Autor Wątek: TNQ - Posy  (Przeczytany 32080 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 08, 2009, 20:50:43 »
Ilość runów zależy od:
- użytego decryptora - http://www.eve-guides.com/invention/decryptors.php

- czy bpc jest skopiowane z maksymalną ilością runów czy nie

- rodzaju blueprinta - inna ilość dla statków, inna dla modułow
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2009, 21:26:52 wysłana przez Frug »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 08, 2009, 21:41:17 »
Nie wiem jak z nie statkami, ale "- czy bpc jest skopiowane z maksymalną ilością runów czy nie" nie wpływa na ilość run na bpc t2, zawsze wychodzi jedno chyba że użyjemy decryptora

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 08, 2009, 22:28:47 »
Nie wiem jak z nie statkami, ale "- czy bpc jest skopiowane z maksymalną ilością runów czy nie" nie wpływa na ilość run na bpc t2, zawsze wychodzi jedno chyba że użyjemy decryptora

Fakt, to podbija ilość tylko jeśli używa się decryptora, trochę niejasno to napisałem.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 09, 2009, 09:11:31 »
a czy np stolen formula jest jednorazowego uzytku ? czyli robie invencje i wkladal stolen formula i pozniej musze kupic nowa?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 09, 2009, 15:08:38 »
Nie wiem jak z nie statkami, ale "- czy bpc jest skopiowane z maksymalną ilością runów czy nie" nie wpływa na ilość run na bpc t2, zawsze wychodzi jedno chyba że użyjemy decryptora
Oczywiście, że wpływa :D
Jak np. dronkę zrobisz na mniej niż max runs to dostaniesz BPC na 1 run (przynajmniej tak mi wyszło przy 100 runs BPC dronki), przy max runs BPC (T1=1500 runs) otrzymasz 10 runs BPC T2 i to BEZ żadnych dodatkowych decryptorów :D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 10, 2009, 14:55:14 »
wiec pytam jeszcze raz czy assembly instuction przy inwencji przepada czy jest wielokrotnego uzytku ??

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 10, 2009, 15:03:17 »
Tylko interfejsy zostają, cała reszta przepada.

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 10, 2009, 15:21:28 »
Spoko, chcę tylko pomóc. Po przeszukaniu eve-o, scrap-heapa i eve-guides wychodzi na to że formuła z eve-guides jest prawdziwa:

http://www.eve-guides.com/invention/decryptors.php

Invention Output Runs = min(max( round down ( (Input BPC Runs / T1 Production Limit) * (T2 Production Limit / 10) + Decryptor Runs ), 1), T2 Production Limit)

T2 Production Limit na bpc dla statków = 10, dla modułów, amunicji i dron =  100. Można sobie sprawdzić na contractach, żeby nie było że biorę liczby z sufitu.

Z fromuły wynika, że bez decryptora dla statków zawsze bedzie t2 bpc na 1 run.
Dla modułów itd. będzie od 1 do 10. Dormio miał t1 bpc na 100 runów przy max 1500 więc wyszło mu 1 bo (100/1500)*(100/10) =~ 0,67.
Po zaokrągleniu w dół = 0. Max(0,1) = 1.
Dla BPC z maksymalną ilością runów dostał 10, czyli znowu się zgadza.

Z decryptorem dla statków wygląda tak że max run t1 bpc dodaje 1 dodatkowy run. BPC z mniej niż max sprawiają że będzie tylko ilość runów z decryptora. To zresztą Doom napisał.

Powodzenia :)




Voulture

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 10, 2009, 15:49:31 »
Kiedys bawilem sie inwencja, nie pamietam jakie to byly wartosci, ale pamietam, ze nie bylo sensu robic z innych bpc niz z max run; zawsze cos wiecejsie wyciagalo. Jesli o modulki chodzi bo tylko tym sie zajmowalem. Co chyba pokrywa sie z twoimi wynikami.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 12, 2009, 09:18:53 »
1 licensed production runs remaining " jak to rozumiec ?
2 ile moge zrobic invencji najwiecej jednorazowo ? (chodzi o to ze jak wloze w invencje assembly instruction to pasuje wsadzic  maxymalna ilosc kopi zeby cena byla znosna ) tylko ile mozna ?
3 a moze oplaca sie bez assembly instuction robic invencje ? poradzcie jak to ugryzc
4 jezeli dam juz to assembly instruction to jak zrobic invencje na wiecej niz tylko 1  bpc np robie invencje 10szt
(20 datacore jednego rodzaju i 20 datacore drugiego rodzaju i cryptic ...) bpc i wkladam 1 szt assembly instr.. tak aby koszt podzielic na 10 szt bpc t2 da sie tak zrobic ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 12, 2009, 10:33:36 wysłana przez bartoon »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 12, 2009, 12:23:52 »
1 - jeśli dobrze kojarzę to maxymalna ilość runów jaka może być na kopi (ewentualnie ile użyć bpc jeszcze zostało)
2) ??
3) zależy na co - np przy statkach od cruzera t2 w górę już może się opłacić ryzykować dodatkowe iski w invent żeby otrzymać wielorunowe bpc, z drugiej strony bs t2 na me -1 (inny decryptor) to chyba z 100kk oszczędności w stosunku do me -4, sam musisz ocenić czy zależy ci na większym zysku, większej ilości sprzętu który wyjdzie z inventa, czy na bardziej ekonomicznym invencie (bez decryyptorów)
4) jedna invencja - jedno bpc, nie da się użyć jednego decryptora na kilka inventów, albo uzyskać kilku bpc z jednego

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 12, 2009, 21:52:37 »
moze glupie pytanie ale mozna skilami zwiekszyc prawdopodobienstwo sukcesu invencji?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 12, 2009, 22:31:30 »
Znaczy ty sie w to bawisz bez wybitych skili na max? :P
A na serio, szansa na udaną invencję zależy od jakichś skili, ale których to już Ci nie powiem, bo nie wiem :(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 12, 2009, 22:44:38 »
Geez
Od tych, których się do tej inwencji używa.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 13, 2009, 14:05:02 »
no tak ale czy jezeli wymagane jest  skil na 2 to czy na 5 pomoze w invencji. Rozum mowi ze powinno ale czy tak jest?

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 13, 2009, 14:45:16 »
Oto ostateczna, absolutnie dodatkowa odpowiedź;

http://games.chruker.dk/eve_online/invention_chance.php

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 17, 2009, 07:47:36 »
Co to jest "meta level"

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 17, 2009, 09:15:06 »
Im lepszy moduł tym wyższy meta level. Sprawdzić można klikając moduł i wybierając Show Info. Z tego co pamiętam jest na drugiej zakładce prawie na samym dole.

Moduły t1 mają meta = 0, named od 1 do 4, t2 = 5, factiony, itp. > 5.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 17, 2009, 09:53:28 »
Generalnie moduły można porównywać patrząc tylko na meta level - bo zawsze wyższe meta = lepiej (ale uwaga: drożej).

Tylko zwróć uwagę przy działach, żeby porównywać działa tej samej klasy - w każdym rozmiarze (small, medium, large) są działa w trzech wielkościach (np: dual 180mm, 220mm i 425mm dla AC, dual 150mm, 200mm i 250mm dla railli), więc porównuj porównywalne  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 17, 2009, 09:57:15 »
Zasada "im większy meta level tym lepszy moduł" działa w jakichś 80% przypadków.

Czasem rzeczy z meta level 4 (best named) są lepsze od meta level 5 (T2). W tym sensie że mają czasem te same parametry ale są łatwiejsze do włożenia i ewentualnie dają mniejsze kary.

Zdarza się sporadycznie że meta level 2 albo 3 ma przewagę nad meta level 4 - w tym sensie że łatwiej założyć (mniej CPU zużywa). Np Malkuth launchery niektóre.

Powyżej meta level 5 znam się już mniej bo rzadko mnie stać na takie rzeczy ale ogólnie trzeba uważać, bo meta level 11 może się różnić od T2 tylko CPU.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 17, 2009, 10:16:03 »
no ok ale jak chce robic invention to jaki meta level wpisac w ten kalkulator szanspowodzenia


Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 17, 2009, 10:39:10 »
Dla statków, dron i ammo  - 'None'.
Dla modułów - taką, która da Ci największy profit :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 17, 2009, 12:42:56 »
Powyżej meta level 5 znam się już mniej bo rzadko mnie stać na takie rzeczy ale ogólnie trzeba uważać, bo meta level 11 może się różnić od T2 tylko CPU.

Meta powyże 5 to już kwestia bardzo specyficznych zastosowań i trzeba już patrzeć w parametry. Przykładowo frakcyjne moduły opłacają się do "moneymakera" (BS-a na misje) - frakcyjne armor hardenery mają takie same parametry jak T2, ale nie wymagają skilla i łatwiej się je fituje. Wydajność frakcyjnych armor repek jest rewelacyjna.

Z kolei przykładowo Stasis Webifier meta 8-9 może mieć 12-15 km zasięgu (zwykłe i T2 mają 10 km), co w przypadku konkretnej taktyki użycia shipa w PvP może mieć kluczowe znaczenie (Ty trzymasz cel na webie, a on Ciebie nie - to pewna śmierć dla blasterboata).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 10, 2009, 10:51:34 »
Mam dwa pytania, w czym można tworzyć Unrefined Hyperflurite i drugie, w czym to można oczyszczać?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:04:00 »
Jeśli dobrze rozpoznaję to jest to pośrednik między gruzem z księżyca i tym co idzie na produkcje t2 sprzętu.
Do przeróbki potrzebujesz silosów (po jednym na każdy składnik wejścowy i jednego na urobek) i reactora. (dają sie użyć tylko w ss 0,3 i mniejszym)
Acha rectory są różne i nie na każdym da się przeprowadzić każdą reakcję

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:08:00 »
Ok, skonstruuje pytanie dokładniej, jakiego reaktora trzeba użyć do reakcji opisywanej wyżej i jakiego modułu posowego do oczyszczenia Unrefined Hyperflurite?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:11:02 »
Raczej coś co wygląda jak z alchemii.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:30:17 »
Raczej coś co wygląda jak z alchemii.
Możliwe:
Unrefined Hyperflurite to produkt simple reaction (tzw. processed material) i jest wynikiem reakcji w Simple Reactor Array. Niestety nie wiem ile i czego potrzeba do wykonania reakcji.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:54:26 »
Dziekuję, jeszcze mi powiedzcie gdzie Unrefined Hyperflurite przekształcić do Hyperflurite

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 10, 2009, 11:57:14 »
Zgaduję, że w complex reactor, albo w refinery. Nie zajmuję się produkcją POSową od dobrych 2-ch lat.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:03:50 »
Z linka podanego przez Dormio:
Cytuj
(1) Unit of Unrefined Hyperflurite refines into (10) Units of Hyperflurite. This process can be performed at any station with refining services

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:09:34 »
Ok, dzięki, nie zobaczyłem tam hiperłącza ;p jak już się rozkręciłem z zadawaniem pytań to mam jeszcze jedno, czy da się silo z jednym materiałem podlinkować do 3 reaktorów z tymi samymi reakcjami?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:14:20 »
Sam też nie doczytałem i w dalszym ciągu nie wiem co potrzeba by dostać unrefined.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:21:13 »
100 chromium i 100 vanadium

shadd

  • Gość
Odp: TNQ - Posy
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:23:27 »
Na cykl potrzebujesz:
100 x Chromium
100 x Vanadium

Z reakcji w simple reactor array otrzymujesz
1 x Unrefined Hyperflurite
95 x Vanadium

1 Unrefined Hyperflurite refinujesz normalnie w stacji i daje Ci to 10 x Hyperflurite.

Łącznie te 10 jednostek Hyperflurite kosztuje:
100 x Chromium
5 x Vanadium