Autor Wątek: TNQ 0.0  (Przeczytany 23736 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rabbitofdoom

  • Gość
TNQ 0.0
« dnia: Sierpień 01, 2009, 03:49:13 »
Maly watek poswiecony mitycznemu zero zero.

Szybcy i martwi.
W null bardzo czesto liczy sie szybkosc w wiekszosci przypadkow mwd to podstawa fitu. Czesto trzeba przeciwnika gonic, szybko wyleciec z banki albo dobic do bramy.

Moj fit t1 sux.
Nie jest to do konca prawda jednak 0.0 to nie jita gdzie masz 1000 ludzi gotowych sprzedac dziala t1 i namedy we wszystkich rodzajach. T2 wyposarzenie jest dla odmiany czesto tansze niz w hiseku.

Bramka 123 zonk
Jednym z podstawowych know how w 0.0 jest wiedza w jakim systemie sa jakie bramki. Sa trzy rodzaje mala srednia duza. Wiekszosc ludzi wogule sobie nie zadaje trudu obstawiania duzej bramy. Calkowite pokrycie bankami duzej bramy wymaga okolo 5 heavy interdictorow. Szanse zlapania fregaty na duzej bramie sa praktycznie takie jak w lowseku na identycznej bramie.

Stawiam banki
Banki poza wielkoscia dziela sie na dwa rodzaje zwykle i sciagajace. Zwykla banka wymaga aby statek fizycznie zetknal sie z jej powierzchnia. W przypadku banki sciagajacej statki warpujące w kierunku banki zostana sciagniete do jej wnetrza jesli ich punkt wyjcia z warpa znajduje sie na prostej łączącej punkt rozpoczecia warpa z lokalizacja banki. W efekcie warpujac na brame w 0.0 mozna znalezc sie nagle 60km od bramki w srodku banki otoczonym przez bande kerbirow ludojadow. Baniek sciagajachych mozna uniknac, warpujac najpierw na planete lub SS na uboczu, a dopiero potem na docelowa brame. Jesli sie skacze przez planete trzeba sie jednak liczyc ze jesli planety sa na tej samej lini co skok z bramy do bramy to tez mozna skonczyc w bance. Dodatkowo czasem co sprytniejsi i bardziej doswiadczeni gracze ustawiaja dwie lub wiecej baniek tak aby calkowicie uniemozliwic skok przez planete bez sciagniecia w banke.

Bankowozy czyli hic, dic, mobile warp disruptor
Istnieja trzy sposoby stawiania banki.
Najlatwiejszy to tzw mobile warp disruptor. Anchoruje sie je tak jak zwykle kontenery. Po zanchorowaniu musi minac pewien czas nim banka sie uaktywni, podobnie jest z jej zwinieciem.
Istnieje jedna zasada za nie przestrzeganie ktorej mozna dostac zdrowy opierdol. NIGDY nie zostawia sie niepotrzebnych baniek na wlasnym terenie. Po skonczonej/rozbitej kampie zawsze zniszcz lub spakuj banki. Banki sa tez dosc drogie a zdarzaja sie cwaniacy stawiajacy po 4-5 duzych i zniszczenie ich napewno wkurzy takiego kolesia.
Drugim sposobem jest interdictor
Interdictor to t2 niszczyciel przystosowany do wystrzeliwywania warp disrupt probow. Proby po wystrzeleniu dzialaja podobnie do baniek z tym ze aktywuja sie natychmiast i dzialaja przez ograniczony czas. Interdictory jak na deski sa dosc odporne na proby zniszczenia ale raczej nie posiadaja wiekszej sily ognia. (wyjatkiem jest sabre matarski dictor ktory posiada calkiem sensowna sile ognia) Dictory nie maja zadnych ograniczen nalozonych na poruszanie w czasie korzystania z wyrzutni disrupt probow.
Trzecim sposobem jest Heavy interdictor
Ciezka dykta posiada generator banki i zazwyczaj solidny tank. Po uruchomieniu banki hic staje sie praktycznie siedzaca kaczka. Generatora po zamontowaniu skryptu mozna uzywac do jak normalnego disruptora o nieskonczonej sile wiekszym zasiegu i dajacego mozliwosc trzymania supercapitali. Uzywanie generatora ze sktyptem nie powoduje zadnych ujemnych efektow towarzyszacych uzywaniu generatora bez skryptu.

Sov space
Sov space ma wlascicieli bedacych graczami w brew pozorom potrafi byc znacznie bardziej bezpiecznym terenem niz tzw npc 0.0. Sov 0.0 pominawszy sytemy majace jakas wartosc i przelotowe sa praktycznie puste. Ludzie wlatujacy to takich miejsc przez wormhole potrafia sobie spokojnie racic godzinami lub nawet dniami nie niepojeni przez wlascicieli ktorzy zwyczajnie nie maja bladego pojecia ze ktos obcy tam wogule jest.

Probe me,spank me make me your slave
Combat proby sa jednym z powazniejszych zagrozen w 0.0. W lowseku proberow jest mniej i zazwyczaj sa mniej doswiadczeni. Dobry prober w 0.0 wyskanuje bsa na 100% z 4au. Dlatego trzeba miec conajmniej 4 ssy polozone jesli to tylko mozliwe ponad 4 au od siebie. Kiedy ktos wlatuje do systemu i nie mamy posa na ktory mozna by uciec albo cloaka, leci sie na ssa. Otwiera skaner odznacza use active overview settings. Skanujesz na 360 w czym facet jest i czy nie pojawia sie combat probes. Jesli sie pojawia to natychmiast warpuj na inny ss i zacznij skakac pomiedzy ssami albo zrob logoffsky. Jesli byles w duzym statku np bs to lepiej potraktowac pierwszy ss jako "spalony" i wiecej go nie uzywac. Po tym jak nieproszonemu gosciowi sie znudzi przygotuj sobie nowy zestaw ssow.

Tytanofilia
Tytany i dd powstaly jako swoisty wyrownywacz szans dzisiaj jest ich na tyle duzo ze mozliwe jest ich uzywanie jako uniwersalna rozwiazywaczka problemu wrogiego gangu. Przed wycieczka do sov 0.0 warto sprawdzic czy wlasciciele nie sa znani z tytanofili. Dla niektorych kilka interceptorow stanowi wystarczajacy powod do uzycia doomsday device. Generalnie uniwersalna zasada jest kiedy sie nie wystawia przynety na wrogie kapitale jest natychmiast spierdalac kiedy ktorys z posiadajacych tytany sojuszy stawia cynosural field generator w zasiegu skoku do swoich punktow wypadowych.

Hide and seek czyli cloak
Cloaking device jest jedym z podstawowych narzedzi przetrwania w 0.0. Jesli sie raci poza systemem z wlasnym posem to jest to praktycznie must have na raciarce. Statki z bonusami do poruszania sie i mozliwoscia uzycia covert cloaking devica sa bardzo trodne do zlapania nawet w 0.0.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2009, 11:53:27 wysłana przez Rabbitofdoom »

silvia

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 01, 2009, 04:33:09 »
Ad.1: Nie tylko predkosc. Liczy sie czesto takze EHP [ilosc armora/shield/hull vs resisty].
Dodatkowo przydaje sie EW jak i anti-ew (jedyny mi znany modul anti-ew w codziennym uzytku to... afterburner :D )

Ad.2: Zadne wyposarzenie w 0.0 niejest tanze niz w hiseku, lecz najeczesciej sie zdarza, ze jedyne dostepne to T2 [a i z jego dostepnoscia ciezko].
Jesli chodzi o kupowanie czegokolwiek w 0.0 to lepiej sprawdzic czy stacja w ktorej znajduje sie dany przedmiot nienalezy do jakiejs korporacji (nie NPC), gdyz po dotarciu na miejsce moze sie okazac iz nie mozna w niej zadokowac.

Ad.3, 4: Opisz jeszcze statki i banki mobilne, gdyz niekazdy zna roznice pomiedzy Interdictorem a Heavy Interdirctorem a tym bardziej o bance mobilnej

Ad.5: Mozna racic godzinami, ale nienalezy sie czuc zbyt bezpiecznie. Fitowanie cloak tutaj nic niezmienia- wystarczy byc ostroznym i wypatrywac combat probe na skanerze- jesli taka zauwazysz, to warp do innego safe spotu.

Ad.6: tytano co? Bez slowo tworstwa kolego ;p
Tytanow nienalezy sie obawiac. Nikt ich nieuzywa na tak zwanych "casual'ach", a tymbardziej pojedynczych osobach.

Slyszales kiedys o gangu interceptorow ktory dostal DD? :D

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 01, 2009, 08:31:41 »
dobry poradnik, świetny pomysł w ogóle, bo chyba nigdzie to nie jest zebrane w kupę, ale oczyść go proszę z przytyków do konkretnych organizacji   :knuppel2:

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 01, 2009, 10:20:58 »
Silvia tak slyszalem o takich co probowali ddkowac cepy. A ddkowanie kilku kilkunasto osobowych gangow casuali nie jest juz niczym niezwyklym.

EHP resy itp w pvp licza sie niezalerznie od miejsca.

Jesli leci sie do huba to masz racje poza hubami roznica w cenach miedzy hi a null potrafi wynosic 50% i wiecej.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2009, 10:27:12 wysłana przez Rabbitofdoom »

Gregorius

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 01, 2009, 10:36:00 »
 Wsio fajnie, ale faktycznie te banie to wypadałoby szerzej opisać :-) [od dykt, poprzez HIC aż po anchorowane]

Cytuj
w srodku banki otoczonym przez bande kerbirow ludojadow.
Da what ?? To jest 0.0 :) Na gate kampiące kerbiry.... uhh skąd to wyrwałeś :P

dodaj jeszcze jeden punkt -> Bookmarks for life :-) Jeśli gdzieś często latasz - zawsze rób bmki ;) (na ssy, na grida gate'a etc.)


Oo

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 01, 2009, 10:54:42 »
Ano zyja takie kerbiry ludojady w 0.0 jak naprzyklad ja  >:D.
Spokojnie dopiero powolutku dodaje kolejne rzeczy.

Sotharr

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 01, 2009, 11:31:13 »
Stawiam banki
Banki poza wielkoscia dziela sie na dwa rodzaje zwykle i sciagajace. Zwykla banka wymaga aby statek fizycznie zetknal sie z jej powierzchnia. W przypadku banki sciagajacej statki warpujące w kierunku banki zostana sciagniete do jej wnetrza jesli ich punkt wyjcia z warpa znajduje sie na prostej łączącej punkt rozpoczecia warpa z lokalizacja banki. W efekcie warpujac na brame w 0.0 mozna znalezc sie nagle 60km od bramki w srodku banki otoczonym przez bande kerbirow ludojadow. Baniek sciagajachych mozna uniknac, warpujac najpierw na planete lub SS na uboczu, a dopiero potem na docelowa brame.

FYP.

TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 01, 2009, 13:13:58 »
Cytuj
Da what ?? To jest 0.0 :) Na gate kampiące kerbiry.... uhh skąd to wyrwałeś

Bo to GW jest, jedyne miejsce gdzie kerbiry to pewpewperzy, pewpewperzy salvagują statki, nim te znajdą się na strukturze, a roidy strzelają do hostów.

W GW każdy kerbir ma mieć odbezpieczony granat w dupie! - rzekł szkoleniowiec
Dlaczego? - pyta kadet
Jak natraficie na dużą kampę na gejcie i ze strachu się obsracie, to przynajmniej kilku pociągniecie za sobą do klonowni.

Takie czasy Greg.

1. Co należy zabrać ze sobą do 0.0
 - Jeden skaut na każde 4 sec alignu naszego statku (są wyjątki)
 - MicroWarpDrive (są wyjątki)
 - Kolegów (są wyjątki)
 - Exotic dancerke - null sec bywa samotnym miejscem :-(
2. Podstawowe procedury zachowawcze po wskoczeniu do systemu 0.0
 - Nigdy nie panikuj
 - Nie poruszaj się! - Nie wykloucz!
 - Oceń sytuację - Kto ile i w czym jest na gejcie
 - Nie Panikuj!
 - Oceń sytuację - Local, jednolity czy mieszany, doświadczenie niektórych pilotów
 - Nie panikuj!
 - Oceń sytuację - directional scanner - Twój najlepszy przyjaciel... zaraz po dancerce i Twoim skrzydłowym. Naucz się go obsługiwać zanim wlecisz do 0.0
 
 Na powyższe czynności masz niecałe 60 sekund, na podstawie Twojej oceny sytuacji musisz zdecydować, albo zostać/lecieć dalej, albo palić do gejta i wrócić w bezpieczniejsze rejony.

3. Niebezpieczeństwa w 0.0
 3.1 Bańki - urządzenia bądź efekty uniemożliwiające warpnięcie z jej wnętrza. rozróżniamy trzy typy.
   - Mobile warp disruptor - Bańki zakotwiczane przed bądź za gejtem. Ich główne zastosowanie to wyciągnięcie okrętów z warpa PRZED doleceniem na gejt.
Bańka ta, aby była skuteczna, musi być zakotwiczona w jednej lini  punktów skoku, tj. w jednej lini gejtów, gejta i planety gejta i księżyca etc. Bańka ta musi być postawiona w gridzie docelowym, bańka postawiona dokładnie po środku między dwoma gejtami NIE ZADZIAŁA.
   - dictor - typ statków z możliwością wystrzelenia bańki. Taka bańka pozostaje w miejscu wystrzelenia przez okres 120sec, po czym samoistnie pęka. Dictor może postawić taką bańkę co 60 sekund. Zastosowanie taktyczne, w celu ograniczenia szybkości dolecenia floty przeciwnej, Oraz najważniejsze, W celu uniemożliwienia warpnięcia z pod gejta. Dictory są statkami szybkimi, lecz w miarę papierowymi.
   - hictor - zwany również heavy dictor. Zasada działania zbliżona do dictora, z tą różnicą że hictor tworzy bańke na około siebie, bańka ta jest aktywowana i dezaktywowana przez pilota. Podczas aktywacji hictor posiada praktycznie zerową prędkość, Hictory posiadają bardzo mocny tank. Zastosowanie: Uniemożliwienie odwarpowania z wnętrza bańki.

 3.2 interceptor - bardzo szybkie statki z bardzo krótkim czasem namierzania. Standardowy cep jest w stanie złapać statki z alignem 4+, można jednak tak sfitować cepa, iż będzie namierzał fregaty poniżej jednej sekundy. Statek najczęściej stosowany do wyklauczania!

4. Zasady poruszania się w 0.0
 - neut = host! Podstawowe założenie, każdy chce Cię zestrzelić!
 - jeżeli widzisz neuta bądź reda w systemie do którego właśnie wskoczyłeś, nigdy nie skacz bezpośrednio na kolejny gejt! Zawsze skacz na ss(bm'ke) przynajmniej 150km od docelowego gejta, jeżeli takiego nie posiadasz, skocz najpierw na planetę najbliżej gejta docelowego. Jeżeli gejt nie znajduje się blisko jakieś planety, skocz na inną odległą planetę która nie znajduje się w linii prostej między gejtami.
 - Jeżeli czegoś nie widzisz, nie znaczy to że czegoś nie ma!. Odpowiednie ustawienie overwiev jest podstawą latania w EVE. Jeżeli skaner kierunkowy nic nie pokazuje, a local nie jest pusty, oznacza to:
     - cele są poza zasięgiem skanera.
     - cele są sklouczeni i właśnie się do Ciebie podkradają
 - Siedząc na ss, pozostawaj w ruchu. Skanuj w poszukiwaniu prob - w wypadku wykrycia prob, odwarpuj na nowy ss. Jeżeli prober nie odpuszcza, wyloguj.

5. Przykłady popełnianych błędów.
 - Wskoczyłem caracalem do 0.0 na gejcie była kampa z hictorami cepami i bsami, wiedziałem że nie ucieknę, więc natychmiast dobiłem do gejta i próbowałem przeskoczyć. Jakiś lag musiał być bo nie przeskoczyłem i mnie zestrzelili. Głupie CCP!

Nie lag, tylko "sesion change"  - ograniczenie uniemożliwiające powtórnego użycia gejta w ciągu 15 sekund. Jeżeli widzisz kampe i wiesz że nie uda Ci się uciec, odczekaj około 10-15 sekund, po czym align na gejta i mwd. Spamuj jump.

 - wskoczyłem caracalem do 0.0 na gejcie nikogo nie było, local 4 osoby, skoczyłem na następny gejt przez planete. Na gejcie docelowym była bańka  a miedzy nią i gejtem indyk! namierzyłem go, zacząłem strzelać, on mnie też namierzył i użył warp disrupta. Nagle obok mnie pojawiły się inne statki i mnie zestrzeliły. Głupi indyk!

Przed zaatakowaniem, powinieneś sprawdzić czy wszystkie osoby są z tego samego korpa/aliansu. Jeżeli indyk i bańka należą do tego samego pilota/korpa, możesz się spodziewać że jest to bait.
Oczywiście na Twoim miejscu też bym strzelał, ale tak to już jest w pvp, raz na wozie, raz pod wozem.

 - Wskoczyłem caracalem do 0.0 w którym byłem 15 minut wcześniej. Na localu był jeden neut. Skoczyłem na ss 150 km od gejta. Kilka kilometrów od gejta wisiał rifter! skoczyłem na gejta i zaatakowałem. Nagle local spuchł do 10 osób i mnie zestrzelili. Głupi rifter!

0.0 jest często spokojnym lecz ruchliwym miejscem. To że 15 minut wcześniej nikogo nie było, nie oznacza że teraz też jest tam pusto. Nie atakuj statków pod gejtem, jeżeli nie wiesz co jest po drugiej stronie! Chyba że wiesz że możesz uciec.

 - Poleciałem drejkiem do 0.0 postrzelać do ratów na paskach. Coś wskoczyło do systemu więc odwarpowałem na ss, żeby przeczekać. Poszedłem do kibelka i po herbatę, jak wróciłem, byłem już w klonowni. Głupi ss!

Nigdy nie opuszczaj eve bez nadzoru! Prawdziwi pvperzy sikają w fotel, bądź noszą pampersy. Dla wyszkolonego probera, wyskanowanie Twojego drejka to mniej niż minuta.

 - Raciłem rejwenem z tankiem na armorze, torpedami, nawet założyłem cztery wcsy! zestrzelili mnie. Głupie gierka!

Ukończ szkolenie Unseen Academy!


Dodać, zredagować, przykleić.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2009, 15:23:10 wysłana przez TTesla »

Totalizator

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 01, 2009, 14:24:29 »
Tips & Tricks 0.0 by Bruce Ironstaunch:

-90% 0.0 jest nieużywane, wyjątkiem są systemy stanowiące market huby, systemy mające niski truesec lub nadzwyczajnie dużą ilość pasków (dotyczy tylko małych sojuszy które nie mają dostępu do niskiego trueseca), wloty do 0.0 i systemy na uczęszczanych trasach pomiędzy wyżej wymienionymi.
-Większość ludzi których spotkasz w systemach innych niż wymienione to: ratterzy lubiący spokój, chińczycy, eksploratorzy, łowcy faction spawnów i ogólnie kerbirnia. Z rzadka trafi się nano gang na trasie do któregoś z uczęszczanych systemów lecz zwykle zignorują cie o ile nie mają na overview wraków po ratach.
-NPC 0.0 to syf w którym nie sposób mieszkać, chyba że a)jesteś w lokalnym sojuszu który daną część npc 0.0 zamieszkuje b) przyleciałeś mordować lokalny sojusz który zamieszkuje dany teren c) chcesz klepać misje w blockade runnerze i dokładnie wiesz co robisz i dlaczego.
-można mieszkać w podbijalnym 0.0 nie będąc częścią sojuszu trzymającego tam sov, jestem święcie przekonany że we wschodnim querious mieszkają przynajmniej trzy neutralne sojusze i klepią pleksy caly dzien, a sam robiłem kiedyś to samo w pure blind na terenach TRI. Ponieważ 90% 0.0 jest nieużywane większośc sojuszy nie będzie zawracać sobie tobą głowy dopóki nie spróbujesz strzelać w ich posy - wyjątek: providence.

kavar_

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 01, 2009, 15:05:36 »
...

Niezle napisane.

Na powyższe czynności masz niecałe 30 sekund, na podstawie Twojej oceny sytuacji musisz zdecydować, albo zostać/lecieć dalej, albo palić do gejta i ...

Jedna tylko poprawka, ship po jumpie, wisi rowna minute w cloacku.
Czyli na podjecie decyzji, mamy 60 sekund.


TTesla

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 89
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Turbo Tesla
  • Korporacja: Zapijaki i Nubaki
  • Sojusz: Klub przyrodniczo-podróżniczy pana Rabarbara
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 01, 2009, 15:22:46 »
Cytuj
Jedna tylko poprawka, ship po jumpie, wisi rowna minute w cloacku.
Czyli na podjecie decyzji, mamy 60 sekund.

Zawsze mi się wydawało że 30 sec, widać za często latam po pijaku  :2funny:

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 01, 2009, 15:49:59 »
30 sekund to session change.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 01, 2009, 17:48:13 »
eeee - session change to 15 sek albo juz wszystkie timery mi sie pokickaly.
Poradnik swietny - szczegolnie czesc "przygody pewnego carakala" :)
Sporo z tych tematow przerabialem tak wiec nie moge zaprzeczyc.

Mala uwaga co do probera - jeden cwaniak w Drake ganial sie z nami po systemie az sprowadzilem probera - zrobil wylog ale musicie pamietac ze ship "wisi" jeszcze w systemie przez 1min - zostal wyskanowany, ekipa doskoczyla i ubila.
i teraz moj wklad w poradnik:

Pamietajcie ze jak latacie na shield tanku wasza sygnatura jest cholernie duza, w probach ustawionych na 2au mam Drake w skanie na 100% sygnalu, w probach na 4au Drake jest okolo 70% ale juz taki Raven - czysciutkie 100% :)

jesli wpada obca banda i ma probera - nie czujcie sie bezpieczni na ss, skakanie z ss na ss tez wam wiele nie da - dobry prober ma shipy typu hac w 100% sygnalu po pierwszym skanie, macie tylko tyle oddechu ile wraza postac potrzebuje na postawienie prob. Dodam ze skili nie mam max wymaxowanych - niemal wszystkie na 4 ale nie wyzej.
Jak ktos ma pytania co do skanowania - na youtube jest filmik
http://www.youtube.com/watch?v=pkvlppfTnGo&feature=related#ws-hd
a jak byc w tym naprawde niezlym? - praktyka i tylko praktyka :(
Sam spedzilem mase czasu przy probowaniu - ale teraz jak jest jakas akcja z sondami to mile ze korp woli poczekac az sie przywleke niz kogos innego do tego wzywac :D

silvia

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 01, 2009, 17:52:32 »
Sesion Change to 30sec

Villq

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 01, 2009, 19:10:49 »
Stawiam banki
Banki poza wielkoscia dziela sie na dwa rodzaje zwykle i sciagajace. Zwykla banka wymaga aby statek fizycznie zetknal sie z jej powierzchnia. W przypadku banki sciagajacej statki warpujące w kierunku banki zostana sciagniete do jej wnetrza jesli ich punkt wyjcia z warpa znajduje sie na prostej łączącej punkt rozpoczecia warpa z lokalizacja banki. W efekcie warpujac na brame w 0.0 mozna znalezc sie nagle 60km od bramki w srodku banki otoczonym przez bande kerbirow ludojadow.

Nie ma czegoś takiego jak zwykłe bańki i ściągające bańki. Jest jeden rodzaj - jest to bańka typu bańka. Różnią się one tylko wielkością. To samo tyczy się baniek z interdictorów i heavy interdictorów. Wszystkie bańki są ściągające. Jednak żadna bańka nie ściąga do środka bańki. Jeżeli po warpie wpadnie się w bańkę statek zatrzyma się na jej brzegu. Nie będzie mógł od razu odwarpować ponieważ po warpie przez chwilę toczy się z pewną prędkością i na 100% wpadnie kilkaset metrów do środka. To tyle jeżeli chodzi o bańki - różnią się tylko wielkością.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 01, 2009, 19:45:26 »
eeee - session change to 15 sek albo juz wszystkie timery mi sie pokickaly.

http://img193.imageshack.us/img193/8413/session.png

silvia

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 01, 2009, 19:54:13 »
Nie ma czegoś takiego jak zwykłe bańki i ściągające bańki. Jest jeden rodzaj - jest to bańka typu bańka. Różnią się one tylko wielkością. To samo tyczy się baniek z interdictorów i heavy interdictorów. Wszystkie bańki są ściągające. Jednak żadna bańka nie ściąga do środka bańki. Jeżeli po warpie wpadnie się w bańkę statek zatrzyma się na jej brzegu. Nie będzie mógł od razu odwarpować ponieważ po warpie przez chwilę toczy się z pewną prędkością i na 100% wpadnie kilkaset metrów do środka. To tyle jeżeli chodzi o bańki - różnią się tylko wielkością.

Roznia jest taka, ze jak warpniesz 100km na brame to przy jednej znajdziesz sie na 100km a w przy drugiej znajdziesz sie tam gdzie ona- na jej krawedzi. i o to wlasnie chodzi z banka sciagajaca - bo ona ciebie wciaga. EOT.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 01, 2009, 19:58:06 »
W takim razie wszystkie są wciągające.

Totalizator

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 01, 2009, 20:05:22 »
W takim razie wszystkie są wciągające.

zgadzam się, równie dobrze można by je podzielić na "usytuowane prawidłowo" i "usytuowane byle jak"

Villq

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 01, 2009, 20:49:05 »
Roznia jest taka, ze jak warpniesz 100km na brame to przy jednej znajdziesz sie na 100km a w przy drugiej znajdziesz sie tam gdzie ona- na jej krawedzi. i o to wlasnie chodzi z banka sciagajaca - bo ona ciebie wciaga. EOT.

To jest różnica usytuowania a nie różnica bańki...  chyba że uważasz że na markecie są bańki ściągające i te inne.

silvia

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 01, 2009, 21:58:15 »
jak wskocze prosto na bramke lecz na 100km to HICowa tez mnie wciagnie? hmm....

lorgius

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 01, 2009, 22:16:05 »
Jeden nazwie kosę bronią a drugi narzędziem rolniczym. Różne zastosowanie ta sama rzecz. Sling buble to inne zastosowanie ale tego samego...

A wracając jeszcze do 0.0 to można dostać tam tańsze itemy/statki niż w empire szczególnie na kontraktach ale także i na rynku (sam kupiłem rokha 10mil tańszego niż w Jita). Ludzie po prostu czasem pozbywają się w trybie ekspresowym albo specjalnie zaopatrują taniej bo przecież w pełni kontrolujesz kto może dokować w nie npcowej stacji a kto nie.

A poza tym to 0.0 jest bezpieczniejsze niż(l-sec) i bardziej klarowne (niż h-sec; l-sec) - tu każdy jest zdeklarowany z tobą albo przeciwko tobie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2009, 03:58:44 wysłana przez lorgius »

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 02, 2009, 00:27:06 »
jak wskocze prosto na bramke lecz na 100km to HICowa tez mnie wciagnie? hmm....

Nie wciągnie cię tylko w dwóch wypadkach: masz T3 z Interdiction Nullifierem (ale to nie potwierdzone), lub gdy jest źle albo za późno postawiona.

Villq

  • Gość
Odp: TNQ 0.0
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 02, 2009, 09:01:04 »
jak wskocze prosto na bramke lecz na 100km to HICowa tez mnie wciagnie? hmm....
Oczywiście że Cię wciągnie. Bańka to bańka, każda działa tak samo