Autor Wątek: TNQ - PvE czyli problemy z npcami  (Przeczytany 49592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 13, 2010, 14:07:35 »
Bo ja wiem... około 50kk + platyna i amunicja (jak nie masz t2 lancherów to frakcyjna bo sie możesz nie przegryźć przez seraphima)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 13, 2010, 14:12:08 »
dooobra , plan skillowania ulozony

dzieki wielkie za wszystkie odpowiedzi

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 13, 2010, 14:14:15 »
NP i zalecam ostrożność, u mnie skile są już fest więc mam nieco przekłamany obraz sytuacji ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Sotharr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 13, 2010, 14:15:18 »
Po zrobieniu skila i fitu masz na Drake 400 dps kinetic z broni medium

Chciałbym zobaczyć ten fit.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 13, 2010, 14:24:56 »
Chciałbym zobaczyć ten fit.

[Drake, New Setup 1]
Internal Force Field Array I
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II

10MN MicroWarpdrive II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Faint Warp Disruptor I
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron

Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I


Hobgoblin II x5

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 13, 2010, 14:28:21 »
A tu na wypadek jesli chodziło o fit misyjny:
[Drake, New Setup 3]
Ballistic Control System II
Power Diagnostic System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Heat Dissipation Field II
Heat Dissipation Field II
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I


Hobgoblin II x5

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gabriel

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 13, 2010, 14:30:34 »
NP i zalecam ostrożność, u mnie skile są już fest więc mam nieco przekłamany obraz sytuacji ;)

luzik, nie wpadne przeciez odrazu na jakies AE, jeszcze mam troche misji lvl 3 do porobienia zeby naklepac w ogole standing na lvl 4 i kase na fit, wiec skille sie w miedzyczasie zrobia i bede obserwowal progres wydajnosci mojego tanka

Sotharr

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 13, 2010, 14:38:06 »
[Drake, New Setup 1]
Nerf Drake!  ::)

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 14, 2010, 18:49:02 »
A tu na wypadek jesli chodziło o fit misyjny:
[Drake, New Setup 3]


Widzę że masz po 2 hardy na dmg i tutaj mam pytanie czy lepiej właśnie dać po 2 hardy czy może 2+1 i dodatkowo shield recharge?? Niewiem jak w kombinacji 2+2 ale w kombinacji 2+1 zamiast PDS można spokojnie dać 3 shield power releay lub 2 BCS (tutaj potrzebne mocniejsze skile lub imp lub wersja caldari navy)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 14, 2010, 19:18:20 »
Ja latam na 3 hardach i 3 extanderach, extander wychodzi mi efektywniej niż recharger, tu dałem taki układ bo łatwiej to sfitować  pod względem PG

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 14, 2010, 21:13:53 »
  Wsadziłem brata w mojego Drake, wymieniając tylko fit na named T1. Postać ma 2 tygodnie i lata na kopi fitu T2. Bez PDS, nie ma braku ani na gridzie, ani na capacitorze. Używam dwóch konfiguracji. Ogólnej na 4 hardenery + 2 extendery, oraz na 3 amplifiery (2xEm+1xTh) i 3 extendery przeciwko Bloodom. 2 x BCS + 2 SPR w low slocie. Dopiero z dobrym skilem można sobie pozwolić na 3 BCS. Zresztą to jest najbardziej elastyczny element i jak sytuacja jest upierdliwa, to można tam upchnąć choćby i 3/4 SPR, ale nie zauważyłem aby młody miał problem, więc 2 BCS na 2 SPR, to optimum. Kable dałem mu do shielda 3%. Na swoim latałem z kablami do rakiet i PG4.

W zasadzie jeszcze 3 fit na mecenary z dwoma invulami, ale nową postać CAP uwali:

[Drake, Drake Semi Pasive Mercenary]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Khanid Navy Ballistic Control System
Khanid Navy Ballistic Control System

Heat Dissipation Field II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II

Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
Heavy Missile Launcher II, Scourge Fury Heavy Missile
[empty high slot]

Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I
Medium Core Defence Field Purger I


Hobgoblin II x5

R@F

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 15, 2010, 07:47:51 »
Przy 3 extenderach faktycznie eft pokazuje dużo lepszy wynik defa niż przy 4 hardach i 2 extenderach lub 3 hardach, 2 extenderach i shield recharge, aczkolwiek grid w tym wypadku wymaga naprawde pożadnych skili (jak narazie dla mnie nieosiągalne). A jeśli chodzi o 3 hardy i shield recharge to eft pokazuje mi jakoś lepszy wynik defa niż 4 hardy przy moich skilach (różnica jest naprawde niewielka ale jest).
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2010, 08:27:11 wysłana przez R@F »

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 15, 2010, 10:07:33 »
  Grid skutecznie poprawi kabel PG4. Dość tani, a PG8 zazwyczaj nie jest potrzebny na zwykłym ficie.

  DEF tak samo jak i EHP, to tylko informacja z której trzeba wyciągać wnioski i dostosować fit do konkretnych założeń walki. Zmaksymalizowanie wyników nie oznacza jednoznacznie zbudowania super shipa na każdą okazję.
  Jeżeli npece szybko spadają, bo masz nad nimi przewagę, to większy recharge może być wygodniejszy od max defa. Np jeśli obstawiasz duży dps zakładając 3 x BCS w low slotach. Łatwiej sfitować, mniejsze obciążenie capacitora. Mniejsza sygnatura. Musisz sam ocenić co i w jakiej ilości jest Ci potrzebne, a co możesz poświęcić np w zamian za dps, czy jakiś inny moduł. Nawet przy npecach wiele rzeczy może się przydać - tractor, drone link, vampir, probe launcher itd. Jeden pasywny amplifier zamiast hardenera rozwiązuje problem grida.

Uogólniając - na misjach lev 4 lepiej budować dużo stabilnego defa na stakach typu BS, BC, bo ehp i tak mamy spore, ale jeśli używamy mniejszego statku np HACa, faction cruza, to trzeba mocno brać pod uwagę odpowiednią ilość EHP, tak aby nie spaść po drugiej salwie z BSa jak nas coś zwebuje.

Nefczi

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 09, 2010, 00:05:30 »
Witam, gralem dawno temu w Eve przez kilka miesiecy i teraz powrocilem do gry po 3 latach, mam pytanie odnosnie hostile npc. Gdy wykonuje misje, przeciwnicy npc( tzw rats?) w opisie maja wysokosc nagrody (bounty) za nich. Jednak po zestrzeleniu takiego delikwenta nie otrzymuje zadnych ISK.
Moze powinienem byc zapisany do jakiejs korporacji npc u ktorej wykonuje dane misje? W stacjach jest cos takiego jak Militia Office gdzie jest opcja zpaisania sie np do "Caldari state". (jestem czlonkiem bardzo malej korporacji mojego kolegi). Prosze o pomoc.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 09, 2010, 00:12:22 »
Bounty otrzymujesz w "paczkach" średnio co 20 minut. W takiej paczce dostajesz łączne bounty (- podatek który obecnie jest również w npc korpach) za raty ubite w tym czasie. Czas zaczyna być liczony od pierwszej salwy w rata

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 09, 2010, 10:46:06 »
Sprawdzaj portfel (wallet) co 20 minut od rozpoczęcia strzelania do pierwszego rata. Powinien być podświetlony. Otrzymasz wtedy skumulowaną nagrodę za wszystkie raty zestrzelone do tego czasu.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 09, 2010, 10:55:19 »
W stacjach jest cos takiego jak Militia Office gdzie jest opcja zpaisania sie np do "Caldari state". (jestem czlonkiem bardzo malej korporacji mojego kolegi). Prosze o pomoc.

Mysle ze tekst jest wystarczajacy zeby rzucic odrobine swiatla co to jest http://czarnakompania.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=6

Platfusek

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 06, 2010, 17:01:21 »
Skiluje drugą postać pod misje i mam jedno zasadnicze pytanie.

Czytałem trochę fitów statków, jedni proponują fity za około 20 milionów, inni takie o wartości większej niż sam statek (mam tu na myśli battleshipy, frakcyjne battleshipy oraz wyspecjalizowane w misjach maraudery).

Jak kształtują się zależności typu statek tech1 - wersja frakcyjna, oraz moduły t2 - moduły frakcyjne kontra wydajność / ekonomia? Czy nie jest czasem tak że ludzie latają wypaśnymi statkami i bardzo drogimi modułami aby poszpanowac kolegom? Bo jak może się kształtować ekonomicznie kupno modułu dającego np 5% więcej damagu jeśli kosztuje 10x więcej? Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi. Czy aby efektywnie robić misje musiałbym bardzo dużo zainwestować w fit czy wystarczy tech 2 aby szybko robić misje (w hi seku).

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 06, 2010, 17:17:10 »
Czy aby efektywnie robić misje musiałbym bardzo dużo zainwestować w fit czy wystarczy tech 2 aby szybko robić misje (w hi seku).
IMO, do hiseca spokojnie wystarczy T2, na frakcji, oficerach, complexowych fitach powinno się latać głównie w lowsecu  ::)

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 06, 2010, 17:37:30 »
Latam w Amarr space , Amarrskimi statkami wiec będę pisał o tym o czym wiem z własnego doświadczenia.
T2 w zasadzie wystarcza , ale jak robisz Level 4 chcesz nie chcesz kasy jest dożo i szukasz czegoś lepszego taki IN LAR to jednak jest dużo lepszy od T2 , to samo z Heat Sinks , frakcyjne są lepsze.

Nie latam Nightmare ale próbując zfitowac ten statek w EFT jak nie używasz super drogich modułów to po prostu fit nie wchodzi i z T2 Nightmare to fail imho.

Paladina wystarczy zfitowac Imperial Navy i będzie rżnąc NPC jak zające a i nikt normalny Cie nie zgankuje.

Fitowanie BSa T1 za setki milionów isk  ma sens jak te moduły przeniesiesz w przyszłości na Marudera czy faction BS.

Osobiście uważam, ze latanie faction BS z super fitem w high sec'u to głupota , marudery są do tego lepsze (relacja cena-wydajność).

W ogóle jak się specjalizujesz w robieniu misji to powinieneś latać wszystkimi trzema Maruderami i zmieniać je w zależności od misji (trzema które ożywają dział w tym w pierwszej kolejności Paladin i Vagur )

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 06, 2010, 17:53:21 »
Za moich czasów T2 to był mega elitarny sprzęt dla wybranych a ludzie radzili sobie jakoś na misjach z użyciem named modułków :)

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 06, 2010, 19:38:38 »
Kurde no popatrz... Ja tam swoje frakcyjme statki w t2 zaopatrywalem i daje zawszw rade... A ciekawe jak Ty tam tego nightmara chcesz fitowac ze Ci t2 nie wchodzi ;0

Ganiles

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 06, 2010, 21:01:42 »
Czytałem trochę fitów statków, jedni proponują fity za około 20 milionów, inni takie o wartości większej niż sam statek (mam tu na myśli battleshipy, frakcyjne battleshipy oraz wyspecjalizowane w misjach maraudery).

Jak kształtują się zależności typu statek tech1 - wersja frakcyjna, oraz moduły t2 - moduły frakcyjne kontra wydajność / ekonomia? Czy nie jest czasem tak że ludzie latają wypaśnymi statkami i bardzo drogimi modułami aby poszpanowac kolegom? Bo jak może się kształtować ekonomicznie kupno modułu dającego np 5% więcej damagu jeśli kosztuje 10x więcej? Mam nadzieje że rozumiecie o co mi chodzi. Czy aby efektywnie robić misje musiałbym bardzo dużo zainwestować w fit czy wystarczy tech 2 aby szybko robić misje (w hi seku).

Zależy co chcesz osiągnąć i gdzie.
Zarabiać da się w różnych okrętach i z różnym fitem. Generalnie misje w hisec to zazwyczaj dość bezpieczne zajęcie (aczkolwiek nie zawsze - o tym za chwilę)
Misje można spokojnie klepać w:
okręcie tech 1, z fitem tl2 lub named (z częscią misji można mieć problemy - dodatkowe podejścia, zmiana fitu przed każda misją)
T3 - wszystko zależy od przyjętej konfiguracji
Frakcyjnym BS z fitem tl2 lub frakcja/complex - zazwyczaj wydajniejsze do klepania krzyżyków niż okręty tech1 - no ale trzeba by rozmawiać o konkretnych okrętach
Marauder - fit tl2 lub frakcja/complex - bs dedykowany pod misje - znakomicie radzi sobie z krzyżykami - no ale nie każdy ma na niego skille.

moduły frakcyjne kontra wydajność/ekonomia:
Należy dobierać moduły do danego fitu, pokombinuj troche w eft. Wedlug mnie damage mody opłaca się montować w maszynce do klepania misji - mniej strzelania, czasem te 5% damage wiecej to odstrzelenie cruzera w 1 salwie a nie w 2 salwach - a to juz znaczny przyrost szybkości klepania misji. W przypadku resistów oraz tzw repki - frakcja/complex ich większa wydajność często pozwala zastosować 1 moduł mniej (a każdy slot jest cenny). w przypadku pozostałych modułów też można czasem zauważyc większy zysk niż by to się wydawało porównując statystyki.

Platfusek

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 06, 2010, 21:31:15 »
Wedlug mnie damage mody opłaca się montować w maszynce do klepania misji - mniej strzelania, czasem te 5% damage wiecej to odstrzelenie cruzera w 1 salwie a nie w 2 salwach - a to juz znaczny przyrost szybkości klepania misji.
Fakt od tej strony nie pomyślałem

A czy czasem latanie z drogim fitem nie niesie za sobą widma zasadzki? Ludzie czasem podnosili temat że piraci nawet w hi sec atakuja innych, tracąc przy tym statki, jednak czasem się to opłaca jeśli uda się rozwalić statek z dobrymi modułami.

Czy takie coś często się zdarza? Był by niezły zonk robić sobie misje a tu nagle pojawia się parę battleshipów którzy mnie rozwalają zanim concord przyleci.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 06, 2010, 21:33:25 »
W statek mozna wlozyc od milionow do miliardow. Ogolna zasada jest prosta - ma sie zwrocic zanim wybuchnie. Dopoki spelniasz to zalozenie, ltasz najlepszym na co Cie stac.

W przypadku pve oznacza to ze liczysz sobie ile zarabiasz na godzine, ile srednio godzin Twoje statki lataja, mnozysz przez siebie i starasz nie kupowac statku za wiecej. Jesli masz w zwyczaju zasypiac na paskach w 0.0 albo dopiero wprawiasz sie  lvl 4, oczekiwany czas zycia to moze byc kilka godzin. Jesli latasz z sensem i wprawa - cale miesiace.

W przypadku pvp chodzi po prostu o to zeby dluzej zabijac a krocej zarabiac na odrobienie statkow. To oznacza drozsze statki dla dobrych i/lub ostroznych i/lub bogatych i/lub lubiacych farmic. Tansze dla slabych i/lub nowych i/lub lubiacych akcje typu leeeeroy jenkins i/lub biednych.

Ganiles

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 06, 2010, 21:48:57 »
A czy czasem latanie z drogim fitem nie niesie za sobą widma zasadzki? Ludzie czasem podnosili temat że piraci nawet w hi sec atakuja innych, tracąc przy tym statki, jednak czasem się to opłaca jeśli uda się rozwalić statek z dobrymi modułami.

Czy takie coś często się zdarza? Był by niezły zonk robić sobie misje a tu nagle pojawia się parę battleshipów którzy mnie rozwalają zanim concord przyleci.

Zgadza się zdarzają się osobnicy którzy obserwują misjonarzy w hisec ( zazwyczaj tzw huby misjonarskie - im bardziej na uboczu tym mniejsze ryzyko). W przypadku gdy latasz z fitem który jest warty 1B+ to masz większa szansę że ktoś się do Ciebie przyczepi, nie sądzę jednak że ktokolwiek by cię gankowal dla fitu wartego 200-300m który wypadnie albo nie. na jakie bsy której rasy masz skille? na jakie wyrzutnie/działka tl2 masz skille?

Platfusek

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #96 dnia: Wrzesień 06, 2010, 22:59:32 »
Zgadza się zdarzają się osobnicy którzy obserwują misjonarzy w hisec ( zazwyczaj tzw huby misjonarskie - im bardziej na uboczu tym mniejsze ryzyko). W przypadku gdy latasz z fitem który jest warty 1B+ to masz większa szansę że ktoś się do Ciebie przyczepi, nie sądzę jednak że ktokolwiek by cię gankowal dla fitu wartego 200-300m który wypadnie albo nie. na jakie bsy której rasy masz skille? na jakie wyrzutnie/działka tl2 masz skille?

Na polu misjonarskim nic nie mam, może skile z dron się przydadza choć używam tylko te do kopania. Myślałem nad Dominixem, nie jest podobno najszybszy (raven podobno jest trochę szybszy w misjach) ale za to uniwersalny bo wiele rzeczy można nim robićl misje, kopać w razie czego, i do walki też podobo jest wporządku.

Ganiles

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #97 dnia: Wrzesień 06, 2010, 23:37:46 »
Myślałem nad Dominixem, nie jest podobno najszybszy (raven podobno jest trochę szybszy w misjach) ale za to uniwersalny bo wiele rzeczy można nim robićl misje, kopać w razie czego, i do walki też podobo jest wporządku.

Raven będzie lepszy, zapomnij o robieniu czegoś innego maszynką do misji. Jak kopać to tylko exhumerami, a i tak jeśli chodzi o dochodowość to musi to być hobby...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #98 dnia: Wrzesień 07, 2010, 00:34:48 »
Akurat jeśli chodzi o sprzęt rakietowy, po kilku kolejnych nerfach raven z top maszyny (początki mojej gry w eve) zmienił się w najlepszym razie w średniaka. Deklasują go dobrze oskilowany drake, przeciętnie oskilowany nighthawk / tengu z mniejszych shipów, z większych wersja navy (tu wciąż problematyczny jest tank), scorpion navy i podobno (mam zamiar zweryfikować opinię, jak tylko skończę skilowanie paladina) golem na torpedach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #99 dnia: Wrzesień 07, 2010, 09:22:54 »
Myślałem nad Dominixem, nie jest podobno najszybszy (raven podobno jest trochę szybszy w misjach) ale za to uniwersalny bo wiele rzeczy można nim robićl misje, kopać w razie czego, i do walki też podobo jest wporządku.

Skad ty bierzesz te swoje "podobno", bo akurat wyskillowany Dominix jest szybszy i fajniejszy (bo mozna semi-afk) w robieniu misji od Ravena. Generalnie zamiast sie zastanawiac jak to fajnie by bylo robic misje to lepiej poporstu wsiadz we frytke i zacznij je robic od level 1, bo i tak musisz standingi nabic.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:00:58 »
Dowolny niedronkowiec z potencjalnie podobnym dps, będzie szybszy od kartofla, powód jest prosty, jak głównym uzbrojeniem przetapiasz bs'a możesz poszczuć drony na mniejsze npc. Pyra na raz mieli zwykle tylko jeden cel (bo przecież lepiej zbierać złom niż załozyć dodatkowy dps na high), a przy idiotycznej manierze pilotów lubiących semi afk żeby na wszystko szczuć heavy drony różnica czasowa tylko się zwiększa.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:16:40 »
Dodatkowo a) drony muszą dolecieć (heavy latają nieznośnie wolno, 2xNavi jest must have), b) lubią łapać aggro od kolejnego spawnu.

Robiłem misje Gilą z heavy dronami, przesiadłem się na AC Macha - DPS na 40-50 km podobny, ale idzie dwa razy szybciej.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #102 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:23:39 »
Dodatkowo a) drony muszą dolecieć (heavy latają nieznośnie wolno, 2xNavi jest must have),
hint: Sentry T2 ;)

Cytuj
b) lubią łapać aggro od kolejnego spawnu.

tylko na niektorych misjach, a jesli uzywasz sentry t2 to nacisniecie w moim przypadku przycisku G5, aggro, G6.

Cytuj
Robiłem misje Gilą z heavy dronami, przesiadłem się na AC Macha - DPS na 40-50 km podobny, ale idzie dwa razy szybciej.

raven na cruise ma zalosny dps, a na misje nie zlozysz ravena na torpedach

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #103 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:27:30 »
Cytuj
hint: Sentry T2
Hint do ich skutecznego użycia w żadnym razie nie możesz latac semi afk i jesli nie mają celu w optimalu to możesz je sobie wsadzić

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - PvE czyli problemy z npcami
« Odpowiedź #104 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:30:36 »
￱Moj ziemniak uzywa 5*garde II i 5*350mm rail, fit T2. Mieli sanctumy guristas w tempie okolo 40-50m/h, 30m/h AFK. Zasieg efektywny jakies 15-50 km, maksymalny okolo 70km. Male dronki wyciagam sporadycznie, kiedy cos podleci ponizej tych 15km. Ogolnie daje rade, aczkolwiek Tengu radzi sobie lepiej. Chociaz gdybym tego domiego zaladowal frakcja, dodal implanty, Skonczyl skille na hybrydy - pewnie byloby lepiej.