę czasu gry. To jest spadek dochodu i ryzyko wbudowane w samą wojnę o tereny. Trzymanie dobrych terenów POWINNO dawać wielokrotnie więcej niż misje bo jest wielokrotnie kosztowniejsze niż jednokrotny zakup wypchanego frakcjami BSa.

I tyle. Równowaga powinna być mniej więcej taka:

X ISK/h = Misje lvl 4 w highsec na wypasionym faction ficie
X*1.5 = Misje lvl 4 w lowsec, raty w najsłabszym 0.0 na ficie do 200m, takim do wtopienia (jest: X*0.8)
X*2-2.5 = Misje lvl 4 w 0.0, dobre raty, na ficie do 300m, takim do wtopienia (jest X*1.5 albo i nie)

Eksploracja inaczej sie skaluje. Moze dawac dzikie miliardy, po prostu jest tych plexow skonczona ilosc. IMHO powinno sie nawet czasem trafiac dobre plexy w highsecu - jedna osoba na tydzień ktora sie oblowi nie zaburza gospodarki a ludzie maja sie czym ekscytować.
Co zaburza gospodarke? To że 1 system w 0.0 wykarmi 3 osoby robiace po 30-40m na godzine, o ile da się go obronić, zapewnić logistykę etc. 1 system highsec wykarmi 200 osób, po 20-40m na godzinę, bo tak.

Goomich

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 01, 2009, 15:53:57 »
Trzymanie dobrych terenów POWINNO dawać wielokrotnie więcej niż misje bo jest wielokrotnie kosztowniejsze niż jednokrotny zakup wypchanego frakcjami BSa.

I daje. Tylko, ze nie szeregowym członkom.

Ellaine

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 01, 2009, 16:13:51 »
I ja nie zaprzeczam że daje. Odpowiadam na "Dlaczego żyjąc w 0.0 zarabiam tylko kilka(naście) razy więcej niż te chamy nie myte z empire" - bo realnie zarabianie 2xwiecej to juz czcze marzenia dla wiekszosci populacji 0.0. 

Nie ważne komu daje, to już sprawa organizacji jak podziela lupy z moonow etc.

lorgius

  • Gość
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 01, 2009, 17:54:49 »
Zamykając drogę większości populacji do godziwego empire zarobku,  stworzy się sztuczne elitarne grupy isk farmerów w 0.0 którzy po prostu nie będą mieli żadnego interesu w dopuszczaniu większej ilości graczy do terenów "złotonośnych". Dojdzie do tego że gracz nie zainteresowany 0.0 będzie zbierał przez rok na marudera farmiąc misje ile wlezie. Na dodatek korporacje/alianse które będą chciały zdobyć przestrzeń 0.0 będą od razu na straconej pozycji nie mogąc wypracować zysków pozwalających na konkurencję z 0.0 odpowiednikami.

Jeśli w empire da się zarobić ponad 20mil/os w godzinę to tylko przez intensywną pracę (salv/looting) podczas misji a do tego trzeba odpowiednio wyposażyć statek i zainwestować weń sporą sumę. A i tak będzie trudno wypracować te 20mil. Poza tym ten rząd zarobków dostępny jest tylko w najbardziej lukratywnych misjach najlepszych agentów a te często są na tyle trudne, iż nawet przestrzegając agro często działa się na "krawędzi" tanku.

Nie zgadzam się, iż to że 200 osób jest w stanie zarabiać naraz jest czymś złym. Dzięki temu tak naprawdę ekonomia w Eve może się utrzymać. Jeśli było by tak wszędzie iż 3-6 osób/system nawet w empire mogło by tylko rozsądnie zarabiać, szybko by się okazało iż nie ma ani chętnych do gry ani podaży na rynku a wszystko osiągało by astronomiczne sumy.

Wiadomo, iż są słabsze 0.0 i lepsze. Dlatego właśnie o lepsze się walczy a słabsze to i tak na ogół npc'owe regiony. Na ogół celem gry w eve jest przejście z farmienia w pvp. Różnica jest taka iż w 0.0 jestem w stanie zastąpić każdy statek bardzo szybko po krótkim ratowaniu i problemem pozostaje tylko logistyka.
Na samym ratowaniu w przeciętnym systemie przy odrobinie szczęścia do dobrego spawnu 20 mil można mieć w 20 minut na samym bounty nie wliczając lootu ani salvg. Wliczając loot/slvg można spokojnie potroić tę sumę. Nie wspomnę tutaj o rare albo o oficerach.

Co do low-seców to jestem ich zdecydowanym przeciwnikiem i uważam że powinny być nawet okrojone i przemianowanych na 0.0. Jedyna dobra rzecz to to że są dobrym punktem przerzutowym dla capów zaopatrujących 0.0.

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: Misje w highsec są okropne, empire to zło
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 01, 2009, 19:00:57 »
Poza tym ten rząd zarobków dostępny jest tylko w najbardziej lukratywnych misjach najlepszych agentów a te często są na tyle trudne, iż nawet przestrzegając agro często działa się na "krawędzi" tanku.
(...)
Na samym ratowaniu w przeciętnym systemie przy odrobinie szczęścia do dobrego spawnu 20 mil można mieć w 20 minut na samym bounty nie wliczając lootu ani salvg. Wliczając loot/slvg można spokojnie potroić tę sumę. Nie wspomnę tutaj o rare albo o oficerach.

W inne gry chyba gramy, bo ja najcięższą misję L4 robię ledwo patrząc na ekran i agrując cały pocket (i nie mam żadnego modułu frakcyjneg), a w 0.0 przeciętnie miałem z bounty 15m/h + drugie tyle z lootu/salvage.
na urlopie od EVE