Eve Online > NoobGarten

broń elektroniczna zagłuszanie

<< < (5/16) > >>

Dormio:

--- Cytat: Khobba w Października 10, 2008, 12:31:28 ---De facto, skoro są to wszystko zdarzenie niezależne, to z dwóch jamów masz szansę 3/16+3/16=37,5% na utratę locka ;-)

--- Koniec cytatu ---
Może i całkowite prawdopodobieństwo zjamowania będzie na poziomie 37.5%, ale ja wolę myśleć, że mam 2 szanse na zjamowanie po 18.75% prawdopodobieństwa każda. Ponadto prawdopodobieństwo 100% nie oznacza, że za każdym razem zjamujesz.

--- Cytat: Wilk w Października 10, 2008, 13:32:31 ---Bo tu prawdopodobnie liczy się szanse dla niezajścia zdarzenia, czyli:

--- Koniec cytatu ---
Może. Nie znam się.
Wiem natomiast, że jak mam 2 jammery z 60% prawdopodobieństwem zjamowania, to mam de facto 2 szanse z 60% prawdopodobieństwem sukcesu.

Prawdopodobieństwo jest zbyt niepewne i dlatego zawsze wolałem dampenery (wystarczyło trzymać się odpowiedniego zasięgu), ale po nerfie... E-W straciło swój urok.

Kombat:

--- Cytat: Wilk w Października 10, 2008, 13:37:18 ---Tylko tu liczymy prawdopodobieństwo dla efektu, a nie dla pojedynczych zdarzeń. Pojedyncze zdarzenia na siebie nie wpływają, ale wynik ogólny się zmienia wraz ze wzrostem ilości zdarzeń.

--- Koniec cytatu ---
Nie widze różnicy - uzyskany efekt to wypadnięcie orła / zjammowanie.
Dla ułatwienia przyjmijmy że jammer ma 50% szans na zadziałanie.
Tak samo moneta ma 50% szans na to że wypadnie orzeł.
Czy rzucam monetami po kolei czy jednocześnie nie ma znaczenia zawsze mam 50% szans na to że wypadnie orzeł / zjammuje. Jedyne zmienne w tym równianiu to prawdopodobieństwo pojedyńczego zdażenia oraz ilość prób.

Wilk:

--- Cytat: Kombat w Października 10, 2008, 13:42:06 ---Jedyne zmienne w tym równianiu to prawdopodobieństwo pojedyńczego zdażenia oraz ilość prób.

--- Koniec cytatu ---

No o tym cały czas mówimy, ale że się napisałem to resztę postu zostawię :)