Autor Wątek: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )  (Przeczytany 5550 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

giergi

  • Gość
Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« dnia: Grudzień 28, 2008, 21:52:01 »
Witam zajmuję się modelarstwem od ponad 10 lat i wpadłem na pomysł wykonania modelu z plastiku. Lecz tu zaczynają się schody skąd mogę wziąć plany statków. Choć naprawde było by dobrze gdyby można w jakiś sposób wyciągnąc modele z gry do jakiegos programu do obróbki 3d. Czy da się to zrobić???
Tak na marginesie chciał bym zrobić model Tytana ( troszke szalony pomysł ) a dokładnie Minmatar Tytan.

horax

  • Gość

giergi

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2008, 22:19:55 »
Wielkie dzięki.
A jaka jest ścieżka do tych modeli??
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2008, 22:33:30 wysłana przez giergi »

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 28, 2008, 22:39:45 »
sciagnij sobie trixporter on ci wyciagnie textury i modele

giergi

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 28, 2008, 22:43:20 »
Już ściągnąłem lecz nie umiem się nim posługiwać ;/
I nie wiem w jakim folderze to się wszystko znajduje.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2008, 22:49:26 wysłana przez giergi »

horax

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 28, 2008, 22:51:07 »
Już ściągnąłem lecz nie umiem się nim posługiwać ;/
I nie wiem w jakim folderze to się wszystko znajduje.

Program Files/CCP/EVE  (file > set folder)

dostajesz drzewo katalogu res:

model szukasz w:
res/model/ships

textrure w:

res/texture/

« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2008, 23:04:47 wysłana przez Horax »

giergi

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 28, 2008, 22:54:12 »
już do tego doszłem wielkie dzięki a czy moge teraz jakos go zapisac abym mogl otworzyc go przez program blender??
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2008, 23:31:21 wysłana przez giergi »

horax

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:35:35 »
hmm, masz export do .3ds (3d studio max)  i .obj i .x wybierz sobie :P

giergi

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:42:42 »
No niestety blender tego nie obsluguje. Ale wielkie dzięki za pomoc. Jak skończe pokarze wam choć nie wiem ile to będzie trwało a tak na marginesie to jaki program to obsługuje.

misao

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:55:00 »
3ds obsluguje 3d studio i maya.

edit. kiedys sie bawial m w modele z eve w mayi,., ale na parsonal learning edition jest ten upierdiwy teks  MAYA LEARNING EDITION  wszyedie na renderze co psuje efekt koncowy X_X
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 00:02:51 wysłana przez Hoshino Rika »

horax

  • Gość
Odp: Model z Eve Online ( prosze o pomoc )
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 29, 2008, 09:39:29 »
A w tym calym blenderze nie ma modulu importu 3ds plikow??

Cytat: Jakies forum google search
Read my post above, if you get the same error you can try importing the 3ds in Blender 2.40, it worked for me.