Jest takie okno, domyślnie nad overview. Nazywa się selected item.
Jeśli wybierzesz dany obiekt z overview albo z przestrzeni, to masz w tym oknie parę opcji interakcji z tym obiektem, np align, approach, warp, jump, orbit, keep distance, show info (zależnie od tego, co to za obiekt). Czasem przyciski są nieklikalne, bo np jesteś za daleko od bramy na jump lub za blisko stacji, żeby do niej podwarpować.
Megaprzydatna rzecz, jak bijesz się w pvp.
PS lockować na szybko możesz na 2 sposoby:
1. Ctrl + click na overview (łatwiej trafić niż w przestrzeni, ale uważaj, bo tam pozycje czasem szybko się zmieniają i możesz niechcący co innego zalockować).
2. wybierasz dowolny moduł ofensywny (broń, scrambl, elektronika, ale też transfery energii, remotki) i masz jakby ruchomy układ współrzędnych na kursorze - wtedy możesz kliknąć na danym celu i zacznie się lockowanie z insta (teoretycznie) odpaleniem modułów po locku. To się nazywa metoda na gorące moduły. Ma te wady, że możesz niechcący ostrzelać swojego kumpla, jak źle klikniesz w cel, ale oszczędzasz czas, jaki upływa między końcem lockowania, a ręcznym odpalaniu modułów po locku.
Oczywiście to teoria, w grze różnie bywa - swoje robi lag, swoje robią umiejętności pilota.