Autor Wątek: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)  (Przeczytany 7127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

elses

  • Gość
agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« dnia: Sierpień 24, 2008, 17:27:23 »
Jak na nich zarobić?. A no bardzo prosto i przyjemnie, bowiem po uruchomieniu programu badawczego u jednego z agentów latamy do niego tylko i zabieramy datacory. Możemy je sprzedawać lub używać do inventowania blueprintów tech2.

Zaczynając grę mamy możliwość skorzystania tylko z jednego agenta r&d.
  a) potrzebne są skile:
  -science (wymagany poziom 5) ,
  -mechanic, electronics lub engineering (wymagany poziom 5)
  -potrzebujemy także tego samego skila co wybrany agent (skilujemy do poziomu jaki wymaga agent) . Lista skili poniżej:
Ammarian Starship Engineering
Astronautic Engineering
Caldari Starship Engineering
Electromagnetic Physics
Electronic Engineering
Gallentian Starship Engineering
Graviton Physics
High Energy Physics
Hydromagnetic Physics
Laser Physics
Mechanical Engineering
Minmatar Starship Engineering
Molecular Engineering
Nanite Engineering
Nuclear Physics
Plasma Physics
Quantum Physics
Rocket Science
  Agenci r&d lvl 1 wymagają skila na lvl1, agenci r&d lvl2 wymagaja skila na poziomie 2 ....itd.

  b) potrzebujemy teraz agenta.Lista korporacji mająca w swych szeregach agentów r&d jest następująca:
  - Amarr
    * Carthum Conglomerate
    * Viziam
    * Khanid Innovations

  -Caldari
    * Ishukone Corporation
    * Kaalakiota Corporation
    * Lai Dai Corporation

  -Gallante
    * Creodron
    * Duvolle Laboratories
    * Roden Shipyards

  -Minmatar
    * Boundless Creation
    * Core Complexion
    * Thukker Mix

 Po wyborze agenta lecimy do jego stacji i rozpoczynamy badania. jeśli wszystko przebiegło bez problemu to w zakładce journal-> zakładka Research mamy info o ilości RP/day. To info podaje ilość reserch point na dobę.
Jakby były problemy z agentami to tu znajdziecie rozwiązanie ( u Dormia - mi pomógł:-)  ):
http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=5234.0

Wybór agentów możemy zrobić także przez stronki:
http://eve-agents.com
http://www.battleclinic.com/eve_online/agents.php
http://eveinfo.com/agents/
------------------------------------------------------------------------------------

trochę matematyki. Ten wzór podaje ilosc RP/day jaki mamy z agentów:


RP/day = Field multiplier*(1+EQ of agent/100)*((My skill+Agentlvl)^2)

         
         -field multiplier: Jest to wartość stała zależna od dziedziny jaką badamy.
Ammarian Starship Engineering               (field multiplier = 3)
Astronautic Engineering                           (field multiplier = 1)
Caldari Starship Engineering                    (field multiplier = 3)
Electromagnetic Physics                         (field multiplier = 1)
Electronic Engineering                             (field multiplier = 1)
Gallentian Starship Engineering               (field multiplier = 3)
Graviton Physics                                     (field multiplier = 2)
High Energy Physics                               (field multiplier = 1)
Hydromagnetic Physics                          (field multiplier = 1)
Laser Physics                                         (field multiplier = 2)
Mechanical Engineering                          (field multiplier = 1)
Minmatar Starship Engineering               (field multiplier = 3)
Molecular Engineering                            (field multiplier = 1)
Nanite Engineering                                 (field multiplier = 1)
Nuclear Physics                                     (field multiplier = 1)
Plasma Physics                                      (field multiplier = 1)
Quantum Physics                                  (field multiplier = 1)
Rocket Science                                     (field multiplier = 2)
         -EQ(Effective Quality) of agent: efektywna jakość u agenta. Sprawdzamy ja sobie w zakładce info interesującego nas agenta. Trzeba sie postarać aby ta jakość była jak największa dlatego:
skilujemy skile z działu socjal: Negotiations i Connections. Jest to jedyny sposób aby zwiększyć efektywną jakość u agenta.Jeszcze można implantami-jakie? - mógłby ktoś to podać , bo ja sie w tym nie orientuje.
         - My skil: lvl skila pozwalającego prowadzić nam badania. Np. jesli Graviton Physics mamy na lvl 2 to będzie to 2.
         - Agentlvl - poziom agenta.Sprawdzamy go sobie w zakładce info interesującego nas agenta.
         - * mnożenie, /dzielenie, +dodawanie, ^ potęgowanie


Przykład pokazujący o ile więcej będziemy mieli reserch pointów na dobę w zależności od levelu agenta:
-field multiplier= 1
-EQ of agent= 7
-My skill =3
-agentlvl=2

RP/day = 1(1+7/100)*((3+2)^2)=26.75

Przykład 2:
-field multiplier= 1
-EQ of agent= 7
-My skill =3
-agentlvl=3

RP/day = 1(1+7/100)*((3+3)^2)=38,52

Przykład 2:
-field multiplier= 1
-EQ of agent= 7
-My skill =3
-agentlvl=4

RP/day = 1(1+7/100)*((3+4)^2)= 52,43

Podsumowując wszystkie składniki tego wzoru powinny mieć jak najwyższe wartości.
------------------------------------------------------------------------------------------------
 Za prace u agenta otrzymujemy datacory (datacore)?
Udajemy sie do agenta i odbieramy. Nie możemy ich odebrać zdalnie!. Jeden datacore to koszt:
Ammarian Starship Engineering      150 RP         
Astronautic Engineering                     ?       
Caldari Starship Engineering           150 RP           
Electromagnetic Physics                   50 RP         
Electronic Engineering                       50 RP       
Gallentian Starship Engineering       150 RP           
Graviton Physics                             100 RP         
High Energy Physics                         50 RP       
Hydromagnetic Physics                    50 RP       
Laser Physics                                 100 RP         
Mechanical Engineering                    50 RP       
Minmatar Starship Engineering        150 RP           
Molecular Engineering                       50 RP       
Nanite Engineering                            50 RP         
Nuclear Physics                              100 RP         
Plasma Physics                               100 RP         
Quantum Physics                              50 RP       
Rocket Science                                 50 RP

------------------------------------------------------------------------------------------------
Następny krok to praca dla wielu agentów. Abyśmy mogli robić badania u kilku z nich jednocześnie potrzebujemy skila Research Project Management.Aby go skilowć potrzebujemy skili:
 - Laboratory Operation (wymagany poziom 5)
 - Research (wymagany poziom 5)

 Skil ten po podniesieniu na lvl 5 umożliwi nam prace dla 6 agentów na raz (1 agent-"ten początkowy" +5 za skil Research Project Management).

I jeszcze parę zasad:
- u jednego agenta możemy robić tylko jeden research . Jeśli u danego agenta mamy możliwość robienia np
Graviton Physics
Electronic Engineering
to musimy wybrać jedną dziedzinę

- jeśli chcemy zmienić agenta (znaleźliśmy lepszego lub całkowicie zakończyć badania w co nie wierzę :-) ) to tracimy wszystkie punkty RP. Dlatego najpierw odbieramy wszystkie dostępne datacory a dopiero potem rezygnujemy z pracy dla niego.

- Np dla Graviton Physics mozemy pracować dla wszystkich 6 agentów na raz

-możemy robić misję dla agentów r&d (JEDNA NA DZIEŃ)- otrzymamy dzienną równowartość w RP. Przykład:
agent daje nam 47,87 RP/day. Po zrobieniu misji otrzymamy od niego właśnie te 47,87RP.

- agenci nie gryzą a dodatkowe iski się przydadzą.

Pewnie to wszyscy wiedzą, ale pisałem dla naprawdę nowych osób
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2008, 15:48:00 wysłana przez elsea »

Voulture

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2008, 17:28:46 »
Ha, myslalem, ze to juz pzreszlosc i teraz sie nie oplaca juz. Jaki to jest orientacyjny zysk na miesiac?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2008, 18:06:04 »
100-150 baniek przed wakacjami wyciągałem na luzaku, bez robienia misji (w sensie raz na miesiąc oblot i zebranie datacorów). Z misjami (jak się ma agentów blisko siebie) zysk się podwaja. Da się wyciągnąć na tc :)
Przedwieczny.

elses

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2008, 18:21:26 »
100mln tak jak Xarthias napisał sie wyciągnie. Podobno kiedyś to były "kokosy".
Fakt pozostaje faktem , mozna na tym zarabiać będąc afk, a czy czas poświęcony na skilowanie nie był stracony to już trzeba sobie rozważyć samemu.
 Może dla osób które będą się przymierzały do inwencji taka droga zdobycia datacorów będzie jak najzupełniej poprawna.Moim zdaniem lepiej jest je wykorzystać w ten sposób niż sprzedawać. Co nie znaczy, że sprzedawanie jest złe :-)

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 26, 2008, 13:38:23 »
100-150 baniek przed wakacjami wyciągałem na luzaku, bez robienia misji (w sensie raz na miesiąc oblot i zebranie datacorów). Z misjami (jak się ma agentów blisko siebie) zysk się podwaja. Da się wyciągnąć na tc :)

Ilu agentów i na jakim poziomie?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 26, 2008, 13:44:53 »
Pięciu agentów lvl 4 z q od -13 do +16 (celowałem w wybrane typy datacorów). Zysk zależy mocno od wahań cen na markecie i tego czy wystawiamy ordery (wtedy dobijałem nawet do 200 baniek/miesiąc) czy sprzedajemy na szybko.
Zysk zależy też od typu datacorów - jedne są nieprzyzwoicie tanie, inne nieco droższe. Przy porównywaniu cen należy też brać pod uwagę, że starshipowe cory wymagają 150RP/sztukę.

Kokosy to na tym były na samym początku, kiedy ceny datacorów wahały się od 10-50 milionów isk. Wtedy zysk miesięczny szedł w miliardy.
Przedwieczny.

WolfSimon

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 26, 2008, 14:22:10 »
Najcenniejsze to (około 400-500k sztuka):
Electronic
High Energy
Hydromagnetic
Quantum

Goomich

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 26, 2008, 15:03:13 »
Przy porównywaniu cen należy też brać pod uwagę, że starshipowe cory wymagają 150RP/sztukę.

Za te badania dostaje się też 3 razy więcej RP.

Najcenniejsze to (około 400-500k sztuka):

No to teraz spadną :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2008, 15:05:11 wysłana przez Mona X »

WolfSimon

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 26, 2008, 17:18:51 »
No to teraz spadną :P


I bardzo dobrze, taniej będzie inventować :)

Snusmumriken Shamploo

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 27, 2008, 08:28:18 »
-field multiplier: aby łatwo skojarzyć to ilosc agentów dla jakich robimy badania z danej dziedziny. Np. jeśli Graviton Physics robimy dla 3 agentów to będzie to 3.

bzdura...

nie wiem jak to wymysliles, ale

field multiplier jest wartoscia stala - zaleznie od dziedziny (1, 2, 3)

np. wszystkie starship'owe maja FM x3

dlatego:

Za te badania dostaje się też 3 razy więcej RP.

elses

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 31, 2008, 14:40:04 »
Racja - już to poprawiłem. Gdzieś tam za szybko analizowałem ten wzór. Tu jest kalkulator RP/day
http://eve-online.itemdrop.net/eve_db/calculator/Research_Points_per_day/
te stałe wartości wziąłem właśnie z niego. Mam nadzieję , że już wszystko jest ok.


Snusmumriken Shamploo

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 31, 2008, 18:37:13 »
skilujemy skile z działu socjal: Negotiations i Connections. Jest to jedyny sposób aby zwiększyć efektywną jakość u agenta.Jeszcze można implantami-jakie? - mógłby ktoś to podać , bo ja sie w tym nie orientuje.

cala seria implantow - Poteque Pharmaceuticals 'Consul'

Astronautic Engineering                     ?

jesli FM=1 to 50

oraz....

na 90% > jeden agent > jedna dziedzina,
albo ktos to potwiedzi, albo sam sprawdze ;]

Goomich

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 01, 2008, 00:00:47 »
na 90% > jeden agent > jedna dziedzina,
albo ktos to potwiedzi, albo sam sprawdze ;]

Ale co?

Snusmumriken Shamploo

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 02, 2008, 00:19:59 »
Ale co?

poprzednio FM oznaczal liczbe agentow, u ktorych zbieramy rp z danej dziedziny...
skoro juz sie wyjasnilo co to jest FM, to moznaby dodac, ze z danej dziedziny mozemy zbierac RP tylko u jednego agenta...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 02, 2008, 06:31:16 »
poprzednio FM oznaczal liczbe agentow, u ktorych zbieramy rp z danej dziedziny...
skoro juz sie wyjasnilo co to jest FM, to moznaby dodac, ze z danej dziedziny mozemy zbierac RP tylko u jednego agenta...
Chyba u jednego agenta możemy zbierać RP z tylko jednej dziedziny (jednocześnie). Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby u kilku różnych agentów zbierać punkty w tej samej (ja tak robię od dawna, chyba że się coś zmieniło ostatnio).
Przedwieczny.

Ezrael

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 05, 2008, 10:21:21 »
A jak masz konto nieaktywne to agenci ci klepia punkty ?

Ez.

Goomich

  • Gość
Odp: agenci R&D - (RP/day)(co wpływa na ilość RP/day)
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 05, 2008, 10:34:03 »
tak