Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 111252 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #210 dnia: Czerwiec 28, 2010, 18:35:15 »
caldari glownie do pve? Falcon i rook , bez tego zadna mala i srednia flota nie powinan opuszczac stacji/posa , Drake  - marka sama w sobie jak mercedes , sila ognia, tank, dobry zasieg strzalu w grupie popartej przez logistyki maszynka do mielenia wszystkiego co nie przylatuje w bs-ach z duza przewaga liczebna  :P .

molochrb

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #211 dnia: Lipiec 02, 2010, 14:16:53 »
Hey. W jaki sposób mozna sobie zwiększyć hardpointy na wyrzutnie rakiet?

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #212 dnia: Lipiec 02, 2010, 14:31:27 »
Nie można. Każdy ship ma stała liczbę hardpointów. Niejako wyjątkiem są tu t3, o których liczbę hardpointów możesz zmienić "żonglując" subsystemami.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Platfusek

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #213 dnia: Lipiec 03, 2010, 16:16:51 »
Chcę zauważyć że do misji dobre są statki z bonusami do dron, bo wystarczy dronom dać rozkaz i sobie same wyczyszczą przestrzeń od npc ;)

Jest seria statkow pół caldari pół gallente która ma i rakiety i drony

Ptakers

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #214 dnia: Lipiec 27, 2010, 13:22:30 »
witam chcialbym sie zapytac czy moglibyscie mi zaproponowac jakis fit pvp do blackbird'a

wiekszosc zycia zajmowalem sie kopaniem skal a w korpie w ktorym teraaz jestem nie ma osoby na tyle pro w eWarfare ktora mogla by mi poradzic

sprawdzalem w garazowni ale tam ludzie tylko chca drogi szit ;]

ja mam 20m do wydania i bylbym wdzieczny gdyby ktos mi poradzil cos w rozsadnej cenie

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #215 dnia: Lipiec 27, 2010, 13:28:41 »
To raczej załóż temat właśnie w grazowni zatytułowany [pvp] Blackbird, ale tak na szybko http://www.rifterdrifter.com/2010/04/ecm-for-dummies/ :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #216 dnia: Lipiec 27, 2010, 13:42:56 »
Zajrzyj tam, gdzie wypowiadają się pro:

http://www.scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=24608


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Ptakers

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #217 dnia: Lipiec 27, 2010, 14:26:13 »
ten rifterdrifter rozbawil i nauczyl :D dzienks za pomoc jak was znajde w grze to browar jak nic

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #218 dnia: Lipiec 27, 2010, 14:46:36 »
ten rifterdrifter rozbawil i nauczyl :D dzienks za pomoc jak was znajde w grze to browar jak nic


Jak znajdziesz Sokole Oko to masz gwarantowanego podkilla jak nic  :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #219 dnia: Lipiec 27, 2010, 14:54:39 »
* SokoleOko nagłym ruchem chowa nóż pod biurko i stara się wyglądać przyjaźnie i niegroźnie ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #220 dnia: Lipiec 28, 2010, 10:21:44 »
* SokoleOko nagłym ruchem chowa nóż pod biurko i stara się wyglądać przyjaźnie i niegroźnie ;)

* Starakopara wybałusza swe caldaryjskie oczęta

To Ty miałeś nóż???, a myślałem że to autocannon  :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #221 dnia: Lipiec 28, 2010, 10:25:34 »
To dzikus przecież jest. Na statkach używają działek bo noże jakieś takie nieporęczne chyba, aczkolwiek patrząc na wygląd vagasa nie zaryzykuję stwierdzenia że nie próbowali używać broni białej na statkach :P

A teraz kończymy offtop zanim nas Xart pod ścianą postawi ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yuras

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:36:14 »
Nazbierałem moim Tutorial Stateczkiem maks minerałów. Jest możliwość odstawienia teraz tej surki do hangaru? Albo powiększenia cargo?

EDIT:
Ok, surke dałem do hangaru, ale jak z pozostałym pytaniem?

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:58:45 »
  Teoretycznie ten treningowy stateczek zmieści basic cargo extender (moduł do powiększania ładowni), który nie wymaga skili, ale naprawdę szkoda czasu. Zacznij robić szkoleniowe misje i przesiądź się do prawdziwej fregaty. Kilka dostaniesz w prezencie i jeszcze kilka do wysadzenia abyś się nie bał ginąć. W tym czasie otrzymasz sporo slillboków i po ich wbiciu na 1-3 lev i będziesz mógł fitować normalne moduły :D

Yuras

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpień 25, 2010, 18:32:07 »
Witam, zainstalowałem w swoim stateczku nowe laserki. Pod odpaleniu (a raczej jego braku) dostaję informację o braku jakichś kryształów, więc poleciałem do marketu i kupiłem oraz wsadziłem je do cargoholda. Nadal to samo... Zgaduję, że krystałki trzeba umiejsowić w lepszym miejscu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #225 dnia: Sierpień 25, 2010, 18:59:52 »
W broni. Laser którego używałeś na noobshipie nie wymaga amunicji, wersje bojowe już jak najbardziej.
Amunicję do brni (lub modułu) ładujesz na dwa sposoby:
- na ekranie fitingu przeciągasz amo do modułu w którym ma być
- w przestrzeni dajesz ppm na module i do standardowej listy opcji z nim związanych masz dodane wszystkie rodzaje amunicji jakie możesz użyć w tym module, klikasz jeden z nich i zostaje on załadowany

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #226 dnia: Sierpień 26, 2010, 18:08:07 »
topic o hitach i shitach natknol mnie do napisania tego pytania. :)

przeliczajac na iski dramiel i daredevil kosztuja tyle samo lub troche mniej(zaleznie od modelu) niz hace, a cynabal jest drozszy od commandow. w zwiazku z tym mam pytanko do ludzi oblatanych na pvp jakie ma zalety piracki sprzet w porownaniu do o klase wyzszego standardowego sprzetu po za mobilnoscia i +10 do zajebistosci*. nie chodzi mi o walke 1v1 bo takie rzeczy sie nie zdarzaja tylko raczej o wojowanie solo i w gangu, gdyz po za mobilnoscia statystyki sa na korzysc standardowego sprzetu.  Wiem tez ze to troche porownywanie jablek do gruszek, jednak z mojego punktu widzenia z jednej strony mamy zainwestowane iski z drugiej skutecznosc wiec mozna to porownac na tej plaszczyznie.

* - tej zalety nie sposob pominac bo znam kilka osob ktore wola latac skutecznym i fajnym shipem niz skuteczniejszym ale brzydkim

amra

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #227 dnia: Sierpień 26, 2010, 18:29:24 »
Ja sprawdzałem tylko vaga vs cynabal.
Odbyły sie dwa starcia, oba full skilled, vaga standard(180 + neut) to samo cynabal (425 + neut),oba z set-em warriors t2. Oba +500dps
W pierwszym cynabal trzymał dystans na falloff-ie do vagi, vaga nie mogła dosjść go i przegrała stanowaczo. Użyta amunicja: oba Barrage M
W drugim pilot cynabala przyjął vage na optimal-u, i tu sie okazało że lepszy tracking wziął góre i cynabal stanowczo przegrał. Użyta amunicja: vaga = RF EMP, cynabal = RF Fusion

Posdumowujac, cynabal ma sporą przewage, predkość i zwrotność daje mu możliwość dyktowania warunków, a do tego ma miejsce na set ecm dronek, które w walce z statkami nie będącymi reconami oraz bs >= wymiataja. W drugim starciu, cynabal mógł zamiast warriors t2 użyć ecm dronek i wynik byłby zupełnie inny zapewnie. Wiec te +10 do zajebistości jest zasłużone w zestawieniu z vagabond-em.


« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2010, 18:38:10 wysłana przez Kane McCallan »

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #228 dnia: Sierpień 26, 2010, 19:01:17 »
Cane ja nie mam watpliwosci ze cynabal jest lepszy od vagi, ja mam watpliwosci czy cynabal jest ogolnie lepszy od commandow w przypadku minmatar bedzie to slepnir lub claymore (Ale to bardziej do gangow).

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #229 dnia: Sierpień 26, 2010, 19:05:21 »
Co się liczy w gangu? No co? No scan resolution! Killmail whoring ftw.

Vaga ma pod 400, Cynabal prawie 600. Cynabalem łapie się nawet pody.

Do tego jeszcze mobilność (align, szybkość) jako "GTFO option".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #230 dnia: Sierpień 26, 2010, 19:12:00 »
no kurde nastepny grrrr..... ;)

ja zadałem pytanie czy ogolnie na polu walki latajac solo lub w gangu
- dramiel/daredevil jest lepszy od HACa
- a cynabal od commanda (sprawdzilem scan res przy zamontowanym SB ze skryptem slepnir ma 440 i tank/dps nadal lepsiejszy ;)

jak tak to dlaczego.

dlaczego zdecydowalem sie zapytac o porownanie roznych klas statkow wyjasnilem na gorze.

amra

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #231 dnia: Sierpień 26, 2010, 19:23:18 »
Dark Flonoe, cena Cynabala nie wynika z bycia lepszym od commanda, tylko z trudnosci jego zdobycia i popytu na nie. Jak chcesz porownywac statki to poruwnaj statki w tej samej klasie. Przeznaczenie cyanbala i commandow to zupełnie inne brochy. Z takiego porownania guzik sie dowiesz.  To tak jabys prownywal dreada z carrierem.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2010, 19:49:06 wysłana przez Kane McCallan »

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #232 dnia: Sierpień 26, 2010, 19:44:47 »
Dark Flonoe masz racje z jablkiem i gruszka,
 Cynabal i Vaga to mimo rozpowszechnionego fitu standar vaga i cyna a'la vaga ...cos wiecej...
fajnie da sie tym polatac, mozna fitowac inaczej od tych standardow osiagajac fajne efekty!
kazdy statek prowadzi sie inaczej,
mozna i przykozaczyc w Slejpie i Dramielu...
Lepszosci nie mozna wskazac bo kazdy z wymienianych statkow ( nawet jesli ma podobne zastosowanie ) w czyms bedzie lepszy lub gorszy od drugiego :)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #233 dnia: Sierpień 26, 2010, 21:48:34 »
ja zadałem pytanie czy ogolnie na polu walki latajac solo lub w gangu
- dramiel/daredevil jest lepszy od HACa
- a cynabal od commanda (sprawdzilem scan res przy zamontowanym SB ze skryptem slepnir ma 440 i tank/dps nadal lepsiejszy

Porównanie totalnie nieadekwatne. Czy Smart Fortwo jest lepszy od Kia Cee'd (podobne cenowo)?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #234 dnia: Sierpień 26, 2010, 21:58:29 »
dramielem ubijesz i vage i cynabala
cynabalem ubijesz i vage i dramiela
vaga ubijesz i dramiela i cynabala ...

pytanie jakie ma umiejetnosci pilot
...jakie ma skile pilot
...jakie fity maja statki ...

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #235 dnia: Wrzesień 10, 2010, 10:37:45 »
Czy jest jakis med size ship minmatarski ktory moze na passive/cap stable robic sanctumy gdzie bija kin/thermal ponizej sleipnira? Probowalem lokiego sfitowac ale jak na T3 dps jest zalosny :/ Czy jedyna opcja jest slepinir/bsy?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #236 dnia: Wrzesień 10, 2010, 10:42:46 »
Matarskie statki są wrażliwe na kinetic (zwłaszcza T2), więc może być ciężko...


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #237 dnia: Grudzień 28, 2010, 06:57:47 »
Mam -6.17 effective do Gallente  i ponieważ tam gdzie mieszkam będę musiał przelatywać przez ich przestrzeń proszę o poradę jakim statkiem najlepiej to robić i jak żeby nie zginać.
Cargo nie gra większej roli , mam alta z frachtem ale czasami będę musiał wozić jakieś BPC czy książki...


Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #238 dnia: Grudzień 28, 2010, 07:42:13 »
Szuflą albo jajkiem. Do jajka nie strzelają, a szufli nie zdążą namierzyć jak będziesz szybko klikał :)
Ewentualnie jakąś frejką co się szybko zbiera do warpa :)
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #239 dnia: Grudzień 28, 2010, 08:06:57 »
Wszystko co się kwalifikuje do określenia nano dziwka ( i nie nano tylko takie szbkie i zwrotne z bazy jak cepy), z medami typu vaga, cynabal itp (jeśli sie dobrze orientuję nawet machem da sie przebic :P )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #240 dnia: Grudzień 28, 2010, 08:47:01 »
W zasadzie majac tylko negatywny stand mozna zasuwac wszystkim oprocz indykow bez tanka bo to zdazy spasc zanim zalignuje.

Pamietajcie ze navy nie scrambluje a webuje, do tego nie trzeba sie martwic innymi graczami. Nano do latania po high wymagane jest tylko przy ss ponizej -5 bo wtedy gracze moga napsuc krwi

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #241 dnia: Grudzień 28, 2010, 10:18:48 »
Pamietajcie ze navy nie scrambluje a webuje

Ściśle mówiąc, jest chyba tak, że frytki Navy webują, a scramblują cruisery. Frytki lokują szybciej od cruiserów, wiec masz te kilka sekund, gdy web wręcz przyśpiesza Twój align, ale uwaga - ten trick nie działa na undocku. Wniosek - zrobić sobie instaundock tam, gdzie potrzebujesz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #242 dnia: Grudzień 28, 2010, 11:04:25 »
Gwoli ścisłości to przedwczoraj niechcący wleciałem do Gallente space Paladynem zanim się zorientowałem co się dzieje to dostałem salve albo dwie gdzieś do polowy shielda , przeskoczyłem i przeleciałem jeszcze trzy wrogie systemy warpujac na 500 metrow od bramy , nikt już do mnie nie strzelał tak ze wszystko skończyło się dobrze.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #243 dnia: Grudzień 28, 2010, 13:12:55 »
Jesli w ostatnich patchach do patchy naprawiajacych patche czegos nie spaprali to Navy nigdy nie scramblowalo.

To jest ta sama Navy ktora strzela do wrogich milicjantow, do osob  z niskim standem do danej frakcji oraz do osob z niskim security status.

Navy ma duza alfe ale niezbyt szybki locking time , do tego spawn "agresywny" z fregatami i cruiserami pojawia sie dopiero po kilku sekundach od pojawienia sie w systemie . w Skrocie najlepiej zbierac sie do warpu od razu po pjawieniu sie w systemie bez zbednego czekania.

Ja latalem bs-ami po terytorium gdzie mam -8.0 i wiekszych problemow nie bylo.

Oczywiscie jesli ostatnie patche z bugami czegos nie popieprzyly to imo tak to wszystko powinno dalej dzialac.

« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2010, 13:37:57 wysłana przez Kara Mon »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #244 dnia: Grudzień 28, 2010, 13:42:18 »
Cytuj
Jakie rigi najlepsze na TD ? siatka , rammer i ....... ? Ja planuje gasienice do kupic
Kara jeszcze nie wytrzeźwialeś po wczorajszym? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.