Autor Wątek: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami  (Przeczytany 73834 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #140 dnia: Sierpień 23, 2010, 10:46:12 »
Skutecznie bumpowaniem to można zatrzymać jakąś dużą krowę w rodzaju Orki, frachta, może dużego indyka. Z kolei bumpowanie - na solo - jakiegoś bojowego shipa może się bardzo źle skończyć bo wchodzisz w zasięg weba, scrambla, neuta... ba, przeciwnik może Ci nawet pokazać środkowy palec przez okno ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 08, 2013, 13:46:05 »
Solo PVP.

Co trzeba mieć żeby w ogóle się do takiej aktywności przymierzać?
Da radę (sensownie) frytą albo cepem czy bez BSa nie podchodź?


Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 08, 2013, 13:52:26 »
BSem na solo bym sie nie pchał. Bynajmniej nie na początek. Z czasem jakimś wymaksowanym z odpowiednim fitem można spróbować się pobawić, ale ryzyko powrotu w jajku i tak będzie bardzo duże.
Na początek fryta, potem jakaś frakcyjna, tudziez afka lub cep bedą o niebo lepsze. Bez dobrych skili na to, na starych graczy uważaj. Z pełnym t2 fitem i skilami pomocniczymi co najmniej na IV możesz już zacząć dobrą zabawę.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #143 dnia: Styczeń 08, 2013, 13:52:39 »
bsem akurat o solo ciężko. jesli chcesz sie pobawić to dolącz do milicji i fregata, cep, deska będą idealne. w grudniu miałem  47 killi solo i dużo frajdy z latania własnie takimi statkami.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

DrackUll

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #144 dnia: Styczeń 08, 2013, 13:56:13 »
w grudniu miałem  47 killi solo i dużo frajdy z latania własnie takimi statkami.

a ile losów? :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #145 dnia: Styczeń 08, 2013, 13:58:02 »
Solo PVP.

Co trzeba mieć żeby w ogóle się do takiej aktywności przymierzać?
Da radę (sensownie) frytą albo cepem czy bez BSa nie podchodź?

W Eve nie ma jednego shipa dobrego na wszystko ("I win button")

Shipa na solo dobierasz pod teren na jakim chcesz latać. Przykładowo, frytki i deski średnio nadają się do 0.0, bo najczęściej napotkasz tam BC-ki, które będzie ciężko ugryźć solo. Z kolei bez sensu latać czymś dużym i powolnym (BS) tam, gdzie jakiś gang może Cię złapać i szybko zezłomować.

Dodatkowo, solo PvP to najwyższa półka, taki swoisty end game. Czymkolwiek lecisz, miej to dobrze wyskillowane. Staraj się sam wybierać cele takie, które możesz zabić. I zawsze miej możliwość zerwania kontaktu, gdy zacznie się robić gorąco.

Ja od paru miesięcy latam po 0.0 w Gili - tank Drake'a na buforze, DPS Tier3 BC-ka, agility Cynabala. No, ale to nie jest tanie i wymaga sporo skilli.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #146 dnia: Styczeń 08, 2013, 14:16:03 »
trolok - lossów 3 x mniej niż killi średnio - uważam to za zajebisty wynik zwłaszcza że często to nie były walki 1v1 tylko 1vkilku. satysfakcja z zabicia harpią 3 thrasherów na raz czy gilą 4 cruzów t1 jednoczesnie pozostaje nawet mimo wtopy :)

w low secu też gila jest doskonała - chyba mój ulubiony statek do solo w rozmiarze cruza.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #147 dnia: Styczeń 08, 2013, 15:10:09 »
Cytuj
Solo PVP.

Co trzeba mieć żeby w ogóle się do takiej aktywności przymierzać?
Chara w statku którym chcesz solować, chara z comandem na 5 w t3 / comandzie do offgrid boosta, chara w falconie na wypadek kiedy gówno trafi w wentylator i trzeba taktycznie zrobić gtfo, przydatny jest też alt w znikofrejce do scoutowania i w przypadku bc i bs size shipów nie zawadzi char w covertowym indyku do taktycznych zrzutów cap boosterków :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #148 dnia: Styczeń 08, 2013, 15:12:28 »
Chara w statku którym chcesz solować, chara z comandem na 5 w t3 / comandzie do offgrid boosta, chara w falconie na wypadek kiedy gówno trafi w wentylator i trzeba taktycznie zrobić gtfo, przydatny jest też alt w znikofrejce do scoutowania i w przypadku bc i bs size shipów nie zawadzi char w covertowym indyku do taktycznych zrzutów cap boosterków :P
Zapomniałeś o charze do donoszenia zimnego piwa  8)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #149 dnia: Styczeń 08, 2013, 15:15:15 »
od tego jest samica w domu wytresowana na reagowanie na tajne hasło "podaj mi piwo kobieto" 8)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #150 dnia: Styczeń 08, 2013, 15:17:34 »
od tego jest samica w domu wytresowana na reagowanie na tajne hasło "podaj mi piwo kobieto" 8)
Samice ostatnio sie tak wyzwoliły że na taką grzeczną prośbę zaliczam dropa i headshot szmatą  :(
Pożyczysz swojej?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #151 dnia: Styczeń 08, 2013, 15:22:49 »
miała podobny defekt i nie przetrwała prób naprawy przy uzyciu zajebiście wielkiego klucza :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #152 dnia: Styczeń 08, 2013, 18:49:36 »
należy wprowadzić szariat i zamiast klucza będzie można naprawiać kamieniami :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #153 dnia: Styczeń 08, 2013, 21:10:02 »
Te żarty są naprawdę niesmaczne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #154 dnia: Styczeń 08, 2013, 21:20:57 »
Ale ja serio pisałem o tych altach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #155 dnia: Styczeń 08, 2013, 21:37:42 »
Wiesz... jestem PvPerem... rasizm, homofobia, pornografia to chleb powszedni... ale przemoc wobec kobiet? Nie dzięki ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #156 dnia: Styczeń 08, 2013, 21:52:49 »
A na Twoim kb setki, jeśli nie tysiące kobiet jako ofiary... ;]

Teraz po booście frej głupie slashery czy griffiny sieją popłoch :P
Cała prawda o moim graniu...


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #157 dnia: Styczeń 08, 2013, 22:07:08 »
Wiesz... jestem PvPerem... rasizm, homofobia, pornografia to chleb powszedni... ale przemoc wobec kobiet? Nie dzięki ;)
Przemoc nie, ale stręczycielstwo jak najbardziej? :P http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10917.0;topicseen

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #158 dnia: Styczeń 08, 2013, 22:19:26 »
Solo PVP.

Co trzeba mieć żeby w ogóle się do takiej aktywności przymierzać?
Da radę (sensownie) frytą albo cepem czy bez BSa nie podchodź?

Tu masz fajny blog, który może Ci pomóc w stawianiu pierwszych kroków na drodze do solo PvP: http://www.evealtruist.com/
Jak szukasz fitów, to przegląj eve-kill i szukaj czym lataja kolesie, ktorzy bawią się w solo PvP. Solo to nie mordowanie bezbronnej raciarki na anomalce i na starcie kazda ze stron ma 50 proc. na wygraną wiec spada sie czesto.
Wstap do milicji (unikaj Caldari) lub do RvB (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Red_Vs_Blue_%28RvB%29) ----> to najszybsza droga do pierwszych solo walk w najprostszych frejkach. No i nie boj sie tracic statki :)

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #159 dnia: Styczeń 08, 2013, 22:19:55 »
w low secu też gila jest doskonała - chyba mój ulubiony statek do solo w rozmiarze cruza.
Jakiś hincik w sprawie fita? Głównie o lowsloty pytam: jakieś nano, tak?
Pytam, bo skille na gilę to mam zrobione, ale solo to wsumie nie latałem wcale (trochę jak w milicji byłem, ale to frejki t1 i słabo mi szło :P ), a gilą to może bym polatał.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #160 dnia: Styczeń 08, 2013, 22:29:33 »
To jest ostatnia wersja:
http://kb.vergeofcollapse.com/?a=kill_detail&kll_id=19035

Przy okazji widać, ile jest w stanie maksymalnie wytankować - próbowałem dobić do gejta i zdechłem 300 m od bramy :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #161 dnia: Styczeń 08, 2013, 22:50:33 »
http://koza.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=15740963

w milicji używam innej - na close, teraz większość walk na plexach jest z bliska
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #162 dnia: Styczeń 08, 2013, 22:58:33 »
No, ale w obu fitach idea taka sama. :)
Dzięki.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #163 dnia: Styczeń 08, 2013, 23:09:54 »
No, ale w obu fitach idea taka sama. :)

No nie :)

Moja walczy na 30 km korzystając z faktu, że mój DPS nie jest w ogóle zależy od odległości. Azbuga woli raczej "in your face, bitch", ale z tym zawsze jest problem taki, że jak przegrywasz, to jesteś "za głęboko" żeby uciekać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #164 dnia: Styczeń 09, 2013, 08:49:50 »
Każdy wrzuca Gilę, wrzucę i ja!
http://kb.vergeofcollapse.com/?a=kill_detail&kll_id=17523

Btw, ten mały wampir cokolwiek daje, Sokół?

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #166 dnia: Styczeń 09, 2013, 09:21:30 »
Każdy wrzuca Gilę, wrzucę i ja!
http://kb.vergeofcollapse.com/?a=kill_detail&kll_id=17523

Med neut -> ciut więcej DPS z Rapid Launcherów. No i DC na shield shipie? Strata lowslota ;)

Btw, ten mały wampir cokolwiek daje, Sokół?

Ze dwa hurrki uciekły mi na strukturze, bo wyssali mnie tak, że nawet punkta nie mogłem odpalić.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #167 dnia: Styczeń 09, 2013, 09:37:55 »
Za dużo razy mi Damage Control dupsko uratowało, żebym pogardził nim nawet na shield shipie :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #168 dnia: Styczeń 09, 2013, 10:04:17 »
W życiu nie oddałbym trzeciego DDA wzamian za 10 sekund więcej życia. Jak kończy się shield i nie możesz odwarpować, to jesteś i tak w dupie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #169 dnia: Styczeń 09, 2013, 16:14:46 »
No nie :)
A bo jestem prostym caldaryjczykiem:
1. Rakiety? Są.
2. Osłony? Są.
3. Bonus statku? Drony. No to dać jakieś + moduły do dps.
Gotowe.

Ale tak - zauważyłem że fity są rózne i inaczej by się nimi latało.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #170 dnia: Styczeń 09, 2013, 20:08:36 »
Ostatnio rozważam zakup Ishtara i zabawę z Sentry, ale ciężej na nim zamontować Improved Cloaking Device, więc chyba spasuję :(

aciddrinker

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #171 dnia: Styczeń 11, 2013, 18:55:37 »
Chara w statku którym chcesz solować, chara z comandem na 5 w t3 / comandzie do offgrid boosta, chara w falconie na wypadek kiedy gówno trafi w wentylator i trzeba taktycznie zrobić gtfo, przydatny jest też alt w znikofrejce do scoutowania i w przypadku bc i bs size shipów nie zawadzi char w covertowym indyku do taktycznych zrzutów cap boosterków :P

Codzienność LOLseku, w każdym systemie booster, a jak to nie pomaga to solo zwala ci na łeb gang/blob.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #172 dnia: Styczeń 11, 2013, 19:27:58 »
Codzienność LOLseku, w każdym systemie booster, a jak to nie pomaga to solo zwala ci na łeb gang/blob.
E,  poza boosterami to blobik i Falcony są wszędzie. Ostatnio gdy byliśmy w Branch, zgankowany Drejk napisał nam na lokalu, że mamy 'wypierdalać', bo już się gang zbiera na nasze dwa Tengulce. Gdy się już wytoczyli ze stacji, stosunek sił był 'jedynie' 5:1 8D

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #173 dnia: Styczeń 11, 2013, 20:13:03 »
Z tymi boosterami w LS, to poza mylicyjantami, takie często to to znowu nie jest :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #174 dnia: Styczeń 11, 2013, 21:33:32 »
Wystarczająco częste żeby człowieka szlag trafił jak leci i faktycznie pruje walczyć po rycersku

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.