Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 114738 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #245 dnia: Grudzień 28, 2010, 18:09:15 »
Kara jeszcze nie wytrzeźwialeś po wczorajszym? :P

Nic nie pilem tak jakos mi sie tematy popierniczyly jak otwieralem z opcji "Zamkniete karty" :p

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #246 dnia: Maj 18, 2011, 23:02:18 »
Mam pytanie odnośnie rigs
- można w middle slocie zainstalować riga small?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #247 dnia: Maj 18, 2011, 23:16:15 »
Rozmiar riga zalezy od clasy statku -> smal = fregata, deska; med = cruzer, bc; large = bs, capital
Rigi montujesz tylko na rig slotach i nigsdzie indziej

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #248 dnia: Maj 19, 2011, 00:25:08 »
med = cruiser, battlecruiser, indyki, noctisy, koparki

large wchodzą też na Orkę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #249 dnia: Maj 22, 2011, 21:44:39 »
Ma 2 pytania:

1.Co potrzeba aby używać smartboomb wystarczy high slot , nie potrzeba żadnych wyrzutni?

2.Cap booster - czy to może być użyte w trakcie walki do doładowania cap-a? A jeśli tak to w jaki sposób?

Ranshe

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #250 dnia: Maj 22, 2011, 21:50:19 »
1. High slot i skill Energy Pulse Weapons.

2. Ładujesz na med slot, do modułu ładujesz "cap booster 400" (ew. odpowiednią do wielkości statku/modułu wartość) tak jak do działka i odpalasz. Zyskujesz cap.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #251 dnia: Maj 22, 2011, 21:52:52 »
Ma 2 pytania:

1.Co potrzeba aby używać smartboomb wystarczy high slot , nie potrzeba żadnych wyrzutni?

2.Cap booster - czy to może być użyte w trakcie walki do doładowania cap-a? A jeśli tak to w jaki sposób?

1. Wystarczy hi-slot + odpowiednie skille + rzecz jasna dosyć CPU i PG na shipie do zamontowania S-bomby no i capacitora do strzelania
2. No..tak normalnie. Montujesz moduł na med-slocie "ładujesz" do niego bateryjki i w razie potrzeby klikasz na module żeby "wstrzyknąć" bateryjkę capacitora do shipa.

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpień 13, 2011, 02:28:09 »
Jakie rakietki dobrać dla statku Drake i jakie skile użyć aby miały one największy zasięg?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2011, 00:27:25 wysłana przez Dagorian »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpień 13, 2011, 10:08:22 »
Drake do czego?
Pvp? Pve?

W pvp najczęściej stosuje się Heavy Missiles kinetyki, rzadziej Heavy Assault Missils które właśnie mają maly zasięg za to mocniej biją (tylko solo fity)
W pve tylko HM z dmg zaleznym od rakiet.

Skile na zasięg rakiet
Missile projekction
Missile bombardment

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #254 dnia: Sierpień 13, 2011, 14:36:28 »
W pvp najczęściej stosuje się Heavy Missiles kinetyki, rzadziej Heavy Assault Missils które właśnie mają maly zasięg za to mocniej biją i gówno robią małym celom (tylko solo fity)

fyp
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpień 13, 2011, 22:48:45 »
Solo fit na HAM-Drake'a uwzględnia weba.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dagorian

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #256 dnia: Sierpień 15, 2011, 08:36:04 »
Standardowo Heavy Missile mają czas lotu 10 sekund - maxując skila dostaniemy o 50% czasu lotu więcej czyli 15 sekund , kolejnym skileme zwiększamy predkość która wynosi 3750 m/s, o 50% co da nam 5625 m/s  jeśli teraz pomnożymy czas lotu razy prędkość to dostaniemy 84375 metrów (~84km). Czy to jest maxymalny zasięg jaki możemy uzyskać na HM dla statku Drejk?
Czy moje obliczenia są poprawne czy podnoszenie poziomu skili ma penatly?

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #257 dnia: Sierpień 15, 2011, 09:29:18 »
Czy to jest maxymalny zasięg jaki możemy uzyskać na HM dla statku Drejk?

Są jeszcze rigi i implanty którymi możesz to poprawić.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #258 dnia: Sierpień 15, 2011, 10:12:44 »
Tak naprawdę zasięg rakiet na draku jest trochę mniejszy. Wynosi około 75km. Rakieta po wystrzeleniu musi się rozpędzić do max speed dlatego na poczatku lotu nie idzie pełnym ciągiem. Nigdy nie liczyłem tego dokładnie, ale dla bezpieczeństwa odejmuję 10% z liczby uzyskanej po przemnożeniu speed przez flight time.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Juliet64

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SegalPL2
  • Korporacja: Private
  • Sojusz: Brak
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #259 dnia: Sierpień 15, 2011, 10:55:09 »
Jak już masz załadowane rakiety do wyrzutni to sprawdź info o nich. Będziesz tam miał czas i szybkość lotu zmodyfikowaną przez skille/rigi/implanty. Później skorzystaj z tego wzoru:

Max flight time x Max velocity x 0,9 = Range

Podany wzór dobrze oddaje skuteczny zasięg na rakietach z uwzględnieniem jej startu. Zawsze się sprawdził i nigdy nie zawiódł.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #260 dnia: Sierpień 15, 2011, 11:40:27 »
A mnie tak ale cel zlośliwie oddalał się odemnie a strzelałem na granicy zasięgu ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #261 dnia: Sierpień 16, 2011, 12:16:37 »
Solo fit na HAM-Drake'a uwzględnia weba.

Ale unguidedy nie uwzględniają GMP.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #262 dnia: Marzec 22, 2012, 10:24:27 »
Witka

1. Czy kazdy statek (bojowy fretka+) ma mozliwosc zainstalowania Dron ??

Pytam bo w niektorych statkach niewidzialem zakladki Drone Capacity (czy jakos tak). Wiec jestem cieaw czy to jakis "bug" czy nie.

2. Czy jesli statek ma Resist 100% na jakis status np. explosiv (wliczajac ronze moduly i bonusy statku), to znaczy ze jest "nietykalny" przez kogos kto uzywa tego "statusu" ??

2a. Czy jak statek miałby 100% resista na wszystko (explosiv, kinetic, Em itd.) to znaczy ze bylby "immortal" (pytanie raczej teoretyczne ;) )  ??

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #263 dnia: Marzec 22, 2012, 10:34:10 »
1. Nie, nie każdy. To nie jest bug :)
2 i 3 - generalnie tak. Ale tylko teoretycznie, bo w praktyce jest niemożliwe uzyskanie 100% resista.
Przedwieczny.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #264 dnia: Marzec 22, 2012, 12:07:00 »
Ad.2 Są statki które można przystosować do bardzo wysokich wartości resistów na poszczególne typy dmg (chociażby armorowy loki pod EM), ale takie podkręcanie ma zastosowanie wyłącznie w PVE gdzie przeciwnik znany jest z góry. Nigdy nie uzyskasz 100% z bardzo prostej przyczyny: jeśli statek ma powiedzmy 50% bazowego resistu, a moduł który montujesz poprawia tę wartość o 50% to w efekcie statek będzie miał 75% odporności. Stosowanie więcej niż jednego modułu tego samego typu osłabia efekt dodatkowych, więc trzeci nie da w efekcie 87,5%.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #265 dnia: Marzec 22, 2012, 12:48:35 »
Nawet Polarisy mają "tylko" po 99%.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #266 dnia: Marzec 22, 2012, 13:07:20 »
A //Polaris// to legendarny statek jakim lata ccp.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #267 dnia: Marzec 22, 2012, 13:38:20 »
Dla maluczkich pozostaja moduły obronne POSa, które maja 99% resistów na strukturze, kiedy stoi szpila. Inna sprawa, że to coś nie lata, a jak ma zjechany shield i armor to też już nie strzela :P

Z dronami prócz drone capacity zwracaj tez uwage na drone bandwidtch. Pierwsze oznacza pojemność "dronowej ładwoni" statku, drugie pojemność dron, jakie statek moze naraz wyrzucić. Bandwidtch często jest mniejszy niż capacity. Znaczy to tyle, że nie zawsze jesteś w stanie wyrzucić wszystko co masz w drone bayu, nawet jak masz w nim tylko 5 dron i skil drones na 5.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #268 dnia: Marzec 22, 2012, 14:58:50 »
A mam takie pytanko np. co do Sacrilege , tam pisze iz ma 5% bonus resistent to all armor per level.

Teraz pytanie czy to chodzi o +5% do wszystkich resistow czy o 5% do juz istniejacych resistow.

Bamsey Amraa

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bamsey Amraa
  • Korporacja: Unseen Nomads
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #269 dnia: Marzec 22, 2012, 15:12:38 »
5% do wszystkich resistow armorowych niezaleznie czy masz tam jakies itemy ktore je podwyzszaja czy nie.


Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #270 dnia: Marzec 22, 2012, 15:37:26 »
Nie ma znaczenia, skill do resów, to cruz.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #271 dnia: Marzec 22, 2012, 16:11:36 »
Cytuj
Teraz pytanie czy to chodzi o +5% do wszystkich resistow czy o 5% do juz istniejacych resistow.
Co rozumiesz przez "już istniejących"?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #272 dnia: Marzec 22, 2012, 16:14:04 »
Pewnie to, że te resy sacri ma zawsze, więc chciałoby się, żeby po wejściu doszło jeszcze 25%.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #273 dnia: Marzec 22, 2012, 16:21:12 »
Przecież "pełne" +25% dostałby tylko do takiego który ma 0 z bazy :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #274 dnia: Marzec 22, 2012, 17:11:26 »
Chodzi mi o to, że jak wejdziesz w w statek T1, gdzie resy rzeczywiście zależą od skilla (np. rokh, abaddon, ferox, drake), po wejściu w szipa resy ci się zwiększają o skilla. W przypadku statków t2, gdzie masz bonus do resów ale ze skilla T1 (amarr cruiser, mining barge) resy jakkie widzisz na markecie są takie same jak resy, które masz po wejściu w statek. A zgodnie z już wyuczoną logiką z drejka, powinieneś po wejściu zobaczyć resy z marketu + 25%.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #275 dnia: Marzec 22, 2012, 17:16:00 »
Tyle to ja wiem :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #276 dnia: Marzec 22, 2012, 17:58:09 »
Co do resow to chodzi mi iz np. w przypadku cruza mamy armor 50% resa EM.
Mamy skill na lvl V czyli +25% do resow.  A wiec czy suma resow bedzie
a) 50% + 25% = 75%
b) 25% z 50% = ok. 62,5%

która pcja tu pasuje ??

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #277 dnia: Marzec 22, 2012, 18:07:00 »
Wszelkie bonusy do resów to procent od procentu który nie jest pokryty przez bazowy resist.
Np masz 0 na EM zakłądasz hardener 50% i masz em na 50%, ale kiedy masz EM na 30% to załozny hardener doda Ci tylko resa do poziomu 65% bo 50% z 70% to 35%.
Skile działają tu tak samo jak hardenery, z tą różnicą że skill jest doliczany do resów statku i dopiero wtedy dodawane są resy za moduły i rigi oraz stack nerf na nich

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #278 dnia: Marzec 22, 2012, 19:30:22 »
Tak czytam sobie o statkach (glownie pod PvE).

Mowa glownie jest o NIgthawk, Drake, Hurrican, Tengu. Nie widze aby cos bylo pisane o statkach Amarr -ow.
Chodzi mi glownie misje, explor irp. czasem PvP. Czy to tylko moje wrazenie czy statki Amarr sa jakby zepchniete na "boczny" tor.

Moze ktos tu napisac o jakims statku Amarr ktory jest w czyms naprawde dobry w porownaniu z "Elita" ??

Chodzi mi czy warto skillowac Amarr czy odrazu przesiac sie na Caldari czy Gallante

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #279 dnia: Marzec 22, 2012, 20:08:14 »
W PVP caldari prawie nie występuje może poza dużymi skupiskami drak-ów lub falconami.
Co do przydatności amarów do pvp czy też pve ... zaczynałem grać amarami i nie żałuje bo po prostu ich duże statki są bardzo dobre do walk z npc-ami (przez duże mam na myśli bs-y).
BS-y caldari (tech 1 nie frakcja) są po prostu słabsze od amarskich a nimi właśnie głównie robi się misje lev 4 (czyli te które przynoszą jaki taki dochód).