Autor Wątek: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami  (Przeczytany 73503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #105 dnia: Luty 12, 2010, 20:12:35 »
bardzo ogolne noobowe pytanie - przydatnosc nooba w pvp ?

pomijam roamy/ganki dla zabawy/treningu

na co moge sie w jakimkolwiek fleet pvp przydac oprocz tackla ?

myslalem np nad EW frytkami ale czy ma to sens? a jak nie to co innego?

(dodam ze mam w tym momencie raptem 4 mln SP i chodzi mi o role ktora moglbym pelnic w miare niedlugo a nie za 2 miechy skillowania)

amra

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #106 dnia: Luty 12, 2010, 20:37:39 »
Nie wielka, w gangu wiele nie zdziala bo glownie jako uczacy sie bedzia za  balast robil, a do tego nawdupia shipow na rattach.
Ale jak chesz aby korp  szedl w sile to trza sie z tym pogodzic i przeczekac jego noobowski okres bo zawsze jest szansa ze na dobrego PVPera wyrosnie. ;)

gregor40

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #107 dnia: Luty 12, 2010, 22:21:12 »
bardzo ogolne noobowe pytanie - przydatnosc nooba w pvp ?

pomijam roamy/ganki dla zabawy/treningu

na co moge sie w jakimkolwiek fleet pvp przydac oprocz tackla ?

myslalem np nad EW frytkami ale czy ma to sens? a jak nie to co innego?

(dodam ze mam w tym momencie raptem 4 mln SP i chodzi mi o role ktora moglbym pelnic w miare niedlugo a nie za 2 miechy skillowania)

Zależy od gangu. EW niegłupie, możesz potem rozwijać się w EW dalej. Albo dictory - przydasz się, ale killi nie natrzaskasz.

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #108 dnia: Luty 12, 2010, 22:42:05 »
bardzo ogolne noobowe pytanie - przydatnosc nooba w pvp ?

pomijam roamy/ganki dla zabawy/treningu

na co moge sie w jakimkolwiek fleet pvp przydac oprocz tackla ?

myslalem np nad EW frytkami ale czy ma to sens? a jak nie to co innego?

(dodam ze mam w tym momencie raptem 4 mln SP i chodzi mi o role ktora moglbym pelnic w miare niedlugo a nie za 2 miechy skillowania)

tackling (nie wazne kto trzyma punkt na celu poki statek nie ucieka nigdzie :)) i scouting (sporo od tego zalezy). EW raczej w lolnightach, a nie na powazne floty.
Beda wtopy, beda lzy, ale zawsze do przodu z wiedza i opanowaniem, a oto chodzi.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #109 dnia: Luty 13, 2010, 13:25:27 »
Nie wielka, w gangu wiele nie zdziala bo glownie jako uczacy sie bedzia za  balast robil, a do tego nawdupia shipow na rattach.
Ale jak chesz aby korp  szedl w sile to trza sie z tym pogodzic i przeczekac jego noobowski okres bo zawsze jest szansa ze na dobrego PVPera wyrosnie. ;)

z tym sie absolutnie zgadzam ale to nie do konca odpowiedz na moje pytanie, moze sie zle wyrazilem

nie chodzi mi o przydatnosc mnie jako pilota ( jak sie naucze latac to dobrze jak sie nie naucze to i miliard SP nie pomoze) chodzilo mi o przydatnosc postaci ok 5 - 6 mln SP

Albo dictory - przydasz się, ale killi nie natrzaskasz.

ten pomysl mi sie podoba, gralem troche w fantasy mmo bufferem/supportem i brak moich wlasnych killi pod warunkiem ze kumple killuja wcale mi nie przeszkadza
wg EVEmon - 24D do dictorow, chyba niedlugo zaczne, jak skoncze skille do passive tanka

reasumujac - tackle, dykty, scouting ( reconami jak rozumiem, ale do nich mam sporo skillowania, covert opsy?)

a assault frytki?

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #110 dnia: Luty 13, 2010, 13:39:01 »
Musisz tez miec gravithon physics na 1 i propulsion jamming na 5, zobacz sobie ile do tego potrwa. Cos mi mowi, ze z kolejne 20 dni jak nic.
Zreszta dyktor moze nieuwaznie zabic cala wlasna flote wiec potrzeba troche ogrania wlasnie w interceptorach, a wczesniej fregatach.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #111 dnia: Luty 13, 2010, 13:56:40 »
Musisz tez miec gravithon physics na 1 i propulsion jamming na 5, zobacz sobie ile do tego potrwa. Cos mi mowi, ze z kolejne 20 dni jak nic.

30 dokladnie :)

podalem czas do zwyklej dykty - 25 dni, do heavy - 55

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #112 dnia: Luty 13, 2010, 14:27:22 »
to jets modul na dykte. Do stawiania baniek. Bez niego to tylko niecolepszy destroyer.

A heavy to jeszcze cruiser rasowy na 5 (jak fregata na 5 dla zwyklej dykty)

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #113 dnia: Luty 13, 2010, 14:44:27 »
to jets modul na dykte. Do stawiania baniek. Bez niego to tylko niecolepszy destroyer.

Bez amunicji, która wymaga Astrometrics na 3 też. :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 19, 2010, 11:23:16 »
Zasady agro. Do tej pory wedle mojej wiedzy demolowanie czyjegoś wraku puszki skutkowało nalotem Concordu o ile właścicielem nie był war target. Tymczasem wczoraj kadet UA miał taką jazdę że po nieudanej próbie kasacji złodzieja (złodziej nawiał i standardowo próbował wrócić w czymś wredniejszym) musiał kitować w stacji około 2h ponieważ stale mu się odnawiało agro. Złodziej czekający pod stacją na kadeta stwierdził w rozmowie z nim że podtrzymywał agro kasując wrak za każdym razem kiedy timer się kończył, jak wraki odparowały "biedak" musiał zacząć mordować npc żeby mieć wraki do niszczenia.
Ktoś wie czy jest to możliwe w świetle mechaniki? Wraki na misjach flagowane są jako należące do korpa nie do konkretnego gracza, złodziej po ataku poszkodowanego może walczyć tylko z nim nie z całym jego korpem więc w teorii ich niszczenie (nie salvagowanie) to nielegalne agro za które jest pałowanie od gliniarzy...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 19, 2010, 11:53:35 »
Ktoś wie czy jest to możliwe w świetle mechaniki? Wraki na misjach flagowane są jako należące do korpa nie do konkretnego gracza,

Od kiedy?

Jak ten nubek wydokowywał, to tamten miał obwodkę czerowną, czy żółtą?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 19, 2010, 12:03:36 »
Nie wydokował ponieważ przez 2h przy próbie undock dostawał komunikat o tym że ma agro status, dopiero po tym czasie agro zeszło mu definitywnie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 19, 2010, 12:21:37 »
Ja tam myślałem, że aggro, to się dostaje na te 14 czy 15 minut po ataku i tyle. Miałem wczoraj podobnie. Znaczy się wpadł mi taki jeden na misję (przynajmniej nudno być przestało, bo już mnie trafiało :P ), zaczął sobie salvagować i podbierać co nieco z wraków. Na koniec misji miałem przynajmniej okazję sprawdzić, jak ten BS sie sprawdzi przy strzelaniu do "nieenpecowych" fretek. No i jakie skile taki strzał - d... i tyle :P  On poleciał, ja poleciałem, coś tam zrobiłem międzyczasie, timer aggro sie skończył. Potem wytaszczyłem jakąś fretę do przefitowania, poleciałem na zakupy, gdy tymczasem gość sobie w sąsiednim systemie bramę kampił typhoonem (dalej na czerwono). Niby nic, bo wraki zostały (zresztą misja kijowa była i nie opłacało się nawet po nie smieciarka lecieć), więc spokojnie mógł sobie przez pewien czas co rusz z każdego wraku coś podbierać. Ale spotkanie wtedy takiego automatycznie włącza także mi agresję? Taki efekt bazyliszka - spojrzysz na takiego i cap, zegarek tyka :D
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 19, 2010, 12:59:01 »
Za to że koleś Ci kradnie wraki tobie nie włącza się agro timer. Jak nie ma Cię na miejscu to nawet nie wiesz że gnojek coś Ci podprowadził tak długo jak nie spotkasz go na gridzie lub cyklicznie nie sprawdzasz lokala pod kątem tego czy ktoś nie jest oznaczony czaszką agresji wobec Ciebie. Agro timer Tobie zaczyna tykać kiedy podejmiesz agresję wobec tamtego. Powinien się również skończyć po 15 minutach od zerwania kontaktu bojowego, a to że koleś pod koniec tego czasu dalej będzie kradł wydłuży agro timer jemu nie tobie. W problemie jaki mieliśmy wczoraj był taki zonk że kadet miał ewidentnie agro po swojej stronie przez te 2h...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Calix

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:05:02 »
Khem khem... niedługo (2 dni) kończy mi się minmatar cruisers level 5, jestem także dumnym posiadaczem medium autocannon spec na 4 i supportu na 4/5. Szukam jakiś mądrych/cwanych rodaków którzy podpowiedzą na czym polega siłą Broadsworda z czym to się je (taktyka użycia) i na czym polega jego siła w małych gangach i dużych flotach. Z góry wielkie dzieki za każdą użyteczną informację

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #120 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:19:51 »
Khem khem... niedługo (2 dni) kończy mi się minmatar cruisers level 5, jestem także dumnym posiadaczem medium autocannon spec na 4 i supportu na 4/5. Szukam jakiś mądrych/cwanych rodaków którzy podpowiedzą na czym polega siłą Broadsworda z czym to się je (taktyka użycia) i na czym polega jego siła w małych gangach i dużych flotach. Z góry wielkie dzieki za każdą użyteczną informację
Generalnie nie polecam Ci latania HDictą bez skilla Heavy Interdictors na 5. Bardziej użyteczny będziesz w zwykłym dictorze :) No ale minni cruz na 5 otwiera Ci drogę do innego b. fajnego stateczku....  8)

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #121 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:20:46 »
Khem khem... niedługo (2 dni) kończy mi się minmatar cruisers level 5, jestem także dumnym posiadaczem medium autocannon spec na 4 i supportu na 4/5. Szukam jakiś mądrych/cwanych rodaków którzy podpowiedzą na czym polega siłą Broadsworda

Siła broadsworda polega na tym, że ma shield tanka i najlepszy zestaw resów na nim, przez co jak cię złapie, to strasznie ciężko zatłuc gada.

z czym to się je

Polecam Barrage, rocznik 2010 lub 2009.

(taktyka użycia) i na czym polega jego siła w małych gangach i dużych flotach. Z góry wielkie dzieki za każdą użyteczną informację

Taktyka użycia: ładujesz dwa infini pointy, działak, mwd, tank. Lecisz z gangiem albo flotą, stawiasz bańkę, albo łapiesz na infinipointa i drzesz się do mikrofonu: "MAM GO, TRZYMAM KOSMITĘ, NAPIE...LAĆ Z KARABINKÓW!!!!!".

Calix

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #122 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:29:43 »
Taktyka użycia: ładujesz dwa infini pointy, działak, mwd, tank. Lecisz z gangiem albo flotą, stawiasz bańkę, albo łapiesz na infinipointa i drzesz się do mikrofonu: "MAM GO, TRZYMAM KOSMITĘ, NAPIE...LAĆ Z KARABINKÓW!!!!!".
Ta i dostaje odpowiedź "What...?"
Pytałem poważnie. Czy fakt że generuję bańkę wokół mojego statku oznacza że mam się wmieszać w formację przeciwnika i liczyć na tank + logistyki żeby przetrwać? Mam wrażenie że to przypomina bojowe zapalanie cyno ("Cyno up... Do swidania rodina") może faktycznie zaHACzę się na Vagabondzie i Muninie...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:35:00 »
Cytuj
Pytałem poważnie. Czy fakt że generuję bańkę wokół mojego statku oznacza że mam się wmieszać w formację przeciwnika i liczyć na tank + logistyki żeby przetrwać?
Dokładnie to. Jak będziesz w centrum ich formacji to przytrzymasz największą liczbę bandytów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:36:14 »
Ta i dostaje odpowiedź "What...?"
Pytałem poważnie. Czy fakt że generuję bańkę wokół mojego statku oznacza że mam się wmieszać w formację przeciwnika i liczyć na tank + logistyki żeby przetrwać? Mam wrażenie że to przypomina bojowe zapalanie cyno ("Cyno up... Do swidania rodina") może faktycznie zaHACzę się na Vagabondzie i Muninie...
Jak masz włączoną bańke to nie możesz liczyć na logistyki...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwiec 29, 2010, 13:52:30 »
może faktycznie zaHACzę się na Vagabondzie

Mój pierwszy tydzień w Vagabondzie w lowsecu ustawiam bardzo wysoko w "best Eve experience".

Normalnie jak tygrys na polowaniu - wskakujesz, zaryczysz (znaczy decloak po skoku przez gejt) i tylko widzisz na d-scanie jak wszystko spieprza na SS-y lub stacje ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 29, 2010, 14:00:40 »
Ciężka dyktą to sie fajnie lata w małym gangu po WH. Szczególnie jak polujesz na tłukących akurat sleepersów. Jakbyś tam wpadł sabrem to często mógłbyś stracić shipa, zanim ten, na którym banie postawiłeś zdążyłby Cie zlockować :P Tu tank is power :)
No i tak jak napisano. Weź sie lepiej za HACe. Lepiej i bezpieczniej się tym lata. Do tego masz sporo mniej skilowania :)
No ale jak juz chciałbyś tego broadsworda to zadbaj by w gangu mieć kolegę z wypasionym shipem (najlepiej jakiś jakis fajny frakcyjny, bo od razu widać, że drogi). Zawsze jest szansa, że to on będzie wtedy primary :P
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2010, 14:24:04 wysłana przez Dux »
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


ThakRa

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #127 dnia: Lipiec 03, 2010, 12:36:34 »
Mam pytanie o missile typu fof, a własciwie o ich zachowanie w otoczeniu pełnym statków. Przykład: Mój korp ma wojnę, jestem w hi secu na bramie i nagle zostałem zjamowany, ładuje fof i strzelam... no i co się stanie? Czy one będą strzelać TYLKO do moich wrogów czy zaraz zwali mi się na głowę CONCORD bo trafią w jakiegoś całkiem neutralnego gracza lub może (co byłoby całkiem idiotyczne) mogą nawet trafiać w kolegów z mojego korpa/gangu? I druga sprawa - czy strzelają do najbliższego statku czy całkiem losowo sieją gdzie popadnie?

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #128 dnia: Lipiec 03, 2010, 13:07:45 »
fof - friend or foe, tzn, że atakują wszystko domyślnie celując

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #129 dnia: Lipiec 03, 2010, 13:41:26 »
fof - friend or foe, tzn, że atakują wszystko domyślnie celując

Przeczytaj co napisałeś.

Ładujesz FoF-a do launchera/-ów, aktywujesz moduł i teraz automatycznie atakowane jest to, co aggruje Ciebie ("redbox"). Nie potrzebujesz lockować celu, nie musisz przejmować się Concordem. Co do wyboru celu - albo najbliższy, albo najgroźniejszy, ale jak dokładnie to działa - nie wiem. Korzystałem może raz.

Zastosowania FoF-ów są właściwie tylko dwa:
- misje AFK (wpadasz, zbierasz aggro, odpalasz FoF i patrzysz na ekran tylko po to, żeby aktywować launchery po reloadzie)
- PvP jako obrona przed jammem (czyli jak Cię zjammują, ładujesz FoF-y i liczysz, że to zniechęci przeciwnika).



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

ThakRa

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #130 dnia: Lipiec 03, 2010, 13:47:26 »
Dzięki SokoleOko. O taką odpowiedź mi chodziło, bo ta poprzednia była trochę bez sensu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #131 dnia: Lipiec 03, 2010, 15:36:45 »
Cytuj
Co do wyboru celu - albo najbliższy, albo najgroźniejszy, ale jak dokładnie to działa - nie wiem. Korzystałem może raz.
Najbliższy, przy czym celem dla tych rakiet są również drony, wiec ja nie wiem jak ktoś kto wie jak to działa może uwazać ze załadowanie fof da mu jakieś szansy obrony przed jamującym przeciwnikiem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #132 dnia: Lipiec 04, 2010, 08:31:09 »
O czym Wy gadacie? Wielokrotnie podczas misji z gangiem co prawda kilka lat temu bylo zabfonione uzywanie fofá bo atakuje i wroga i kumpli friend or foe tzn niezaleznie czy przyjaciel czy wrog.... No chyba ze sie cos zmienlo ale ja swoich shipow do testow zuzywac nie bede.. Jak dla mniw robisz to na wlasna odpowiedzialnosc..

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #133 dnia: Lipiec 04, 2010, 08:57:31 »
O czym Wy gadacie? Wielokrotnie podczas misji z gangiem co prawda kilka lat temu bylo zabfonione uzywanie fofá bo atakuje i wroga i kumpli friend or foe tzn niezaleznie czy przyjaciel czy wrog.... No chyba ze sie cos zmienlo ale ja swoich shipow do testow zuzywac nie bede.. Jak dla mniw robisz to na wlasna odpowiedzialnosc..

Przetlumaczy ktos?
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #134 dnia: Lipiec 04, 2010, 10:04:41 »
Wydaje się kolega twierdzi iż pociski fof są znacznie bardziej zje**** niż większość nas uważa bo generalnie lecą w dowolny obiekt najbliżej statku, nieważne czy agro jest czy nie ma, czy jest to członek gangu czy wraży npc.

Cokolwiek myślę o tych pociskach aż tak gówniane one nie są. One tylko:
- mają gówniany damage (około 2/3 pocisku t1 przy skilu fof na 5, nie pamiętam jak z ich właściwościami lotnymi)
- walą w najbliższy cel
- kolejna salwa niekoniecznie idzie w ten sam cel
- żeby tego użyć przeciw jamerowi w pvp, jamer musi być jedynym agrującym celem, lub najbliższym w przypadku w którym celów z agro jest więcej

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #135 dnia: Lipiec 05, 2010, 08:19:40 »
Niewiem jak jest z kolegami we flocie, ale jak jakies 2 tygodnie temu robiłem misje na fofach to bydlęta strzelały czasem też w budynki.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #136 dnia: Lipiec 05, 2010, 16:08:01 »
  Od zawsze strzelają w budynki dlatego nie ma sensu ich odpalać w pobliżu jakiegoś bunkra, tyle, że aktualnie budynków z agro jest niewiele - większość zamieniono na ozdobniki, a parę lat temu po wejściu na misje, lub plexa wszystko było RED i FoFy waliły po każdym ramiaku i windzie zamiast w coś co do nas strzela. Nie trafiają jednak (poza bugami) naszych dron i kolegów we flocie. Ewentualnie można sprawdzić sytuacje konfliktowe typu "minus" w jednym gangu z nami itp.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #137 dnia: Sierpień 23, 2010, 10:25:14 »
Wczoraj postanowilem sprawdzic sobie mojego rapiera solo polecialem do 0.0. Zlapalem przeciwnika na bramie, zaczynam go mordowac, wchodze mu na strukture, banan sie pojawia na moich ustach a on...


....wywala drony ecm, dostaje jamma, przzeciwnik odlatuje i teraz moje pytanie czy moglem go jakos zatrzymac inaczej niz probowac bumpowac?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #138 dnia: Sierpień 23, 2010, 10:29:16 »
Przede wszystkim, jak tylko widzisz drony ECM (o ile sam nie jammujesz gościa, bo drony wtedy na Ciebie ruszą i sam możesz dostać jamm), to puszczasz na nie własne i/lub strzelasz do nich.

I tak, bumpowanie może pomóc, bo sensowny pilot wywalając drony ECM (w celu zwiania, ofc), trzyma align i spamuje "warp", żeby prysnąć jak tylko cykl wejdzie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvP, czyli problemy z innymi graczami
« Odpowiedź #139 dnia: Sierpień 23, 2010, 10:37:14 »
dzieki za odpowiedz. tzn ze zrobilem wszystko co moglem (bo od razu rzucilem siatke, drony i dziala na jego drony) aby go zatrzymac poprostu za malo doswiadczenia w bumpowaniu ;)