Autor Wątek: TNQ - Przemysł  (Przeczytany 69855 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 14, 2012, 14:49:56 »
Może jak wyjdę na swoje to będę kontynuował.

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2



Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 21, 2013, 07:59:37 »
Jak wyprodukować itemy meta 2-4?

Jak się produkuje "construction blocks"? Są potrzebne do produkcji statków T2 a nigdzie nie ma blueprintów do nich...

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 21, 2013, 08:21:46 »
Itemy meta 2-4 "produkuje" się na misjach, anomalkach i wszędzie gdzie da się odstrzelić czerwony krzyżyk oznaczający statek npc. Należy to jeszcze oczywiście zebrać. Inna możliwość - dać buy ordery na markecie gdzie dużo ludzi misji robi z ceną 2x niższą niż kosztują w skupie w amarr czy jita, może się ktoś trafi.
Construction block to produkt z planet, całkiem prosty do zrobienia. Potrzebujesz planetę z heavy metals i tę samą albo inną z base metals, heavy przerabiasz na toxic, base na reactive, a z tego składasz już na gotowo construction blocks
http://eve.stratics.com/neocom/planetary-interaction/
http://eveplanets.com/eve/components/index/show/Construction+Blocks
http://www.hst-soft.de/korai/Eve_PI_Diagrams_v1_4.pdf

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 21, 2013, 10:58:25 »
A czego potrzebuję żeby wykonać takie "złożenie", bo blueprintów do tego nie ma?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 21, 2013, 11:15:47 »
plany na takie rzeczy wbudowane są w fabryke na planecie. Wybierasz po prostu co ma być robione, na tej podstawie fabryka generuje zapotrzebowanie i tyle. Poczekaj w UA do szkolenia z PI tam jest to dokładnie omawiane, lub poczytaj eve wiki

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lagu

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 15, 2013, 22:31:27 »
Jesli uzyje blueprint do wyprodukowania np statku to czy juz zawsze bede mogl produkowac identyczny i bede potrzebowal tylko materialow??? Cos w stylu L2;p czy system jest inny?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #111 dnia: Czerwiec 15, 2013, 22:33:56 »
System jest taki, że zawsze potrzebujesz bluprinta.
Kopie się zużywają, a oryginały nie, do tego możesz je ulepszać.

huzarius

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 01, 2013, 22:05:32 »
 ???

  Czy można produkować rzeczy z Trade Goods? Np. Carbon czy Spirits?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 01, 2013, 22:22:07 »
Raczej nie, bo i po co.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

huzarius

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #114 dnia: Grudzień 01, 2013, 23:32:40 »
Dla kasy, dla kasy...

  W sumie to było też pytanie kontrolne jak bardzo złożona jest ta gra.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #115 dnia: Grudzień 01, 2013, 23:44:20 »
To sprzedają i kupują NPC. Generalnie są to śmiecie bez znaczenia dla gameplay.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #116 dnia: Grudzień 02, 2013, 11:43:48 »
Są dragi i nawet działanie mają ok, szkoda że spirytu nie da sie pic  8) Dawał by +3 do nieśmiertelności i +2 do niewidzialności ale wydzenie było by nieostre a ship latał zygzakiem  >:D
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #117 dnia: Grudzień 02, 2013, 11:56:35 »
Są dragi i nawet działanie mają ok

Brałeś? ;)

Bo mi się wydaje, że te NPC dragi mają tylko takie działanie, że są kontrabandą. Fazy na tym nie zbudujesz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #118 dnia: Grudzień 02, 2013, 12:01:10 »
Brałeś? ;)

Bo mi się wydaje, że te NPC dragi mają tylko takie działanie, że są kontrabandą. Fazy na tym nie zbudujesz.

Ja raz brałem syntetyka. Są one legalne w Hi&Low.
Faktycznie dają kopa (słabego w przeciwieństwie do Improved i pozostałych wariantów), ale jednak...  8)


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

[BU FU] Karas

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 250
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ann Karas
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #119 dnia: Grudzień 02, 2013, 14:08:34 »
sirous pFauper nawet nie wydokuje bez dragow w cargo. nie musi ich nawet uzywac, natomiast wazne jest aby je mial gdy spadnie... dobrze sie to prezentuje na KM : ]
"mam go w kierunkowym na 1 planecie w 180*"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 02, 2013, 14:44:11 »
sirous pFauper nawet nie wydokuje bez dragow w cargo. nie musi ich nawet uzywac, natomiast wazne jest aby je mial gdy spadnie... dobrze sie to prezentuje na KM : ]

Ja tam wożę sobie pieski jako maskotki (slavers). Widocznie nie jestem "sirius enufff" :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #121 dnia: Grudzień 02, 2013, 15:03:56 »
Najlepsze jest Quafe Zero: bonus do namierzania pomaga w zawhorowaniu się na jak największą liczbę maili, a bonus do speeda zmniejsza szansę spadnięcia. :D

Zderzomir Shepherd

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zderzomir Shepherd
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwiec 11, 2014, 08:40:51 »
Czasami zapuścisz 10 inwencji i wyjdzie ci tylko jedna a czasami zapuścisz 10 i wyjdzie ci 9 odpowiednie skile zwiększają szanse na powodzenie tej operacji.
Na każdym BP masz opisane jakies skile sa wymagane i najlepiej mieć to na 5 dla przykładu dla Caldarskiego statku to będzie
-Mechanical Enginiering
-Caldari Encyption metod
-Caldari Starship Enginiering

BP ubgradowane i Kopie można zakupić tylko z kontraktów i tam należy ich szukać. Gdy kupujesz BP jest on spakowany jak statki i jakiekolwiek użycie (produkcja ,zrobienie material lub production eficency) powoduje jego rozpakowanie i w tym momencie możemy go sprzedać tylko przez kontrakty

Norbi Wroclawianin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 28, 2014, 09:21:38 »
Witam
Jak już jesteśmy przy produkcji to może ktoś mi powie jak wynająć robotników(team) męczę się już jakiś czas -widzę licytację ale za nic mi nie wychodzi -podaję info o systemie , podaje kwotę i nie mogę zatwierdzić coś robię źle ale co?