Autor Wątek: TNQ - Przemysł  (Przeczytany 47244 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 26, 2009, 20:20:46 »
BPO T2 można łatwo kupić od graczy. Teraz jest na to dobry moment bo przy ciężkich wojnach właściciele BPO T2 sprzedają je żeby kupić sobie na szybko kilkadziesiąt dodatkowych dreadów.
Sprawdź sobie tutajl
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=channel&channelID=109595
Szukaj w tytułach słów BPO i T2

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 27, 2009, 09:04:48 »
A jak mam rozumiec w contractach  na blue printach pisze Runs - wiadomo liczba cyklow produkcji
Material level ?
productiviti level ?
ktora opcja odpowiada za liczbe jaka mozna wyprodukwac 

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 27, 2009, 09:48:01 »
To są BPC.
runs wyznacza ilość produktów.
material level oznacza koszt produkcji (ujemny - duże straty, 0 - 10% strat, dodatni - straty są zbieżne do zera).
productivity level - prędkość produkcji, przy BPC ma marginalne znaczenie.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 27, 2009, 10:11:14 »
To są BPC.
runs wyznacza ilość produktów.
material level oznacza koszt produkcji (ujemny - duże straty, 0 - 10% strat, dodatni - straty są zbieżne do zera).
productivity level - prędkość produkcji, przy BPC ma marginalne znaczenie.
a Znasz moze warosci maxymalne ? Czyli jakie mozna osiagnac najlepsze jesli chodzi  czas i material?

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 27, 2009, 10:19:31 »
To zależy od produktu.
Bardzo dobre informacje na ten temat znajdziesz tu

Tomash Kovahlsky

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 601
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tomash Kovahlsky
  • Korporacja: Polish Task Forces
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 27, 2009, 10:22:34 »
Jezeli chcesz kupic BPC o "dobrym" ME, to podaje przykladowe wartosci, ktore sa ogolnie uwazane jako "dobre":

1) dla statkow Tech-1: ME 30 lub wiecej
2) dla modulow Tech-1: ME 50 lub wiecej
3) dla statkow i modulow Tech-2 z inwencji, ME -1 jest najlepszym ME jakie mozna osiagnac (kazdy punkt ME ponizej, dodaje Ci kolejne 10% do kosztow produkcji), jesli bedziesz mial BPC o ME 0 lub wyzszym, oznacza to, ze jest to kopia z BPO, i oczywiscie jest bardziej oplacalna w produkcji (choc czasami ceny takich BPC sa przesadnie wysokie i trzeba sprawdzic jaki bedzie koszt produkcji wliczajac cene tego BPC), ale nie na wszystkie statki Tech-2 sa BPO.

Jezeli natomiast chodzi o oplacalnosc kupowania BPO na Tech-2, to trzeba byc bardzo uwaznym co sie kupuje, gdyz sa one bardzo drogie. Zwykle kupno takiego BPO zwraca sie po roku do dwoch, zakladajac ciagla (nieprzerwana) produkcje tego modulu (no i oczywiscie jego zbyt). Trzeba pamietac, ze nie kazdy modul, statek czy amunicja sie dobrze sprzedaje, wiec zakup nieciekawego BPO T-2, moze spowodowac jedynie to, ze pozbedziesz sie kilku (do kilkudziesieciu) miliardow ISK, a w zamian bedziesz mial w hangarze bezuzyteczny przedmiot. Na pewno nie radze kupowac BPO T2, dopoki nie zdobedziesz dobrego rozeznania, co warto kupowac a czego nie, oraz nie zapewnisz sobie ciaglosci produkcji.
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2009, 10:30:12 wysłana przez Tomash Kovahlsky »

Morbius

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 27, 2009, 10:34:40 »
a czy BPC które otrzymałem z inwencji można jeszcze researchować żeby polepszyć ME czy to już kapiszon ?

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 27, 2009, 10:47:19 »
researchować to tylko w Erze ... tzn tylko BPO.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 27, 2009, 10:50:17 »
a czy BPC które otrzymałem z inwencji można jeszcze researchować żeby polepszyć ME czy to już kapiszon ?
Żadnego bpc nie można researchować :)
Przedwieczny.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 27, 2009, 13:10:13 »
dobre pytanie czy ponowne przepuszczenie BPO pomniejszy zapotrzebowanie na materialy? czy nie ma sensu tego robic ponownie?


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 27, 2009, 13:15:32 »
Z tego co wiem jeden cykl resercha nie da ci zadowalającego efektu... Wyżej masz ME i PE które są uznawane za bezstratne (uwzględniając skile produkcyjne oczywiście)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 27, 2009, 14:17:31 »
Z tego co wiem jeden cykl resercha nie da ci zadowalającego efektu... Wyżej masz ME i PE które są uznawane za bezstratne (uwzględniając skile produkcyjne oczywiście)
Nie są bezstratne, tylko uzasadnione ekonomicznie.  ;D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 27, 2009, 14:30:36 »
dobre pytanie czy ponowne przepuszczenie BPO pomniejszy zapotrzebowanie na materialy? czy nie ma sensu tego robic ponownie?

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=398536

MLCalc obliczy ci jakie jest perfect ME, jakie masz straty przy określonym ME, ile to kosztuje i parę innych rzeczy.

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 05, 2009, 08:46:27 »
jaki skill jest odpowiedzialny z zarzadzanie produkcja na odleglosc ?
Jak chce uruchomic produkcje o mi pisze ze jestem np 1 skok i nie mam odpowiedniego skila

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 05, 2009, 09:35:33 »
Supply Chain Management od levelu 2+ jeśli mowa uruchomieniu produkcji spoza systemu (level jeden pozwala nie przebywać na stacji / posie żeby odpalić produkcję w systemie) wyjąć produkcję i tak musisz "ręcznie"

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 05, 2009, 12:06:40 »
Oczywiście "wyjmowanie produkcji" też korzysta z tego skilla.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 05, 2009, 12:41:28 »
Supply Chain Management od levelu 2+ jeśli mowa uruchomieniu produkcji spoza systemu (level jeden pozwala nie przebywać na stacji / posie żeby odpalić produkcję w systemie) wyjąć produkcję i tak musisz "ręcznie"
W POSie nie można przebywać w takim sensie w jakim można na stacji.

Odpowiednikiem tegoż skilla dla research jest Scientific Networking.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

bartoon

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 07, 2009, 12:17:48 »
Co to znaczy  wchodzisz w produkcje  jakiego przedmioty i pisze np veldspar you 231 best czy perfect 312 .
1 Komputer mowi ze potrzeba mi 312 velda do produkcji 1 urzadzenia? 
2 ilosc velda szacuje po sumowaniu surowca ze wszystkich moich  magazynow w ktorych mam velda?

Ijeszcze jedno pytanko jak moza obnizyc koszty produkcji , jezeli po zakupie BPC plus zakup materialow na statek moje koszty wynosza 19 mln isk  a statek mozna kupic bez problemu za 15 mln  manufakturing jest zrobiony . Jak mozna jeszcze obnizyc koszty ?
Jezeli mam wydac wiecej na wyprodukowanie 1 szt.statku  niz go mozna kupic to gdzie tu sens  nawet jak kopie to wole sprzedac surowiec niz przeznaczyc go na produkcje
 

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 07, 2009, 13:04:04 »
Co to znaczy  wchodzisz w produkcje  jakiego przedmioty i pisze np veldspar you 231 best czy perfect 312.

Raczej odwrotnie, You 312, perfect 231.

Znaczy to tyle, że nie masz zrobionego na 5 skilla production efficiency. Gdybyś miał, to zużywałbyś tylko 231 tryta, a tak potrzebujesz 312.

Ijeszcze jedno pytanko jak moza obnizyc koszty produkcji , jezeli po zakupie BPC plus zakup materialow na statek moje koszty wynosza 19 mln isk  a statek mozna kupic bez problemu za 15 mln  manufakturing jest zrobiony . Jak mozna jeszcze obnizyc koszty?

1. Skill production efficiency, wyjaśniony wyżej.
2. Skill Industry. Skraca czas produkcji, a więc koszt wynajęcia fabryki.To jednak groszowe sprawy.
3. Kupuj dobre blueprinty. Im większe ME tym lepiej. w drugiej kolejności patrz na PE.
Ściagnij sobie jeden z programów, albo arkuszy do produkcji (jak zwykle polecam MLCalca) i sprawdzaj, czy cena BP nie przerasta zysku z lepszych atrybutów.
4. KUPUJ TANIE MINERAŁY!

Jezeli mam wydac wiecej na wyprodukowanie 1 szt.statku  niz go mozna kupic to gdzie tu sens

Te statki mogą być sprzedawane poniżej kosztów. Niektórzy ludzie uważają, że jak sami coś nakopią, to jest to za darmo. Idioci, ale przynajmniej mogę kupować tanie statki. :)

nawet jak kopie to wole sprzedac surowiec niz przeznaczyc go na produkcje

I to jest prawidłowe myślenie.  O0
« Ostatnia zmiana: Marzec 07, 2009, 13:10:05 wysłana przez Mona X »

DragLord

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 10, 2009, 22:12:11 »
Dobra.. to niech ktoś się jeszcze wypowie kto w tym siedzi... Czy taka produkcja (kupno bpc t2 + materiałów) może być opłacalna ? Na ile bardziej opłacalna jest inwencja + produkcja ? Czy może w ogóle nie opłaca się produkować tylko zająć inwencja i sprzedażą BPC ?
Od początku 2008roku do września/pażdziernika regularnie kupowałem BPC t2 i materiał na markecie i produkowałem z tego statki (95% to były hace/recony) i całkiem nieźle na tym wychodziłem (ale dopiero jak produkowałem około 40 statków tygodniowo).

Obecnie jedna osoba od nas się tak bawi i jakoś na tym wychodzi  :coolsmiley:

DaBlades

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 10, 2009, 22:28:06 »
Od początku 2008roku do września/pażdziernika regularnie kupowałem BPC t2 i materiał na markecie i produkowałem z tego statki (95% to były hace/recony) i całkiem nieźle na tym wychodziłem (ale dopiero jak produkowałem około 40 statków tygodniowo).

Obecnie jedna osoba od nas się tak bawi i jakoś na tym wychodzi  :coolsmiley:

Podobnie jak Drag (czysty zysk z 1 haca to było jakieś 10-20M zależy od cen). Choć z powodu braków dobrych BPC zająłem się również inwencją. Ogólnie jak ma się szczęście to się bardzo dobrze wychodzi na inwencji (mój rekord to 7/10 3run -3ME -3PE) ale jak się tego szczęścia nie ma to można utopić sporo kasy nie mając nic w zamian.
Czy się opłaca sprzedaż BPC... na marudera udało mi się za drugą próbą (koszt próby to chyba było jakieś 25M) i sprzedałem za 125M także się opłaca. Ale pewnie można by więcej zarobić produkując jeszcze shipa i sprzedając gotowy produkt.
Ogólnie polecam excela i liczenie ile zarobisz przy obecnych warunkach (cenach).

killav

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 13, 2009, 19:21:43 »
No więc witajcie.

Mam pewien problem dotyczący produkowania rzeczy za pomocą blueprintów. Wykonuje aktualnie misję, w której muszę wytworzyć Basic Robotics. Więc wykopałem surowiec, zrafinowałem go, wyskillowałem industrial i "zmanufakturowałem" blueprinta - lecz do mojego cargo holda, ani do itemsów na stacji nie wskoczyła owa rzecz - i co teraz?

Pozdrawiam.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 13, 2009, 19:32:38 »
Musisz wyjąć tą produkcję
czyli odpalić panel produkcji i tam powinna być opcja typu finish job czy jakoś tak
A tak na marginesie w dziale TNQ masz cały temat o blueprintach itp, jakbyś miał wątpliwości popatrz najpierw tam, chyba niewiele aspektów związanych z produkcją z bpo i bpc jeszcze nie było tam poruszonych

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yakrum

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 13, 2009, 19:33:57 »
W zakładce indrustry przycisk get job.

Ach nie zdażyłem
obecnie nieaktywny

killav

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 13, 2009, 19:39:19 »
Dzięki, dzięki - misja skończona. :)

Pozdrawiam.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 18, 2009, 11:21:07 »
To ja mam pytanko;
Jak to jest z rafinacją w POSach?
Te 75% na intensive array to maksymalna efektwność po skillach, minimalna efektywność przed skillami czy stała efektywność niezależna od skilli?
Czy implanty do rafinacji działają w tym przypadku?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 18, 2009, 11:26:33 »
To ja mam pytanko;
Jak to jest z rafinacją w POSach?
Te 75% na intensive array to maksymalna efektwność po skillach,

Tak.

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #62 dnia: Czerwiec 06, 2009, 00:40:15 »
Mam pytanie apropo obróbki bpo, na jakie poziomy podnieść me i pe? Ponoć jak są za wysokie to coś się psuje w nich.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #63 dnia: Czerwiec 06, 2009, 00:43:51 »
Nic się nie psuje, po prostu od pewnego poziomu nie ma to sensu bo nic się nie poprawia.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #64 dnia: Czerwiec 06, 2009, 01:27:17 »
Jeśli dostanę zgodę szefa  mogę ci na PM wysłać jakie standardy tych wartości mamy w SHCK. Wartości ME jeśli się nie mylę są w stanie dać wartość perfekt bez wysmakowanych skili, a  tylko z dobrymi

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

tomassz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nyu Qiusantus
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #65 dnia: Czerwiec 06, 2009, 01:29:40 »
Da się jakoś ustalić na którym poziomie nic się zmieniać nie będzie?

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #66 dnia: Czerwiec 06, 2009, 01:45:51 »
Na eve-guides jest podawane mniej więcej dla różnych BPO, np:
http://www.eve-guides.com/datadump/item.php?typeID=24693


YaAaR.is

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: YaAaR
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: C0ven
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #67 dnia: Czerwiec 06, 2009, 04:25:53 »
Da się jakoś ustalić na którym poziomie nic się zmieniać nie będzie?
Ściągnij sobie programy MLCalc lub EVEMEEP.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #68 dnia: Czerwiec 07, 2009, 22:42:00 »
Zacznij od MLCalca, MEEP to potężne narzędzie, ale jest z deka za skomplikowany i niedorobiony.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Przemysł
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 05, 2009, 23:23:41 »
Czy istnieje jakaś baza danych na temat komponentów do budowy rigów, z której dowiem się co mogę zrobić z konkretnego salvage'u?

Chodzi mi o to, żebym na przykład mógł zobaczyć listę wszystkich rigów, do produkcji których potrzebne są - dajmy na to "armor plates".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...