Eve Online > Total Noob Questions
TNQ - rasy i tworzenie postaci
Xarthias:
Nie wiesz jaką rasę wybrać? Jakie cechy i skille? Pytaj...
Lord Underworld:
Po angielsku rozumiem średnio. Więc proszę o małą pomoc.
Opiszcie mi tak z grubsza na razie czym zajmują się odpowiednie cechy charakteru (charisma, intelighente). W które należy inwestować a w które nie bardzo. I do jakich prac jakie się opłacają. A i bym zapomniał co one dają.
Siri Irme:
Pierwsza i najważniejsza rzecz: cechy charakteru (a bardziej poprawnie: atrybuty) określają tylko jak szybko Twoja postać uczy się danej umiejętności. Nic więcej.
Każdej umiejętności, przypisane są po dwa atrybuty:
a) Primary czyli główny, najważniejszy - rozwój tego atrybutu najbardziej wpłynie na czas treningu danego skilla.
b) Secondary czyli kolejny, pomocniczy - też wpływa na rozwój skilla ale nie tak bardzo jak Primary.
Jak pewno zauważyłeś, każdy skill w grze, jast posegregowany w konkretne działy. I tak:
Dział Primary/Secondary
Corporation Management: Memory / Charisma
Drones: Memory / Perception
Electronics: Intelligence / Memory
Engineering: Intelligence / Memory
Gunnery: Perception / Willpower
Industry: Memory / Intelligence
Leadership: Charisma / Willpower
Learning: Memory / Intelligence
Mechanic: Intelligence / Memory
Missile Launcher Operation: Perception / Willpower
Navigation: Intelligence / Perception
Science: Intelligence / Memory
Social: Charisma / Intelligence
Spaceship Command: Perception / Willpower
Trade: Charisma / Memory
Ogólnie przyjęła się taka o to "hierarchia ważności atrybutów": Intelligence, Memory, Perception i Willpower. Charyzma jest najmniej przydatnym atrybutem w grze więc jest zupełnie pomijana.
Niektórzy wolą takie ustawienie: Intelligence, Perception, Memory i Willpower i wysnuwają przy tym różne teorie ale ja z własnego doświadczenia wiem, że i tak najważniejszy jest... avatar! Po pół roku zrezygnowałem z graniem Caldari Achura (rasa mająca najlepiej dobrane atrybuty) bo już nie mogłem znieść widoku tej skośnookiej gęby :P
Te ustawienia pozwolą Ci na najbardziej równomierny rozwój postaci we wszystkich działach ale... pamiętaj: nie da się być dobrym we wszystkim! Chyba, że za 27 lat bo na tyle obliczono czas potrzebny do wyuczenia się wszystkich umiejętności :laugh:
Tak więc: jak nie wiesz czym chcesz się zająć w EVE, wykorzystaj opisany przeze mnie układ. Jeżeli zaś wiesz, sprawdź po prostu jakie są najważniejsze atrybuty dla konkretnego działu i je podnieś:)
Tyle ode mnie :)
P.S. Napisałem tego posta tylko dlatego, że sam się przyznałeś, że z angielskim u Ciebie nie najlepiej. Podstawy tej gry omówione są w tutorialu, który powinieneś zrobić zaraz po pierwszym uruchomieniu EVE.
Ellaine:
Ogolnie przyjeta hierarhia atrybutów to perc, int, mem/will, charisma. Int jest używany w największej ilości skilli tylko dlatego że jest używany w naukowych. Ale nawet naukowcy nie robią ich wszystkich. Prawie u każdego pilota główną grupą skilli jest spaceship command, dla większości na drugim miejscu jest gunnery.
Melisanda Armida:
--- Cytat: Lord Underworld w Luty 21, 2009, 17:53:01 ---Opiszcie mi tak z grubsza na razie czym zajmują się odpowiednie cechy charakteru (charisma, intelighente). W które należy inwestować a w które nie bardzo. I do jakich prac jakie się opłacają. A i bym zapomniał co one dają.
--- Koniec cytatu ---
Napisz kim chcesz byc a ktos Ci napisze jakie "cechy charakteru" sie oplacaja.
P.S. samoloty sa nie oplacalne
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej