Autor Wątek: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy  (Przeczytany 16765 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 30, 2008, 08:24:11 »
A nie zmienili ostatnio tego, że covert cyno można otworzyć w systemie z jammerem? Czy to tylko w planach było?
Przedwieczny.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 30, 2008, 08:26:31 »
Cytuj
"Black ops:
We're giving them a fuel bay and we want them to be able to jump into and create a bridge to cyno jammed systems"
Jakiego bloba SB  trzeba by było wrzucić żeby ubić cyno jammera?


Ale przecież on ma tam wejść i otwożyć przejście dla innych a nie solo robić cynojammer ... wystarczy że przeżuci np 20-30 SB, tak mi się wydaje przynajmniej

Liczyłem to kiedyś i powiem tyle że  szkoda zachodu.

Jak już masz ekipe do prucia posów pod jammerem to lepiej wsadzić ich w bsy wjechać w fitach na close z remotami i hardami pod posa i rozjechać jammer w pare minut.

« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2008, 08:35:07 wysłana przez Yogos »

Fedajkin

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 30, 2008, 08:32:51 »
Xarth, no właśnie IRON jest w trakcie prucia jammerów i wiem, że była rozmowa o Blackops gangach ale zrezygnowali, nie wiem czy z powodu dużego zachodu jeśli chodzi o takie naloty SB czy z powodu braku możliwości postawienia bejcona... nie mam pojęcia.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 30, 2008, 08:47:48 »
Zdjęcie tarcz jammerowi (1mln hp, nie licząc recharga) to około półtorej godziny dla jednego SB.
Czyli, żeby to zrobić w rozsądnym czasie potrzeba by ze 30 SB, a potem jeszcze przebić się przez armor (15mln hp).
Chyba, że bombami lepiej :P
Trochę nie ten teges :D
Przedwieczny.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 30, 2008, 08:55:15 »
Zapomnij Xarth o bombach to primo.

Secundo przy 30 bomberach zajmie to ponad 50 minut

A po 3 spróbuj wydumać jak szybko i sprawnie ustawić 30-40 pilotów sb wokół jammera w odległości nie większej jak 35 km od niego.

Musi być tyle lub mniej bo technika ataku to decloack ->strzał -> cloack zanim zaczną namierzać działa z posa.
A niestety jest tak że jak się sclockujesz za szybko to cruz który doleci nie zada dmg.

Dlatego 35 km od jammera to maksymalna odległość.


Przy atakach na posy nie chodzi tylko o to żeby rozjechać jammera ale żeby zrobić to na tyle sprawnie że obrońca nie zdąży zorganizować obrony.


Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 30, 2008, 09:09:20 »
No to piszę, że nie ten teges :D
Do tego trzeba jeszcze pamiętać o (ograniczonym) zapasie ammo i o tym, że obrońcy POSa nie będą stać bezczynnie i się patrzeć :P
Więc jeśli już, to raczej podanym wcześniej sposobem - rozbicie (chwilowe) kampy na gejcie i wjazd czymś cięższym :)
Przedwieczny.

Ezachiel

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 31, 2008, 14:35:19 »
Ale mimo wszystko taka flota na tyłach kilkunastu SB mająca opcję poruszania się black ops jumpbridge moze namieszać ... tak sobie myslę ... pozatym jesli ma byc fuel bay w black opsie co za problem przezucic SB z paczka paliwka dla blackopsa ... to takie luzne pomysly .. ze moze w koncu taktyka wygra z blobem ...

Goomich

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 31, 2008, 14:44:47 »
pozatym jesli ma byc fuel bay w black opsie co za problem przezucic SB z paczka paliwka dla blackopsa ..

Masz oczywiście na myśli Blockade Runnera. ;)

MightyBaz

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 11, 2009, 15:01:25 »
ktos juz probowal uzywac viatora do zadan specjalnych? tzn skakal?

Goomich

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 12, 2009, 13:01:32 »
Tak.

B69

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 20, 2009, 21:46:15 »
Bo jeśli w realu tworzy się nową broń, zdolną do zadawania większego i szybszego w skutkach bólu bliźniemu to właśnie ONA trafia na front, starsza do szkolenia nowego mięsa (like in Motsu or something)  itd itd. Dziwną to rzeczywistość nam CCP zgotowało.
W realu tez nie szasta sie sprzetem na lewo i prawo, nawet  w "Generation Kil"l jest wzmianka o tym, jak szkoda armii abramsow i sla piechote. Takich akcji jest mnostwo, fakt nowa technologia sie pojawia, zwlaszcza w lotnictwie i sprzecie przechwytujacym, ktore ma nie ponosic strat w czsie swych dalekosieznych bombardowan.

No i jest jeszcze kalach :)

Pozdrawiam B69.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 20, 2009, 22:22:12 »
slyszalem o boost carrierach, oraz fighterach - maja byc bombowce i mysliwce, ktos cos wie wiecej?

Goomich

  • Gość

Voulture

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 20, 2009, 22:49:19 »
Mozna prosic o jakies link do wypowiedzi kogos z CCP co do tych rewelacji odnoscie carrierow i nyxa? Bo takich tematow jak ten co wkleiles mona jest miliony.

Goomich

  • Gość
Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 20, 2009, 22:55:51 »
Nie ma.
Jest tylko nowa dyskusja w shipach i mudułach, że carriery i matki potrzebują fiksa. Pomysł na podział fighterów na 3 podgrupy pojawił się w 7 poście (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=970621&page=1#7)

Baz musiał usłyszeć coś, co ktoś usłyszał, od kogoś, kto usłyszał od kogoś, kto przeczytał i może nawet dobrze nie zrozumiał.