Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 189465 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #490 dnia: Marzec 12, 2011, 11:51:30 »
Paki asteroid spawnuja sie po dt (czyli za jakieś 40 minut znowu tam beda. Te w twojej okolicy musiał wyrzreć jakis gornik psychopata do zera i dlatego masz puste lokacje. Drugie wyjaśnienie jest takie że poprostu na overviu nie masz wyswietlania skalek które akurat sa na tym pasku (ale wtedy normalnie byłoby widać że są tam jakieś skałki)

Agenci
level - level misji jaki daje - 1 najlatwiejszy - 5 nie podchodź bez gangu albo naprawde dobrego shipa z drogim fitem
quality to "jakość" agenta - wpływa na ilość lp i iskowego rewarda za misję. W high secu bez znaczenia w zasadzie, w low i null różnice są nader konkretne przedzial to od -20 do +20 przy czym skilami mozna zrobic ze efektywne quality będzie miało w okolicy 50

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

lkasprzak

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #491 dnia: Marzec 13, 2011, 21:53:44 »
witam

zrobilem sobie przerwe w skilowaniu dreja i zaczalem skilowanie thermodynamiki. Moje pytania:
1. Jak efektywnie uzywac overheatu?
2. Czy zawsze fitowac jakis heat sink i jak to w praktyce dziala? Ponoc heat sink to mit i pusty slot dziala rownie dobrze.
3. Jak dlugo mozna np. palic small dziala na thermo l4?
4. Moduly po wylaczeniu overheat stygna i moga powrocic do stanu 100%, czy trzeba je naprawiac za kazdym razem jak sie uzyje OH?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #492 dnia: Marzec 13, 2011, 22:03:55 »
1) zalezy od mmodułu który przepalasz: web / punkt / scrambl - przepalasz żeby mieć dłuzszy zasięg na nich -> złapać / utrzymać przeciwnika, działka topisz np jak mielisz pasywnego draka i właśnie doszłes do miejsca gdzie shild przestal opadać, żeby zlamać ten tank, repki żeby przez chwile tankować więcej niż ustawowo masz powiedziane.
2) odnosnie mitycznosci się nie wypowiem, natomiast fitowanie na przemian modułów które potencjalnie sie przepala i takich których sie nie przepala wydłuza mozliwy czas na przepalanie. Z tego wiem obrazenia wchodzą w moduły dopiero jak temperatura osiagnie na racku określony poziom, temperature generują przepalane mody, mody nie przeplane czesciowo chłoną cieplo wiec opoxniają proces
3) sprawdź w eft
4) stygnie rack, mmoduly jesli zebraly uszkodzenia potrzebują naprawy. Naprawiasz na stacji, lub specjalna pastą którą wozisz w ladowni

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #493 dnia: Marzec 13, 2011, 22:09:56 »
1. Jak efektywnie uzywac overheatu?

Jak ci potrzeba więcej mocy, to klikasz takie zielone, które jest w górnej części prawie każdego przycisku. Ewentualnie prawym i szukasz overheat w menu. Ewentualnie małe kółeczko z lewej strony, żeby kręcić wszystkie w danej grupie.


Cytuj
2. Czy zawsze fitowac jakis heat sink i jak to w praktyce dziala? Ponoc heat sink to mit i pusty slot dziala rownie dobrze.

Ponoc

Cytuj
3. Jak dlugo mozna np. palic small dziala na thermo l4?

Tyle ile generator liczb losowych pozwoli.

Cytuj
4. Moduly po wylaczeniu overheat stygna i moga powrocic do stanu 100%,

Stygną.
Cytuj
czy trzeba je naprawiac za kazdym razem jak sie uzyje OH?

A jak sie uszkodzą, to trzeba dodatkowo naprawić.

lkasprzak

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #494 dnia: Marzec 13, 2011, 22:21:53 »
ok dzieki za szybkie info :)

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #495 dnia: Marzec 26, 2011, 01:54:48 »
Za pomoca EveMon można zobaczyć kolejkę skilli wymaganych na dany fit/ship/moduł, czy jest jakiś program który pokazuje jakie skille działają na efektywność danej części a nie tylko na możliwość jej używania?

HammerSnake

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #496 dnia: Marzec 26, 2011, 02:01:56 »

Ranshe

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #497 dnia: Marzec 26, 2011, 02:05:11 »
EFT zalinkowane wyżej, aczkolwiek nie jest to tam do końca intuicyjne - klikasz na zafitowany moduł i Change Affecting Skill.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #498 dnia: Marzec 26, 2011, 03:21:35 »
albo ppm na moduł z listy wyboru i trzecia zakładka w okienku ma skile wymagane + skile wpływajace na modół (za wyjątkiem skili które na modół wpływaja pośrednio poprzez statek np na drony dominiksa wpływa skill gallente battle ship, ale nie jest to pokazane bo skil tak działa nie ogólnie a wybiurczo na drony używane przez 3 statki tylko )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zgudi

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #499 dnia: Marzec 26, 2011, 10:49:20 »
Ja osobiście jestem zwolennikiem, wyciągania wszystkich skilli od damage na 5, z czasem będzie taki jak na ciągłej przepałce ze słabszymi skillami

Bajzel

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #500 dnia: Marzec 26, 2011, 15:55:32 »
Siemka

Właśnie zalogowałem się na forum - własnie będę próbował 3 raz podejść do EVE.
Trzeci dzień czytam różne artykuły na temat tworzenia postaci i niestety ciągle nie mogę się zdecydować.
Mam serir pytań pomocniczych, które powinny mi pomóc.

Na starcie powiem że odrzuciłem już dwie rasy Gallente oraz Caldari dlaczego?
Z tego co czytałem jedna z nich ogólnie jest odrzucana jako rasa do pvp (ich statki), dodatkowo nie lubię rakiet dronów itd.

Zostało na celowniku Amarr oraz Minmatar.

Generalnie idea jest taka nie ma znaczenia jaką rase wybierzesz wszyscy mają te same rasy, a każdy może nauczyć się wszystkich skilli wymaga to tylko czasu.
Niestety dla mnie czas jest ważnym kryterium - ponieważ mam stosunkowo go mało.

Czytałem że:
1) Rasa Minmatar potrzebuje więcej czasu (skillowania) aby być efektywną - ponieważ korzysta czasem z dwóch typów broni np rakiet + canonów czy znacznie wydłuża to czas skillowania?
2) Rasa minmatar może tankować zarówno schieldem jak i pancerzem oznacza to że musze wyskilować to i to?
3) Rasa minmatar ma generalnie bardzo dobre statki we wszystkich klasach oprócz największych statków (są wszechstronne - mówiąc najlepsze mam na myśli średnio najlepsze)?
4) Gdzieś wyczytałem (na tym forum) że granie rasą Amarr na początek to trochę pod górkę zarówno dla pvp jak i pve... niestety nie mogłem znaleźć odpowiedzi - jest ktoś w stanie to rozwinąć?
5) Wszędzie piszecie że nie ma znaczenia jaką rasę wybierzesz ale powiedzmy, zaczynam minmatarem szkole sobię skille związane z broniami projectile? to oznacza ze jak przesiade sie do statku amarskiego to musze skillowac bronie typu "laser" od poczatku a tamten czas jest jakby stacony?

Parę pytań dodatkowych:
6) jeśli mielibyscie okreslić jednym zdaniem ktora rasa bedzie szybciej grywalna (mniej rzeczy do wyskillowania w pvp) to którą byscie wybrali? Wiem że wszystko zależy ale proszę o krótką odpowiedz.
7) Czy istnieje w grze rodzaj rasizmu? Powiedzmy nie latam z Minmatarami bo to niewolnicy? - śmieszne pytanie ale po to jest ten dział

Jeśliby ktoś miałby ochotę odpowiedzieć na inne głupie pytania, albo troche poopowiadać mi o Eve z chęcią skorzystałbym z jakiegoś komunikatora typu skype, mumble czy cokolwiek?
Naczytałem się już od cholery róznych artykułów i mam już dosyć :)

W każdym razie dzięki i pozdrawiam.




Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #501 dnia: Marzec 26, 2011, 16:53:16 »
1. To nie jest prawda, rakiet uzywa tylko kilka statkow i to niekoniecznie najlepsze w swojej klasie wiec brak wytrenowanych rakiet nie ogranicza twojej skutecznosci jako Matara. typhoon i Huggin "wymagaja" rakiet/torped.

2. I tak po pewnym czasie wytrenujes zi to i to wiec bez znaczenia czym dana rasa tankuje , po prostu matarzy posiadaja statki na tyle sensowne ze mzoesz budowac je w oparciu o shield jak i o armor i bardzo dobrze spelniaja swoja role. Reszta ras jest w tej kwestii bardziej ograniczona.

3. Ja bym powiedzial ze wszystkie maja bardzo dobre lub dobre dotyczy to takze battleshipow , informacja o gorszych BS-ach ma jakies 2 lata gdy wszyscy krzyczeli "Amarr!!!!!!!". To oznacza ze latwiej powiedziec jakie statki sa slabe niz np w przypadku gallente gdzie mozna by wymieniac dlugo jaki okret mozna sobie darowac.

4. Brednie bez poparcia.

5. Imo nic nie tracisz, ja po okolo 2 latach gry moge latac statkami juz w zasadzie 3 ras wraz z ich uzbrojeniem i jest sens w czyms takim bo kazda rasa ma jakies statki unikatowe ktorych nei da sie zastapic.

6. Rasa postaci jest w grze calkowicie bez znaczenia, jesli chodzi o statki jakimi sie lata to ja tylko odradzam gallente . Dla tych 3 czy moze 4 przydatnych do czegos sensownego statkow nie ma co sie mordowac dlugie miesiace  z nimi :D

7. raczej nie chociaz znam korporacje ktore np wymagaja latanie okretami tylko konkretnej rasy ale to sa znikome przypadki na wymarciu.




Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #502 dnia: Marzec 30, 2011, 18:00:15 »
Podstawowe skille takie jak Enginering, Electronics, Energy Management, Energy Grid Upgrades, Mechanic itp mam na levelu 4 (Hull Upgrades na 5) i teraz zastanawiam się. Czy powinienem je jak najszybciej zrobić na lvl 5 blokując sobie kolejkę nawet na 14 dni jednym skillem czy też lepiej na razie je odpuścić i skillować mniej czasochłonne rzeczy z gunnery i inne skille wpływające na wydajność statku/fitu?

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #503 dnia: Marzec 30, 2011, 18:05:20 »
Podstawowe skille takie jak Enginering, Electronics, Energy Management, Energy Grid Upgrades, Mechanic itp mam na levelu 4 (Hull Upgrades na 5) i teraz zastanawiam się. Czy powinienem je jak najszybciej zrobić na lvl 5 blokując sobie kolejkę nawet na 14 dni jednym skillem czy też lepiej na razie je odpuścić i skillować mniej czasochłonne rzeczy z gunnery i inne skille wpływające na wydajność statku/fitu?

Eng i Ele tak, reszta niekoniecznie dodatkowo Weapon Upgrades V i Advanced Weapon Upgrades IV Cie czeka jak zaczniesz fitowac moduly T2

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #504 dnia: Kwiecień 05, 2011, 17:44:21 »
Przesiadłem się w Drake, lata się tym bardzo fajnie ale zżera to strasznie dużo rakiet (w sumie nie dziwne). I tak się zastanawiałem czy warto kupić blueprint na Thunderbolt Heavy Missile i robić je samemu (jeden daje jakieś 150000, za taką ilość musiałbym zapłacić ponad 6 mln na markecie przy cenie 41 za sztuke). Koszt tego blueprinta na markecie z tego co widzę około 1-1,2 mln. Materiały mam z salvagingu wraków z misji.

Warto nie mając skilli w produkcji czy też jednak lepiej sprzedać materiały i kupować na markecie?

I przy okazji jakie skille warto potrenować aby wytwarzanie  stało się bardziej opłacalne?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #505 dnia: Kwiecień 05, 2011, 19:41:32 »
skile
production eficency (redukje koszt w minerałach) mass produktion i wersja advenced (za każdy poziom dodatkowy slot produkcyjny do tego jednego co juz masz), ewentualnie suply chine menagment (zwiększa odległość z której ożesz wstawić pracę (l1 pozwala Ci nie być na statcji a tylko w systemie kolejne daja iles tam jmpów)

Opłacalność zależy od tego jak dużo masz tych minerałów i ile byś dostał za kamienie których nie sprzedasz a przeznaczysz na produkcję, opcjonalnie jak daleko dymać musisz na zakupydo amarr, jita czy innego rens

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #506 dnia: Kwiecień 05, 2011, 21:54:29 »
Hmm, wytrenowanie skilli pod produkcje trochę zajmie i się zastanawiam czy nie lepiej alta pod to zrobić  :(

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #507 dnia: Kwiecień 05, 2011, 22:00:42 »
Tak naprawde amunicje możesz spawać i na 0 skilu, znaczenie zaczyna ma to mieć przy naprawdę masowej produkcji amunicji - takiej liczonej w milionach
A jeśli nie chcesz stracić to ewentualnie wbij ten eficency (wzglednie krótki) , koeljny myk na oszczedności (ale nie na dłuższą metę) to kupienie na kontraktach bpc max run i z me w okolicy 100

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Saandorin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #508 dnia: Maj 13, 2011, 14:14:36 »
Po dłuższej przerwie wróciłem do gry, nie mam jednak zbyt dużego doświadczenia  szczególnie jeżeli chodzi o pvp, wcześniej też grałem tylko parę miesięcy bez dokładnej specjalizacji jako caldari trochę miningu trochę misji, uzbierałem tylko 3.5miliona skill punktów drake (prawie cały t2, lub raven z podstawowym sprzętem)
Jako że misje nie do końca mi się podobają chciałem zapytać o pvp szczególnie solo pvp, czytałem że pilgrim jest najlepszym statkiem do solowania, i tu moje pytanie czy lepiej dla mnie będzie jak  zacznę nowym altem na tym koncie czy lepiej założyć nowe konto zacząć od początku skilowanie pod ten statek, czy zostać na moim Caldaryjskim mainie i po prostu doskilować się pod ten statek?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #509 dnia: Maj 13, 2011, 14:20:09 »
Na tym koncie mimo skili niekoniecznie pvp masz już rtroche podstawowych skili itp -> szybciej zaczniesz zabijać, więc moim zdaniem jak chcesz wrucić reaktywuj konto.
W temacie uber solo pvp pawn mobili to za chwile dostaniesz milion statków ktore wedle postujacego są jedynie słuszne a cała reszta to wieśniaki bez nawet podstawowej wiedzy w tym temacie więc sie tym nie sugeruj i znajdź własny styl na poczatek rozbijając się jednostkami t1 (pilgrim z fitem może Ci w tej chwili zaciążyć nawet 200kk na walecie...

I jeśli jeszcze nie byłeś lub przerwa była naprawdę długa polecam Unseen Ackademy, poza przypomnieniem podstaw mamy dwa szkolenia o profilu pvp robione przez specjalistów z BUFU (powiedzmy standard pvp) i Voodoo (piractwo)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

HammerSnake

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #510 dnia: Maj 13, 2011, 14:21:41 »
Zanim pilgrimem będziesz mógł sensownie latać solo to zejdzie ci pół roku albo rok skillowania od zera ( w moim przekonaniu rok zakładając ,że po drodze człowiek chce czymś latać jeszcze).

Nie ma czegoś takiego jak najlepszy statek w tej grze. Jeden powie, że najlepszy do solo jest cynabal inny powie, że dramiel, a jeszcze inny, że jakaś inna fryta.
Równie dobrze możesz się bawić i pompować adrenaliną latając solo deska, frytą t1,t2 etc.

No i latanie bez żadnego doświadczenia w pilgrimie może się skończyć serią wtop i qutinieciem gry.

Edit:
Cytuj
Na tym koncie mimo skili niekoniecznie pvp masz już rtroche podstawowych skili itp -> szybciej zaczniesz zabijać, więc moim zdaniem jak chcesz wrucić reaktywuj konto.
W temacie uber solo pvp pawn mobili to za chwile dostaniesz milion statków ktore wedle postujacego są jedynie słuszne a cała reszta to wieśniaki bez nawet podstawowej wiedzy w tym temacie więc sie tym nie sugeruj i znajdź własny styl na poczatek rozbijając się jednostkami t1 (pilgrim z fitem może Ci w tej chwili zaciążyć nawet 200kk na walecie...

I jeśli jeszcze nie byłeś lub przerwa była naprawdę długa polecam Unseen Ackademy, poza przypomnieniem podstaw mamy dwa szkolenia o profilu pvp robione przez specjalistów z BUFU (powiedzmy standard pvp) i Voodoo (piractwo)
+1
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2011, 14:29:37 wysłana przez HammerSnake »

Saandorin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #511 dnia: Maj 13, 2011, 14:37:48 »
Rozumiem że zanim będę mógł latać Pilgrimem minie dużo czasu, myślę że do tej pory zdobędę wystarczającą ilość doświadczenia żeby go używać, i dlatego pytałem jak za niego się zabrać, cz po przez nowa postać czy po przez starą, myślę też że pomysł z unsen accademy jest całkiem dobry.
To że nie ma najlepszego statku w grze to zauważyłem każdy ma swoje zdanie ;) i broni go zażarcie, ale za to większość zgadza się że Caldari nie nadaje się do solovego piractwa, stąd też moje pytanie, Czy opłaca się wbijać okręty innej frakcji na Caldaryjskiej  postaci czy lepiej wybrać odpowiednią rasę która ma większy wybór jeżeli chodzi o kadłuby do pvp.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #512 dnia: Maj 13, 2011, 14:48:49 »
Caldari ma pare statków do pvp w tym na upartego i do solo
kwestia ceny i kwestia olatania oraz skili.
A jak naprawde chcesz sie bawić w solo to cros na co najmniej jedną dodatkową rasę zrobisz wcześniej lub później (wcześniej imo) ale nie jest to potrzeba na już zaraz

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Saandorin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #513 dnia: Maj 13, 2011, 15:09:58 »
Ach dziękuje :)
Jeszcze jedno pytanie, gdy ostatnio grałem stworzyłem parę instalacji na planetach, nie wiem na ile się to zmieniło ale nie mogę aktywować produkcji w kopalniach. Czy działają one automatycznie? Szukałem też odpowiednich informacji ale tez nie mogę tego znaleźć a raczej przekopanie przez nie zajmie mi prę dni, A było nie było jest to jakieś źródło dochodu zawsze 

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #514 dnia: Maj 13, 2011, 15:17:41 »
PI dostało jedną poważną przebudowe w stosunku do wersji pierwotnej i dotyczyło to własnie wydobycia. Teraz masz jeden ekstraktor oraz kilka głowic kopiacych, najlepiej wybórz wszystko poza centrum i jeszcze raz rozstaw

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #515 dnia: Maj 13, 2011, 15:29:51 »
tipsy na paznokcie które będziesz obgryzać przy okazji PI:
- zlej linkowanie CC z infrastrukturą - w zasadzie do niczego nie jest Ci potrzebne
- na magazyn wykorzystaj launchpad - szkoda tracić PG/CPU na magazyn
- głowice (ekstraktory) niech wykorzystują wspólne linki
- nie ma sensu używać więcej jak 2-3 głowice na ekstraktor, bo zbyt mocno rośnie zużycie PG/CPU
- lepiej wyspecjalizować planetki na wydobycie i na produkcję
- głowice mają całkiem spory zasięg, więc ekstraktor nie musi być lokalizowany w pobliżu najlepszego złoża (oszczędność PG/CPU na linkach)
- co jakiś czas możesz trafić na hotspoty - super złoża - niestety tymczasowe
- złoże się wyczerpuje w czasie, wg moich doświadczeń okresy nie dłuższe niż 24h pozwalają na utrzymanie stabilnego i w zasadzie niezmiennego poziomu wydobycia
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Saandorin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #516 dnia: Maj 13, 2011, 15:42:48 »
oo Dzięki wielkie bardzo pomogłeś

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #517 dnia: Maj 13, 2011, 15:45:49 »
Nie dziękuj. Będziesz mnie przeklinać jak się okaże, że masz tony stuffu którego nie możesz zużytkować i masz generalnie dosyć cotygodniowego odbierania urobku z planet  :P
Niektórych rzeczy mam dziesiątki mln-ów uzbierane i póki co brak pomysłów co z tym dalej robić - przyjdzie sprzedać za bezdurno, bo przetwarzać się chwilowo nie opłaca  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #518 dnia: Maj 21, 2011, 20:24:39 »
Mam takie nietypowe pytanie - w noob garden znajduje się dział  "poradniki" a w nim kilkanaście postów opisujących jakieś poradniki tylko że ja tam nie mogę znaleźć samych poradników, gdzie one są?

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #519 dnia: Maj 21, 2011, 20:45:05 »
Najwyrazniej linki sie zdezaktualizowaly, a o ktory konkretnie Ci chodzi, moze bede mial u siebie to Ci wystawie

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #520 dnia: Maj 21, 2011, 20:46:44 »
Mam takie nietypowe pytanie - w noob garden znajduje się dział  "poradniki" a w nim kilkanaście postów opisujących jakieś poradniki tylko że ja tam nie mogę znaleźć samych poradników, gdzie one są?
Ciii, ostatnia osoba która żądała odpowiedzi na to pytanie zniknęła w tajemniczych okolicznościach... (i już nawet zapomniałem gdzie go zakopaliśmy)
Tamten dział to trochę relikt, jednej z poprzednich odsłon centrali. Część poradników mimo wszystko działa, część zniknela z poprzednimi mutacjami portalu. Groźbą nakazu zrobienia tam porządku straszymy moderatorów, jak sie opindalają ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #521 dnia: Maj 21, 2011, 20:54:24 »
W takim razie jeśli ma ktoś linki do aktualnych poradników z tamtego działu to bym poprosił , najlepiej po polsku ,ale po angielsku też mogą być.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #522 dnia: Maj 21, 2011, 20:59:49 »
Generalnie dział jest do remontu. Poza dwoma pierwszymi na liscie chyba kazdy jest juz nieaktualny w czesci lub całości. Daj zagadnienie którego poszukujesz to postaramy się cos Ci dać (jesli mamy takie dane)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #523 dnia: Maj 21, 2011, 21:14:27 »
Właściwie to potrzebuje informacji zawartych w jakichś poradnikach o albo samych informacji :
- fitowaniu Amarrskiego krążownika  Maller pod misję 2 poziomu z uwzględnieniem walki na dystans krótki  i długi
- jakim okrętem  dostępnym dla trial najefektowniej i gdzie bić tzw. "raty" i salvagowac ich wraki
- jakim okrętem  dostępnym dla trial zacząć bawić się w wydobywanie skałek i gdzie to robić (co się najbardziej opłaca ) na tym etapie.

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #524 dnia: Maj 21, 2011, 21:21:19 »
Co do poradników jeżeli angielski to nie problem jest taki jeden co ładnie wyjaśnia podstawy Eve:

http://www.isktheguide.com/