Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 111263 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

silvia

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 31, 2009, 02:44:33 »
Nie wiem jak w przypadku cloakow T1, ale T2 zostawiaja mwd "wlaczone" az mu sie skonczy "okres".


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 31, 2009, 23:11:27 »
Chyba myślisz o cloaku covertowym, bo przecież jest "zwykły" T2, który takiej opcji nie ma.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 01, 2009, 14:32:10 »
Każdy kloak tak ma.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 01, 2009, 14:42:01 »
kazdy, mieli zmienic cykle np ecma zeby od razu sie wylaczal po cloaku, bo falcony go zarzucaly a potem kloczyly a cykl szedl.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 09, 2009, 09:21:39 »
Pytanie o Heavy Interdictora

Znam dzialeni standardowej banki Hic-a ale slyszalem ze jesli uzyjemy skryptu Focused warp disruption mozna jej uzywac w low sec.

1. Czy to prawda?
2. Jakie sa ograniczenia (rozumiem opis ze do lapaia matek i tytkow i cos o pojedynczym celu) , dalej przypomina to zwykla banke czy to po prostu warp disruptor zdolny do lapania matek?

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 09, 2009, 09:33:00 »
Dziala jak warp disruptor, ale rowniez na capsle, no i WCSy nic nie pomagaja  O0 Remote sensor boosterowany Dictor na bramce w low lapie wszystko.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 09, 2009, 12:12:26 »
Nawet w opisie skryptu czy samego punktu HICa jest napisane jakiego ma powera (infinity :D ). Dlatego tez zadko w low widuje sie transport shipy (nie liczac blockade runnerow)

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 09, 2009, 22:03:45 »
Jak działa dokładnie Covert Ops np. w Viatorze ? Po każdym jumpie w low sec uruchamiamy i już nie boimy się że nas po drugiej stronie rozwalą?
Czy taki Viator jest łatwo wykryć jeśli ma ten covert ops? jaka jest szansa wykrycia?
Czym się go wykrywa?

Rozumiem że niezła kasa leci z kurier kontraktów w low sec jeśli ma sie taki ship. (?)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 09, 2009, 23:15:09 »
Poza statkiem to do latania w low potrzebne sa jeszcze umiejętności
Wierz mi sam covert clock nie wystarczy. A działa tak że jak go aktywujesz to jesteś nie widzialny i nie do znalezienia tak długo jak nie wyłączysz modułu, lub coś nie wybije cię z clocka wchodzą na odległość niższą niż 2 km
Covert clok od zwykłego rożni się też tym że można w nim warpować i poruszać bez strat w szybkości (ale mody muszą być nieaktywne)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 09, 2009, 23:18:23 »
Covert ops dziala jak zwykly cloak z ta roznica ze nie ma minusow do speed i mozna w nim warpowac (bomber moze, jesli inni nie to mnie poprawcie).

Szanse wykrycia sa 2 , jakims cudem spozniesz sie z cloakiem i cep z sensor boostem wezmie cie na cel (szansa bardzo mala ale czasem zdaz sie ludziom spoznic cloak) i gdy cos (nawet drona) lub ktos podleci do ciebie na odleglosc mniejsza niz 2000m , jak pilot szybkiego okretu ma dobre oko i pewne palce to potrafi wyciagnac z cloaka nawet bombera , taki viator troche wolniej alignuje wiec ryzyko wciaz pozostaje , wszystko zalezy jak bardzo kampa jest zdesperowana zeby cokolwiek zlapac

Tytuwa

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 04, 2009, 07:18:55 »
Wróciłem po dłuższej przerwie do Eve. Ostatnio zacząłem robić misje w lowsec-u. Kłopot polega na tym, że raz po raz przeszkadza mi zawodnik, który przylatuje a to battleshipem, a to heavy assault shipem - wtedy uciekam. Pytanie brzmi jakiego statku użyć do walki szczególnie z tym drugim? Mogę oczywiście wylecieć statkiem tej samej klasy, ale nie w tym rzecz. Chodzi mi o zaskoczenie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 04, 2009, 07:45:09 »
Wróciłem po dłuższej przerwie do Eve. Ostatnio zacząłem robić misje w lowsec-u. Kłopot polega na tym, że raz po raz przeszkadza mi zawodnik, który przylatuje a to battleshipem, a to heavy assault shipem - wtedy uciekam. Pytanie brzmi jakiego statku użyć do walki szczególnie z tym drugim? Mogę oczywiście wylecieć statkiem tej samej klasy, ale nie w tym rzecz. Chodzi mi o zaskoczenie.
Po pytaniu wnioskuję, że nie masz zbytniego doświadczenia w pvp. Wobec czego masz dwa wyjścia - podszkolić się (może w jakimś korpie pirackim typu VooDoo czy Goatsy) i jak już będziesz wiedział co robić, to i statek wybierzesz odpowiednio. Drugim wyjściem jest zwołanie paru kumpli (najlepiej mających jakieś pojęcie o pvp) i spuszczenie kolesiowi łomotu kolektywnie.
Nie mając pojęcia o pvp, w czymkolwiek byś na kolesia nie wyleciał, będziesz dla niego tylko łatwym łupem (o ile to nie jest jakiś totalny lamer).
Przedwieczny.

Wallhard

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 27, 2009, 18:35:43 »
Mam pytanie odnosnie statkow oraz dzialek. Jezeli robie misje lvl1 to czy jest jakies "penalty" jezeli przylece na nie battleshipem  czy cruiserem i bede strzelal z medium hybrit turets albo z czegos mocniejszego? Chodzi o to czy jest cos takiego, ze z wiekszego dziala trudniej trafic mniejsze statki i dlatego "nalezy" z mniejszymi walczyc czyms rowniez mniejszym.

Z gory dziekuje za odpowiedz ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 27, 2009, 18:41:41 »
Generalnie cele masz dzielone na 3 grópy podobnie jak dziła
- small
- med
- larg
Działa są zoptymalizowane do strzelania w cele rozmiaru statku na którym się je montuje. Jelśli strzelasz w coś większego nie masz kary, jesli strzelasz w coś mniejszego kary już sa naliczane, im wieksza dysproporcja tym wieksze. Najprościej tak to wygląda. L1 i 2 to przede wszystkim fregaty z żadka cruzery, więc strzelanie w to z larg ganów bywa mało skuteczne

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 27, 2009, 18:43:26 »
1. Na wielu misjach są ograniczenia wielkości statku jaki może na nią wlecieć.
2. Jeśli już można na taką misję wlecieć czymś większym to jest tak jak podejrzewasz - duże działa mają problemy z trafianiem małych celów, składają się na to dwa czynniki - sygnatura celu vs "rozdzielczość" dział i prędkość kątowa celu vs tracking dział.
Jak już tak naprawdę cię gniecie na tych misjach lv1 to cruiser wleci na większość, tylko mu small działka załóż.

Wallhard

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 27, 2009, 21:11:16 »
Wielkie dzieki Doom i XIII za odpowiedz. Teraz jednak nasuwaja sie kolejne pytanie :)

1. Czy ta sama zasada rowniez dziala jesli chodzi o rakiety i inna bron (dobrze jakbyscie wymienili jaka gdzie jaka ma roznice jesli chodzi o statki) Bo np smarbomby to chyba po prostu zadaja obrazanie, nie wazne jakiej wielkosci cos bedzie, liczy sie resistance?

2. czyli jezeli spotkam cos poteznego, co bedzie w moja fregate nawalolo z large to nie trafi, a ja po 3 dniach strzelania rozwale go swoimi small? :) W koncu jak te titany dzialaja? jezeli go zaatakuje 10 frigat, to co rozwala go bo nie bedzie mogl trafic?

3. czyli robiac lvl1 misje, musze strzelac z small hybrid turret, czyli wiec po prostu warto inwestowac w te lepsze "small", co maja wiekszy optimal range i damage modifier?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 27, 2009, 21:25:18 »
- rakiety podlegają podobnym karom co działa (po prostu inne parametry są brane pod uwagę), podobnie jest z dronami też rożne rozmiary z różną skutecznością zwalczają różne cele, smartka owszem ignoruje kary jakim podlegają dziła i rakiety, za to ma parametr zasięg, a złośliwe npc czasem (na wyższych levelach misji często) lubią latać poza jej zasięgiem
- jeśli mowa o pve to albo on cie nie trafu a ty nie złamiesz mu tank i walka skończy się remisem, albo spadniesz od alphy szarżując na grubasa, albo złamiesz mu tank i go zdejmiesz
w pvp tak fajnie nie masz i więksi mają całą masę środków przeznaczonych do tępienia upierdliwych małych gówien: drony, neuty, sprzet polepszający traking, weby scramble i pare bardziej egzotycznych niespodzianek... co prawda zawsze możesz trafić na takiego który jest przygotowany na przeciwników w swojej wadze ale nigdy nie możesz być tego pewnym
Z capitalami sprawa jest o tyle inna że coś takiego jak 10 fregów to nie jestem pewien czy wogle zdoła im złamać pasywny reczarg shielda, ponadto NIE CHCESZ atakować tytana fregatą smartki na tych bydlakach dziłają ciut inaczej
- robiąc l1 w statku med / larg - albo zostawiasz robotę dronkom, albo dzięki wybitym skilom jesteś w stanie do pewnego stopnia zrównoważyć kary za rozmiar celu, albo np właśnie tak jak radził XIII fitujesz mniejsze uzbrojenie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Eleeist

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 27, 2009, 22:29:26 »
Czyli podsumowując, takim np. BSem nie wlecisz na misje L1 bo cię nie wpuszczą, a nawet jak jakoś ci się uda to z działkami medium i large raczej nic nie zdziałasz?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 27, 2009, 22:33:03 »
Zalezy od poziomu skili, ale na skilach początkowej postaci (takiej co to w bs dopiero wsiadła) prawie na pewno to dronki bedą robic misję

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Wallhard

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 27, 2009, 23:02:23 »
A jakby tak troche o tych parametrach byscie napisali to byloby swietnie :) Jakiego typu jest penalty? Zmniejszona szansa na trafienie? Mniejsze obrazenia? Mniejszy optimal range? Cos innego? czy moze wszystko naraz?

Sprawa druga, bo tak sobie przegladam to uzbrojenie to widze, ze jest tego bardzo duzo. Skoro latam z Moa i mam bonus do hybrid turrent to bede oczywiscie tego uzywal. Tylko teraz nasuwa sie kolejne pytanie, railguns i blasters? Co wybrac i czym sie roznia? Czy wybor ich zalezy od tego w co strzelam?

A sa jeszcze przeciez Laser Turrets ktore tez sie dziela na: pulse i beam. Albo projectile: artilery i autocanons. Czy tego sie uzywa juz w innych statkach, ktore maja do tego bonusy?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 28, 2009, 00:15:11 »
Cytuj
A jakby tak troche o tych parametrach byscie napisali to byloby swietnie  Jakiego typu jest penalty? Zmniejszona szansa na trafienie? Mniejsze obrazenia? Mniejszy optimal range? Cos innego? czy moze wszystko naraz?
Jesteś początkujący więc napisze łopatologicznie (sorry jesli zaniżam poziom twojej wiedzy)
Cel ma takie parametry jak sygnatura i speed. Speed + kąt podejścia przekłada się na predkość katową
Działko ma coś takiego jak sygnatura na którą jest skalibrowane i traking speed
Odpowiedni porównuje sie sygnaturę celu i dziła i trawersal z trakingiem jak działko wychodzi na plus w porównaniu wali bez kar, jak na minus to sie zaczynają kary
Ponadto działo ma coś takiego jak optimal rang i faloff jak cel jest poza optymalem tez nie dostaje z pełną mocą
PS do lepszych atylerzystów niż ja
jesli cos źle napisałem poprawcie, jeśli on dalej będzie pytał w tym temacie przejmiecie wyjaśniennia bo jaśniej tego nie umiem wytłumaczyć
Cytuj
Sprawa druga, bo tak sobie przegladam to uzbrojenie to widze, ze jest tego bardzo duzo. Skoro latam z Moa i mam bonus do hybrid turrent to bede oczywiscie tego uzywal. Tylko teraz nasuwa sie kolejne pytanie, railguns i blasters? Co wybrac i czym sie roznia? Czy wybor ich zalezy od tego w co strzelam?
Poza tym że statek ma bonus do hybryd zwróć tez uwagę do jakich hybryd (wielkość działek) jak założysz mniejsze tracisz bonus.
Reile to działka long range - biją tak sobie za to mają znośny zasięg
Blastery to broń do szybkiego mielenia przeciwnika, mają duży wygar ale zasięg z typu o którym się zwykle mówi ze to walka juz nie na noże ale na kły i pazury
Reile stosuje się w pve (ogólnie) i do pvp - snipe gangi HAC i BS na t2 działkach
Blastery praktycznie tylko w pvp się używa (z żadka ktoś nimi cos na pasku rozpruje z nudów) i jesli mowa o statku z hybrydowym uzbrojeniem to częściej właśnie to cholerstwo ma przeciwnik który na ciebie szarżuje
PS
Moa jest paskudna :P
Cytuj
A sa jeszcze przeciez Laser Turrets ktore tez sie dziela na: pulse i beam. Albo projectile: artilery i autocanons. Czy tego sie uzywa juz w innych statkach, ktore maja do tego bonusy?
Podział dział jest z gróbsza jeden - masz 3 wersje close rang i 3 wersje long range do tego rakiety z gróbsza też się tak klasyfikuje
smal short: blaster, autocanon pulse, rockets
smal long: reil, artylery, beam, standard missile
med short: działka patrz wyżej, heavy assalut missile
med long: działka patrz wyżej, heavy missile
large short: działka patrz wyżej, torpedy
large long: działka patrz wyżej, cruise missile
Do tego jak się przyjrzysz w obrębie każdej grópy masz też po kilka (chyba po 3) kategorie dziłek np med reile to 150mm, 200mm i 250mm różnią się od siebie zasięgiem, szybkostrzelnością dmg, cpu i pg które pobierają
Po jednej dla kazdej z ras i statki danej rasy maja zwykle bonus do ich rasowych dział
-amar - lasery
-matar - projetile
-geje - hybrydy
-caldari - rakiety (trochę też hybrydy)
Nie ma zakazu lub nakazu używania rasowych działek na danym statku, po prostu jeśli mam on bonus do danego typu dział nie przejdzie on na te innej rasy co czasem oznacza mniejszą wartość bojową, z drugiej strony jeśli statek nie ma akurat bonusu do uzbrojenia lub bonus ten jest marginalny z racji funkcji statku, wtedy często w fitach stosuje się te działka które znacznie bardziej odpowiadają uzytkownikowi (częstym wyborem sa matarskie bo nie używają capacitora do strzelania)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Wallhard

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 28, 2009, 00:56:49 »
Dzieki wielkie Doom, na prawde mi pomogles :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 29, 2009, 13:45:46 »
W EVE Wiki masz wszystko ładnie zebrane w tabelki.

Do tego CCP przygotowało oficjalny tracking guide, gdzie we flashowej prezentacji zobaczysz jak należy rozumieć zależności pomiędzy prędkością, kątem podejścia, a możliwościami namierzania ze strony dział.

Od siebie do tego co napisał Mando dodam:
- optimal - jeżeli spełnione są pozostałe warunki (stosunek signature/resolution >=1 i tracking) to działa zadawać powinny obrażenia za każdym razem (ich wysokość jest modyfikowana poprzez odporność = resistance celu), ponadto część ze strzałów będzie miała powiększony dmg (tzw. wrecking hit).
- falloff - obszar, w którym wydajność ostrzału spada od max do zera (spadek nie jest liniowy, na prezentacji masz odpowiedni wykres), ale dla uproszczenia możesz przyjąć 50% tego co na optimalu, ponadto falloff jest naliczany na optimal, oczywiście tu również część w części salw masz wrecki.
Po pewnym czasie zauważysz, że optimal-falloff - to obszar, w którym znów zaczynasz pudłować, ale powodem jest tu raczej niewystarczający tracking. Teoretycznie możesz trafiać cel również poza optimal+falloff. Kiedyś (nie wiem czy obecnie to działa) niektóre strzały wchodziły aż do optimal+2xfalloff (głównie wrecki). Na ilość wrecków teoretycznie NIE ma znaczenia zasięg w jakim się znajduje cel.

Z powyższego można wyciągnąć 2 wnioski:
1. Unikniesz części obrażeń poprzez sam rozmiar sygnatury statku
2. Poprzez odpowiednie sterowanie trasą podejścia zmniejszysz możliwość trafienia Ciebie

Dodatkowo jak spojrzysz na parametry dział (ingame możesz porównywać wybrane parametry dla poszczególnych wariantów danego działa) to zauważysz, że "wydajność" nie rośnie liniowo. W przypadku raili masz dostępne po 3 warianty dla każdego rozmiaru (i.e. 75mm, 125mm, 150mm dla small), co niekoniecznie jest prawdą w przypadku pozostałych dział.
Generalna zasada jest taka, że im większy rozmiar działa tym większy zasięg, dmg oraz zużycie prądu (cap, dodatkowo to stwierdzenie NIE jest prawdziwe dla projectile), a mniejszy tracking.

Rodzaje uzbrojenia podał Mando, ale chyba zapomniał wspomnieć:
- energy (laser) - zadają 2 typy obrażeń: em+the
- hybrid - również 2 typy obrażeń: kin+the
- projectile - nawet do 3 typów obrażeń - typ i wartość zależy od rodzaju amunicji (!)
- rakiety/dronki/SMB - każdy model to inny rodzaj obrażeń
Przeciwko rakietom można się bronić używając defenderów. SMB mogą stanowić pewnego rodzaju obronę przeciwko dronkom. Przeciwko działom możesz się bronić sygnaturą, resistami albo odpowiednim trackingiem. Jako obronę możesz zastosować zakłócanie elektroniczne = e-war (ECM/disrupting), ale jest ono zupełnie bezużyteczne przeciwko dronkom i SMB.

Oczywiście istnieją moduły wpływające na parametry dział (zasięg i tracking) zarówno je poprawiając jak i pogarszając (forma obrony), ale to już chyba temat na osobny post.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:10:54 »
Cytuj
Przeciwko rakietom można się bronić używając defenderów.
Fixed. Jedyne względnie skuteczne użycie defenderów w tej grze widziałem tylko u ratów, jak tej klasy pociski były strzelane z high slotów tak na oko numer 13, 14 i 15 (na pozostałych 8-10 dział i ze dwie wyrzutnie załadowane normalnymi rakietami)
Normalnie szkoda marnować sloty na wyrzutnię z tym syfem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:13:43 »
Hello.
Nowe pytanko o statki, w sumie to pytanka:
a) jaki ship do misji FW po low secu polecacie? zakladajac, ze macie kogoś do speed tanka ratów:
Rook / Cerberus/ Drake/ Nemesis^Manticore [ ?]
b) Czy ktoś z Was latał Navy Scorpionem? Jak wypada w porównaniu do Ravena i jego wersji Caldari Navy Ravena ? chodzi głównie o misje lv4.

c) pytanie poza statkami.. ale skoro już tu jestem... [a net zamula niemiłosiernie..]
standa do korporacji zdobędę szybciej w Drake'u i misji lv3 q 14 w low secu typu KILL
czy może w BSie i misje lv4 q18-20 ? Chodzi TYLKO o STAND do korporacji/frakcji a nie o ISK..

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:21:05 »
c) pytanie poza statkami.. ale skoro już tu jestem... [a net zamula niemiłosiernie..]
standa do korporacji zdobędę szybciej w Drake'u i misji lv3 q 14 w low secu typu KILL
czy może w BSie i misje lv4 q18-20 ? Chodzi TYLKO o STAND do korporacji/frakcji a nie o ISK..
Wydaje mi się, że najszybciej będzie transportówkami, byle nie z tych large.
Dobry agent i masz misje, które robisz głównie szuflą i polegają na zrobieniu 1-5j.
I co chwila storyline...
Względnie blitzowanie misji kill, ale to trzeba mieć miejsce z kilkoma agentami lvl 3/4, żeby odrzucać te, których zblitzować się nie da.
Który sposób będzie szybszy, nie wiem, bo jednak za transportówki dostaje się mniej standa, ale za to szybciej pękają.
Ale to imo. Ekspertem nie jestem :)
Przedwieczny.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:27:05 »
Wydaje mi się, że najszybciej będzie transportówkami, byle nie z tych large.
Dobry agent i masz misje, które robisz głównie szuflą i polegają na zrobieniu 1-5j.
I co chwila storyline...
Względnie blitzowanie misji kill, ale to trzeba mieć miejsce z kilkoma agentami lvl 3/4, żeby odrzucać te, których zblitzować się nie da.
Który sposób będzie szybszy, nie wiem, bo jednak za transportówki dostaje się mniej standa, ale za to szybciej pękają.
Ale to imo. Ekspertem nie jestem :)

Nie głupie, na pewno spróbuje takich misji dla Lai Dai,
ale np takie Caldari Navy [które ma fabryke 50% tuż obok mojego R&D agenta] nie posiada wysokich [tj pow. lv 2] misji transportowych.. nawet nie wiem czy posiada takich agentów do kurierki ^^

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:28:32 »
Cytuj
a) jaki ship do misji FW po low secu polecacie? zakladajac, ze macie kogoś do speed tanka ratów:
Rook / Cerberus/ Drake/ Nemesis^Manticore [ ?]
Na to pytanie odpowiedzieli Ci już piloci milicji. To że się z nimi nie zgadzasz nie sprawi że otrzymasz inną odpowiedz - głównie dlatego ze nikt inny poza nimi tych misji nie robi
Cytuj
b) Czy ktoś z Was latał Navy Scorpionem? Jak wypada w porównaniu do Ravena i jego wersji Caldari Navy Ravena ? chodzi głównie o misje lv4.
Raven ucieka z podkulonym ogonem, navy raven ma minimalnie większy dps (7 wyrzutnia, troche większyy drone bay), ale ciężko na nim robi się stabilny energetycznie tank nie schodząc poniżej 3 bcu w low i nie kupując wsciekle drogich boosterów seri gist, na scorpionie możesz zrobić psychiczny tank i masz jeszcze odrobinę miejsca na jakiś target painter / web (bardzo przydatne na mniejsze cele)
Cytuj
c) pytanie poza statkami.. ale skoro już tu jestem... [a net zamula niemiłosiernie..]
standa do korporacji zdobędę szybciej w Drake'u i misji lv3 q 14 w low secu typu KILL
czy może w BSie i misje lv4 q18-20 ? Chodzi TYLKO o STAND do korporacji/frakcji a nie o ISK..
Blitzuj l3 / l4 typu kill i klep storaki
Polecam high bo tam nie musisz się oglądać za plecy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #98 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:33:26 »
Nie głupie, na pewno spróbuje takich misji dla Lai Dai,
ale np takie Caldari Navy [które ma fabryke 50% tuż obok mojego R&D agenta] nie posiada wysokich [tj pow. lv 2] misji transportowych.. nawet nie wiem czy posiada takich agentów do kurierki ^^
Ja tam w ten sposób, na kiepskim kompie (tylko transportówki dało się robić), wystukałem sobie 8,2 do gallente i mogę robić misje dla każdego z ich agentów, z każdego korpa :) (o Sisters of Eve i prawie wszystkich matarach nawet nie wspominam, bo się zrobiły jakoś tak przy okazji :P ).
Dodatkowym bonusem jest dostęp do agentów R&D :)
No i (w hi) można je robić nie poświęcając pełnej uwagi grze (np. na alcie, albo pracując w międzyczasie), w przeciwieństwie do blitzowania misji kill. Ale to już zależy, kto jak gra i ile ma czasu :)
Przedwieczny.

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #99 dnia: Grudzień 29, 2009, 14:44:57 »
Nie głupie :)
Tłukę standa altkowi.
Myślę, że po prostu Mainem będę misje Blitzować Navy Scorpem jak kolega wyżej mówi,
a altem kurierówki :) Thanks wielkie za pomoc :) za 20 minut do domu i sprawdzamy :P

Co do Tego, że się nie zgadzam.. nie że się nie zgadzam po prostu każdy z tych shipów inaczej walczy.
Drake - boski tank, słaby align
cerb - dobry tank, dobry align, słaby gdy Cie ktoś dorwie
rook - niestety dopiero od dzisiaj mogę nim latać więc ciężko mi powiedzieć.. jedyne co wiem, że można wypchać go ECMką i jak Cie ktoś "dorwie" to masz szansę uciec, tank podejrzewa, że podobny do cerba, nie wiem jak z mobilnoscia
nemesis^manticore, czysty DPS/damage ale statek z papieru.. jak jakiś NPC straci agro z tej frytki tankującej speedem to asta la vista. [no i jeszcze plus taki, że jak nikt SBka nie stargetuje to zawsze moge zarzucic cloaka w sytuacji zagrozenia zycia]

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 29, 2009, 15:03:51 »
Cytuj
rook - niestety dopiero od dzisiaj mogę nim latać więc ciężko mi powiedzieć.

Więc nie mów puki nie bedziesz go miał na minimum 4
Cytuj
tank podejrzewa, że podobny do cerba
Nie wiem kto Ci tak nakłamał ale okaż swoja wdzięczność podując gnojka - na tym statku masz albo tank albo ecm - przy czym latanie nim w wersji otankowanej to nieporozumienie w temacie przeznaczenia tego statku


Jak nie przejmujesz się wpadem konkurencji i masz tankera, to próbuj dps wersję draka z niekoniecznie mocnym tankiem, jest najtańszy, a dps'u ma dość żeby złomować bs'y

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 29, 2009, 15:23:18 »
c) pytanie poza statkami.. ale skoro już tu jestem... [a net zamula niemiłosiernie..]
standa do korporacji zdobędę szybciej w Drake'u i misji lv3 q 14 w low secu typu KILL
A po co chcesz blitzować misje w low ? Jedyna korzyść względem hisecu to kasa. Jeśli nie jest ona problemem to nie widzę powodu dla robienia misji w low by podbijać standing.

Jedyne względnie skuteczne użycie defenderów [ciach]
Mando, a gdzie ja napisałem o skutecznym ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 29, 2009, 15:24:35 »
To po co piszesz że można sie tym bronić?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 29, 2009, 15:28:36 »
Bo można i do tego właśnie służą, a kwestia tego jak są skuteczne to zupełnie inny temat.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

naye666

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 08, 2010, 14:44:16 »
Nie odzywałem się trochę a to dlatego, że testowałem navy scorpa.
Na Xshield boosterze prawie 1300 defence'a pod specyficzny dmg zachowując 550 dps a 610 [?] z dronami na cruzach, capa nigdy nie brakowało przy inteligentnym puszczaniu no ale czuło się, że jakoś powoli to idzie,
standa dla alta z 0.00 wyrobiłem na 6.00 w 3 dni zabijania, zebrałem tonę wraków i tonę smieci zapuściłem na market, zarobiłem w 3 dni 150 mln bounty + loot + salvage

Teraz jako iż stand jest i będę prawdopodobnie skupiał się na produkcji dla alta,
takie pytanie,
jakie najczęściej używa się rigi do PVE a jakie do PVP? Wiem, że można takowych wyliczyć z 20 sztuk,
Field Extender, Purger
Rigory
Semiconducty
anti-em/thermal/kinetic/explo
ccc
cargoholdy
jakie jeszcze się wykorzystuje rigi warte podjęcia produkcji ?

A jeżeli chodzi o statki, mam nowe pytanie:
Mogę latać tengu na subsystemach z lv4 za 6 dni
lub nighthawkiem za 41 dni.

Ship do Wormhole/lv3/lv4 - do salvage i zbierania bedzie sluzyc alt wiec po prostu przyjemnie i wmiare bezstresowe robienie misji, klepanie WH c2/c3/c4

Wiem, że można to robić CNRem [misje] , drakiem [wh]
ale zależy mi na ciekawym i zwrotnym statku.

Czy za te 6 dni latać TENGU i następnie przerzucić się na NH i warto już wtedy zostać w TENGU? [informuję iż w WH będzie z początku latać solo, a później przeprowadzka]

Ktoś miał w ogóle jakieś dobre i złe wrażenia z TENGU? a ktoś z Nighthawkiem?

Byłbym wdzięczny za WSZYSTKIE informacje jakimi możecie mnie obdarzyć np. czy fitowac takiego T3 na active czy na passive tanka? co z NH ? cena nie gra roli statków więc "opłacalność" nie ma znaczenia, chodzi po prostu o wygodę i względne bezpieczeństwo.