Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 111302 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lagu

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #315 dnia: Czerwiec 12, 2013, 12:36:46 »
Jeszcze jedno pytanko. Czy mozna grupowac bron jesli nie jest tej samej klasy, nie posiada tej samej amunicji. Pytam bo miałem ostatnio z tym problem.

Azradiel

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #316 dnia: Czerwiec 12, 2013, 12:52:19 »
Jeszcze jedno pytanko. Czy mozna grupowac bron jesli nie jest tej samej klasy, nie posiada tej samej amunicji. Pytam bo miałem ostatnio z tym problem.
Nie można. Nigdy tego nie rób :P Na statek zawsze zakładaj komplet tych samych dział i amunicji.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #317 dnia: Czerwiec 12, 2013, 13:40:28 »
Nie można. Nigdy tego nie rób :P Na statek zawsze zakładaj komplet tych samych dział i amunicji.

Ściśle mówiąc, chodzi o to, żeby nie mieszać na przykład artylerii z autocannonami. Ale mieszanie różnych dział w obrębie jednej grupy (np. autocannonów), bo nie starcza grida/CPU jest OK.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Leczymorda

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Leczymorda Munir
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
  • Sojusz: The Alternative 4
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #318 dnia: Czerwiec 13, 2013, 09:09:25 »
dodatkowo zauważ że fitując różne działa każde z nich bedzie miało inny optimal/failoff /tracking co skończy się tym że niezależnie od sytuacji/odległości nie wyciśniesz całego dps z shipa

rubesom

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #319 dnia: Maj 14, 2014, 07:56:08 »
Mam pytanie dotyczące modułów pasujące do tego tematu, dawno w nim nie pisano ale rozumiem, że mogę go "odkopać" i w nim napisać, zamiast zakładać nowy.

Chodzi mi o różnice między modułami Afterburner i Microwarpdrive:

1. Czy różnica polega na tym, że MWD zużywa więcej energii i zwiększa moją sygnaturę przez co łatwiej mnie trafić ale za to jestem o wiele szybszy? A AB jest to wersja bardziej ekonomiczna/uboższa od MWD?
2. Przy MWD jest informacja o -17% "Capacitor Capacity Bonus", Odejmie mi na starcie 17% energii czy tylko przy aktywnym module, czy jeszcze inaczej?
3. Używając modułu Warp Scrambler mogę wyłączyć/skontrować MWD, a czy jest jakiś moduł kontrujący moduł Afterburner?

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #320 dnia: Maj 14, 2014, 08:29:39 »
1. Mniej więcej tak.
2. Założenie na statek MWD powoduje obniżenie maksymalnego dostępnego capacitora o podaną wartość, bez względu czy moduł jest aktywny czy nie.
3.Nie ma modułu, który może bezpośrednio wyłączyć AB.

Berud

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Berud Corleone
  • Korporacja: Amarrski Zwiazek Dzialkowcow
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #321 dnia: Maj 14, 2014, 11:02:07 »
@Leczymorda: Ale zawsze trafi, to ma sens, nie mieszaj chłopakowi :D
@rubesom: Co do AB to tylko weby, ale one skontrują też mwd, na 2 webach statek stoi w miejscu.

Zwami

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Korporacja: się zobaczy
  • Sojusz: się okaże
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #322 dnia: Maj 14, 2014, 12:20:36 »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #323 dnia: Maj 14, 2014, 13:05:07 »


3.Nie ma modułu, który może bezpośrednio wyłączyć AB.

:P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

rubesom

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #324 dnia: Maj 17, 2014, 23:26:28 »
Czym się różni Missile Launcher Operation od Rapid Launch?

Azotox

  • F1
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Azotox
  • Korporacja: Dreddit
  • Sojusz: Test Alliance Please Ignore
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #325 dnia: Maj 17, 2014, 23:43:07 »
Rapid Launch daje 3% częstsze strzelanie ale się go uczy 2 razy wolniej, Missile Launcher Operation - 2% ale wchodzi szybciej.

Odpowiednie poziomy Missile Launcher Operation poza tym są wymagane przed rozpoczęciem i użyciem większości broni i skilli z rodziny missile.

rubesom

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #326 dnia: Maj 17, 2014, 23:49:23 »
Rapid Launch daje 3% częstsze strzelanie ale się go uczy 2 razy wolniej, Missile Launcher Operation - 2% ale wchodzi szybciej.

Odpowiednie poziomy Missile Launcher Operation poza tym są wymagane przed rozpoczęciem i użyciem większości broni i skilli z rodziny missile.

Czyli kiedy zależy mi na szybszym (stwierdzenie częstsze znaczyło szybsze, tak?) strzelaniu to powinienem uczyć się obu?

Azotox

  • F1
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Azotox
  • Korporacja: Dreddit
  • Sojusz: Test Alliance Please Ignore
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #327 dnia: Maj 18, 2014, 11:25:53 »
Tak.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #328 dnia: Styczeń 28, 2015, 11:22:08 »
Czy latanie Kronosem po hs na autopilocie to prośba o wpie**** czy raczej nikt sie nie zainteresuje?
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #329 dnia: Styczeń 28, 2015, 11:23:19 »
Zazwyczaj najpierw odpalą ship scanera

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Anthar

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 508
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Anthar Thebess
  • Korporacja: REPUBLIKA ORLA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #330 dnia: Styczeń 28, 2015, 12:23:11 »
Zazwyczaj najpierw odpalą ship scanera

Chyba ze CFC sie nudzi i masz u nich -
Jestes nowy?
C0ven to najwiekszy i najstarszy polski sojusz w EVE!