Autor Wątek: TNQ - rasy i tworzenie postaci  (Przeczytany 100035 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 15, 2009, 08:05:34 »
Ajj, ciut długo... No nic, aktywuję jednak to drugie konto :P.

Dzięki za tak szybką odpowiedź.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 15, 2009, 09:36:19 »
"przygotowanie" do kasacji postaci to 24h.

10h - ostatnio sprawdzałem


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zap

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 03, 2010, 12:54:30 »
Witam.
Takie pytanko z mojej strony. Generalnie chciałem zacząć rasą z największymi statkami (tzn wiem, że każda rasa ma inne, spełniają inne role itd) dobrymi w pve/pvp. Mogą być z hybrydami albo rocketami, mnie to obojętne coby tylko były wielkie. I generalnie jakiś build dla tej rasy na początek? pod pilota pvp. Z góry wielkie dzięki.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:03:46 »
Bulidu pod pilota pvp nie dostaniesz od ręki, za dużo skili żeby robiąc to jeden po drugim nie odpadł z nudów czekając na to swoje wielkie bydle.
Poza tym zależy jeszcze jakie pvp masz na myśli. Do dużych flot kazda rasa ma ship który się nadaje, do solo (ktoś to wogle uprawia w bs jeszcze?) albo małych gangów to juz sie wybór zawęża...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:18:41 »
Ogólnie ile osób tyle opinii która rasa ma najlepsze statki pod pvp i pve...

Nie ma jednej takiej która by królowała w obu dziedzinach.
Pod pvp to chyba najlepsze są statki rasy amarskiej a pod pve caldaryjskie (rakietki) i galentyjskie (drony) - przynajmniej tak było jeszcze niedawno...
Ogólnie statek jest dodatkiem dobry pilot potrafi z teoretycznie słabszego statku wyciągnąć więcej niż słabszy z najlepszego... Zresztą to że wybierzesz jakąś rasę nie determinuje że tylko jej statkami możesz latać wszystko zależy od skilli jakie wyuczysz na postaci. Tak więc wybierając postać kieruj się wyglądem/historią a nie ew. statkami jakimi chcesz latać.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2010, 21:21:03 wysłana przez Aenyeweddien »
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:41:02 »
Wydaje mi się, że nie do końca rozumiesz EVE jednak. Nie ma rasy z największymi statkami, są klasy wielkości okrętów i każda rasa ma po kilka w danej klasie, więc każda może latać "największymi" statkami, dodatkowo, każda rasa może skillować okręty innej. Do dużych okrętów długo się skiluje, to że można wsiąść w BSa po miesiącu czy dwóch nie znaczy że to robić warto, więcej - robić tego nie warto, zwłaszcza do pvp. Poza tym, i tak większy fun jest z latania mniejszymi statkami ;p
W EVE nie ma buildów takich jak w innych mmo.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2010, 21:49:00 wysłana przez XIII »

Zap

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #76 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:38:09 »
okej, mała pomyłka z mojej strony generalnie.

W sumie zdecydowałem się mimo wszystko na grę ammarami, poczytałem też od fitowaniu punishera więc jest git. TO prawda, że u ammarów nie opłaca się cruiserów skillować tylko odrazu na bc się przysiąść? w sumie zaoszczędziłbym sporo zachodu w takim wypadku, no i w sumie chciałbym jak najszybciej misje l2 zacząć bo z l1 kasa jest raczej marna ;P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #77 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:01:11 »
galentyjskie (rakietki) i caldaryjskie (drony)
Chyba odwrotnie :)
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 03, 2010, 15:03:45 »
okej, mała pomyłka z mojej strony generalnie.

W sumie zdecydowałem się mimo wszystko na grę ammarami, poczytałem też od fitowaniu punishera więc jest git. TO prawda, że u ammarów nie opłaca się cruiserów skillować tylko odrazu na bc się przysiąść? w sumie zaoszczędziłbym sporo zachodu w takim wypadku, no i w sumie chciałbym jak najszybciej misje l2 zacząć bo z l1 kasa jest raczej marna ;P
Nie bardzo wiem jaki debil Ci coś takiego powiedział. Skilowanie bc w stosunku do cruzera różni się tym że poza criuzem na 3 albo 4 musisz mieć jeszcze skill bc (czyli skilujesz trochę dłużej) a cała reszta osprzetu jest ta sama jesli chodzi o skilowanie.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zap

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:31:16 »
oh, teraz rozumiem. Ale generalnie cruzy ammarow sa slabe i oplaca sie od razu na bc przechodzic tak?

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:38:50 »
Nie

Zap

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:44:14 »
Okej, czyli generalnie ktos mi glupot nagadal. W takim razie w miedzyczasie skillowania learningow  wyskilluje sobie tez cruisera coby sie nie nudzic, tylko jakiego polecacie na poczatek? coby mi misje szly w miare gladko? (fity itd sobie sprawdze zapewne w garazowni)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:52:17 »
Polecam omena lub malera - dobry jest tez arbitrator, ale do niego potrzebowałbyś wyskilowac dronki w stopniu większym niż działka

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

gosseb

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 04, 2010, 10:07:07 »
Jeśli chcesz zając się początkowo misjonarstwem i w miarę szybko przeskoczyć z L1 na L2 itd to polecam podbić skile z grupy social, przede wszystkim Social, Connections, Diplomacy. Zapewni to szybszy przyrost standa do korpa dla którego pracuje Agent. Ja popełniłem ten błąd i początkowo zignorowałem te skile przez co zrobiłem pewnie o kilkadziesiąt misji L1 więcej niż trzeba było.
Polecam zapoznanie z tym wątkiem: http://wiki.eveonline.com/wiki/Missions

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 04, 2010, 10:12:43 »
Tia za to dzięki temu błędowi jak uderzyłeś na wyższe levele to miałeś lepsze skile :2funny:

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

gosseb

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 04, 2010, 10:15:41 »
Tia za to dzięki temu błędowi jak uderzyłeś na wyższe levele to miałeś lepsze skile :2funny:
Wystarczające żeby sfitowac cruza T1 i robić L2

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #86 dnia: Styczeń 04, 2010, 10:50:39 »
Jeśli chcesz zając się początkowo misjonarstwem i w miarę szybko przeskoczyć z L1 na L2 itd to polecam podbić skile z grupy social, przede wszystkim Social, Connections, Diplomacy.

Na kij mu dyplomacja skoro dopiero zaczyna.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 04, 2010, 11:54:32 »
Z tego co kojarze, maller jest dobrym kruzem. Proponuje ci sie na nim skupic i rozwijac (a zajmie ci to troche). potem reszta
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 04, 2010, 12:25:35 »
Jeśli chcesz zając się początkowo misjonarstwem i w miarę szybko przeskoczyć z L1 na L2 itd to polecam podbić skile z grupy social, przede wszystkim Social, Connections, Diplomacy. Zapewni to szybszy przyrost standa do korpa dla którego pracuje Agent. Ja popełniłem ten błąd i początkowo zignorowałem te skile przez co zrobiłem pewnie o kilkadziesiąt misji L1 więcej niż trzeba było.
Polecam zapoznanie z tym wątkiem: http://wiki.eveonline.com/wiki/Missions
Nie zgadzam sie , skilluj pod statek ie Maller rob lvl 1 az bedziesz mial dostep do lepszych agentow , kruzem bedziesz spokojnie klepal lvl 2 i latwiejsze lvl 3 zreszta przesiadka na Harbingera nie bedzie taka trudna i wszystkie lvl 3 sa twoje , ale ja Ci naprawde polecam jak juz bedziesz mogl efektywnie latac Harbim to dogadaj sie z kims kto ma dostep do agenta lvl 4 i rob misje z nim razem zarobek jest duzo lepszy niz solo lvl 3.
Skille social rob juz pod konkretnego agenta lvl 4 wtedy widac roznice w LP .

Zap

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 04, 2010, 15:17:27 »
Czyli maller > omen? okej, w takim razie skupie się na nim jak najbardziej., fity spokojnie sobie znajdę ; )

Dzięki za odpowiedzi wszystkim :)

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 04, 2010, 15:47:53 »
Dla początkującego na pewno.
Maller ma sporo slotów jak na cruza:
6 low, 3 med, 6 hi

Omen ma mniej slotów:
5 low,3 med, 5 hi

Bonusowo maller też lepiej wygląda dla początkującego bo ma bonusy resy na armor a tank na poczatku jak się nie ma skili, kasy na fit i czasem konceptu jak się sfitować pod misje jest bardziej przydatny niż dmg.

Poza tym jak masz 6 low to potem wsadzasz heatsinka i wyciągasz dps mniej więcej jak na omenie. Omen ma za to większy drone bay i wchodzą na niego 3 small drony ale to dodatek bo i tak pewnie nie masz skili pod nie.

Dla początkującego zdecydowanie maller.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 04, 2010, 15:51:30 »
Cytuj
Poza tym jak masz 6 low to potem wsadzasz heatsinka i wyciągasz dps mniej więcej jak na omenie. Omen ma za to większy drone bay i wchodzą na niego 3 small drony ale to dodatek bo i tak pewnie nie masz skili pod nie.
Fixed ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 04, 2010, 21:21:34 »
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Martini

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 13, 2010, 17:08:10 »
Witam,
Nie wiedziałem gdzie napisać, więc wybrałem ten wątek.

1. Czy istnieje coś takiego jak Boskie Przykazania dla Amarrów? Szukałem na oficjalnych stronach Eve, ale nic nie znalazłem.
2. Co to za historia z uwolnieniem niewolników Matarskich przez nową cesarzową Amarów? Zmiana frontu na przeciwników niewolnictwa?

Dziękuję i pozdrawiam.

spooky

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 17, 2010, 23:05:24 »
Chcialbym zapytac jakie statsy dac sobie na poczatek - dodam, ze interesuje mnie kariera PvP lub Pvp/Industrial (do tego chyba stworze alta).

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 17, 2010, 23:22:40 »
Na początek masz 2 remapy. Popularnym rozwiązaniem chociaż podobno nie najoptymalniejszym jest przerzucenie ile sie da w int i mem na czas kucia lerningów + ewentualnie jakichś skili z grup mechanik, enginering, electronics, potem drugi remap żeby bardziej zrównoważyć rozłożenie atrybutów

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 17, 2010, 23:23:08 »
Rasa postaci jaka chcesz. Statki i tak mozesz skillowac te co chcesz. Polecam ammarow lub matarow. Niestety statsy sa dla kazdego takie same. Wydaje mi sie, ze musisz sam troche polatac po czym zrobic remapa tak jak sam bedziesz czul (tak jak ucze mlodych w korporacji). Jesli masz zaciecie mozesz pierwszego ramapa dac tak jak napisal Doom na mem i int pod learningi, ale wtedy przez poltora miecha nic nie pograsz. Najlepiej najpierw w mojej opinii olac remapa poki sie nie opanuje wiedzy odnosnie skilli lub naprawde duzo poczytac i zrobic ladny plannawet z pomoca kogos doswiadczonego.

spooky

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #97 dnia: Styczeń 17, 2010, 23:56:38 »
1.5 miecha to znow nie tak wiele... :) dzieki za rady

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 18, 2010, 00:27:45 »
Jak musisz byc pr0. Gra ma sprawiac przyjemnosc wiec latac w frejkach przez 1,5miecha po to by sie okazalo, ze po roku masz 2mln sp wiecej (z 20mln) to moim zdaniem mija sie z celem.

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 18, 2010, 06:43:49 »
No jeśli nie planujesz dłuższej gry to rób jak Ci radzi Sammani jeśli zaś nastawiasz się że zostajesz w świecie Eve to już go nie słuchaj... Lerningi to podstawa. Poza tym czas nauczania lerningow skróci sie jeszcze jeśli założysz implanty.
A nawet te 1,5 miecha to nie długo i można ten czas wykorzystać na zapoznanie się ze specyfiką gry w korporacji takiej jak Unseen Academu
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 18, 2010, 10:01:38 »
Learningi i tak sie zrobi, ale mozna je rozlozyc przez pare miesieyc poczatkowych gry. Nie trzeba w frejce spedzic kilku tygodni poto by miec troche sp wiecej skoro z czasem to i tak sie wyrowna.
Dobrze jest pisac takie rady tym, ktorzy maja wyskilowane statki i zapomnieli jak to z poczatku ciagnie do fajnych stateczkow, a misje niskiego lvlu sa nudne (bardziej niz te l4)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 18, 2010, 10:35:22 »
Learningi przez 1,5 miesiąca?

Ja do dziś nie zrobiłem powyżej 4/4 (podstawowe/zaawansowane). Przy bonusie do skillowania dla nowych, 4/4 robi się w moment.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 18, 2010, 12:46:33 »
Taa, jak się najkrótsze skille ma tygodniowe to lerny 4/4 wydają się faktycznie momentem :)
Ja mam taką filozofię - cybernetyka 1, lerny podstawowe na 3 bo to tylko 1 dzień, podstawowe skille do latania fregatami na 3/4, lerny 4+3, reszta skilli fregatowych, reszta lernów i cybernetyka dociągnąć do 4.
Pierwsze skille robią się tak szybko, że bez sensu IMO jest przez ~tydzień latać fregatą zupełnie bez skilli bo przecież lerningi muszą się wbić na 4/4 conajmniej, nie zapominajmy też, że 4,5mln na skill nie każdemu tak łatwo wydać, zwłaszcza jak się jeszcze trudzi z l1 misjami mając fregaty i gunnery na 3, a prąd na 2.

spooky

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 18, 2010, 12:56:55 »
im wiecej czytam, tym wiem mniej... chyba zrobie tak jak ktos tam pisal, ze nie bede ladowal maxa w int tylko zeby wyskillowac. mam zamiar grac dla funu  :knuppel2: dlatego tez chyba ustawie sie od razu pod latanie (perc,wp) i zobaczymy jak to sie sprawdzi o7 potem zrobie kilka modyfikacji. w sumie to moja postac  :uglystupid2:

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 18, 2010, 13:43:17 »
Zuch chłopak! Jak masz pytania i zaciecie PVP pisz ingame Sammani ;)

Taa, jak się najkrótsze skille ma tygodniowe to lerny 4/4 wydają się faktycznie momentem :)
Ja mam taką filozofię - cybernetyka 1, lerny podstawowe na 3 bo to tylko 1 dzień, podstawowe skille do latania fregatami na 3/4, lerny 4+3, reszta skilli fregatowych, reszta lernów i cybernetyka dociągnąć do 4.
Pierwsze skille robią się tak szybko, że bez sensu IMO jest przez ~tydzień latać fregatą zupełnie bez skilli bo przecież lerningi muszą się wbić na 4/4 conajmniej, nie zapominajmy też, że 4,5mln na skill nie każdemu tak łatwo wydać, zwłaszcza jak się jeszcze trudzi z l1 misjami mając fregaty i gunnery na 3, a prąd na 2.

this. Ale implanty plus +3 to tez spory wydatek. Ladnie jak ludzie tu toeretyzuja, ale nowy gracz musi zarobic na learningi, implanty, a ciezko mu to bedzie zwrobic w fregacie.